Şimdi Ara

100 km de 8 lt. LPG (1991 Corolla AE92) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
7.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Karbüratörlü araçlara genelde iyi yorum okumuyordum. Önceki aracım Uno, karbüratörlü idi. birincisi zaten benzine gerek yok bu artı yönü. İkincisi ise, aracın kaçışları hızlanması da gayet güzel. E 50 liralık lpg'ye de 230 km gidiyor şehir içi hemen hemen. Daha ne istersin ki? Tabi sattım şu an benzinli jetta aldım. İncir ağacı dikecek bana

    Birde, karbüratörlü araçlarda, temizlenmesi gereken bir kısım vardı yerini unuttum şimdi. Normal araçlar kendisi temizler ama karbüratörlü temizletilmesi lazım deniliyordu. 20 bin km'de bir temizletilir ise daha sağlıklı çalışır.




  • 40 tl lpg litresi 2,15 tl yer adana !76 km yol ae 92 nasıl acaba arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 176 KM olacak efendim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birden ramazan dan sonra göğüs teki çatlak lar için göğüs ü sokecegim inşallah airbag ciye kaplatmayi düşünüyor um göğüs ü kendim sokecegim ama nasıl olacak bakalım keşke bir yardımcı çıksa şu mübarek ramazan da keşke şema olur bilgi olur ne olursa bu arada sahur bitti herkese hayırlı ramazan lar efendim.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     100 km de 8 lt. LPG (1991 Corolla AE92)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ikinci eli 13 14 lira demişler maşallah :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1993 1.6 XL ihtiyar Corollamız Geçen yıl 5 kişi ve bagajı dolu bir şekilde Denizli den Maraş a gitmişti. 120-140 km aralığında ve klima kullanmadık (ki arabamızda klima yoktur ) geçmiş gün litre olarak hatırlamıyorum ama 17 kuruş yakmıştı. 90 lı yılların Japonları Mazda olsun Toyota olsun çok kaliteli araçlar. iç malzeme kalitesi şahsen çok hoşuma gider. bir de 96 GLİ miz var halen kullandığımız. Ama günümüz araçlarıyla, Mercedes BMW ile kıyaslamaya ve abartmaya da gerek yok bence. zamanının en güzel araçlarıydı. Kendi katgorisinde hala daha güzel araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.kocaer

    1993 1.6 XL ihtiyar Corollamız Geçen yıl 5 kişi ve bagajı dolu bir şekilde Denizli den Maraş a gitmişti. 120-140 km aralığında ve klima kullanmadık (ki arabamızda klima yoktur ) geçmiş gün litre olarak hatırlamıyorum ama 17 kuruş yakmıştı. 90 lı yılların Japonları Mazda olsun Toyota olsun çok kaliteli araçlar. iç malzeme kalitesi şahsen çok hoşuma gider. bir de 96 GLİ miz var halen kullandığımız. Ama günümüz araçlarıyla, Mercedes BMW ile kıyaslamaya ve abartmaya da gerek yok bence. zamanının en güzel araçlarıydı. Kendi katgorisinde hala daha güzel araçlar.

    Kilima var hidrolik var katlanır direksiyon avr Allah aşkına lüks arabadan pek de bir eksiği yok abs zaten hız yatigimizmi var trafikten koltuk lar katlanır .
    Devlet memuruyum bana yetiyor arkadaş
    Elimdekilerle mutluyum çok şükür bin şükür . bmw den mersedes den bana varmı fayda neyse canlar. yüce rabbim sizlere en iyilerini nasip etsin inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: X-Slim

    Ikinci eli 13 14 lira demişler maşallah :/

    Adana dan konya ya gittim 92 beyaz kilima ve hidrolik direksiyon tavan hariç boyalı ön kaput değişik göğüs te çatlak lar var 15 bin 500 tl araçtan memnunum Yüce Rabbim olmayan larada nasip etsin.inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayet normal değerler uzun yolda 90-100 arsi normal. Ha 60-70 le gidin 5. Viteste 6.5-7 arası yakalarsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ercan9145 E kullanıcısına yanıt
    Maşallah hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enjeksiyon bu kadar fark ediyor demek ki. 2.0 litre 140 beygir 1250 kilo araçla 100-110 aralığında 8.35 litre LPG yakıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Gayet normal değerler uzun yolda 90-100 arsi normal. Ha 60-70 le gidin 5. Viteste 6.5-7 arası yakalarsiniz

    Günaydın efendim öncelikle gayem bu forumun canlanması dilegim
    Siz degerli forum arkadaşlarıma bir sorum olacak aracım 1992 model toyota corolla XL ae 92 model bujileri bu modelle değişmek istiyorum bilgisi olan varsa sevinirim teşekürler. 100 km de 8 lt. LPG (1991 Corolla AE92)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan9145

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Gayet normal değerler uzun yolda 90-100 arsi normal. Ha 60-70 le gidin 5. Viteste 6.5-7 arası yakalarsiniz

    Günaydın efendim öncelikle gayem bu forumun canlanması dilegim
    Siz degerli forum arkadaşlarıma bir sorum olacak aracım 1992 model toyota corolla XL ae 92 model bujileri bu modelle değişmek istiyorum bilgisi olan varsa sevinirim teşekürler. 100 km de 8 lt. LPG (1991 Corolla AE92)


    DAha once LPg bujısı kullananlar olmuştu ama pek fark goren olmamıştı. Benım tavsiyem bujileri zımpara ile az miktarda temizleyip tekrar takabılırsınız. Ya da ngk model normal bujılerden alıp devam edin. LPGyi Opet yada mogaz alın bujileri temiz tutar ancak bujıler uzun sure kullanılacagı için her 10 bın km de bir sokup temizleyip geri takmak bujının motora kaynamaması için gereklı. Eski tip karburatorlu araçta opetten aldıgım lpg sayesınde bujının omrunun cok uzadıgını farkettim. Çekiş ve tuketımde de değişiklik olmadan bujıyı 80-90 bin km kullandım. 10 TLlik NGK bujı :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan9145

