Şimdi Ara

Bir başka Vatan Bilgisayar sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
2
Favori
2.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Wayne

    quote:

    Orijinalden alıntı: LEON-X

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Wayne

    4000-4500 liralık bir sistem toplamak istiyorum ama bu Vatanın 2. el ürün kakalama deryası yüzünden sistemi toplayamıyorum.Yoksa buraki şubesini gidicem ama ürünün sıfır olma ihtimali düşük.Kargoda başına bişey gelmiyeceğinden emin olsam inventustan toplattıracağım ama oda ayrı bir risk.Vatanda satılan ürünlerin 2. el çıkma olsalığı nerden baksan her ürün başına %10-20 gibi bişey.Sen sıfır fiyatına kullanılmış ürünü nasıl satıyorsun.Millet bilmiyor mu 2. el almasını.Yakında acaba 2. el arabaların resmi bayilerde sıfır diye satılmasınıda göreceğiz bu gidişle.Sözde bizim iktidar kimseye göz açtırmıyor ama firmalar sahtekarlıkta rekor kırıyor.

    Inventus sorunsuz firmadır, risk filan almazsın

    İnventus sorunsuz.Riskten kastım kargo süreci.Asgari ücrete çalışan adam sallamıyor ki kargoda kırılır malzeme var mı yok mu diye.Kamyondan boşaltırken üzerinde kırılan malzeme yazan ürünleri bildiğin yere fırlatıyorlardı.Olmazsa inventustan rica edip ups ile göndertirim.İnventustada stok sorunu ve ürün çeşitliliği fazla olsa 10 numara olacak ama onda da öyle bir sıkıntı var..

    Hangi bileşenlerde stok sıkıntısı var?Ben bir tek ud3pnin olmamasını eksiklik olarak görüyorum.Bir de ekran kartı kısmı.Ama ekran kartını da novadan alabilirsin.Diğer parçalardan eksik var teknobiyotik te alternatif olabilir.Eksen de iyi fakat pek uygun fiyatlı bir şey yok kalmamış herhalde.




  • Vatan Bilgisayardan bir bilgisayar topladım.Ekran kartı muhtemelen üretim hatalı.Bu kart baya baya,oyuna girince bazı yerlerde zıııııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrr diye ötüyor.Aldıktan 15-20 gün sonra götürdüm kartımı,iade almadılar.Dediler ki öyle bir karta biz anlamayız,servis baksın.Sonra servise yolladım,servis yapmadan geri yolladı.4 saat test ettik böyle bir sonuca ulaşamadık diye.Montajda sıkıntı olabilir dedi,dedim ki siz nasıl kullanıyorsunuz?Uzay montaj bizim test sistemlerimiz,4 saat boyunca hiç bir sıkıntı yaşamadık.

    Ben inandım buna açıkcası,sonra @Nessarien @dJ_bLoW gibi bu konuda gayet bilgili arkadaşlarım dedi ki yok öyle bir şey olamaz,kart bozuk.İyice kafam karıştı.Vatana kart gelsin.Ayıplı mal sattınız bana yenisiyle değiştirin falan diye kavga çıkartmayı düşünüyorum.Muhtemelen yaparlar.
  • KyLeGs kullanıcısına yanıt
    bende anakarttan şüpheleniyorum, markası msi. Nerden sorgulama yapabilirim acaba ??
  • Ticaret anlayislarina sokayim bunlarin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence bi avukatla görüşün hocam geçmiş olsun en azından siz akıl etmişsiniz sorgulamayı
    bunu yapmayan ve 2. el ürünleri sıfır fiyatına alan nice insan vardır belkide
  • Hakem heyetine dilekçe yaz geç hocam. Her türlü haklısın.
  • Bu vatana iyi bir ders vermek gerekiyor, bende pek çok sorun yaşadım ordan, daha geçen ay pc topladım, kasanın ayaklıkları yoktu eve geldiğimde, psu yansa benden bileceklerdi! Z3 ün içinde bulunan direk yoktu. Usb 2.0 portu 3.0 a bağlanmıştı, kasadaki 4 fandan 2 tanesi hiç takılmamıştı bile. Gittim hepsinin hesabını sordum mağazada, adam terleye terleye öldü, eğer en ufak bir sözünü işitsem gidip gerekli yerlere şikayette bulunacaktım. Öncedende o mağazayla seninkine benzer sorunlar yaşamıştım, adama servis mesajını söyldiğim halde kafasına göre bir şeyler yazmıştı 3 hafta boşuna beklemiştim. Başka vatan mağazasıyla da problemlerim olmuştu...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KyLeGs

    05.07.2014 tarihinde Powercolor R9 290 ekran kartı satın aldım. 2-3 hafta sonra fanından tıkırtı sesi duymaya başladım. Bu sebeple kartı dün (04.08.2014) Vatan Bilgisayar'a teslim ettim ve bugün şok bir durumla karşılaştım.
    Daha servise teslim olmadığını düşünmeme rağmen Çizgi Elektronik'in sitesinden seri numarası sorgulaması yaptım ve ürünün 26.03.2014'te görüntü gelmeme şikayetiyle servise yollandığını gördüm. Serviste GPU ısıtılmış, BIOS güncellemesi yapılmış ve geri yollanmış. Nasıl olur diyerek çizgi elektronik'i aradım ve onlar da "evet daha önce gelmiş, sıfır ürün değil" dediler. Ben de o zaman size ulaştığında ürünün değişim yapılmasını belirtmelerini rica ettim. Tamam dediler.
    Ne diyeceğimi bilemiyorum.

    Sizi farkında olmadan 2. El ürün satmışlar kesinlikle değişimle falan uğraşmayın mahkemeye verin %80 haklısınız yeterki seri numarasıyla sorguladığınızdaki karttaki hasarları değişimleri fotoğraflayın ve aynı seri numarasıysa hiç tutar yanları yok ama eğer Vatana verirseniz açığını kapatmak için hemen sizden aldığı kartın sadece seri numarasını değiştitip yeni diye yine raflara kaldıracaklar madurlar gitgide herzaman olduğu gibi çoğalacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KyLeGs

    Öncelikle geç yazdığım için kusura bakmayın.
    Sabah mesajımı yazdıktan sonra ilk işim Topkapı Vatan'ın yolunu tutmak oldu. İlk önce satış reyonuna uğradım. Şefle görüşemk istiyorum dedim ve durumu anlattım. Sistemden kontrol edip, şaşırarak "evet böyle bir durum olmuş. Stok karışıklığı olmuş olabilir" gibi mazeretler sundu. Sonuç olarak para iademi alıyim dedim. Benim yetkim sadece hediye kuponu vermek olur diyince, müşteri hizmetlerinin yolunu tuttum. Oradaki arkadaşın arka tarafta dakikalarca süren telefon trafiğinden sonra özür dilenerek para iadem yapıldı (Gerçi daha yapılmadı, hesabıma geçmesini bekliyeceğim). Sabah ki sinirimle sahtekarlık dedim ama hiçbirşeyden %100 emin olamıyacağım için şu anki sakinliğimden sonra "sorun" olarak adlandırmayı tercih ediyorum. Artık günahları onların boynuna.
    @Feanor Tasartir
    DG1402017243 Buyrun seri numarası kontrolünü yapabilirsiniz çizgi'nin sitesinden.
    Güncelleme:
    Mesajı yazdıktan sonra kontrol ettim. Benim şikayetim olarak yenilenmiş servis notu. Önceki servis ekranı değişmiş. Başka nasıl bir ispat yapabilirim bilmiyorum. 1000TL'lik para iadesi makbuzu da olabilir :) Vatan'ın durup dururken bu meblada bir iade yapması imkansız :) Yada çizgi'yi arayarak bu seri numarasıyla sorgulatabilirsiniz.

    Bundan sonra oradan alış veriş yapılacaksa seri numarasını sistemlerinden kontrol ettirin bence satın almadan önce.



