Şimdi Ara

Adam kazıklıyolar. DİKKAT! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
0
Favori
8.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hehehe alın bir olay daha maviden ups aldım bozuldu verdim garanti kapsamında 1 ay sonra geri aldım geldim eve gene bozuk verdim geri gene 1 ay beklettiler aldım geldim eve gene bozuk adamlara bu arada diyorumki bu tam yükte desteklemiyo olabilir mi aslında kesin eminim ama münakaşa olmasın diye soru sormakla kalıyorum sonra 3. kez bozulunca gittim mascoma oradaki teknik arkadaşlarla görüştüm ama ona dedim artık tam yükte kaldırmıyor diye o bunu hemen kabul etti vede iade yi kabul ediyoruz dedi gittim maviye dedim iade olacak , ben paramı alacağım, onlarda dediler 27 dolar veririz şu an ürünün fiyatı 27 dolar diye, dedim verin o zaman, dedilerki kdv yi vermeyiz ,niye ?,fatura yok,dedimki faturayı fişe yazdık onlarda dediler biz bunun kdv sini ödedik ondan 27 veririz,neyse kendikendime dedim bunlarla 3 -5 için uğraşılmaz aldım 36 milyonu geldim eve faturayı şans eseri buldum ama 35 dolar+kdv vermişim o zaman yani 46 milyona almışım 6 ay önce...........yani iade söz konusu olunca böle bir olay olabilir dikkatinize ayrıca bu faturayla herhangi bişi yapabilirmiyim gerçi işişten geçti gibi ups yi verdim




  • Yazıklar olsu bu dolandırıcı leşlerine.Bunlar beş para etmez sorumsuz zavallılar..Bizim paralarımızla sefa sürüyorlar belkide hakkımızı yedikleri her ürün için harcadığımız paralar haram olsun bunlara
    bende benzer sorunu yaşıyorum
    http://forum.donanimhaber.com/m_2098066/mpage_1/key_//tm.htm#2115832




  • ABI BÜYÜKSÜN!!! iste budur!
  • Abi saolasın bende mavi bilgisayar gibi bi yerden sistem toplayacaktım az daha yanından sıyırdık..Ama arkadaşın anakartını verdik...Hayırlısı inşallah alırız bekliyoruz...


    TEK KELİME SAOLASIN.....her zaman arkandayız seni sonuna kadar destekleriz...

    Mavi Bilgisayara




  • tebrikler
  • taktir ediyorum seni arkadaşım insanlar enayi değil göster onlara
  • helal olsun devam et suanda arka sokakta yeri gidim niye böyle yaptiniz onlara göndercen mail ine senin talep formunu
  • Yalnız bu forumda bahsi geçen kazıkçı firmaların ortakları var galiba!! Çünkü benimde veri bilişim ve mavi bilgisyarla ilgili sorunum vardı ve bu forumda konu açmıştım silinmiş..Neden acaba????




  • quote:

    Orjinalden alıntı: H4CK3R

    EĞER FİRMANIN AYNI URUNDEN ELINDE YOKSA YA UPGRADE I YA DA İADESİ ALINIR AMA UFOTEK KESINLIKLE BAYI VE MUSTERILERINE SORAR
    "AYNI URUNDEN ELIMIZDE YOK BU YUZDEN YA İADE YA DA UPGRADE EDECEKSINIZ FAKAT UPGRADE BADELI X$ DIR KABUL EDIYORMUSUNUZ?"
    diye sorar



