Şimdi Ara

Asus , Çizgi Elektronikle Yollarını Ayırdı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
1
Favori
4.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar asus çizgi elektronikle yollarını ayırdı ve bir kaç gün içinde bu karar açıklanacak asus tarafından .

    Asusa Çizgi Elektronikle ilgili tüketici şikayetlerinin artması sonucu , Asus böyle bir karar almış ve yollar ayrılıyor.

    garanti devam edenler sıkıntı yaşamicaklar ama çizgi elektronik tarafından garanti dışı bırakılan ürün sahiplerini zor günler beklemekte .


    http://www.youtube.com/watch?v=FmaNgr7ebYQ


    niyazi saralın açıklaması kendince







  • 7 ay önce olum asus alın 3 yıl garanti ve çizgi süper yahu 7 ay sonra asus almayın garanti kötü 3 yıl bir işe yaramaz
  • Asus kalitesi her zaman iyidir. Çizgi dende bi cacık olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    Asus kalitesi her zaman iyidir. Çizgi dende bi cacık olmaz.
    asus kullanıcıları rahat eder inşallah
  • Ya niyeyse asus turk markasi olarak kafamda yer etti pahali oldugundan mi acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kromatit kullanıcısına yanıt
    bilseydim ürünümü vermezdim servisi , boşuna ürünüm garanti dışı kaldı

    bi yandan da iyi oldu asus kullanıcıları rahatlamış olucak .
  • Umarım gelen gideni aratmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • LecterHannibal kullanıcısına yanıt
    asus kendi vericek galiba teknik destek servisini çamlıcada ki yerde .

    peki şimdi bizim garanti dışı bıraktıkları ürünler ne olucak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LecterHannibal

    Umarım gelen gideni aratmaz.
    Büyük ihtimal gelen gideni aratacak. Yeni servisin yapabileceği en iyi şey direkt değişim olacaktır. Servis ve teknik imkanlar bakımından Çizgi seviyesine ulaşılacağına ihtimal vermiyorum ben.
  • OneTreeHill kullanıcısına yanıt
    hocam sanki bu kadar şikayetin üstüne olucağıda buydu gibime geliyor çünkü son zamanlarda ciddi derecede insanlar rahatsız olmaya başlamıştı ki asus yaralı parmağı kesti attı anlaşılan o ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    hocam sanki bu kadar şikayetin üstüne olucağıda buydu gibime geliyor çünkü son zamanlarda ciddi derecede insanlar rahatsız olmaya başlamıştı ki asus yaralı parmağı kesti attı anlaşılan o ki

    Ben hak veriyorum adamlara. Ben olsam da uğraşmak istemem bu şartlar altında. Forumda zamanında onlarca konusu açıldı garantisi bitmek üzere ekran kartını nasıl bozarım diye. Hatta yakın çevremde arkadaşlarım bile vardı. Maalesef millet olarak art niyetliyiz. Kullanıcı kendi hatasında bile '' yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış '' edasıyla üste çıkmaya çalışıyor. Diğer önemli nokta bu parçalar televizyon gibi kapalı ulaşılmayacak devreler değil ondan işin ehli olmayan kullanıcıların zarar görme ihtimali olası. Zaten overclock apayrı bir olay. Madem veriyorsun onun garantsini , ondan kaynaklı bir sorun olunca direkt değişim sağlayacaksın.

    Videonun tamamını izledim kullanılan aletler Asus'un zimmetindeymiş. Yani yeni teknik servise devredilecek. Bu durumda önemli olan nokta yeni servisin ne kadar iyi niyetli olacağı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • OneTreeHill kullanıcısına yanıt
    Bakalım zamanla görücez , mesela benim anakart garanti dışı bırakılıp tamir gördü be çizgi dediki garanti dışı bırakııyorum ama ben sana 3 sene hizmet veririm merak etme dedi bizim politika bu dedi eyw , şimdi çizgiye yol verdiler ben ve benim gibiler nolcak ürünler bi arıza yaptımı nolcak direk çöp mü yapıcaz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OneTreeHill

    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    hocam sanki bu kadar şikayetin üstüne olucağıda buydu gibime geliyor çünkü son zamanlarda ciddi derecede insanlar rahatsız olmaya başlamıştı ki asus yaralı parmağı kesti attı anlaşılan o ki

    Ben hak veriyorum adamlara. Ben olsam da uğraşmak istemem bu şartlar altında. Forumda zamanında onlarca konusu açıldı garantisi bitmek üzere ekran kartını nasıl bozarım diye. Hatta yakın çevremde arkadaşlarım bile vardı. Maalesef millet olarak art niyetliyiz. Kullanıcı kendi hatasında bile '' yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış '' edasıyla üste çıkmaya çalışıyor. Diğer önemli nokta bu parçalar televizyon gibi kapalı ulaşılmayacak devreler değil ondan işin ehli olmayan kullanıcıların zarar görme ihtimali olası. Zaten overclock apayrı bir olay. Madem veriyorsun onun garantsini , ondan kaynaklı bir sorun olunca direkt değişim sağlayacaksın.

    Videonun tamamını izledim kullanılan aletler Asus'un zimmetindeymiş. Yani yeni teknik servise devredilecek. Bu durumda önemli olan nokta yeni servisin ne kadar iyi niyetli olacağı.

    Ben aletle edavatla bir alakası oldugunu dusunmuyorum.Sanayide ustaları ayıran alet edavat değil becerileri.O yuzden iyi niyetten çok o aletlerin işi bilen adamların eline geçip geçmediği önemli diye dusunuyorum.Zaten çizgiden şikayetler teknik anlamda sıkıntılı olmaları yani arızaya göturunce çoğu kişiye bios guncelleyip urunleri geri vermeleri,soket değişip garanti dısı bırakalım gibi saçma öneriler,tamir olayının 1 ayı hatta arıza kaydının 2-3 gun sonra sisteme girilmesi vb şeyler.




  • İyi. Olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatih211 kullanıcısına yanıt
    Hocam su konuda sana katılıyorum , herkese bios güncelleyip verirsen herkese aoket değişirim anakartı garanti dışı yaparım dersen ve müşteri memnuniyeti adı altında sen bana grl parasız ben sana bakarım dersen olmaz , asusla birebir konuşmalarımda zaten çizginin bu uygulamalarından haberdarlardı , biraz kendini kaybetti çizgi sonrası da bu oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allahim Sen Dualarimi Kabul Ettin Yarabbi :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seni demi mağdur ettiler hocam yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    Seni demi mağdur ettiler hocam yoksa

    Aynen oyle kardesim benim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    quote:

    Orijinalden alıntı: OneTreeHill

    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    hocam sanki bu kadar şikayetin üstüne olucağıda buydu gibime geliyor çünkü son zamanlarda ciddi derecede insanlar rahatsız olmaya başlamıştı ki asus yaralı parmağı kesti attı anlaşılan o ki

    Ben hak veriyorum adamlara. Ben olsam da uğraşmak istemem bu şartlar altında. Forumda zamanında onlarca konusu açıldı garantisi bitmek üzere ekran kartını nasıl bozarım diye. Hatta yakın çevremde arkadaşlarım bile vardı. Maalesef millet olarak art niyetliyiz. Kullanıcı kendi hatasında bile '' yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış '' edasıyla üste çıkmaya çalışıyor. Diğer önemli nokta bu parçalar televizyon gibi kapalı ulaşılmayacak devreler değil ondan işin ehli olmayan kullanıcıların zarar görme ihtimali olası. Zaten overclock apayrı bir olay. Madem veriyorsun onun garantsini , ondan kaynaklı bir sorun olunca direkt değişim sağlayacaksın.

    Videonun tamamını izledim kullanılan aletler Asus'un zimmetindeymiş. Yani yeni teknik servise devredilecek. Bu durumda önemli olan nokta yeni servisin ne kadar iyi niyetli olacağı.

    Ben aletle edavatla bir alakası oldugunu dusunmuyorum.Sanayide ustaları ayıran alet edavat değil becerileri.O yuzden iyi niyetten çok o aletlerin işi bilen adamların eline geçip geçmediği önemli diye dusunuyorum.Zaten çizgiden şikayetler teknik anlamda sıkıntılı olmaları yani arızaya göturunce çoğu kişiye bios guncelleyip urunleri geri vermeleri,soket değişip garanti dısı bırakalım gibi saçma öneriler,tamir olayının 1 ayı hatta arıza kaydının 2-3 gun sonra sisteme girilmesi vb şeyler.

    Alıntıları Göster
    Araba örneği tam olarak karşılamaz bu durumu. Kişi ne kadar usta olursa olsun alet olmadıktan sonra o soketi değiştiremez. İyi niyetten bahsetmemin nedeniyse kullanıcı hataları.İsterlerse ilgilenmeyebilirler. Bende zamanında pinleri yamulttum ve adam dese ki ben ilgilenmem bu senin hatan. Bende o zaman ya para vereyim öyle yapın diyecektim ya da üstüne soğuk su içecektim. Soketi değiştirip garanti dışı bırakma durumunu ahlaksal açıdan yanlış görmüyorum ben. Ama tabi kullanıcıdan cuzi bir miktar talep edilip garanti kapmasında değiştirilirse daha sonra kişiden kaynaklanmasyan sorunlar garanti altına alınacağı için firmanın itibari açısından artı sağlar. Ama donanımsal sorunu olan bir ürünün biosu güncelleyip yollamanın bir izahı olamaz

    @Fatih211




  • Benide mağdur ettiler hoş kart hala serviste garanti dışı bıraktılar sonra hizmet vercem sana 3 sene dedi şimdi asus ellerinden aldı servis hizmetini olan bir aylık anakarta oldu , 2 gün sonra arıza yapsa çöp direk garanti dışı ürün çizgi saolsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.