Şimdi Ara

2016 Philips 49 Pus 6501 (105. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.730
Cevap
44
Favori
166.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 hafta servis surecinin ardindan tv cuma gunu teslim edildi. Yazilim 7 olarak guncel sekilde geldi. Suanlik bir sikinti yok.

    Arizaya da yazilimin cokmesi sebep olmus. Normal sekilde yazilim atamadiklarindan merkezden stb diye bir alet istenip yazilim atilmis.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 6561 modeli var.

    en son guncelleme sonrasinda tv de ekran kararmaya basladi.

    bir kanal acik veya netflix acik diyelim. 30dk sonra filan bi anda ekran karariyor ancak kanal degistirince duzeliyor.

    servis cagirdim sadece yeniden kurup gitti hicbisey degismedi..

    servise vericem sanirim artik ne yaparlar bilemiyorum
  • draco1987 D kullanıcısına yanıt
    Bana da aynısı oluyor. Açıldıktan 2 dk sonra ekran kararıyor ses gidiyor. Birkaç kere kanal değiştirince düzeliyor.

    Teknik servisi aradım. Televizyonu baştan kurdurdular. Önce sorun düzeldi ama şimdi tekrar olmaya başladı. Enteresan bir şey gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ondertster

    Bana da aynısı oluyor. Açıldıktan 2 dk sonra ekran kararıyor ses gidiyor. Birkaç kere kanal değiştirince düzeliyor.

    Teknik servisi aradım. Televizyonu baştan kurdurdular. Önce sorun düzeldi ama şimdi tekrar olmaya başladı. Enteresan bir şey gerçekten.


    sizin model ne?

    en son android 7 güncellemesi sonrası mı olmaya başladı sizde de?

    Çok sinir bozucu bir sorun.

    Servis çağırcam TV'yi alacaklar ama onlar bile sorunun ne olduğunu bilmiyor.

    Yurtdışı philips forumunda da güncelleme sonrası aynı sorunu yaşayanlar var.

    http://www.supportforum.philips.com/en/showthread.php?44082-Experience-thread-QM163E_U_0-15-209-1-for-6401-7601-and-6432-7272/page7




  • Bu sorunu yaşayan arkadaşlar tv yi yeniden kurup bir daha gözlemler misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krizalit17

    Bu sorunu yaşayan arkadaşlar tv yi yeniden kurup bir daha gözlemler misiniz?

    ilk bunu yaptım zaten. herhangi bir düzelme olmadı malasef.
  • draco1987 D kullanıcısına yanıt
    Evet şuan ki son güncellemeyi kurdum. Sıfırladım. Daha ne olur bilmiyorum. Başta yapmadı ama şimdi tekrar yapmaya başladı.
  • Arkadaşlar merhaba,



    Yaklaşık 10 ay önce, 49PUS6501 modelini almıştım kurulumda ekranda kayan çizgiler yer aldığından iadesi yapıldı üstüne biraz daha koyup 7101 modelini aldım. Dün akşam tv izlerden birden ekran bu duruma geldi. Tekrar tekrar denediğimde kablotv bağlıyken yayınlarda genelde bu olmuyor ancak TV nin kendi menüsü ve dahili uydusunda ekran bu resimdeki hale geliyor. Ayrıca normal zamanda da örneğin güncelleme ekranında yer alan mavi zeminde sanki koyu renk dalgalanması mevcut. Bu sorun sizce yazılımsal mı donanımsal mıdır. Philips 1 yıllık garantisi daha mevcut ekran değişimi yaparlarsa TV nin tümden değişimi hakkım ya da para iadesi hakkım var mıdır ? Para iadesi alsam Mediamarkttan philipsin son modelini bulsam yine üstüne para eklemek gerekir aynı ürününde teşhir olmayanını bulmak mümkün olmaz, sizce ne yapmam gerekir yazılımsal sorunsa eğer sizde güncelleme ekranında ki mavi renkte bir dalgalanma mevcut mudur çünkü kafaya takınca malesef normal rengi bile sorun olarak görüyor izlerken insan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi absfr -- 13 Kasım 2017; 20:15:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • absfr A kullanıcısına yanıt
    Maalesef bu sorun donanımsal.. Anakartta sorun var, değişmesi gerekecek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese merhaba. Sizde kablosuz ağ ayarları bölümünde DNS ayarı yapınca bu ayarın etkin olmama ve bu ayarın ayarlı görünmesine rağmen leak testlerinde hala ISP'nin DNS adresinin gözükmesi problemi var mı? Yani Android TV sahibi olarak böyle lanet bir bug buldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7.1 güncellemesinden sonra sıfırlama seçeneği kayboldu yerini bilen varmı? Eskiden depolama seçeneğinin altındaydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krizalit17

    Maalesef bu sorun donanımsal.. Anakartta sorun var, değişmesi gerekecek..

    Merhaba,

    Garanti gecerli olur değil mi , sizce anakart değişse iyi mi yoksa genel değişim talebinde mı bulunsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar sizce iptv mi yoksa digiturkplay mi hangisini tavsiye edersiniz?iptvde goruntu kalitesi nasil acaba?4k kanal izliyecegimiz iptv var mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • absfr A kullanıcısına yanıt
    Genel değişim vermezler. Aynı arızanın 3.kez tekrarlanması sonucu değişim veya bir üst ürün seçeneği kabul edilir. Ancak burda şöyle bir sorun var bu eğer kronik bir sorun ise tüm tv ler bundan etkilenir. Mesela 2013 model 6008 serisi sorunluydu ve ben ikinci arızası da gerekli açıklamayı servise yapıp tv yi değiştirmiştim. Bu derideki hemen tüm tv ler aynı sorunu yapıyordu değiştirebilen değiştiriyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlaryeni almis olduğum 55pus 6501 android tv kuruldu... bu tv olmazsa olmaz.diyebileceginiz uygulamalar hangisidir... öncelikle nelerı kurmam gerek... discovery national geo gibi belgenel kanallarını izleyebilmek için bir uygulama varmı... eskiden Swift strwamz diye bir program vardı artık çalışmıyor sanirsammmm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar bugun 43pus6501 alarak araniza katildim.soyle bir skintiyla karsilastim dsmart go apk yukledim internetten bulup tablrt gibi ekran yan duruyor.bu android tv anliyamadim apklar telefon yada tablet uyumlu mu oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apk playstore danmi indirdiniz yoksa bilgisayardan indirip usb ilemi attiniz.cunku playstoredan inmediyse philips desteklemiyor uygulamayi o sebeple yan durabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtceko

    apk playstore danmi indirdiniz yoksa bilgisayardan indirip usb ilemi attiniz.cunku playstoredan inmediyse philips desteklemiyor uygulamayi o sebeple yan durabiliyor

    playstorede uygulama göstermiyordu apk olarak bilgisayardan indirip usbden attım hocam
  • İndirdiğiniz uygulamanın yatay çalışma desteği olması lazım. Mesela digiplay apk yan çalışabiliyor ve tv de kullanıyoruz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet gayet güzel oluyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.