    doğru olanı da budur. Ürün ya iade alnır yada upgrade edilir. ama takdir edersinizki satıcı açısından da bakarsanız ürünü upgrade ederken bir miktar para vermek gerekecektir. ama Mavi işi abrattmış bu işten de para kazanma yoluna gitmiş. Tasvip edilemeyecek bir olay. Ticari Ahlaka sığmayacakbir olay. Zaten ürünü satarken para kazanıyoruz. Garanti kapsamında olan bir ürünü upgrade ederken neden kar amacı gütmüşler. Çok yanlış hemde bu kadar para için değmez. Benim anladığım kadar ile Upgrade farkı 17 USD ama MAVİ 8 USD kar koymuş buna. Mavi gibi bir firmanın 8 USD ye tenezzül etmesi hiç hoş değil. Çok ayıp. Geçen Benim müşterimin başına geldi olay. İşlemci bozuldu yaklaşık birbuçuk yıl önce almıştı. Şu an piyasada yok. Firma bana upgrade mi iade mi diye sordu. Müşterime sordum bana upgrade dedi. Bana firmadan 16 USD fark almam gerektiğini söylediler ve benden de o kadar tahsil ettiler. Ben müşteriden 15 USD aldım. Ben zaten kar ettim ürünü satarken birde bundan mı kar edeyim. Etik olark doğru değil.

    Bazı arkadaşlar olayı çok abartmışlar. Satıcı olasaydılar anlarlardı. Tamam Mavi olayda yanlış yapmıştır. Ürünün 110 USd + KDV ye alınması demek o ürünü 110 US + KDV ye geri almak demek değildir. Ya da bu doğrumudur? Çünkü o ürünün bugünkü rayiç bedeli olur onun üzerinden hesaplanır. Çünkğü Günümüğzde 16X Duble Layer +/- bir DVD Writer bile 65-70 USd + KDV gibi satılmaktadır. Bu durumda aynı mantıkla arkadaş firmadan 2 adet Writer talep etmektedir. Satıcı bu durumda zarara girecektir. Yada Satıcının haklarını kim koruyacaktır? En mantıklı ve makulu. Olayı anlatan arkadaşın mağduriyeti giderilmelidir. Ürünün ya yenisi ( ki yenisi Ufotek stoklarında şu an için görünmemektedir) verilmeli ya da ürün upgrade edilmeli ( ufotek alış fiyatlarına bakıldığında ürünler arasında 4 USD + KDV fark görülmektedir. Bu durumda mağdur arkadaş'ın 4 USD + KDV = 5 USDfark ödemesi gerekmektedir. 25 USD istemek yanlıştır. Ve MAVİ gibi bir firmaya yakışmamaktadır.

    Arkadaşın mağduriyetinin giderilmesi dileği ile. Saygılar.




  • müşteri daima haklıdır
  • Ben mavinin 1 senelik müşterisiyim ve bu tip bir olayla ilk defa karşılaştım. 5 yerine 25 istemek haksızlık tamam da adamlarda senin satın aldığın mal bitmişse ne yapacaklar bunu da düşünmek lazım. Ben 1 sene önce athlon 2500 almıştım, şimdi arızalansa garantiden sıfırını nasıl isterim? olmayan bir şeyi istemek çok da mantıklı değil.

    Yapman gerekn en doğru şey paranı geri istemektir.
  • Eski tadı yok artık Mavinin 2000 den beri bi ton şey almışımdır ordan. Ve Denizlide ki ayağı On-Em den. Takdir ettiğim bir politikayla çok iyi geliştiler ama en son kontrolsüz büyüme kurbanı olan yanlarını görüyürum. Üzücü!!!

    Fazla konuşmaya gerek yok. Arıza servisi konusunda ben de işlemciyle ilgili baya bi dert çekmiştim geçen senelerde. Aradan bişiler koparma numarasını, hatta arkadaşın bahsettiği gibi satılan günkü fiyata göre değil o günkü liste fiyatına göre geri ödeme öneriliyor. Üzücü gerçekten. Adam gibi bir şirket göremedik göremicez de anlaşılan.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brute_force

    arkadaşım arkandayız sakın vazgeçme böyle çakallara ezilmemek lazım

    yaw birde ALO 175 mi ne var ERMAN TOROĞLU geçen televizyonda konuşuyordu bide sen orayı ara istersen



    evet arkandayız ama iyi sabırlı davranmıssın ben olsam bu kadar sabredemezdim...
  • affetme usta parcala onları görsünler günlerini
  • hakkını aramaktan vazgeçme
  • Helal olsun arkadaş,
    Bu arada dikkatimi çekti Pc gold dan yana da oldukça fazla şikayet var.Bir tanesi de benim zaten.
    Mavi de 2. pc gold olma yolunda anlaşılan.
    Gold a Kadıköy ün "bb" diye isim takılmıştı bir kaç sene önce,hiç alışveriş yapmayan varsa aman uzak dursun.
  • helal hakkını arıyosun...

