Şimdi Ara

Asus , Çizgi Elektronikle Yollarını Ayırdı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
1
Favori
4.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Soket değişti anakart garanti dışı kaldı yeni gelen firma ürün garanti dışı arkadas bananr derse hocam ? Siz müşteri memnuniyeti için bakıyodunuz yeni gelen bakmazsa ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    Soket değişti anakart garanti dışı kaldı yeni gelen firma ürün garanti dışı arkadas bananr derse hocam ? Siz müşteri memnuniyeti için bakıyodunuz yeni gelen bakmazsa ?

    Son 3 senede satılan ve bizim sorumluluğumuzda olan 1,200,000 ürün için "Garanti Dışı" diye bir şey yok. Böyle bilin. Ben 33 senedir buradayım, Allah izin verirse daha da burada olacağım. Aksi durumda yazarsınız.

    Bundan öte son 3 senedir kim ki "Benim ürünüm garanti dışı kaldı, mağdur oldum..." diyorsa bana yazsın doğrudan. Helallik alacağım helallik. 23 senedir Asus distribütörüyüz, 13 senedir yetkili servisiz yılda 7,000 - 8,000 ürünü CID (müşterinin enden olduğu hata) garanti dışı olduğu halde tamir ederiz. Millet atıp tutar. Nedenini de açıklayacağım 1 ay sonra da neyse...

    Bu arada 2. el olup ta geri iade sorunu yaşayanlara da bugün izin verdim. Bekleyen tüm ürünler de garanti hizmeti alırlar. Hadi bakalım. Asus'a laf çıksın da görelim.




  • Niyazi Saral kullanıcısına yanıt
    Soket yüzünden Garanti dışı kalan ürünlerin Tekrar garantilerinin devam edilcek olması güzel haber

    Teşekkürler.
     Asus , Çizgi Elektronikle Yollarını Ayırdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i7_4790k -- 18 Eylül 2014; 19:14:13 >
  • İlginç genel olarak çoğunluk Çizgi'den olumsuz bahsetmiş ama sırf çizgi garantisine güvendiğimiz için asus dan 5 tane laptop aldık. 2. senin sonlarına doğru bir bilgisayarın bir USB soketi çalışmadı ve garantiye yolladık. Sağolsunlar sadece soketleri değiştirmekle kalmayıp batarya termal macun vs bi sürü şeyi garantiden değiştirdi. Sonra 1 tanesi de çok ısınıyordu. Aradık gönderin bakalım dediler. Biz de belki seride sorun vardır diyerek 3 bilgisayar yolladık. Net bir sorun olmamasına rağmen tüm bilgisayarların bataryaları ve macunları aynı zamanda bazı devreleri değiştirilerek bize geri yollandı. Şükür halen 5 bilgisayarda 3 sene olmasına rağmen taş gibi çalışıyorlar. Belki ben şanslıydım belki diğer arkadaşlar şanssızdı bilmiyorum. Ancak ben buradan Çizgiye teşekkürü ediyorum.
  • Strm13 kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi kimisi şanslı , kimisi ise mağdur olmuş . Kısmet işi biraz
  • Bundan 2 sene önce Bios update sırasında (ilk bios update denememdi ) Biosunu göçerttiğim Asus PB5-MX anakartımı çevremdeki bütün bilgisayarcılara götürdüm hiçbiri çözemeyeceğini Bios atılması gerektiğini onunda çok farklı bir işlemle yapıldığını söylediler.

    İnternette araştırdım o zaman Asus'un Türkiye'de çalıştığı servis firmasını ve çizgi elektroniği buldum. Telefonda durumu anlattım garantisi yok bu arada ürünün. Kargoyu ödemem halinde ürünü kabul edebileceklerini söylediler. Bende seve seve kabul edip ürünü kargoladım.

    Yaklaşık 1 hafta sürmeden güncel bios atılmış şekilde tekrar elime ulaştı anakart ve sorunsuz çalışıyordu. Gerçekten hayran kalmıştım firmaya, garantisi bitmiş bir ürünü bile sorunsuz kabul edip yapmışlardı. Hemde tek bi kuruş almadan.

    Şuan bilgisayarımda Asus parça bi ürün yok. Asus'un fiyat polikitası biraz fazla geldi bana yeni PC toplarken. Ama çizgi elektronik gerçekten bu hareketiyle taktirimi kazanmıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 19 Eylül 2014; 0:04:54 >




  • çizgi'ye daha beş, on kere kullanılmış, 1 ay içinde durup dururken (cidden öyle) bozulan anakart yolladım, anakart kargo'da az bombe olmuş, ps2 soketi felan eğilmiş, adamlar geldiler anakartı garanti dışı bıraktılar.


    siz ödediniz ya parasını, bu az yamuk devre dışı bırakalım.... He gülüm he.... 2 kere de gönderdim kartı, 3.üncüsünde de ben elimde götürdüm, test'e koydum da hatayı gösterdim antistatik tezgahta...

    Bu hikayeyi çizgi konusu gelince hep anlatırım.
  • Türkiye'de donanım dünyasındaki en büyük haberlerden birisi. Kötü niyetli kullacılar yüzünden Çizgi bile bu işi bırakıyorsa gidişat vahim demektir.
    10 yıl garanti sunan EVGA'nın distribütörü Vektron'a Allah kolaylık versin.

    Asrock anakartların garantisi hangi firma tarafından verilecek? Son zamanlarda yeni Asrock anakart çeşitlerini göremez olduk. Servis işini Çizgi yaptığı için fiyat-performans-servis açısından avantajlı anakartları vardı.
    Asus'un kardeş firması diye onun da mı servisini iptal ettiler?
  • inşallah teleservis ile de ayırır.
  • BENCE Niyazi Bey i çok ararsınız anakart ve ekran kartı canavarı arkadaşlar. Misal ben bu şekilde özellikle forum ahalisine mal satıp servis vermeye 1-2 yıl dayanabilmiştim. Kendisi çok bile dayandı.

    Size Medeniyetin ve Müşteri Hizmetlerinin Zirvesi Amerika ya ordaki Asus a arıza için gönderdiğimiz ve garanti dışı bırakılan anakartın resmini gösteriyim. Yazdıklarına da bakabilirsiniz. Adamlar mikroskopla bakıp garanti dışı bırakıyor kısacası. Bence Asus TR de aynısını yapacak. Ayrıca bence yapmalı da.


    1pc. item# MB-Q87MESM, Ser# D8M0AB555991
    Problem: trace cut/ scratch on PCB and item is not repairable (see att. pic).

    NOTE: we did request and/or return this to our vendor ASUS, but it was denied as noted above.

    Due to the discrepancy these are not eligible for warranty service and will be rejected and returned to you as/is (once rma# is completed).


    resim ekleyemedim ama hala dönüp duruyor:)

     Asus , Çizgi Elektronikle Yollarını Ayırdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cafesnet -- 18 Eylül 2014; 22:27:19 >




  • Iyi olmus. Unutulan bios sifresinden 70 lira almak isteyen bir firmaydi. Fatura goturdugum halde!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok mu imkansız bir şey şu değişim olayını sağlıklı bir şekilde yapmak ? İllaha sağına soluna lehimi vuracaklar mı ?

    Apple ipad mini retinaları tamir bile etmiyor mesela. Direkt değişime gidiyor. (5 ay önce başıma geldi) Gönderdiğim servise sorduğumda ve durumu araştırdığımda tamir falan olmadığını , o tamiri yapacak yeterlilikte bir servis yoksa (ki Türkiye'de yok) direk değişimin sağlandığını belirttiler. Kendilerinin çalışma tarzlarının bu olduğunu noktası virgülüne tanımladılar.

