Herkese merhaba. 150-180 bin TL arasında İzmir piyasasında bir araç alacağım. Aracı haftaiçi işe gidiş geliş (22 km) ve haftasonları yazlığa gidiş geliş (150 km) içi kullanacağım. Aklımda 2008 BMW 3.20i-3.20d yada 2010 Mercedes C180 Kompresör var. İki aracıda kullanmadım ve çevremde kullanan yok. Ama alman arabası almak istiyorum. Bu araçları kullanan varsa hangisini tercih etmeliyim yardımcınolursa sevinirim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
3.20i mi C180 a kompresör mü?
-
-
O bütçelere Bmw daha iyi olur. Onerim 163 lük 320d alman yönünde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tavsiyen için teşekkür ederim. Dikkate alacağım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben c180 önerirdim. daha oturaklı bi araç. bmw nedense ben haz etmiyorum
-
Cevaplarınız için teşekkür ederim. 150 Bin TL'ye 2008 model 3.20d aldım. Aracı alır almaz yağına, suyuna ve filtrelerine baktırıp lastiklerini değiştirdim. Lastikleri değiştirince benden önceki sahibi spor yay ve geniş jant taktırdığı için en ufak bir çukur veya tümsekte davlumbaza sürtme meydana geldi. Bende spor yayları söktürüp orjinal yaylara geçtim. Şuan davlumbaza sürtme falan olmuyor ama tümsek ve çukurlarda sarsıntı ve ses devam ediyor. BMW konforu daha az ve sert bir araç diye biliyorum ama diğer e90 kullanıcıları aynı sorunu yaşıyor mu? Amortisörleri değiştirsek faydasını görür müyüm?
-
quote:
Orijinalden alıntı: retneCevaplarınız için teşekkür ederim. 150 Bin TL'ye 2008 model 3.20d aldım. Aracı alır almaz yağına, suyuna ve filtrelerine baktırıp lastiklerini değiştirdim. Lastikleri değiştirince benden önceki sahibi spor yay ve geniş jant taktırdığı için en ufak bir çukur veya tümsekte davlumbaza sürtme meydana geldi. Bende spor yayları söktürüp orjinal yaylara geçtim. Şuan davlumbaza sürtme falan olmuyor ama tümsek ve çukurlarda sarsıntı ve ses devam ediyor. BMW konforu daha az ve sert bir araç diye biliyorum ama diğer e90 kullanıcıları aynı sorunu yaşıyor mu? Amortisörleri değiştirsek faydasını görür müyüm?
Spor yay vs degistir kardeşim aracın yol tutuşu sanayide yapılan yay ile garanti edilemez , orjinal yay ve süspansiyon kullanın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-57554940Bben c180 önerirdim. daha oturaklı bi araç. bmw nedense ben haz etmiyorum
senin hazzedemiyor olman gayet mantıklı, nesnel bir gerekçe.
konu sahibi arkadaşa gelince, bmw'yi bilmem ama mercedes turbo motorla bile çok yakıyor, kompresörle daha da çok yakıyor, bunu dikkate almalısın.
-
öncelikle mercedes veya bmw tercih edipte, 100 km'de 3-5 lira fazla yakıt yakmayı dert edenin aklına yanarım. madem bu kadar yakıt derdin var, git o zaman al multijet linea uğraşma. iki aracıda bilirim, kendimce tavsiyemi verdim. 320i biraz daha performanslı kullanıma yakın bir arac, o yuzden konfor olarak c180 den zayıf. c180 daha kalıplı ve oturaklı bir arac.
-
C180 kompresör her yönden tatmin eder lpg uyumlu bir motor şu an tl olarak dizellerden bile daha az yakıyor temizini bulursan hiç düşünmeden al derim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2008 bmw'nin üzerinden 40 tane apaçi geçmiştir. Bu yaşlarda araç alınacaksa her zaman mercedes öneririm. 3.20 gibi civic gibi leon gibi scirocco araçlar ikinci elde çok riskli. Zaten spor yay falan dedin direk elim ayağım titredi. İnşallah ekspertiz yaptırmışsındır dostum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alkgs -- 25 Şubat 2021; 18:23:51 > -
E90’larda Servotronic olmazsa direksiyonu çok sert oluyor. -
Al bir e87 1 serisi 2.0 otomatik, ikisinden de iyi. Uçarda kaçarda.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X