Şimdi Ara

2002 model toyota corollaların motoru kac km gider (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
10.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    ortalama bir motor 200 de çöp olur.....araç 120 de ise, zaten güç kayıpları yaşamaya başlamıştır(malum klasik 4 silindir sendromu) o kondüsyondaki bir motor 80 bin km daha götürür......daha üstünü yapmak kısmet işi.....

    Enteresan enteresan konuşma gözüm yahu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    2002 Toyota Corolla 1.6 SOL HB VVT-I aracımı geçen yıl bu zamanlarda reftefiyeye sokmuştum, komple motor yeniledim. Aracın km'si ise 150.000 km'deydi.

    Performans konusunda ilk aldığım günkü gibi beni tatmin etmemeye başlamıştı ama gitmem de demiyordu. Belki de benim yeri gelince hor kullanmamdan kaynaklanan bir durumdu.

    Arkadaşlarım(gerek forumdan, gerek realde) "O km'de motor mu açılır ya ?!" demelerine rağmen bence gerekli birşeydi. Şimdi çok memnunum.

    VVT-I motorların sorunlu olduğuna kesinlikle katılmıyorum.


    Oo Eray abi hiç görünmüyosun ya

    Yönetimle takıştığımız için bir süre girmedim, şimdi kaldığımız yerden tekrar devam...


    Hoşgeldin




  • ilk nesil vvt-i larda bu problem yaşanmış.servislere geri çağırım ile üst kapağın yenilenmesi ile problem giderilmiş.galiba arkadaşınızın o geri çağırmadan haberi olmamış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    ortalama bir motor 200 de çöp olur.....araç 120 de ise, zaten güç kayıpları yaşamaya başlamıştır(malum klasik 4 silindir sendromu) o kondüsyondaki bir motor 80 bin km daha götürür......daha üstünü yapmak kısmet işi.....


    sen kullanırsan o motoru 200k da çöp olur.ben kullanırsam 500k da saat gibi çalışır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    ortalama bir motor 200 de çöp olur.....araç 120 de ise, zaten güç kayıpları yaşamaya başlamıştır(malum klasik 4 silindir sendromu) o kondüsyondaki bir motor 80 bin km daha götürür......daha üstünü yapmak kısmet işi.....


    Benim kullandığım arabaların bazıları 200 binin epey üzerindeydi.Genel bakım dışında kaputu açılan yoktu içlerinde.1.4 tsı 200 binde çöp oluyorsa onu bilemeyiz tabi.Kullanan sensin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    ilk nesil vvt-i larda bu problem yaşanmış.servislere geri çağırım ile üst kapağın yenilenmesi ile problem giderilmiş.galiba arkadaşınızın o geri çağırmadan haberi olmamış.

    İlk nesil VVT-I derken; benim bildiğim ilk nesil VVT-I motorlar Terra'larda kullanıldı. Hatta 2000 yılında ödül aldı.

    2002'ye kadar o sorun çözülmüştür. Zira beni servisten çağırmamışlardı.




    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    2002 Toyota Corolla 1.6 SOL HB VVT-I aracımı geçen yıl bu zamanlarda reftefiyeye sokmuştum, komple motor yeniledim. Aracın km'si ise 150.000 km'deydi.

    Performans konusunda ilk aldığım günkü gibi beni tatmin etmemeye başlamıştı ama gitmem de demiyordu. Belki de benim yeri gelince hor kullanmamdan kaynaklanan bir durumdu.

    Arkadaşlarım(gerek forumdan, gerek realde) "O km'de motor mu açılır ya ?!" demelerine rağmen bence gerekli birşeydi. Şimdi çok memnunum.

    VVT-I motorların sorunlu olduğuna kesinlikle katılmıyorum.


    Oo Eray abi hiç görünmüyosun ya

    Yönetimle takıştığımız için bir süre girmedim, şimdi kaldığımız yerden tekrar devam...


    Hoşgeldin

    Hoşbulduk Ali.




  • Problem ortada yetkili servis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    ilk nesil vvt-i larda bu problem yaşanmış.servislere geri çağırım ile üst kapağın yenilenmesi ile problem giderilmiş.galiba arkadaşınızın o geri çağırmadan haberi olmamış.