    Asus'a kaliteli deriz birde. Ne yani bir apple kadar olamıyor mu ?
  • Çizgiden bende memnun kalmıştım. Molex güç soketi USB pinlerine değip bir entegreyi yakmıştı. Götürdüm ve 3 gün içinde anakartı çalışır halde hiçbir ücret ödemeden geri aldım. O halde ben de helallik istiyorum çizgi elektronikten.
  • Mesajları okudum da anladığım kadarıyla siz tamir karşılığında ürünün garanti dışı kalmasını kabul mu ediyorsunuz? Forumda birkaç yerde okudum soket değişimi karşılığında vs. böyle bir olay olduğunu ama bunu ne hakla yapıyorlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    herkes onu merak etmekte zaten sıfır ve daha yeni ürünler garanti dışı kaldı nasıl halledilcek acaba

    Ben sorunuzu gerçekten anlayamıyorum. Af edin. Ya da anlıyorum cevap veriyorum ama siz anlamıyorsunuz. örnek verir misiniz bana? Hangi üründen bahsediyoruz?

    Selam Niyazi bey açikcasi durumunuza üzüldüm. Çevremde çokça asus kullanan çokça çizgiye gidip sorunsuz servis görüp memnun kalan arkadaşım çokki.. bazi kullanicilar olayi abartsada hakkinizda ne ise o olsun.. bunca senedir is yapiyorsunuz.. insanlarla ugrasmak kolay degildir. Bir yandan sizde haklisiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Infinitum kullanıcısına yanıt
    Ne hakla yaptıkları bilinmez ama niyazi bey garantiler konusunda yarın düzeltilcrğini söylesi ürünü gidip alıcam bakalım orda belli olucak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten hocam herkes bu konudan şikayetçi kartı garanti dışı bırak sonra eyw modeli ve ben sana hizmet vercem demek biraz değişik bi durum ki yarın niyazi bey bu durumu soket değişimlerindeki garanti dışı durumunu düzelticem dedi mağdur olanları hayırlısı beklemedeyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar kolay bi işlemdide neden senelerce yapmadılar keşke bu konuda kimse öağdur olmasaydı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i7_4790k -- 19 Eylül 2014; 2:06:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden , arkasında Çizgi desteği olduğundan Asus tercih ederdim. Ancak son servise gönderdiğim üründe , o kadar kötü bir hizmet aldım ki, tersine Asus'tan soğudum.

    Çizgi eski halinden oldukça uzak. Kullanıcı için çok birşey değişeceğini sanmıyorum. Servis almak için yasal yollara başvurmak zorunda kalacaksanız, ya da bu kadar uğraşacaksanız, zaten her servisten alırsınız sonuçta hakkınızı.
  • ben şahsen üzüldüm

    her ne kadar bazı uygulamalarını eleştirmiş olsam da Türkiye şartlarında güzel işler yaptıklarına inanıyorum

    ayrıca bu kadar çok sevinenler niye seviniyor onu da anlamak mümkün değil ,sanki yeni servis sizin her gönderdiğiniz ürünü başım üstüne deyip garanti kapsamında yenisiyle falan değiştireceğini mi zannediyorsunuz ?

    bir cihaza müdahale edilmiş mi ,edilmemiş mi bunu ben dahi bir bakışta anlıyorsam servis hayli hayli anlar ,o nedenle anladığı an garanti dışına çıkartacağından emin olabilirsiniz

    yukarıda pin yamulması/kırılması örneği verilmiş ,yani kusura bakmayın da bu tür arızaları hiçbir servis garanti kapsamına almaz ,belki fabrikasyon sorunlu olabilir ama dediğim gibi bu şanssızlıktır (sizin bükmediğinizi/kırmadığınızı ispatlamak pek mümkün değildir)

    yıllar öncesi benim anakartın yıldırımdan etkilenmesi sebebiyle eternet bölümü bozulmuştu ,çizgi elektronik ile iletişime geçip kartı kargo ücreti dahi ödemeden onlara gönderdim , 1 hafta sonra kargo getirdi ve yine ücret alınmadı ,işin gerçeği ben tamir ücretini ödemeye razıydım ama çizginin hiçbir ücret almadan kartımı onarması işin gerçeği ruhumu okşadı ve o zamandan sonra asus cihazım varsa hiç korkmadım

    bu nedenle sayın Niyazi beyden asıl ben bir helallik istiyorum (ben bir kandırma işi falan yapmadım ama yine de bu arızada asus ve çizginin bir kusuru olmadığından)

    hem asus ,hemde çizgi için hayırlısı olsun diyelim




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.