Şimdi Ara

Astra H (cdti) için hangi marka fren balatası ve disk aynası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
6.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2011 Model Astra H kasa dizel aracım var. Km'si 80000 de. Geçenlerde yağ değişimi için sanayiye gitmiştim, usta ön disklerin bittiğini ve değişmesi gerektiğini söyledi (arkalar idare edermiş)
    Madem geldik hadi değiştirelim dedim. Aracın üzerinden çıkan orijinal fren balata ve disklerini dışarıda bulmak nerede ise imkansız. GM logosu ile satılanlar dahi hindistan malı. Orijinallerini sadece servislerden temin edebiliyorsunuz ve bunlar da epey pahalı. Pahalılığını şöyle tarif edeyim; dışarıda bulduğunuz parçalarla servisteki orijinalleri arasında bir buçuk misline yakın fark var. Unutmadan; servislerde de bir alt kademe muadil parça var ve ilginçtir ki onlar da GM logolu. Ve fiyatları da dışardıdakilerle aynı. Fakat, servis ısrarla memnun kalmazsınız diyor.
    Uzun lafın kısası, klasik işgüzarlığımız ve ustanın gazı ile ön fren balatalarına GM, ön fren disk aynalarına da ACDELCO markalı ürünü taktırdım. Taktırırken de ısrarla ustaya şunu söyledim; orijinalleri ile arasında bu kadar fiyat farkının olması normal değil, ya piyasadakiler çok dayanıksız ya da servisler fahiş fiyata mal satıyor. Takacağın parçalar başımı ağrıtmaz değil mi.
    Tabii ki o da, kesinlikle abi biz tüm araçlara bunları takıyoruz, o kadar para verilir mi servise dedi.
    Ve aracıma henüz 2000 km binmeden sorun başladı. Araç 100/120 km sürate çıktığında frene dokunduğunuz anda başlıyor titremeye. Benim anladığım kadarı ile disk aynaları dayanıksız ve eğildiler.
    Belki yanılıyorum dedim ve rot-balans yaptırdım, ama nafile, sonuç ayni, titretmeye devam.
    Gittim ustanın yanına, durumu anlattım. Tahmin ettiğim gibi kıvırmaya başladı. Baktım bir sonuç alamayacağım, yeniden yetkili servislerden birinin yedek parça bölümünden fiyat aldım.
    full orijinal parçaların servisteki fiyatları şöyle; ön fren disk aynası ve balataları, arka fren disk aynası ve balataları artı işçiliği 1200 tl (yüzde yirmi ya da yirmibeş indirimli hali ile böyle)
    yukarıda yazdıklarımın aynısını oradaki arkadaşla da paylaştım. Bana dediği şu oldu; piyasadan 50 tl ye balata, 120 tl ye de disk aynasını bulabilirsiniz (gerçekten de bu fiyata taktırmıştım sanayide), fakat her ürün parası kadar iş yapar. Her parçada olduğu gibi bu parçalarda da en önemli şey malzemenin kalitesidir. Nasıl ki; aynı ebatlardaki bıçak ya da makasın 10 tl ye olanı
    olduğu gibi, 150 tl ye olanı da var, bunu da öyle düşünün, dedi.
    Ne yapacağıma şaşırdım.
    Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terkene -- 12 Şubat 2016; 16:33:25 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: terkene

    2011 Model Astra H kasa dizel aracım var. Km'si 80000 de. Geçenlerde yağ değişimi için sanayiye gitmiştim, usta ön disklerin bittiğini ve değişmesi gerektiğini söyledi (arkalar idare edermiş)
    Madem geldik hadi değiştirelim dedim. Aracın üzerinden çıkan orijinal fren balata ve disklerini dışarıda bulmak nerede ise imkansız. GM logosu ile satılanlar dahi hindistan malı. Orijinallerini sadece servislerden temin edebiliyorsunuz ve bunlar da epey pahalı. Pahalılığını şöyle tarif edeyim; dışarıda bulduğunuz parçalarla servisteki orijinalleri arasında bir buçuk misline yakın fark var. Unutmadan; servislerde de bir alt kademe muadil parça var ve ilginçtir ki onlar da GM logolu. Ve fiyatları da dışardıdakilerle aynı. Fakat, servis ısrarla memnun kalmazsınız diyor.
    Uzun lafın kısası, klasik işgüzarlığımız ve ustanın gazı ile ön fren balatalarına GM, ön fren disk aynalarına da ACDELCO markalı ürünü taktırdım. Taktırırken de ısrarla ustaya şunu söyledim; orijinalleri ile arasında bu kadar fiyat farkının olması normal değil, ya piyasadakiler çok dayanıksız ya da servisler fahiş fiyata mal satıyor. Takacağın parçalar başımı ağrıtmaz değil mi.
    Tabii ki o da, kesinlikle abi biz tüm araçlara bunları takıyoruz, o kadar para verilir mi servise dedi.
    Ve aracıma henüz 2000 km binmeden sorun başladı. Araç 100/120 km sürate çıktığında frene dokunduğunuz anda başlıyor titremeye. Benim anladığım kadarı ile disk aynaları dayanıksız ve eğildiler.
    Belki yanılıyorum dedim ve rot-balans yaptırdım, ama nafile, sonuç ayni, titretmeye devam.
    Gittim ustanın yanına, durumu anlattım. Tahmin ettiğim gibi kıvırmaya başladı. Baktım bir sonuç alamayacağım, yeniden yetkili servislerden birinin yedek parça bölümünden fiyat aldım.
    full orijinal parçaların servisteki fiyatları şöyle; ön fren disk aynası ve balataları, arka fren disk aynası ve balataları artı işçiliği 1200 tl (yüzde yirmi ya da yirmibeş indirimli hali ile böyle)
    yukarıda yazdıklarımın aynısını oradaki arkadaşla da paylaştım. Bana dediği şu oldu; piyasadan 50 tl ye balata, 120 tl ye de disk aynasını bulabilirsiniz (gerçekten de bu fiyata taktırmıştım sanayide), fakat her ürün parası kadar iş yapar. Her parçada olduğu gibi bu parçalarda da en önemli şey malzemenin kalitesidir. Nasıl ki; aynı ebatlardaki bıçak ya da makasın 10 tl ye olanı
    olduğu gibi, 150 tl ye olanı da var, bunu da öyle düşünün, dedi.
    Ne yapacağıma şaşırdım.
    Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.


    Aracı satmayı düşünüyo musunuz hocam hangi renk :)) Sanidede orjinal parça bulabileceğniz servisiden yari fiyat aşşağıya yaptırcanızı tahmin ediyorum. Bizim sanide parçacıda çalışan arkadaşım yetkili servis elinde parça kalmayınca bazen bizden almaya geliyor demişti :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66DoGaN38

    quote:

    Orijinalden alıntı: terkene

    2011 Model Astra H kasa dizel aracım var. Km'si 80000 de. Geçenlerde yağ değişimi için sanayiye gitmiştim, usta ön disklerin bittiğini ve değişmesi gerektiğini söyledi (arkalar idare edermiş)
    Madem geldik hadi değiştirelim dedim. Aracın üzerinden çıkan orijinal fren balata ve disklerini dışarıda bulmak nerede ise imkansız. GM logosu ile satılanlar dahi hindistan malı. Orijinallerini sadece servislerden temin edebiliyorsunuz ve bunlar da epey pahalı. Pahalılığını şöyle tarif edeyim; dışarıda bulduğunuz parçalarla servisteki orijinalleri arasında bir buçuk misline yakın fark var. Unutmadan; servislerde de bir alt kademe muadil parça var ve ilginçtir ki onlar da GM logolu. Ve fiyatları da dışardıdakilerle aynı. Fakat, servis ısrarla memnun kalmazsınız diyor.
    Uzun lafın kısası, klasik işgüzarlığımız ve ustanın gazı ile ön fren balatalarına GM, ön fren disk aynalarına da ACDELCO markalı ürünü taktırdım. Taktırırken de ısrarla ustaya şunu söyledim; orijinalleri ile arasında bu kadar fiyat farkının olması normal değil, ya piyasadakiler çok dayanıksız ya da servisler fahiş fiyata mal satıyor. Takacağın parçalar başımı ağrıtmaz değil mi.
    Tabii ki o da, kesinlikle abi biz tüm araçlara bunları takıyoruz, o kadar para verilir mi servise dedi.
    Ve aracıma henüz 2000 km binmeden sorun başladı. Araç 100/120 km sürate çıktığında frene dokunduğunuz anda başlıyor titremeye. Benim anladığım kadarı ile disk aynaları dayanıksız ve eğildiler.
    Belki yanılıyorum dedim ve rot-balans yaptırdım, ama nafile, sonuç ayni, titretmeye devam.
    Gittim ustanın yanına, durumu anlattım. Tahmin ettiğim gibi kıvırmaya başladı. Baktım bir sonuç alamayacağım, yeniden yetkili servislerden birinin yedek parça bölümünden fiyat aldım.
    full orijinal parçaların servisteki fiyatları şöyle; ön fren disk aynası ve balataları, arka fren disk aynası ve balataları artı işçiliği 1200 tl (yüzde yirmi ya da yirmibeş indirimli hali ile böyle)
    yukarıda yazdıklarımın aynısını oradaki arkadaşla da paylaştım. Bana dediği şu oldu; piyasadan 50 tl ye balata, 120 tl ye de disk aynasını bulabilirsiniz (gerçekten de bu fiyata taktırmıştım sanayide), fakat her ürün parası kadar iş yapar. Her parçada olduğu gibi bu parçalarda da en önemli şey malzemenin kalitesidir. Nasıl ki; aynı ebatlardaki bıçak ya da makasın 10 tl ye olanı
    olduğu gibi, 150 tl ye olanı da var, bunu da öyle düşünün, dedi.
    Ne yapacağıma şaşırdım.
    Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.


    Aracı satmayı düşünüyo musunuz hocam hangi renk :)) Sanidede orjinal parça bulabileceğniz servisiden yari fiyat aşşağıya yaptırcanızı tahmin ediyorum. Bizim sanide parçacıda çalışan arkadaşım yetkili servis elinde parça kalmayınca bazen bizden almaya geliyor demişti :)

    Düşünüyorum fakat uygun bir otomatik araç bulamadım. Satarsam bir akrabam bekliyor almak için. Geçen bayram satmıştım son anda vazgeçtim arabasız kalırım diye. İyi ki de öyle yapmışım. Piyasada yani ikinci elde alınacak araç yok. Herkes çakal olmuş. Yeni araçların fiyatları ise gökyüzünde. Altı ay önceki satış fiyatım 40000 tl idi, şu an satarsam da yine aynı fiyat olacak. Tabii satarsam, yerine koyacak araç bulamıyorum. Araba için borçlanmak kadar boş bir iş olduğuna inanmıyorum ve arabaya verilen her kuruşa da acıyorum açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terkene -- 25 Mart 2016; 9:44:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terkene

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66DoGaN38

    quote:

    Orijinalden alıntı: terkene

    2011 Model Astra H kasa dizel aracım var. Km'si 80000 de. Geçenlerde yağ değişimi için sanayiye gitmiştim, usta ön disklerin bittiğini ve değişmesi gerektiğini söyledi (arkalar idare edermiş)
    Madem geldik hadi değiştirelim dedim. Aracın üzerinden çıkan orijinal fren balata ve disklerini dışarıda bulmak nerede ise imkansız. GM logosu ile satılanlar dahi hindistan malı. Orijinallerini sadece servislerden temin edebiliyorsunuz ve bunlar da epey pahalı. Pahalılığını şöyle tarif edeyim; dışarıda bulduğunuz parçalarla servisteki orijinalleri arasında bir buçuk misline yakın fark var. Unutmadan; servislerde de bir alt kademe muadil parça var ve ilginçtir ki onlar da GM logolu. Ve fiyatları da dışardıdakilerle aynı. Fakat, servis ısrarla memnun kalmazsınız diyor.
    Uzun lafın kısası, klasik işgüzarlığımız ve ustanın gazı ile ön fren balatalarına GM, ön fren disk aynalarına da ACDELCO markalı ürünü taktırdım. Taktırırken de ısrarla ustaya şunu söyledim; orijinalleri ile arasında bu kadar fiyat farkının olması normal değil, ya piyasadakiler çok dayanıksız ya da servisler fahiş fiyata mal satıyor. Takacağın parçalar başımı ağrıtmaz değil mi.
    Tabii ki o da, kesinlikle abi biz tüm araçlara bunları takıyoruz, o kadar para verilir mi servise dedi.
    Ve aracıma henüz 2000 km binmeden sorun başladı. Araç 100/120 km sürate çıktığında frene dokunduğunuz anda başlıyor titremeye. Benim anladığım kadarı ile disk aynaları dayanıksız ve eğildiler.
    Belki yanılıyorum dedim ve rot-balans yaptırdım, ama nafile, sonuç ayni, titretmeye devam.
    Gittim ustanın yanına, durumu anlattım. Tahmin ettiğim gibi kıvırmaya başladı. Baktım bir sonuç alamayacağım, yeniden yetkili servislerden birinin yedek parça bölümünden fiyat aldım.
    full orijinal parçaların servisteki fiyatları şöyle; ön fren disk aynası ve balataları, arka fren disk aynası ve balataları artı işçiliği 1200 tl (yüzde yirmi ya da yirmibeş indirimli hali ile böyle)
    yukarıda yazdıklarımın aynısını oradaki arkadaşla da paylaştım. Bana dediği şu oldu; piyasadan 50 tl ye balata, 120 tl ye de disk aynasını bulabilirsiniz (gerçekten de bu fiyata taktırmıştım sanayide), fakat her ürün parası kadar iş yapar. Her parçada olduğu gibi bu parçalarda da en önemli şey malzemenin kalitesidir. Nasıl ki; aynı ebatlardaki bıçak ya da makasın 10 tl ye olanı
    olduğu gibi, 150 tl ye olanı da var, bunu da öyle düşünün, dedi.
    Ne yapacağıma şaşırdım.
    Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.


    Aracı satmayı düşünüyo musunuz hocam hangi renk :)) Sanidede orjinal parça bulabileceğniz servisiden yari fiyat aşşağıya yaptırcanızı tahmin ediyorum. Bizim sanide parçacıda çalışan arkadaşım yetkili servis elinde parça kalmayınca bazen bizden almaya geliyor demişti :)

    Düşünüyorum fakat uygun bir otomatik araç bulamadım. Satarsam bir akrabam bekliyor almak için. Geçen bayram satmıştım son anda vazgeçtim arabasız kalırım diye. İyi ki de öyle yapmışım. Piyasada yani ikinci elde alınacak araç yok. Herkes çakal olmuş. Yeni araçların fiyatları ise gökyüzünde. Altı ay önceki satış fiyatım 40000 tl idi, şu an satarsam da yine aynı fiyat olacak. Tabii satarsam, yerine koyacak araç bulamıyorum. Araba için borçlanmak kadar boş bir iş olduğuna inanmıyorum ve arabaya verilen her kuruşa da acıyorum açıkçası.

    Bende cam tavanli siyah 2007 üstü makyajli kasa opel astra ariyorum. Full modellerinin ozellikleri nedir full paket cosmo mudur ? Sizin araci satma nedir ? Sikayetiniz var mi ? Genel olarak arac nasildir hazir sizi bulmusken soruyum. 120.000 km ye kadar 35 36 gibi rakama arıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66DoGaN38

    quote:

    Orijinalden alıntı: terkene

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66DoGaN38

    quote:

    Orijinalden alıntı: terkene

    2011 Model Astra H kasa dizel aracım var. Km'si 80000 de. Geçenlerde yağ değişimi için sanayiye gitmiştim, usta ön disklerin bittiğini ve değişmesi gerektiğini söyledi (arkalar idare edermiş)
    Madem geldik hadi değiştirelim dedim. Aracın üzerinden çıkan orijinal fren balata ve disklerini dışarıda bulmak nerede ise imkansız. GM logosu ile satılanlar dahi hindistan malı. Orijinallerini sadece servislerden temin edebiliyorsunuz ve bunlar da epey pahalı. Pahalılığını şöyle tarif edeyim; dışarıda bulduğunuz parçalarla servisteki orijinalleri arasında bir buçuk misline yakın fark var. Unutmadan; servislerde de bir alt kademe muadil parça var ve ilginçtir ki onlar da GM logolu. Ve fiyatları da dışardıdakilerle aynı. Fakat, servis ısrarla memnun kalmazsınız diyor.
    Uzun lafın kısası, klasik işgüzarlığımız ve ustanın gazı ile ön fren balatalarına GM, ön fren disk aynalarına da ACDELCO markalı ürünü taktırdım. Taktırırken de ısrarla ustaya şunu söyledim; orijinalleri ile arasında bu kadar fiyat farkının olması normal değil, ya piyasadakiler çok dayanıksız ya da servisler fahiş fiyata mal satıyor. Takacağın parçalar başımı ağrıtmaz değil mi.
    Tabii ki o da, kesinlikle abi biz tüm araçlara bunları takıyoruz, o kadar para verilir mi servise dedi.
    Ve aracıma henüz 2000 km binmeden sorun başladı. Araç 100/120 km sürate çıktığında frene dokunduğunuz anda başlıyor titremeye. Benim anladığım kadarı ile disk aynaları dayanıksız ve eğildiler.
    Belki yanılıyorum dedim ve rot-balans yaptırdım, ama nafile, sonuç ayni, titretmeye devam.
    Gittim ustanın yanına, durumu anlattım. Tahmin ettiğim gibi kıvırmaya başladı. Baktım bir sonuç alamayacağım, yeniden yetkili servislerden birinin yedek parça bölümünden fiyat aldım.
    full orijinal parçaların servisteki fiyatları şöyle; ön fren disk aynası ve balataları, arka fren disk aynası ve balataları artı işçiliği 1200 tl (yüzde yirmi ya da yirmibeş indirimli hali ile böyle)
    yukarıda yazdıklarımın aynısını oradaki arkadaşla da paylaştım. Bana dediği şu oldu; piyasadan 50 tl ye balata, 120 tl ye de disk aynasını bulabilirsiniz (gerçekten de bu fiyata taktırmıştım sanayide), fakat her ürün parası kadar iş yapar. Her parçada olduğu gibi bu parçalarda da en önemli şey malzemenin kalitesidir. Nasıl ki; aynı ebatlardaki bıçak ya da makasın 10 tl ye olanı
    olduğu gibi, 150 tl ye olanı da var, bunu da öyle düşünün, dedi.
    Ne yapacağıma şaşırdım.
    Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.


    Aracı satmayı düşünüyo musunuz hocam hangi renk :)) Sanidede orjinal parça bulabileceğniz servisiden yari fiyat aşşağıya yaptırcanızı tahmin ediyorum. Bizim sanide parçacıda çalışan arkadaşım yetkili servis elinde parça kalmayınca bazen bizden almaya geliyor demişti :)

    Düşünüyorum fakat uygun bir otomatik araç bulamadım. Satarsam bir akrabam bekliyor almak için. Geçen bayram satmıştım son anda vazgeçtim arabasız kalırım diye. İyi ki de öyle yapmışım. Piyasada yani ikinci elde alınacak araç yok. Herkes çakal olmuş. Yeni araçların fiyatları ise gökyüzünde. Altı ay önceki satış fiyatım 40000 tl idi, şu an satarsam da yine aynı fiyat olacak. Tabii satarsam, yerine koyacak araç bulamıyorum. Araba için borçlanmak kadar boş bir iş olduğuna inanmıyorum ve arabaya verilen her kuruşa da acıyorum açıkçası.

    Bende cam tavanli siyah 2007 üstü makyajli kasa opel astra ariyorum. Full modellerinin ozellikleri nedir full paket cosmo mudur ? Sizin araci satma nedir ? Sikayetiniz var mi ? Genel olarak arac nasildir hazir sizi bulmusken soruyum. 120.000 km ye kadar 35 36 gibi rakama arıyorum.

    Evet full paketlere Cosmo deniyor. Dizel ve manuel olanları için konuşayım; yakıtı yok say, vergiyi yok say, bakım masrafını yok say, uzun yolda eşsiz, şehiriçinde biraz yorucu.
    Ben hem dizelinden hem de benzinlisinden memnundum. Bana göre 2008 sonrası çıkan 105 beygirlik (egr valfsiz) benzinli motor, opelin son yirmi yılda kullandığı motorların en iyisi idi.
    Fakat yakıt fiyatlarının durumu bu motorun cazibesini ikinci plana itti. Ben üç tane sıfırdan başlayarak Astra ya bindim ve halen de binmekteyim. Çok memnun kaldım. Fakat benim prensibim şudur; Türkiye gibi ülkelerde aracın ilk sahibi olmak çok faydalı. İkinci el denen şey maalesef ki ülkemizde tam bir çakal yatağı.




  • terkene T kullanıcısına yanıt
    Easytronic ile birlikte dizel mi benzinli motoru mu tavsiye ederim dermisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RailFlexboost

    Easytronic ile birlikte dizel mi benzinli motoru mu tavsiye ederim dermisiniz

    Fark etmez dizel ya da benzinli olması. Fark eden iki şey olur. Birincisi yarı otomatik şanzumanın size uygun olup olmamaı.
    ikincisi de, benzinli motorun İstanbul şehiriçinde 10 lt, dizelin ise 7 lt yakıt tüketmesidir.
  • terkene T kullanıcısına yanıt
    Tekrar merhabalar hocam 103 binde astra h siyah 1.3 cdti easytronic kazasız boya siz araç aldım 3 gün oldu şu an için yakıt tan mennun um araba acayip az yakıyor ancak çok hantal özellikle ilk 3 vitesi bildiğin ölü gibi geldi bana daha önce astra j 1.6 180 active select vardı bende siz anladigim kadarıyla uzun dönem kullanıcısı siniz aracın birkaç sorum var cevaplar iseniz seviniri m teşekkür ederim

    1 araca söyle bir ufak bakım yaptırayım diyorum benden önceki sahibi özel bir serviste bakım yaptırmış ama filtre olarak yazan kağıtta çoğunda kontrol diye işaretlenmişler netten bildiginiz site var mı filtre ve yağ alsam

    2.easytronic yağını nasıl kontrol edebilirim veyahut hangi yağı alsam bakim için

    3.özellikle aracı ilk çalıştırmada a1 den a2 ye geçerken ses geliyor pedal lar tarafından vites geçince sizde de oluyor muydu nette sorgulattim çoğu kullanıcı da varmış

    4 sahibi hor kullanmış ayna kırılmış yapıştırma yapmış direksiyon üstü tuşları ve direk fitilleri erimiş bir de sürücü tarafı cam yani klima üfleme yeri çevirme tuşları calismiyor tavsiye ettiğiniz çıkmacı var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlk kalkista 20 km civarı gelen ses esp nin devreye girmesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.