    benim de bi derdim war anlatim bakalım elimde 1 512 ram war. 8-10 saat çalışıo ve sonra makinaya reset atıyo diğer 512 yi taktığımda günlerce makina açık kalıo bişi olmuo yani sorun ram de (markalar ve frekanslar aynı hatta seri noları bile ard arda) 4 kez fln garantiye gönderdim ve çalışıo die her seferinde döndü adamlara anlatıyorum anlamıolar heralde 1-2 saat deneyip çalışıo diolar 5. kez garantide şu anda eminimki yine çalışıo dicekler alalı 7-8 ay oldu doru düzgün kullanamadım bile.
    bu konuda nası bi yol izlemeliyim. bi el uzatın bea.
  • Aynı şey banada oldu EXA dan alınmış olan 9800pro Shappire kartı 1 yıllık ; tv outunda arıza oldugu için geri götürüp garantiye bıraktım yaklaşık 1 ay sora kartım hala gelmedi ve piyasada 9800pro tükendiği gerekçesi ile fx5700ultra + fiyatt farkı vermeyi teklif ettiler hyr dedim bu sefer irsaliye faturası istediler allahtan şirket üstüne idi 9800pro nun alınışı irsaliye faturayı getirdim bu sefer kartın kabloların cd sini vs vs isterdiler tekrar karşıya geçip onlarıda getirdim ve 300$$ dolar nakit aldım çok temiz paraydı 0 9800pro lar 200-210 dolar+kdv fiyatlarındaydı ben ödediğim parayı aldım oh dedim gittim 6800 128mb aldım artık 9800pro alamazdım zaten yoktu 6800üm oldu hehe




  • helal sana bu çakallara güvenemeyecekmiyiz malzeme alıcam ya arızalı çıkarsa diyorum ben uğraşmaya hiç gelemem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: maxu

    Ben mavinin 1 senelik müşterisiyim ve bu tip bir olayla ilk defa karşılaştım. 5 yerine 25 istemek haksızlık tamam da adamlarda senin satın aldığın mal bitmişse ne yapacaklar bunu da düşünmek lazım. Ben 1 sene önce athlon 2500 almıştım, şimdi arızalansa garantiden sıfırını nasıl isterim? olmayan bir şeyi istemek çok da mantıklı değil.

    Yapman gerekn en doğru şey paranı geri istemektir.

    Olur mu hocam öyle şey ya?

    Garantisini veriyosa beni yarıyolda bırakmaya ne hakkı var? Eğer bilgisayar gibi sürekli devinim halinde olan bi sektöre girmişse sorumluluk kendine ait! Eğer başka türlü bi yolu yoksa, gerekirse her sattığı malın bi tane eşini de elinde tutsun, bozulanı getirince onunla değiştirsin, beni hiç ilgilendirmez. Ya da paşa paşa, ücret talep etmeden yenisiyle değiştirsin.

    Ben adamdan "ürününüz arızalanırsa yenisiyle değiştirilir" şeklinde garanti almışım. "Paranız iade edilir" şeklinde değil. Ayrıca konuyu açan arkadaş, arızalı ürünün eski fiyatından değil, yeni fiyatı üzerinden (belki de o zamana kadar fiyatı yarıya indi) geri ödeme yapılacağından bahsetmiş. Yuh artık, bu kadar da yüzsüzlük olmaz ya!




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.