arkadaşlar.az önce bir yerde okudum.araba.com olmalı.ist.da biri daha az tüp yaksın diye bir alet geliştirmiş.bu alet 15 ytl imiş.yaklaşık olarak %20 tasarruf sağlamakla kalmayıp gücünü de artırıyormuş.patentini de almış.konu hkkında bilgisi olan ya da taktıran varsa bilgilendirebilir mi.hava filtersinin önüne takılıyormuş.3 dakkada montaj oluyormuş.selamlar.
inanma böyle şeylere. benzinli versiyonu da var, eko-yak diye. bir işe yaramıyor.
Yakında bir alet yapacaklar 10YTL benzin koyacaksınız depoda bir düğmeye basınca %20 fazlası 12YTL'lik benzin olacak.
Eski nesil tüplü araçların en önemli sorunu, yakıt kontrolünün olmayışıdır. Yani kapış pompası, güç memesi v.s. Yani karbüratör mekanizması gibi çalışan bir mikser bulunmadığı sürece güç artışı veya ekonomi sağlanamaz.
ne güzel yazmıssın
quote:
Orjinalden alıntı: Climanjaro
inanma böyle şeylere. benzinli versiyonu da var, eko-yak diye. bir işe yaramıyor.
yahu arkadaş cosmo 1.3 cdti ile 1lt ultra euro bilmemne dizel mazotla ancak 18.5 - 19 km yapabiliyorum. corsa nın
quote:
cosmo
versiyonunu kullanan arkadaşlar ne dio bu konuda??
Bunların hepsi hikayeden teyyare şeyler inanmayın arkadaşlar patent onun işe yaradığını değil o ürünün oadamın olduğunu gösterir.
senden 15 ondan 15 bundan 15 köşe olur bu adamlar. sahtekarlıktan başka bişey değil.nasıl izin veriliyor böyle şeylerin satışına anlamış değilim...
O aletin işe yarayacağı çok çok şüpheli. Ama gaza ve frene daha az basarak tasarruf yapabileceğiniz kesindir.
ben bahsi gecen parçanın çalışacan inanıyorum.karbüratörlü araçlarda lpg uygulamalarında yüksek süratlerde vitesi boşa atmada motorun durması(ki buna emilen hava miktarının az olması sebeb olur rolanti gaz miktarı bile motoru boğmaya yeter) , soğuk havalarda yine motorun ısınmdan kullanılmasında vites geçişlerinde motorun stop etmesi gibi sorunlar oluşur(buna olaya ise soğuk da lpg yogunlunluğunun aşırı artması sebeb olur hava emiş miktarının azaltılması hava debisini arttırıcağından soruna çözüm olabilir) .ve çok soğuk havalarda motor normal hararetine ulaşıncaya kadar benzinli araçlara yakın yakıt sarfiyatı olur.bunun sebebleri gaz cihazlarının motorun ısınmasından sonra gaz çıkışını tam kontrol edebilmesi ve sürate bağlı olarak motorun hava emiş miktarına uygun lpg çıkış miktarını tam ayarlayamamasıdır.lpg cihazınız ne kadar kaliteliyse bu sorunları okadar az yaşarsınınız.fakat en iyi lpg cihazları bile uzun süre kullanımda en önemli paraçası diyafram sertleşmekte ve aynı sorunları oluşturmaktadır.lpg cihazının bu zafiyetlerinin gidermenin yolu motora emmek istediği hava miktarını tam ayarlarak vermek mantıklı olur.bu haberi okumadan öncede ben bu sistemi motora uygulamak bir yöntem arıyordum.çalışabilme sebeblerini anlatmaya çalıştım denemeye değer motor hava girişini bantlamaktan iyidir.
o dediğiniz cihazı 5 sene önce babam almıştı böyle iki ucu mıknatıslı hava karbüratörüne yapıştırıyorsunuz ortasında borunun geçebileceği yer var kaplıyor bütün boruyu hiçbişey farketmemişti babamda geri iade etmişti cihazı aynı cihazın çamaşır makinasının az su kullanması için boruya takılanı da vardı ama o da bi işe yaramadı sonuç olarak pek bi işe yaramamıştı bizde belki de doğru kullanamadık yada iyi takip edemedik o zamanın parasıyla da 15 ytl gibi bişidi
bu o değil
nette haberini okudum almak istiyoru ama nasıl kimden alınır bilmiyorum
yaw kardeşler bencede hiç gerek yok bu tarz eklentilere bence gaza basarken biraz daha dikkatli olursak,gidecegimiz yere 15 dakka geç gidip 90 km ile gidersek bakın nasıl bir tüketimle karsılasacaksınız astra cdti ile 1 depo ile karma olarak ortalama 4.7 yakıyorum ve 950-1000 km arası yol yapıyorum Orjinalden alıntı: yokan
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme