Şimdi Ara

97 Honda Euro Civic Hararet Sorunu. Acil Yardım Lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
2
Favori
21.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar.
    Mayıs ayında 97 model Honda Euro Civic aldım. Aldıktan sonra da Allah a şükür tek kuruş masraf etmedim. Sadece aldığımda kapı otomatikleri çalışmıyordu. Bu ay onu yaptırdım. O kadar. Aldığım fiyat : 11.750 ABS, Sunroof, Çift airbag, Klima vs. özellikleri.

    Dün aracımda hararet göstergesinin en üst seviyeye çıktığını gördüm. Aracı durdurdum. Bir süre sonra tekrar çalıştırdım. (motor yeterince soğuyacak kadar süre sonra) yaklaşık 2 km lik bir mesafedeki evime gelirken yine tavan yaptı gösterge. Bugün yaklaşık 1 km kadar gittim yine tavan yaptı. Sanayi biraz uzak olduğundan kapı otomatiklerini yaptırdığım elemana gösterdim. Radyatör kapağını açtı ve conta yakmış dedi. En az da 500 TL masrafı var daha da fazla olabilir dedi.

    Sonra 1 km lik mesafe katederek eve geldim. Kitapçığını açtım. Orada motor aşırı ısınıyorsa yapılacaklar var. Orada söylenildigi gibi yaptım. Radyatöre su doldurdum. Yedek depoyu açtım baktım su bitmiş oraya da su doldurdum (max. seviyeye kadar) sonra aracı çalıştırdım. Bir süre sonra binip sürmeye başladım. Gazı kökledim. Rampa çıktım. Şehir içi trafiğine girip dur kalk yaptım. Işıklarda durdum vs. yaklaşık 10 km yol yaptım. Eve geldim kapının önünde de 5-10 dk. çalışır vaziyette bıraktım. O sırada radyatör fanını ve göstergeyi de kontrol ettim. Yol boyunca hiç yarıyı geçmedi. Kapının önünde ise yarının biraz üzerine çıktığında fanın devreye girdiğini yarının altına indiğinde de durduğunu gördüm. Hiç en üst seviyeye kadar gelmedi. 2/3 lük kısmını geçmedi göstergenin.(Sağlıklı olmadığını biliyorum ama elimde saf su olmadığı için musluk suyu koydum. Saf su ve antifiriz koyacağım.)

    Şimdi anlayamadığım şey gerçekten conta yakmışsa bu yaptıklarımdan sonra yine hararet göstergesinin tavan yapması gerekmez miydi? Veya ben conta yakıp yakmadığını nereden anlaya bilirim? Hararet göstergesinin tavan yaptığını görmediğim sürece kullanabilirmiyim ? Eğer conta yakmışsa da ne kadarlık bir masrafım olur?

    Aliağa / İzmir de oturuyorum.

    Saygılarımla.







  • ustalardan korkulur, masraf çıkarmak ve kar elde etmek için her yalanı söyler çoğu...
    yapmışsınız, olmuş işte...sadece saf su ve antifiriz kullanmanız lazım, musluk suyu zarar verir...bir de sırf göstergelere aldanmayın, uzun süre sürdükten sonra inip bi kendiniz kontrol edin motoru bakalım aşırı bir ısınma , bir terslik var mı diye...

    radyatörden ve radyatöre bağlı hortumlardan bir kaçak var mı diye iyice bir sağlam kontrol edin...yapılamayacak birşey değil...ustalara karşı çok dikkatli olunmalıdır...

    bu arada bundan 10 sene önce bende birkaç senemi Aliağa da geçirmiştim, çok güzeldi oralar, çok severdim...şu an nasıl Aliağa?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: miwaly_

    ustalardan korkulur, masraf çıkarmak ve kar elde etmek için her yalanı söyler çoğu...
    yapmışsınız, olmuş işte...sadece saf su ve antifiriz kullanmanız lazım, musluk suyu zarar verir...bir de sırf göstergelere aldanmayın, uzun süre sürdükten sonra inip bi kendiniz kontrol edin motoru bakalım aşırı bir ısınma , bir terslik var mı diye...

    radyatörden ve radyatöre bağlı hortumlardan bir kaçak var mı diye iyice bir sağlam kontrol edin...yapılamayacak birşey değil...ustalara karşı çok dikkatli olunmalıdır...

    bu arada bundan 10 sene önce bende birkaç senemi Aliağa da geçirmiştim, çok güzeldi oralar, çok severdim...şu an nasıl Aliağa?
    Vallahi ben de 1 senedir buradayım. Benim için yeni bir yer olduğu için nasıl bir beklenti içinde olduğunuzu bilemiyorum :) Ama genel anlamda fena değil.

    Ya açıkçası biraz korkuyorum. Çünkü bu motor olaylarından pek anlamıyorum. Aşırı ısınmadan kasıt olarak ölçüyü nereden anlayabilirim ki ? Göstergenin düzgün çalıştığına emnim ama. Sizce bir sorun çıkana kadar kullanmalımıyım. Bir de bu suyu elemanın demesine göre, egsozdan dışarı atmıştır, ondan eksilmiştir diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gizemli_kral

    Vallahi ben de 1 senedir buradayım. Benim için yeni bir yer olduğu için nasıl bir beklenti içinde olduğunuzu bilemiyorum :) Ama genel anlamda fena değil.

    Ya açıkçası biraz korkuyorum. Çünkü bu motor olaylarından pek anlamıyorum. Aşırı ısınmadan kasıt olarak ölçüyü nereden anlayabilirim ki ? Göstergenin düzgün çalıştığına emnim ama. Sizce bir sorun çıkana kadar kullanmalımıyım. Bir de bu suyu elemanın demesine göre, egsozdan dışarı atmıştır, ondan eksilmiştir diyor.

    Alıntıları Göster
    araç çalışırken aracı iyice bir kontrol edin..egsozdan attıysa yine yapması lazım (ki bana çok saçma geldi, radyaötr suyunun egsozdan atılması çok zor, motorun çok büyük hasar görmüş olması lazım) , çalışırken bir bakın...
    bir süre kullanın, göstergenin düzgün çalıştığından eminseniz göstergeye dikkat edin; olağan dışı birşey gösteriyor mu diye...

    her kullanımdan sonra (en azından 1-2 hafta boyunca) radyatör suyu seviyesine bakın FAKAT, radyatör suyunun seviyesine motor soğukken bakın...çünkü sıcakken baktığınız su seviyesiyle soğukken baktığınız seviye aynı olmayabilir, bu normaldir; siz soğukken kontrol edin...

    bunun dışında birşey gerektiğini sanmıyorum ancak bir şey olursa siz yine de farklı birkaç ustaya daha götürün bakalım onlar ne diyecekler...

    civic ler çok sağlam araçlar, kolay kolay büyük problemler çıkarmazlar...ben 900.000km yapmış 98 civic e binmiştim, şantiye arabasıydı ve araç hala oldukça sağlam ve sorunsuz çalışıyordu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: miwaly_

    araç çalışırken aracı iyice bir kontrol edin..egsozdan attıysa yine yapması lazım (ki bana çok saçma geldi, radyaötr suyunun egsozdan atılması çok zor, motorun çok büyük hasar görmüş olması lazım) , çalışırken bir bakın...
    bir süre kullanın, göstergenin düzgün çalıştığından eminseniz göstergeye dikkat edin; olağan dışı birşey gösteriyor mu diye...

    her kullanımdan sonra (en azından 1-2 hafta boyunca) radyatör suyu seviyesine bakın FAKAT, radyatör suyunun seviyesine motor soğukken bakın...çünkü sıcakken baktığınız su seviyesiyle soğukken baktığınız seviye aynı olmayabilir, bu normaldir; siz soğukken kontrol edin...

    bunun dışında birşey gerektiğini sanmıyorum ancak bir şey olursa siz yine de farklı birkaç ustaya daha götürün bakalım onlar ne diyecekler...

    civic ler çok sağlam araçlar, kolay kolay büyük problemler çıkarmazlar...ben 900.000km yapmış 98 civic e binmiştim, şantiye arabasıydı ve araç hala oldukça sağlam ve sorunsuz çalışıyordu...

    Alıntıları Göster
    conta monta yakamdı merak etme..o kadar kolay mı o iş..sanayiye niye götürüyosun ki sen hem Honda yı..Aklından zorun mu var..termostadı faan kontrole ttir..AMA SERVİSE..Euro civiğine iyi bakmak istiyosan ya çok çok iyi bir özel servise yada normal servise götür,yoksa sen bilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatriotTeam

    conta monta yakamdı merak etme..o kadar kolay mı o iş..sanayiye niye götürüyosun ki sen hem Honda yı..Aklından zorun mu var..termostadı faan kontrole ttir..AMA SERVİSE..Euro civiğine iyi bakmak istiyosan ya çok çok iyi bir özel servise yada normal servise götür,yoksa sen bilirsin.

    Alıntıları Göster
    slm arkadaşlar bendedde honda euro civic 1.6ils 1997 var hararet göstergesi aniden zirve yapıyo anidende aynı hızla iniyo anladığım kadar hava yapdığından radyötör böyle yapıyo bilgisi olan sanırım vardır bana yardımcı olursanız sevinirim hava yapma nedenleri nedendir gaz lı araç regülatöründen gaz verirmi suya sıralı atiker takılı hararet göstergesi yükseldiğinde deviri yükseltiyom aniden çıkdığı gibi düşüyo motor ısısını kontrol ediyom anormal bir şey yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ata98_98

    slm arkadaşlar bendedde honda euro civic 1.6ils 1997 var hararet göstergesi aniden zirve yapıyo anidende aynı hızla iniyo anladığım kadar hava yapdığından radyötör böyle yapıyo bilgisi olan sanırım vardır bana yardımcı olursanız sevinirim hava yapma nedenleri nedendir gaz lı araç regülatöründen gaz verirmi suya sıralı atiker takılı hararet göstergesi yükseldiğinde deviri yükseltiyom aniden çıkdığı gibi düşüyo motor ısısını kontrol ediyom anormal bir şey yok

    Alıntıları Göster
    Hondaya da atiker taktırdıysan..bilemiyorum yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatriotTeam

    Hondaya da atiker taktırdıysan..bilemiyorum yani

    Alıntıları Göster
    iso arkadaş ben gaz sistemlerinden anlamam aracı aldığımda üzerinde arıza enjektörünün biri çalışmayan sistem vardı eko gaz diye bir sistem ist. bulamadım yaptırmak için en sonunda bir yerde buldum enjektör değişecek tek bir tane elinde kalmış o da 2 kez arıza verse daha yok anlayacağın bende doğal olarak komple değişdim araşdırmadımda atiker taktırdım nedeninide kendimce ülkemizde servis ağı geniş ya hondaya gidermi gitmezmi diyede inan düşünmedim aklıma bile gelmedi saf saf taktırmışım anlayacağın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ata98_98

    iso arkadaş ben gaz sistemlerinden anlamam aracı aldığımda üzerinde arıza enjektörünün biri çalışmayan sistem vardı eko gaz diye bir sistem ist. bulamadım yaptırmak için en sonunda bir yerde buldum enjektör değişecek tek bir tane elinde kalmış o da 2 kez arıza verse daha yok anlayacağın bende doğal olarak komple değişdim araşdırmadımda atiker taktırdım nedeninide kendimce ülkemizde servis ağı geniş ya hondaya gidermi gitmezmi diyede inan düşünmedim aklıma bile gelmedi saf saf taktırmışım anlayacağın

    Alıntıları Göster
    hayırlısıyla kullanırsın inşallah ne diyeyim..bir sıkıntı olmaz inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatriotTeam

    hayırlısıyla kullanırsın inşallah ne diyeyim..bir sıkıntı olmaz inşallah.

    Alıntıları Göster
    teşekürler ıso sanırım sorunu buldum kesin demeyimde biraz daha arabayı sıkıştırıyım sorunda radyötör hava yapıyor demişdim sanırım gaz regüratöründen gibi geldi bana bu gün bir radyötörcüde radyötörün havasını aldık daha doğrusu gazını cıkardık)))arabayıda baya sıkıştırdım daha öncesi 3 km yol yapınca hortumlar şişiyo sertleşiyodu şu an motor soğukken olduğu kadar yumuşak bakalım yarında bir deneyim nasıl bir sonuç alacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ata98_98

    teşekürler ıso sanırım sorunu buldum kesin demeyimde biraz daha arabayı sıkıştırıyım sorunda radyötör hava yapıyor demişdim sanırım gaz regüratöründen gibi geldi bana bu gün bir radyötörcüde radyötörün havasını aldık daha doğrusu gazını cıkardık)))arabayıda baya sıkıştırdım daha öncesi 3 km yol yapınca hortumlar şişiyo sertleşiyodu şu an motor soğukken olduğu kadar yumuşak bakalım yarında bir deneyim nasıl bir sonuç alacağım

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar bende 1996 euro civic kullanıcısıyım.. aracım 1.6 otomatik vites. bu euro civiclerin tamamında sanırım hararet sorunu var ve çözümü yok. bir arkadaşımda da vardı daha büyük özel radyatör yaptırdı sorun yine çözülmedi motordaki tüm contaları ve termostatı değiştirtti yine çözülmedi.. benim aracımsa rampa çıktığımda soğuk havada bile hararet yapıyor gösterge hep normal seviyede ama park edip araçtan indiğimde suyun kaynama sesini duyabiliyorum.. radyatör değiştirmekten contaları değiştirmeye kadar herşey yapıldı. yaz aylarında şehirler arası rampa yollarda hızlıda gitsem hararet yapıyor ve göstergede yükseliyor. düz yolda ve hızlıysam sorun yok.. sırf bu sorundan dolayı arabamı değiştireceğim..ustalar aracın orjinal radyatörünün küçük olduğunu söylüyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanillasky38

    merhaba arkadaşlar bende 1996 euro civic kullanıcısıyım.. aracım 1.6 otomatik vites. bu euro civiclerin tamamında sanırım hararet sorunu var ve çözümü yok. bir arkadaşımda da vardı daha büyük özel radyatör yaptırdı sorun yine çözülmedi motordaki tüm contaları ve termostatı değiştirtti yine çözülmedi.. benim aracımsa rampa çıktığımda soğuk havada bile hararet yapıyor gösterge hep normal seviyede ama park edip araçtan indiğimde suyun kaynama sesini duyabiliyorum.. radyatör değiştirmekten contaları değiştirmeye kadar herşey yapıldı. yaz aylarında şehirler arası rampa yollarda hızlıda gitsem hararet yapıyor ve göstergede yükseliyor. düz yolda ve hızlıysam sorun yok.. sırf bu sorundan dolayı arabamı değiştireceğim..ustalar aracın orjinal radyatörünün küçük olduğunu söylüyorlar.

    Alıntıları Göster
    ayrıca honda araç almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem euro civic'den uzak durmaları ben 5 senedir kullanıyorum.. bahsettiğimiz hararet sorunu yanısıra yedek parçada büyük sorun var. ne orjinal nede yan sanayi bir çok parçayı bulamıyorsunuz çünkü üretilmiyor. basit bir kaç örnek vereyim mesela arka camda bulunan stop lambasını asla bulamazsınız %1 ihtimal çıkma bulabilirrsiniz. iç yada dış kapı kolu bulamazsınız.. orjinal radyatör kapağı bulamazsınız. ben orjinal buji kablosu ve radyatör kapağı almak için servise gittim dediler ki 'buji kablosu 498 tl ve burada yok belçikadan gelecek gelmesi 1 ayı bulur' dediler. radyatör kapağıda aynı şekilde ve fiyatı 100 tl.. kaporta aksamına ait herhangi bir parçayıda bulamazsınız tampon kaput kapı vs..türkiyede üretilen hondaları tercih edin.. onlarda parça sıkıntısı yok. bir araç için en önemli şeyin yedek parça bolluğu olduğunu anladım bu sayede.. yedek parçası en bol olan araç tercih edilmeli.. unutmayın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanillasky38

    ayrıca honda araç almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem euro civic'den uzak durmaları ben 5 senedir kullanıyorum.. bahsettiğimiz hararet sorunu yanısıra yedek parçada büyük sorun var. ne orjinal nede yan sanayi bir çok parçayı bulamıyorsunuz çünkü üretilmiyor. basit bir kaç örnek vereyim mesela arka camda bulunan stop lambasını asla bulamazsınız %1 ihtimal çıkma bulabilirrsiniz. iç yada dış kapı kolu bulamazsınız.. orjinal radyatör kapağı bulamazsınız. ben orjinal buji kablosu ve radyatör kapağı almak için servise gittim dediler ki 'buji kablosu 498 tl ve burada yok belçikadan gelecek gelmesi 1 ayı bulur' dediler. radyatör kapağıda aynı şekilde ve fiyatı 100 tl.. kaporta aksamına ait herhangi bir parçayıda bulamazsınız tampon kaput kapı vs..türkiyede üretilen hondaları tercih edin.. onlarda parça sıkıntısı yok. bir araç için en önemli şeyin yedek parça bolluğu olduğunu anladım bu sayede.. yedek parçası en bol olan araç tercih edilmeli.. unutmayın..

    Alıntıları Göster
    slm bende arabayı alalı fazla olmadı benden önceki sahibi arabaya elini sürmemiş bende anlamam baktırmadan aldım ve şapa oturdum böyle bir arabayı benden başka ahmah almazdı sanırım
    1 aracın özerindeki lpg sistemi kapanmış bir firmanın mecburen gaz sistemi değişdim 850 tl
    2 baskı balata bitmiş 410 tl
    3 akü bitmiş 120 tl
    4 triger kayışını her ihtimale karşı değişim dedim ama muhafazasıda kırılmış onuda aldım 250 tl
    5 far su alıyodu tamire 100 tl istediler depo marka yan sanayi idi bende tanıdık aracılığı ile yeni aldım 120 tl
    6 silindir kapak contası karter contası krank keçesi ön fernler bozulmuş balata tamir takımı
    rot rotil rot başları salıcak burçları tarvez takozları motor yağı ve filitreler işcilikle beraber 1100 tl
    contayı takım conta orjinalini kullandım 2850 tl masraf yaptım bittimi bitmedi daha arka denge kolları değişecek motor takozlarından değişmesi gerekenler var
    motor takozları tanesi 50 tl yani 100 tl
    denge kolları tanesi 90 tl yani 180 tl
    ön tampon demiri yok çıkma buldum 150 tl
    ee bunlara birde işcilik verilecek
    vanillasky38 BEN CONTA DEĞİŞDİM AMA HARARET YAPDIĞINDAN DEĞİL DEĞİŞMEM BENDEN ÖNCEKİ SAHIS YAPTIRMIŞ HARARTE SANIRIM CONTADA UFAK BİR YANMA VAR BUDA BASINCI AŞIRI DERECEDE YÜKSELTİYORDU VE GENLEŞME KABINDAN SU ATIYORDU BEN ÖZELİKLE HARARET YÜKSELSİN DİYE SIKIŞTIRDIM CONTA DEĞİŞMEDEN EVEL YAPTIĞI SADECE RADYÖTÖR KAPAĞINI BOZUYORDU VE GENLEŞME KABINDAN SU BASIYORDU ORDANDA DOLUNCA KAP SUYU DIŞARI ATIYORDU BU ARADA O KADAR ÇOK FİKİR ALDIMKİ TAMİRCİLERDEN HERKEZ KENDİ ÇAPINDA USTA İŞTE AMA ŞUNDAN EMİN OLDUM BİLGİLERİ SADECE SÖKÜP DAĞITIP TEKRAR TOPLAMAK BUNUN DIŞINDA TEKNİK BİLGİLERİ YOK CONTA DEĞİŞTİKDEN SONRA RADYÖTÖRE 12 TL YAN SANAYİ KAPAK TAKDIM SORUN YOK AMA İLERİYE DOĞRU NE OLUR BİLEMEM PARÇA KONUSUNA GELİNCE EVET UÇUK FİYATLAR SERVİSTEKİ PARÇALAR AMA ÖN TAKIM MALZEMELERİNİ YERLİ KULANA BİLİYORUZ ETS MARKA YADA TEKNOROT NERDEYSE ORJİNALİYLE AYNI KALİTEDE BUNLAR VE YERLİ ÜRETİM BEN BİR ARAŞTIRDIM OLMAYAN PARÇASI YOK AMA OLMAYANLAR SERVİSTEN TEMİN EDİLİYOR ÇOK PAHALI %80 PARÇALAR PİYASADA VAR TABİ DİĞERLERİ GİBİ RAHAT BULUNMUYOR ÖRNEK 10 PARÇACIYA SORSAN 2 SİNDE VARDIR BÖYLE BİR SIKINTI ANLAYACAĞIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ata98_98

    slm bende arabayı alalı fazla olmadı benden önceki sahibi arabaya elini sürmemiş bende anlamam baktırmadan aldım ve şapa oturdum böyle bir arabayı benden başka ahmah almazdı sanırım
    1 aracın özerindeki lpg sistemi kapanmış bir firmanın mecburen gaz sistemi değişdim 850 tl
    2 baskı balata bitmiş 410 tl
    3 akü bitmiş 120 tl
    4 triger kayışını her ihtimale karşı değişim dedim ama muhafazasıda kırılmış onuda aldım 250 tl
    5 far su alıyodu tamire 100 tl istediler depo marka yan sanayi idi bende tanıdık aracılığı ile yeni aldım 120 tl
    6 silindir kapak contası karter contası krank keçesi ön fernler bozulmuş balata tamir takımı
    rot rotil rot başları salıcak burçları tarvez takozları motor yağı ve filitreler işcilikle beraber 1100 tl
    contayı takım conta orjinalini kullandım 2850 tl masraf yaptım bittimi bitmedi daha arka denge kolları değişecek motor takozlarından değişmesi gerekenler var
    motor takozları tanesi 50 tl yani 100 tl
    denge kolları tanesi 90 tl yani 180 tl
    ön tampon demiri yok çıkma buldum 150 tl
    ee bunlara birde işcilik verilecek
    vanillasky38 BEN CONTA DEĞİŞDİM AMA HARARET YAPDIĞINDAN DEĞİL DEĞİŞMEM BENDEN ÖNCEKİ SAHIS YAPTIRMIŞ HARARTE SANIRIM CONTADA UFAK BİR YANMA VAR BUDA BASINCI AŞIRI DERECEDE YÜKSELTİYORDU VE GENLEŞME KABINDAN SU ATIYORDU BEN ÖZELİKLE HARARET YÜKSELSİN DİYE SIKIŞTIRDIM CONTA DEĞİŞMEDEN EVEL YAPTIĞI SADECE RADYÖTÖR KAPAĞINI BOZUYORDU VE GENLEŞME KABINDAN SU BASIYORDU ORDANDA DOLUNCA KAP SUYU DIŞARI ATIYORDU BU ARADA O KADAR ÇOK FİKİR ALDIMKİ TAMİRCİLERDEN HERKEZ KENDİ ÇAPINDA USTA İŞTE AMA ŞUNDAN EMİN OLDUM BİLGİLERİ SADECE SÖKÜP DAĞITIP TEKRAR TOPLAMAK BUNUN DIŞINDA TEKNİK BİLGİLERİ YOK CONTA DEĞİŞTİKDEN SONRA RADYÖTÖRE 12 TL YAN SANAYİ KAPAK TAKDIM SORUN YOK AMA İLERİYE DOĞRU NE OLUR BİLEMEM PARÇA KONUSUNA GELİNCE EVET UÇUK FİYATLAR SERVİSTEKİ PARÇALAR AMA ÖN TAKIM MALZEMELERİNİ YERLİ KULANA BİLİYORUZ ETS MARKA YADA TEKNOROT NERDEYSE ORJİNALİYLE AYNI KALİTEDE BUNLAR VE YERLİ ÜRETİM BEN BİR ARAŞTIRDIM OLMAYAN PARÇASI YOK AMA OLMAYANLAR SERVİSTEN TEMİN EDİLİYOR ÇOK PAHALI %80 PARÇALAR PİYASADA VAR TABİ DİĞERLERİ GİBİ RAHAT BULUNMUYOR ÖRNEK 10 PARÇACIYA SORSAN 2 SİNDE VARDIR BÖYLE BİR SIKINTI ANLAYACAĞIN

    Alıntıları Göster
    Araç LPG'li mi? Eğer LPG takılıysa, LPG boruları su kaçırıyor olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razer

    Araç LPG'li mi? Eğer LPG takılıysa, LPG boruları su kaçırıyor olabilir.

    Alıntıları Göster
    beni aracım lpg'li. fakat lpg takılmadan öncede hararet problemi yaşıyordum.. borularda falan herhangi bir kaçak yok.. geçtiğimiz mart ayında motor rektefiye edildi (6000 km oldu). herşeyi yenilendi.. yinede devam ediyor hararet yapmaya değişen bişey yok.. bence aracın huyu, bu sorunu aşmak mümkün değil..
    ata98_98 sanada geçmiş olsun arkadaşım çok masraf yapmışsın.. umarım sorun çıkarmaz bir daha..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanillasky38

    beni aracım lpg'li. fakat lpg takılmadan öncede hararet problemi yaşıyordum.. borularda falan herhangi bir kaçak yok.. geçtiğimiz mart ayında motor rektefiye edildi (6000 km oldu). herşeyi yenilendi.. yinede devam ediyor hararet yapmaya değişen bişey yok.. bence aracın huyu, bu sorunu aşmak mümkün değil..
    ata98_98 sanada geçmiş olsun arkadaşım çok masraf yapmışsın.. umarım sorun çıkarmaz bir daha..

    Alıntıları Göster
    oncelıkle selamun aleykum :D ben yaklasık 2 senedır honda euoro cıvıc kullanıcısıyım 1996model .. sıze ben de bu aracla ılgılı bır sorununmu nasıl cozdugumu bahsedeyım .... bundan 1 2 ay once aracım hararet yapıyor cok zorlandıgında yada ısındıgında radyatordekı suyu genleşme kabına bırakıyordu ve kap tasıyor aracımda hem hararret hemde su eksılıyordu ..... ankarada gıtmedıgım yer kalmadı ..termostat dedıler fan dedıler catlat delık kacak conta yanmıs herseyı dedıler oysa aracımda conta yanması belırtılerı yoktu sadece hararet sorunu vardı... tamırcılerın yuzde 80 ı conta yanmıs dedıler ama 2 aydır aractırdım nettekı sayfaları gezdım dolastım okudum herseyı yaptım anlıyacagınızz...ve bunda 10 gun once hastanede tanıstıgım bır tamırcı abıy muhabbet acıldıgında o bana aracını getır ben bakayım dedı kendısı honda ve nıssan servısıydı...neyse cumartesı gunu aracımı goturdum baktı aracıma....ve sonuc aracımın radyator kapagı bozuldgunudan degıstırmıstım orjınal kapagıyla ama servıs bana 1,1 bar verecegıne 0,9 bar kapak vermıss sımdı ıse uydurk bır marka HTS dıye bır kapak taktım 1,1 barlık suan ne hararet ne kaynatma ne su tasması var aracımda allaha sukur ......... aracım duzelene kadar ınankı kafayı yedım conta yaktım yada baska buyuk sorun var dıye anlıcagınız kımseye guvenmeyın arastırın hatta bazen servıse bıle guvenmeyın derım ben hepsı para tuzagııı.. bırde abıden aldıgım bazı bılgılerı soyleyeyım sıze bu abı nın babası honda servısınde calısıyormus ondan kapmıs meslegı honda euoro cıvıc conta yakması cok zormus dıger araclara gore conta celık karısımı bır maddeden yapılmıs eger daha once degışmemıssse ufacık hararet yaptırmayla yanmasmıs dıger araclar gıbı .. ancak cok susuz kalacak cok ama cok zorlanacak oda yanı zedelermıs contayı benım gıbı sorunu olanlar bence ıyıyce arastırsınlar servıs bıle bılmıyor bazen ....0,9 barlık kapak zoru gorunce basınc kacırıyor suyu dıger kaba verıyor basınc olmadıgndan devır daım olmazmıss ya bunun gıbı bır suru sey yanı ha bırde aksam motora su koyardım sabah eksılırdı genleşme kapbındakı su buda gayet dogal motor stop ettıkten sonra gerı vakum ederek cekermıs suyu calıstırdıgımızda tekrar verırmıss bunlar gayet dogalmıss neyse cok uzattık galıba SAYGILARR BU ARADA BASKA SORUNU OLAN YAZSIN BANA BEN ABIYE SORUP YAZARIM BURAYA ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondacı fuat

    oncelıkle selamun aleykum :D ben yaklasık 2 senedır honda euoro cıvıc kullanıcısıyım 1996model .. sıze ben de bu aracla ılgılı bır sorununmu nasıl cozdugumu bahsedeyım .... bundan 1 2 ay once aracım hararet yapıyor cok zorlandıgında yada ısındıgında radyatordekı suyu genleşme kabına bırakıyordu ve kap tasıyor aracımda hem hararret hemde su eksılıyordu ..... ankarada gıtmedıgım yer kalmadı ..termostat dedıler fan dedıler catlat delık kacak conta yanmıs herseyı dedıler oysa aracımda conta yanması belırtılerı yoktu sadece hararet sorunu vardı... tamırcılerın yuzde 80 ı conta yanmıs dedıler ama 2 aydır aractırdım nettekı sayfaları gezdım dolastım okudum herseyı yaptım anlıyacagınızz...ve bunda 10 gun once hastanede tanıstıgım bır tamırcı abıy muhabbet acıldıgında o bana aracını getır ben bakayım dedı kendısı honda ve nıssan servısıydı...neyse cumartesı gunu aracımı goturdum baktı aracıma....ve sonuc aracımın radyator kapagı bozuldgunudan degıstırmıstım orjınal kapagıyla ama servıs bana 1,1 bar verecegıne 0,9 bar kapak vermıss sımdı ıse uydurk bır marka HTS dıye bır kapak taktım 1,1 barlık suan ne hararet ne kaynatma ne su tasması var aracımda allaha sukur ......... aracım duzelene kadar ınankı kafayı yedım conta yaktım yada baska buyuk sorun var dıye anlıcagınız kımseye guvenmeyın arastırın hatta bazen servıse bıle guvenmeyın derım ben hepsı para tuzagııı.. bırde abıden aldıgım bazı bılgılerı soyleyeyım sıze bu abı nın babası honda servısınde calısıyormus ondan kapmıs meslegı honda euoro cıvıc conta yakması cok zormus dıger araclara gore conta celık karısımı bır maddeden yapılmıs eger daha once degışmemıssse ufacık hararet yaptırmayla yanmasmıs dıger araclar gıbı .. ancak cok susuz kalacak cok ama cok zorlanacak oda yanı zedelermıs contayı benım gıbı sorunu olanlar bence ıyıyce arastırsınlar servıs bıle bılmıyor bazen ....0,9 barlık kapak zoru gorunce basınc kacırıyor suyu dıger kaba verıyor basınc olmadıgndan devır daım olmazmıss ya bunun gıbı bır suru sey yanı ha bırde aksam motora su koyardım sabah eksılırdı genleşme kapbındakı su buda gayet dogal motor stop ettıkten sonra gerı vakum ederek cekermıs suyu calıstırdıgımızda tekrar verırmıss bunlar gayet dogalmıss neyse cok uzattık galıba SAYGILARR BU ARADA BASKA SORUNU OLAN YAZSIN BANA BEN ABIYE SORUP YAZARIM BURAYA ....

