Şimdi Ara

Bilgim olmadan kredi kartımdan 10.000 liraya yakın alışveriş yapılmış (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
4
Favori
18.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
62 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASAP1910

    Ziraatten 300 lira alışveriş yapmışlardı iznim dışında,hemen farkettim mesaj falan gelmedi ama tesadüf işte.. Kapattım kartı öbür gün bankaya gittim itiraz ettim. O ekstre dönemi borcu dondurdular,öbür ekstre döneminde silmişler yeni kart çıkardılar. 10 günde falan halloldu. Diğer bankaları bilmiyorum. Bu mesaj atmama olayı çok saçma her zaman gelen mesaj böyle durumlarda gelmiyor,sanırım mailorder tarzı bir şekilde çekiyorlar parayı başka izahı yok. Geçmiş olsun hocam,umarım en kısa sürede hallolur.
    İşte bana bu noktada borcu dondurma gibi bir hizmet sunmuyorlar. Şu olay sonuçlanır sonuçlanmaz Akbank ile bütün ilişkilerimi keseceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sizin telefon numaranız calınmıs olabilir onuda bir kontrol ettirin. Bu harcamalarda bankanın bildirmesi gerekiyor. Eger numaranız calınmıssa sizin adınıza kendisi onaylamıs olabilir. Eger banka bildirim yapmadıysa bu da bankanın sorunudur. Umarım lehinize işler
  • 2-3 yıl önce benim de axess kartımdan bilgim dışında aynı gün iki kere yurtiçi harcama (ttnet) yapılmıştı. Ekstreyi tesadüfen kontrol ettiğimde harcama yaklaşık 10 gün öncesinde yapılmıştı. Bankayı aradım kartımı iptal ettiler yenisini çıkarıp gönderdiler, harcama itiraz dilekçesini doldurup faks yoluyla göndermiştim, 1 hafta içerisinde sonlar çözülmüştü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim aynısı başıma geldi 1 hafta sonra parayı yatırdılar hesaba. Bankayla görüşmedim bile. Direk BDDK ile görüştüm. Şubeye gidip dilekçe yazmamı istediler. Gittim şubeye dilekçemi yazdım. Paramı geri aldım. Bendeki tutar da yaklaşık 5000TL idi. Yani sıkıntı stres yapma derim. Çözüyorlar.
  • Geçmiş olsun. Çok dikkat etmek gerek.. alışveriş yaptıktan sonra kartınızı internet-telefon ödemelerine kapatın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -epica- kullanıcısına yanıt
    Mahkeme hocam tüketici hakları yada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konuyla alakasiz ama bir sey sormak istiyorum mesela biri kredi karti caldi ve geldi benden birsey satin aldi sonra kartin gercek sahibi karti calindigi icin itiraz etti ve parayi odemedi bu durumda saticinin zararini kim karsiliyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suçlunun bulunması için adliyeye gidip dilekçe veriyorsunuz. Sonra ne mi oluyor? Dilekçeniz işleme bile alınmıyor. Benim başıma da geldi, üstelik benim harcamalar yurt içinde ve metro turizm üzerinden yapılmıştı, ama benim 1000 TL olunca farkettiğim küçük bir mebla idi. İade etmezlerse doğrudan bankaya dava açın. Allahtan banka iade etti benim parayı da kurtulduk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRoZeNBoDy -- 15 Ocak 2019; 14:5:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YoungScientist

    Konuyla alakasiz ama bir sey sormak istiyorum mesela biri kredi karti caldi ve geldi benden birsey satin aldi sonra kartin gercek sahibi karti calindigi icin itiraz etti ve parayi odemedi bu durumda saticinin zararini kim karsiliyor ?
    Siz paranızı alıyorsunuz. Ama kart sahibinin itirazı haklı bulunursa banka parayı geri ödüyor diye biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRoZeNBoDy -- 15 Ocak 2019; 14:9:56 >
  • Böyle saçma sapan olaylar yüzünden insanların boşa zamanları yanıyor ona üzülüyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • -epica- kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun, aynı olay Şubat 2018 de kuzenimin başına geldi. Kendisine Akbank müşterisi, onunda 10.000 TL Fransa ve Amerika'dan yapılan online harcamalar ile borç görünüyordu. 30 ila 45 gün arasında çözümlenir denmiş ve 30 günde çözümlenmişti.

    Benim başıma Denizbanktan küçük bir tutar ile geldi, ancak alışveriş mesajı gelince hemen kartı internet harcamasına kapatarak kurtuldum. Başvuru yaptıktan 15 gün sonra banka ile olan kısım çözümlendi. 4 hafta kadar sonra Mahkeme celbi geldi ve 3 ay sonraya verilmiş bir duruşma tarihi vardı. Duruşmaya gidip tekrar şikayetçi oldum. Aradan geçen 10 içerisinde ise herhangi bir bilgi almadım.

    Ama para iadem 15. Gün yatmıştı. O günden sonra Kartı asla internet harcamasına açık bırakmadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -epica-

    Hangi bankaydı hocam?
    Garanti bankası..
  • Yine mi akbank bende yaşadım bi bankaya gidip bi dilekçe aldım doldurup bi adrese faxladım 1 hafta sonra düzelttiler. aynı şekilde banada ne sms ne bildirim hiçbirşey gelmemişti.
  • YoungScientist kullanıcısına yanıt
    genel olarak sigortadan karşılanır senin parana el konulmaz, ancak çipli kartla manyetik üzerinden işlem yaparsan ihale sana kalıyor, o durumda da sorunun senden kaynaklı olmadığını kanıtlamak için cctv görüntüsü vs. kullanman gerekli, mümkün olduğu kadar kaliteli kamera ile slip ve kart üzerindeki ismi kontrol ettiğini göstermen gerekir, yine de garanti değil tabii
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Detective W.

    Böyle saçma sapan olaylar yüzünden insanların boşa zamanları yanıyor ona üzülüyorum
    Kesinlikle, şu üç gündür yaşadığım stresi bir ben bilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Özcan DELİKANLI

    Öncelikle geçmiş olsun, aynı olay Şubat 2018 de kuzenimin başına geldi. Kendisine Akbank müşterisi, onunda 10.000 TL Fransa ve Amerika'dan yapılan online harcamalar ile borç görünüyordu. 30 ila 45 gün arasında çözümlenir denmiş ve 30 günde çözümlenmişti.

    Benim başıma Denizbanktan küçük bir tutar ile geldi, ancak alışveriş mesajı gelince hemen kartı internet harcamasına kapatarak kurtuldum. Başvuru yaptıktan 15 gün sonra banka ile olan kısım çözümlendi. 4 hafta kadar sonra Mahkeme celbi geldi ve 3 ay sonraya verilmiş bir duruşma tarihi vardı. Duruşmaya gidip tekrar şikayetçi oldum. Aradan geçen 10 içerisinde ise herhangi bir bilgi almadım.

    Ama para iadem 15. Gün yatmıştı. O günden sonra Kartı asla internet harcamasına açık bırakmadım.
    Çok ilginç, internette bu durumu yaşayanların çoğu Akbank müşterisi. Benimkine benzer 100 olay okuduysam 60 tanesi sadece Akbank idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RazorXmia

    Yine mi akbank bende yaşadım bi bankaya gidip bi dilekçe aldım doldurup bi adrese faxladım 1 hafta sonra düzelttiler. aynı şekilde banada ne sms ne bildirim hiçbirşey gelmemişti.
    Yine Akbank hocam. Bu tür olaylarda bayağı ünlüler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -epica- kullanıcısına yanıt
    Kuzen ödememişti. Faize binmişti sonra silinmişti. Yapıkrediydi sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.