Şimdi Ara

8000K Xenon kite, 4300Klık ampül takılır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MFK marka, H4, 8000K lık xenon kitim var. rengi ve lümeni rahatsız etiğinden 4300K lık xenon ile değiştireceğim.
    Xenon kiti sabit tutup sadece ampülü değiştirsem olur mu? bi sorun çıkar mı ki? Kelvin farkı elektriği değiştirir mi?
    Teşekkürler...



  • quote:

    Orijinalden alıntı: alienesss

    MFK marka, H4, 8000K lık xenon kitim var. rengi ve lümeni rahatsız etiğinden 4300K lık xenon ile değiştireceğim.
    Xenon kiti sabit tutup sadece ampülü değiştirsem olur mu? bi sorun çıkar mı ki? Kelvin farkı elektriği değiştirir mi?
    Teşekkürler...


    bence sıkıntı çıkmaz...
  • nerede yaşadığınızı bilmiyorum ama ben antalya'da yazları 6000k, yağmur zamanlarında da 4300k ile kullanıyorum 07' megane'yi. böyle imkan varsa bu en ideali. 4300ki halojen kökenli ise bildiğimiz sarı renkte çünkü. standart halojenleden biraz beyazımsı o kadar. renk konusunda hassassanız, böyle de kullanabilirsiniz.

    bu arada, aracınızdaki merceklerin modeli ne? bazı mercekleri xenon ile kararma yapar; bu sefer hiç verim alamazsınız. bunu da atlamayın.
  • Ateşleme voltajlarında fark yoksa bi sorun olmaz diye düşünüyorum.
  • Umut T. kullanıcısına yanıt
    Aracım Nissan X-trail.
    Renk konusunda hassasım ya, bahsettiğiniz çok iyi olmuş. Bugün almaya gideceğim. O zaman ben orta karar 6000K ampul alayım. Sarı renkte olmasını istemiyorum.
    Yağmurlu zamanlar için sis ve 75W tepe lambaları var
  • alienesss kullanıcısına yanıt
    renk önemliyse, kesinlikle 6000k almalısınız.

    sağanak yağmurda serbesttir ama diğer zamanlarda sisleri açmak yasaktır. gerçi şu saatten sonra buna takılmamak lazım. metre kareye düşen yağmur miktarını ölçecek değiliz bir far için.

    4300'lerin yanında, turuncu park lambası var fotoğrafta. iç kısım o yüzden o renkte.
     8000K Xenon kite, 4300Klık ampül takılır mı?




  • Topik içi bir sorum olacak: 8000K Xenon kısa açık iken sellektör yapınca ikiside aynı anda kapanıyor ve bir daha açılmıyor. 12-20 dk sonra açılırken 1 hafta içinde hiç açılmamaya başladı. İşin ilginci aynı anda kapanıyorlar ve arızaya da aynı anda geçiyorlar. İşin içinden çıkamadım. Sıkıntı ne olabilir?
  • @Umut T. Teşekkürler, 6000K aldım. Aracım servisten gelince takacağım

    @pulvo47 Abicim, bir sıkıntı olduğu belli, orası tamam. H4 ampüllerin uzun-kısa olayını içerisinde mıknatıs yardımıyla halletmişler. Eğer sellektör yaptıktan sonra tamamen kapanıyorsa, sorun mıknatıs bölümündedir diye tahmin ediyorum.
    tamamen kapanma olayı ise şöyle; elinizdeki markayı ve aracı bilmiyorum. Kaliteli cihazların beyninde voltaj değişikliğinde veya fazla ısınmada bir süre kapatacak devre var. sizdeki sorun ya balasttan, ya beyinden... tahmin Yeni farkettim yazmışım o kadar. Ampül tipiniz H4 mü abicim? Değilse olay başkadır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alienesss -- 16 Mayıs 2014; 14:59:45 >




  • Bu gün normal açıldılar. Sanırım sellektör yapınca arızaya geçiyor ve balastlar kapanıyor. Sağ far uzun yanmıyor. Sıkıntıyı o yapıyor. Avometre ile ölçüm yapıldı. Akü 11.8 volt,çalışma esnasında 12.9 volt.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.