Arkadaşlar öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim, nereye açacağımı tam bulamadım.
Benim orijinal nokia shop'dan alınma bir Nokia 808 telefonum var. Geçenlerde telefon yere düştü ve tam kamera kısmından darbe aldı. Telefonun sadece kamerası çalışmıyor diğer herşeyi çalışıyor. Garantisi temmuz 2014'e kadar geçerli. Tabi bu düşmeden kaynaklanan arıza garantiye girmeyeceğinden, ben servise boşuna para vermeyim diyerek çin'den kamera siparişi geçtim. Kamera geldi gelmesine de , çakal çinliler 2. el arızalı kamera göndermişler. taktım çalışmadı tabi.
Bunun üzerine telefonu yetkili nokia servisine götürdüm. Telefonu ben açtım yapmaya çalıştım diye söylemedim hiç. Tamir olmasını istiyorum dedim. Bana verilen belgede garanti dışı tamir diye giriş yapıldı. Verdiğim ilk hafta servisten aradılar ve kamera değişmesi gerektiğini, 200 lira tutacağını, onay verirsem sipariş geçileceği söylendi. Tabi onay verdim ben ve beklemeye başladım. Servis kağıdında 16 nisanda telefonu teslim ettiğim yazıyor. Ara ara internet üzerinden durumu kontrol ettim ve hala parça bekliyor yazıyor. Telefonla arayıp bilgi aldım, beyfendi bekleyeceksiniz hala tamir ediliyor dediler. Şu durumda eğer yanlış hesaplamadıysam 20 iş günü tamir süresi sınırına dayandık.
Ben artık para iadesi istiyorum. Sizce bu mümkünmüdür ? zamanında 1500 lira verdim bu telefona ve geri almak istiyorum. Faturası, kutusu herşeyi duruyor. Yalnız korktuğum tek nokta, telefona yetkisiz müdahale yapılmış diye birşey söyleyip parayı ödememezlik yaparlar mı ? Telefonla beni aradıklarında böyle birşey demediler. Benim şu an yapmam gereken prosedürü anlatabilirmisiniz acaba arkadaşlar. yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme