< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuşluk -- 20 Ocak 2021; 0:36:25 > |
Acer swift 3 4300u hoparlör sorunu
-
-
Hocam bir sonuç elde ettiniz mi değişim oldu mu?
Bu cihazı alacağım ama yaşadığınız sorunu duyunca aklımda çelişkiler oluştu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben denedim benim cihazda herhangi bir cızırtı sorunu yok. Ancak şöyle bir sorunla karşılaştım. Cihazın sağ tarafındaki hoparlörü nerdeyse duymuyorum. Hatta hoparlör ayalarından denge kısmına girip her iki hoparlörü de tek tek kapatarak ses seviyelerine baktım. Solda hoparlör ile sağdaki hoparlör arasından bariz ses seviye farkı var. Sizde öyle bir durum var mı? Sizde rica etsem onu kontrol edebilir misiniz ?
-
Yok sorunu hala çözemedim cünkü donanımsal bir sorun.
Ben bu üründen 2 tane aldım ikisinde de aynı sorun vardı. İlk aldığımı iade ettim. Daha doğrusu şu an iade sürecinde. Ürün servise gönderildi. Eğer servis ürünü ayıplı olduğunu raporda iletmezse ilk aldığım ürünün iadesi kabul olmayacak. Hali hazırda ikinci satın almış olduğum üründe hala aynı sorun devam etmekte. İkinci satın aldığımı iade etmedim kullanıyorum. Sanırsam bu Türkiye’ye gelen partide bu sorun var. Çok büyük ihtimal donanımsal bir sorun.Satın almayı düşünüyorsan biraz beklemeni tavsiye ederim çünkü acer servisi benim ürünün ayıplı olduğunu kabul etmez ise ona göre karar verirsin. Tabi bu senin bileceğin iş istersen direk al geç.
Ayrıca acer servisini aradım böyle bir sorunu daha önce yaşayan oldu mu size herhangi bir geri dönüş yapıldı mı? dedim. Kimse acer servisine bu durum hakkında şikayette bulunmamış. (Tabi yalan olma ihtimali de var çünkü neden kendi ürününe kötü bir imaj sergilesin)
-
Desibel farkı mı ? -
Hocam sende ilk başta cızırtı sorunu var mıydı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuşluk -- 20 Ocak 2021; 0:31:5 > -
Aynen hocam desibel farkı. Sizde mevcut mu kontrol etme imkanınız var mıdır ? Ses ayarlar kısmında denge ayarlarına girip her iki hoparlörü de tek tek aynı seviyedeyken kapatıp bakabilir misiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok az vardı. Güncellemelerden sonra tamamen gitti o sorun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende ilk aldığımda inanılmaz derecede bir cızırtı sorunu vardı. Konuda bahsettiğim driverı indirince azaldı fakat halen devam ediyor. Hocam senin laptopun tam model adı nedir öğrenebilir miyim? -
Hocam ben dinlediğimde desibel farkı duyamadım. Telefona desibelmetre yükledim az da olsa fark gösterdi fakat bu telefon uygulamalarının pek doğru bir sonuç gösterdiklerini düşünmüyorum. -
Aynı bilgisayarı ben de aldım. Aynı sorun bende de oldu. Sol taraf cızırtılı. Değişim için gönderdim teknik servis bir arıza tespit edememiş.aynen bana geri gönderdiler. Şimdi iade talepli geri gönderdim bakalım ne olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İade talepli den kastınız nedir? -
Ürün elime ulaştı. servis raporunda ürününde herhangi bir donanımsal sorun yoktur yazıyor. Ürün bariz ayıplı olmasına rağmen ARENA BİLGİSAYAR ürünün ayıplı olduğunu kabul etmiyor. Ürünü satın almayı düşünenlere söyleyeyim bu üründen bende iki tane var ikisinde de aynı sorun var haberiniz olsun.
-
Bende benzer sorunlardan cihazı gönderdim. Servis herhangi bir sorun yok diye rapor vermiş. 14 günlük iade sürem dolmadığı için iade talep ettim bende, yine servise göndermeleri gerekiyormuş kurulum yapıldığı için. Halen bir dönüş yok. Dönüş bekliyorum bende
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X