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Gayet normal değerler uzun yolda 90-100 arsi normal. Ha 60-70 le gidin 5. Viteste 6.5-7 arası yakalarsiniz

    Günaydın efendim öncelikle gayem bu forumun canlanması dilegim
    Siz degerli forum arkadaşlarıma bir sorum olacak aracım 1992 model toyota corolla XL ae 92 model bujileri bu modelle değişmek istiyorum bilgisi olan varsa sevinirim teşekürler. 100 km de 8 lt. LPG (1991 Corolla AE92)


    DAha once LPg bujısı kullananlar olmuştu ama pek fark goren olmamıştı. Benım tavsiyem bujileri zımpara ile az miktarda temizleyip tekrar takabılırsınız. Ya da ngk model normal bujılerden alıp devam edin. LPGyi Opet yada mogaz alın bujileri temiz tutar ancak bujıler uzun sure kullanılacagı için her 10 bın km de bir sokup temizleyip geri takmak bujının motora kaynamaması için gereklı. Eski tip karburatorlu araçta opetten aldıgım lpg sayesınde bujının omrunun cok uzadıgını farkettim. Çekiş ve tuketımde de değişiklik olmadan bujıyı 80-90 bin km kullandım. 10 TLlik NGK bujı :D

    Torpido konusunda da bir yardımcı olursanız sevinirim.
    iki türlü tamir varmış
    1. çatlaklar açılıp içleri sıvı plastik ile doldurulup tekrar şekil verilip ki yani ona portakal kabugu deseni diyorlar daha sonra boyama ile olan tamir belli bile olmuyormuş deyişlerine göre
    2. Airbeg kaplayıcılarına aynı kendi renginden deri kaplatmak kime sorsam deri kaplamak daha saglıklı olur diyor neden deidigimde aaldığım cevaplar pek aklıma yatmıyor iki arada bir derde kaldım yenisini servisten sordum sadece üst gögüs 1,900 tl tl dediler 4 taksit yapıyorlarmış çıkma yok yardımlarınız için şimdiden teşekürler
    =================
    1.Çatlak tamiri =600tl
    2.Deri Kaplama =450 tl
    3.Yeni üst Torpido=1,900 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan9145 -- 9 Haziran 2016; 10:37:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan9145

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan9145

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Gayet normal değerler uzun yolda 90-100 arsi normal. Ha 60-70 le gidin 5. Viteste 6.5-7 arası yakalarsiniz

    Günaydın efendim öncelikle gayem bu forumun canlanması dilegim
    Siz degerli forum arkadaşlarıma bir sorum olacak aracım 1992 model toyota corolla XL ae 92 model bujileri bu modelle değişmek istiyorum bilgisi olan varsa sevinirim teşekürler. 100 km de 8 lt. LPG (1991 Corolla AE92)


    DAha once LPg bujısı kullananlar olmuştu ama pek fark goren olmamıştı. Benım tavsiyem bujileri zımpara ile az miktarda temizleyip tekrar takabılırsınız. Ya da ngk model normal bujılerden alıp devam edin. LPGyi Opet yada mogaz alın bujileri temiz tutar ancak bujıler uzun sure kullanılacagı için her 10 bın km de bir sokup temizleyip geri takmak bujının motora kaynamaması için gereklı. Eski tip karburatorlu araçta opetten aldıgım lpg sayesınde bujının omrunun cok uzadıgını farkettim. Çekiş ve tuketımde de değişiklik olmadan bujıyı 80-90 bin km kullandım. 10 TLlik NGK bujı :D

    Torpido konusunda da bir yardımcı olursanız sevinirim.
    iki türlü tamir varmış
    1. çatlaklar açılıp içleri sıvı plastik ile doldurulup tekrar şekil verilip ki yani ona portakal kabugu deseni diyorlar daha sonra boyama ile olan tamir belli bile olmuyormuş deyişlerine göre
    2. Airbeg kaplayıcılarına aynı kendi renginden deri kaplatmak kime sorsam deri kaplamak daha saglıklı olur diyor neden deidigimde aaldığım cevaplar pek aklıma yatmıyor iki arada bir derde kaldım yenisini servisten sordum sadece üst gögüs 1,900 tl tl dediler 4 taksit yapıyorlarmış çıkma yok yardımlarınız için şimdiden teşekürler
    =================
    1.Çatlak tamiri =600tl
    2.Deri Kaplama =450 tl
    3.Yeni üst Torpido=1,900 tl


    O konuda pek bilgim yok mlsf yanlış yonlendirme yapmak istemem. 25 yas ust araç sahiplerinin oldugu bir kulup var forumda oraya yazarsanız cvp bulacagınıza eminim

    http://forum.donanimhaber.com/m_105840093/tm.htm




  • Eğer kendim sökersem torpidoyu şöyle bir şema buldum ama :( 100 km de 8 lt. LPG (1991 Corolla AE92)
  • merhaba arkadaşlar konu eski ama inşallah cevapalabilirim benim 1992 corolla var ikl arabam yakıt biraz sıkıntılı 300 krş hiç düşmedi şuan 360 krş yakıyor internet te forumlarda araştırıyom herkez bu modellerin (ae92) yakıtından ne kadar tasarruflu oldugunu bahsediyor aracımın tup beyni yeni değiştirdim acaba hata nerde yardımcı olursanız sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.