14 agustosta bozulan philips 9@9k cep telefonunu bakırköy başarı servisine garanti kapsamında tamir için verdim,bir ay sonra aradım durumu nedir diye malzeme bekleniyor isterseniz yenisini isteyelim philipsden dediler yenisini istedik,bir aysonra birdaha aradım philipsden onay bekliyoruz yenisi için dedi başarı bende o sinirle philipsi aradım olayı anlattım biz işleminizi yaptık en kısa sürede yenisi gönderilecek dediler 20 gün oldu haala haber yok,yasal yollara başvurcam ama boş vaktim yok ugraşmaya,bundan sonra ne philips den birşey alırım nede aldırırım.
Bulunduğun ilçenin belediye binasına git. Muhtemelen orada Tüketici koruma derneği gibi birşey olacak. Durumu oraya anlat onlar sana izlemen gerek yolu söyleyecekler. Bu şekilde çok daha hızlı çözüme kavuşturabilirsin problemini.
teşekkürler ama oraya gitmem için işten izin almam lazım yani hafta içi vaktim yok gitmek için
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme