acer dizüstü bilgisayarımı klavye, touchpad ve şarj ile ilgili sıkıntılar yüzünden garantiye yolladım. teknik servise ulaşma tarihi 12/01/2021. cihazı gönderirken içerisinde 8 gb orijinal bellek ve 8 gb kendimin alıp takmış olduğum bellek vardı. cihazım ulaştıktan sonra gelen mesajda cihazıma bellek ve ssd takmış olduğumdan dolayı garanti dışı kaldığı ve ücretli onarım yapılabileceği aktarıldı. ben de bunun üzerine hiçbir işlem yapılmadan geri gönderilmesini talep ettim ve telefon üzerinden de hiçbir parçaya müdahale edilmemesini ekstra olarak söyledim. cihaz elime 26/01/2021 tarihinde ulaştı. bilgisayarı açtığımda ise takılı ram miktarının 8 gb olduğunu görür görmez şoka uğradım. hemen altını açtım ve 8 gb orijinal bellek yerine 1 gb bilinmeyen bir marka bellek takıldığını gördüm. hemen resmini çekip servise mail yolladım. gelen cevap ise "bu konuda cihaz tarafımızca ücret kabul edilmediğinden işlemsiz olarak gönderilmiştir." bu tamamen yalan. gönderdikleri 1 gb bellek de hasarlı zaten, bilgisayar algılamıyor o belleği. bundan sonra şikayetvar sitesinde bakın sadece 4 sayfa dolaştım ve aynı servisten yani sms ınfocom teknoloji servisinden hırsızlık sorunu yaşayanlar: - https://www.sikayetvar.com/acer/acer-serviste-parca-aliyor - https://www.sikayetvar.com/acer/acer-yetkili-servis-dehseti - https://www.sikayetvar.com/acer/acer-yetkili-servisi-16-gb-rami-soktu-4-gb-ram-takarak-gonderdi - https://www.sikayetvar.com/acer/acer-teknik-servis-16-gb-rami-alip-4-gb-ram-takmis |
Bildirim