    İspatı sizin yapmanıza gerek yok. Çizgi'de servis kaydı oluşturulmuş ise kayıt tarihi sizin fatura tarihinizden daha eskidir zaten. Onu da değiştirmişlerse art niyet ararım ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mahkemeye verin hocam beklemeden
  • Arkadaşın konusuna sarkmış gibi oluyorum ama benim de Vatan internet şubeden aldığım Sapphire Toxic 280x ekran kartım serviste, bayramdan önceki Cuma günü bizim burdaki şubenin teknik servisi vasıtasıyla garantiye yolladım. Bana form verdiler ama sitedeki servis takip kısmı çalışmıyor, Sapphire'in yetkili servisini bilen var mı? Nereye yollamışlardır acaba?
  • iron23 kullanıcısına yanıt
    Aşağıda vereceğim siteleri deneyin hocam. En kötü ihtimalle ise Vatan Bilgisayar süreç esnasında sizi mesaj yoluyla bilgilendirecektir.

    http://www.endeksbilisim.com.tr/bpblank.asp?caid=615

    http://www.datagate.com.tr/mhd/garanti_takibi.asp

    http://www.asbis.com.tr/action/check-warranty




  • zaten hep üçkagıtçı insanlar kazanıyor..dürüst olmayan insanları el üstünde tutuyorlar...evvel zaman içinde 3 boyutlu ekran kartları revaçta idi..bir bankaya ait merkez bankasının müdürü bu 3 boyutlu ekran kartı siparişi vermiş. banka müdürü demezmi içinden üçboyutlu gözlük çıkmadı diye..üçboyutlu ekran kartını satan şirket sahibi meger içindeki gözlüğü almış. opsiyonel ayrıca satılan bir ürünmüş gibi söylemiş.. üçkağıdı yapan şirket şu zamanda trt radyosuna iş yapıyormuş.. banka müdürüyle konuşmak lazım aralarında bu gözlük davası nasıl bir koşma geçti..üç kağıtçı firma zamanında mühendise ait yazılımı izinsiz sattığı ve bu işten çok para kazandığı söyleniliyor..siz siz olun uyanık olun sırtınızdan para kazandırmayın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feanor Tasartir

    Aşağıda vereceğim siteleri deneyin hocam. En kötü ihtimalle ise Vatan Bilgisayar süreç esnasında sizi mesaj yoluyla bilgilendirecektir.

    http://www.endeksbilisim.com.tr/bpblank.asp?caid=615

    http://www.datagate.com.tr/mhd/garanti_takibi.asp

    http://www.asbis.com.tr/action/check-warranty


    Sağolun cevabınız için Datagate sorgulayınca 404 hatası veriyor diğer ikisinde de bir şey çıkmadı, bakalım elimizde patlayacak gibi kart zaten benzer problem yaşayanların yazdıklarına baktım da. Kartta artifact var, saniyelik ekran titriyor vallahi bunaldım şimdi de serviste, bu sıcak yaz günü PC'de internete girmekten başka yapacak bir şeyim yok halbuki tam BF'de COD'da yardıracak zamanlar.




  • LEON-X kullanıcısına yanıt
    İnventus ya da Sanalmarketim. Her ikiside iyi ve güvenilir firmalar. Paketleme konusunda da sağlamlar.
  • amcama aldığımız kaptopda arkadaşın yaşadığı gibi bir sorun yaşamıştık ürün kullanılmış çıkmıştı.aslında ses çıkarmamakla biz hata yapıyoruz.vericeksin mahkemeye alırsın tazminatını çatır çatırr
  • Powecolor R9 290 serisi çok problem çıkardı ve bundan zarar etmek istemeyenler tekrar tekrar tamir edip veriyor ürünleri piyasaya malesef amaç zarar etmemek ama kaybedilen güven zor telafi edilir bunu unutuyorlar
  • ben sırf bu yuzden vatandan ürün alacak arkadaslarıma diyorumki Karpuz seçer gibi bol stoklu urunlerin ortasından ver deyin diyorum.


    ya en alttaki ya en ustteki yada 3 urun varsa ortadaki bu sekilde pisliklere bulaşmış oluyor ( ha bu da kendi yorumum )

    sonra o ne l4n karpuz mu seciyoruz diye vatan calısanının gulme sesleri geliyor ama sonra bu tarz konuları arkadas - es - dost okuyunca ula bektas haklıymışsın bak şansımıza sıfır ürün denk geldi diyorlar :)


    Güzel Türkiyemin kara düzeni.
  • Ürünü satın alırken ambalajının ve garanti etiketinin daha önce açılmamış zarar görmemiş olmasına dikkat edilip alınmalı. Sistemi vatana kurdurursanız parçalara bakmadan böyle dayarlar kullanılmış parçaları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.