Şimdi Ara

10 gündür internet erişimimde sıkıntı var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 10 gündür internet erişimimde sıkıntı var. 9 subattan 17 subata kadar asiri bi hiz kaybi vardi internetimde. Hicbir sey izlenmeyecek kadar. O donemde 4440375i aradim. Ariza kaydi olusturdular, halledemediler. Daha sonra bi kayit daha olusturdular. Bi yetkili gonderdiler, eve telefonun hic gelmedigini internetin de cok az geldigini soyledi adam. Altyapi calismasindan kaynakli oldugunu soyledi. Ayin 17sinden beri ise komple gitti internet. Modem isiklari sabitlenmiyor. Her gun ariyorum ama aldigim cevaplar hep ayni. Bu aksam aradigimda bana hala ariza ekiplerinin -defalarca aciliyet bildirilmesine ragmen- sorunuma bakmadigini soylediler. Ne yapmam gerekiyor? Nereyi aramam veya nereye gitmem lazim sorunun acilen cozulebilmesi icin? Taahhutlu internetim var. Boyle bi durumda bana sozlesmeyi iptal etme hakki dogar mi ayrica? Yardimci olursaniz sevinirim arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ZelimirHBK kullanıcısına yanıt
    FTTC Fiber geliyordur mahalleye T7 kutu koymuşlardır. Bulunduğun bölgenin telekom müdürlüğünü ara .
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Daha ne kadar bekleyecegim ki dayanamiyorum artik. Uskudar telekom mudurlugunu aradim, guvenlik acti telefonu. 4440375i ara biz ilgilenmiyoruz dedi. Yok mu baska hal caresi? Bos bos beklemek can sikici. Adamlarin keyfini bekleyecegiz duzelsin diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bölgenizde bakım çalışması yapılıyor olabilir.
  • KARACABEYY K kullanıcısına yanıt
    Bakim calismasi olsa soylerler. Daha onceden yapilmis bi calismanin sonucu bu zaten. Su an beklemedeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZelimirHBK kullanıcısına yanıt
    hocam telekom müdürlüğünden ya da müşteri hizmetlerinden sorsaydınız ne diyecekler, neden müşterisini mağdur ediyor.
  • MUsteri hizmetlerini her gun ariyorum. Ariza kaydi 13unden beri alindi. Inceleniyor diyip duruyorlar. Telekom mudurlugu de ilgilenmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZelimirHBK kullanıcısına yanıt
    hocam ilgilenmiyorlarsa sizde taahhüdüz bitince farklı internet şirketine geçersiniz gerekli cevabı vermiş olursunuz aradan 13 gün geçmiş bi cevap verilmez mi.
  • Sorunu cozerlerse devam ederim sikinti olmaz. Taahhutu de iptal edemiyoruz boyle durumda cok sacma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.