    İlk nesil VVT-I derken; benim bildiğim ilk nesil VVT-I motorlar Terra'larda kullanıldı. Hatta 2000 yılında ödül aldı.

    2002'ye kadar o sorun çözülmüştür. Zira beni servisten çağırmamışlardı.





    valla zamanında araştırdığımda(corolla arıyorduk o zamanlar) böyle yazılar çok okudum.gerçekten yağ eksiltme probleminin sebebi ise üst kapağın tasarımı ve ince olmasıymış.özellikle 1.4 vvt-i larda bu problem çok fazla olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    ilk nesil vvt-i larda bu problem yaşanmış.servislere geri çağırım ile üst kapağın yenilenmesi ile problem giderilmiş.galiba arkadaşınızın o geri çağırmadan haberi olmamış.

    İlk nesil VVT-I derken; benim bildiğim ilk nesil VVT-I motorlar Terra'larda kullanıldı. Hatta 2000 yılında ödül aldı.

    2002'ye kadar o sorun çözülmüştür. Zira beni servisten çağırmamışlardı.





    valla zamanında araştırdığımda(corolla arıyorduk o zamanlar) böyle yazılar çok okudum.gerçekten yağ eksiltme probleminin sebebi ise üst kapağın tasarımı ve ince olmasıymış.özellikle 1.4 vvt-i larda bu problem çok fazla olmuş.

    Dediğim gibi; TERRA'larda böyle bir sorun olduğunu biliyorum ama 2002-2006 arası üretilen COROLLA'larda kullanılan motorlarda kronik sorunların olduğu hakkında bir bilgiye ulaşmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    ortalama bir motor 200 de çöp olur.....araç 120 de ise, zaten güç kayıpları yaşamaya başlamıştır(malum klasik 4 silindir sendromu) o kondüsyondaki bir motor 80 bin km daha götürür......daha üstünü yapmak kısmet işi.....




    Günümüz motorları için 200 bin km bahsettiğin ortalama değerler ve ortalama kullanım şartlarında motorun çöp olması için oldukça erken..

    Kilometre, zaman gibi bizim yarattığımız bir kavram, bir mesafeyi birim yönünden isimlendirmişiz. Nasıl ki bizi yaşlandıran zaman değil yer kuvvetlerinin etkileri ve biolojik yapımızın buna programlı olması gibi, bir araç için de etken kuvvet km değil aşınma ve birikmedir. 30 km'lik bir yolu 45 dk gibi bir sürede de alabilirsiniz, trafiğin etkisiyle 3 saatte de alabilirsiniz, gittiğiniz km ayni ama aracın çalıştığı süre ve karşı karşıya kaldığı koşullar ne kadar da farklı. Burada önem kazanan ayrıntı kullanıcı faktörü ve periyodik bakımların aksatılmamasıdır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 30 Mart 2010; 10:37:16 >




  • Konuyu hortlatmışım peh. Tarihe dikkat etmemişim pardon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tty0 -- 4 Temmuz 2010; 10:44:08 >
  • 200.00de ne çöpü bu zamanda...

    Geçen sene bir tanıdığım dizel 2008 toyota coralla aldı..Aldığında 270.000 km deydi.Şuan 300.000 devirdi.Kullanmayada devam ediyor herhangi bir sorunu yok arabanın.Servis alırken bakımlarını aksatmazsan 350 rahat görür demiş

  • toyota yeni corollalara 6 yıl sınırsız km garanti veriyordu.

    sanırım yenisi ile eskisi arasında teknoloji farkı olmalı.
  • Akadaşım eğer araçta bariz bir problem olmayıp sadece yağ eksiltiyorsa, aracın yağını düzenli kontrol et, eksiltme yaptığı zamanda ilave et, aracınla mutlu mesut hayatına devam et.
  • konuyu hortlatmak gibi olmasın ama o araca LPG taktırma yağına suyuna bak motorunu bitirmeye ömrün yetmez ki bi resmi kurumda alındığından beri onlarca şöför değiştirmiş 450binde motoru işlem görmemiş toyota biliyorum. ama LPG taktırırsan 50bini bile göremeyebilirsin
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.