    Alıntıları Göster
    Selamlar,

    Honda Civic 1997 model 1.6 İLS almayı düşünüyorum. Arabada sunroof, otomatik vites, klima vs.. güzel özellikler mevcut.

    Merak ettiğim konular, Parçaları çok pahalıymış, Servisi bakımı çok pahalıymış, Otomatik vites olayı çok iyi değilmiş sorunluymuş, şeklinde uyarılar aldım.

    Yardımlarınızı rica ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silverstone81

    Selamlar,

    Honda Civic 1997 model 1.6 İLS almayı düşünüyorum. Arabada sunroof, otomatik vites, klima vs.. güzel özellikler mevcut.

    Merak ettiğim konular, Parçaları çok pahalıymış, Servisi bakımı çok pahalıymış, Otomatik vites olayı çok iyi değilmiş sorunluymuş, şeklinde uyarılar aldım.

    Yardımlarınızı rica ederim.

    Alıntıları Göster
    ÖNCELİKLE HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR.BENDE BU SENENİN BAŞINDA 1996 EURO CİVİC İLS ALDIM.NİSAN AYINDA LPG MONTAJI YAPILDI.O GÜNDEN BERİDİR ARAÇ SÜREKLİ SU EKSİLTİYOR HARARET YÜKSELİYOR ÖZELLİKLE YOKUŞ ÇIKARKEN VE IŞIKLARDA PROBLEM ÇIKARIYOR.HARARET YÜKSELDİĞİNDE RADYÖTÖRDEKİ SU RESMEN FOKURDUYOR SONRA GENLEŞME KABINA DOLUYOR ORDANDA TAŞIYOR.OLDUKÇA CAN SIKICI Bİ DURUM UYKU BİLE UYUTMUYOR ADAMA UŞAKTA YAŞIYORUM BURDA HONDA DAN ANLAYAN BİRTANE BİLE ÖZEL SERVİS YOK ANLADIĞIM KADAR.KİME GİTSEM MOTOR KAPUTUNU DAHİ AÇMADAN DİREK OLARAK CONTA YAKMIŞ DİYOR.BU KADAR KOLAYMIDIR CONTA YAKMASI.BURDAKİ USTA NE KAÇAK KONTROLÜ YAPIYOR,NE TERMOSTATA BAKIYOR,NE FAN AÇIYORMU ONA BAKIYOR.İNANINKİ İYİCE SIKILDIM BU DURUMDAN.ALLAH RIZASI İÇİN Bİ TAVSİYE VERİN YOKSA Bİ BİDON BENZİN DÖKÜP YAKACAĞIM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatriotTeam

    hayırlısıyla kullanırsın inşallah ne diyeyim..bir sıkıntı olmaz inşallah.

    Alıntıları Göster
    selam ben yeni üye oldum benimde98 euro civic var aynen sıkıntım şu hararet aniden yükselip tekrar düşüyor ustaya gittim radyatörü değiştirdi termostat değişti kapak değişti fakat şu nada hararet yok fakat yedek su kabına su veriyor (Radyatör ve kapak orjinal değil) ne yapa bilirim lütfen yardım araç lpg li yeni takıldı brc marka



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukselyuksel -- 14 Eylül 2012; 15:10:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukselyuksel

    selam ben yeni üye oldum benimde98 euro civic var aynen sıkıntım şu hararet aniden yükselip tekrar düşüyor ustaya gittim radyatörü değiştirdi termostat değişti kapak değişti fakat şu nada hararet yok fakat yedek su kabına su veriyor (Radyatör ve kapak orjinal değil) ne yapa bilirim lütfen yardım araç lpg li yeni takıldı brc marka

    Alıntıları Göster
    Demekki radyatör kapaklarında bir sıkıntı var ve bu sorun euro civicte kronik....
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.