Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    O konuda bilgim yok malesef. Resmi olarak yollarının ayrılacağı açıklanmdan, yeni servis belliyse bile açıklamazlar bence. Servisi bırakırken, elemanlarını ve kullandıkları alet-edevatları da devredeceklerine göre, yeni bir firma kurulabilir gibime geliyor. Hani temiz bir sayfa açmak için.

    Zaten temiz bir sayfa açtım yeni servis kurcam dicek burdanda şuan ön çalışmaları yapıyor .
    Garanti kapaamında bırakılan ürünleri niye garantiye aldı , yada konu açana konunu sil iadeni hemen alim dermi , çok kurnazca hareketler ne yazikki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xqlusive X kullanıcısına yanıt
    Farklı konulardaki aynı mesajını günlerdir görüyorum sanmıyorum ki Niyazi Saral çıkıp bir şey söylesin, belli ki es geçmeye devam edecek. O arkadaşın ağzından bu söylemi duymak daha iyi olacaktır. Madem ortada böyle bir durum yaşanmış gelip anlatsın, anlatmaması hata olur.


    Yardım alamazsanız gelin bana ulaşın ben hallederim mantığını anlamıyorum. O halde o çalışanlar neden orada ? Neden maaş veriyorsunuz boş yere madem bir işe yaramıyorlar... Koskoca firma maalesef ki bakkal emin abinin bu teneke peynir iyi çıkmazsa gel ben yenisini veririm kafasıyla yönetiliyor; profesyonellikten ve çalışma ahlakından uzak... Ne yazık ki ülkemiz kullanıcıları adına üzücü bir durum. Ürünleri yüksek fiyatla satmaya gelince birinciliği kimseye bırakmayan ülkemiz firmalarının yaşanılan sorunlarda müşteriyi bıktırıp süründürmek için ellerinden geleni yapması utanılması gereken bir şey. Lakin utanmak bir yana hala pişkinlikle 1000 watt üstü psular, farklı markadan bileşenler vs gibi uyduruk gerekçeler ile savunma yapmaya kalkılıyor... Şaka mı bu ? Sanki anakarta Tesla bobini bağlamışız gibi tepkiler vermekte nesi ? Herkesi aptal yerine koymak, insanların gözünün içine baka baka yalan söylemek ya pişkinlikten ileri gelir ya da konuya hakimiyeti yitirmekten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    Yanlış anlama dostum ama adamlar haklı.

    İzah edeyim;yaklaşık 1.5 sene önce 1500 liradan satılan kartı ikinci elden 500'e alsan, sonra kartı yakıp tamiri mümkün olmayan bir hale getirip servisten para iadesi alsan 1000 lira haksız kazanç elde etmiş olursun ki; bu da dolandırıcılık olur.

    O aradaki farkı birisi alacaksa kartın ilk sahibi almalıdır.

    Ayrıca fatura senin adına olmadığı için ücret iadesini sana yapmaları da doğru olmaz. Kartın ilk sahibi ile ikinci el satış mukavelesi yapman iyi olurdu.

    Şu konuda gördüğüm en saçma yorum.

    Değeri kaç para olursa olsun, 1 sene önce ben sana bi ürün satmış olsam ve o bozulsa, parasını sana değil de bana mı versinler? Halbuki ben sana satarken paramı almışım zaten. İkinciye bir daha para almak nedir, piyango mu?

    Hem, her ürünü bozulan kişiye kendisi bilerek bozmuş gibi muamele yapmakta nedir? Allah akıl-fikir versin.

    Sadece şu konuda yazılan mesajlardan bir örnek:
    quote:

    Orijinalden alıntı: Troll King

    yeğenim vardı ssd aldı dh den 1-2 gün kullandı bozuldu hepsiburadaya tamire yolladı ilk sahibine yollamışlar adam aldı kaçtı yapacakları işi (ağır küfürler buraya)... yok fatura sahibi yok fatura adresine yolluycaz salak saçma işler


    Dolandırıcılığı nasıl önleyeceksin? Bilerek kartı bozup parasını isteyenlerin nasıl önüne geçeceksin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    Yanlış anlama dostum ama adamlar haklı.

    İzah edeyim;yaklaşık 1.5 sene önce 1500 liradan satılan kartı ikinci elden 500'e alsan, sonra kartı yakıp tamiri mümkün olmayan bir hale getirip servisten para iadesi alsan 1000 lira haksız kazanç elde etmiş olursun ki; bu da dolandırıcılık olur.

    O aradaki farkı birisi alacaksa kartın ilk sahibi almalıdır.

    Ayrıca fatura senin adına olmadığı için ücret iadesini sana yapmaları da doğru olmaz. Kartın ilk sahibi ile ikinci el satış mukavelesi yapman iyi olurdu.

    1-hocam mantığınız yanlış ben bu karta 7-8 ay önce 620 tl +kargo verdim faturası da zaten 800 küsür tl dediğiniz gibi öyle 1000 tl felan kâr durumu yok
    orada yanlışsınız.
    2-Ben kartı para verip almışssam benim olmuş demektir yanlışmıyım ? ki sanalpazardan aldım orada kaydı kuydu duruyor.
    sen marketten birşey alıp iade edeceğin zaman ne istiyorlar fiş istiyorlar sana isim mi soruyorlar.
    3-Benim kartın parasını fatura sahibine verseler adam alsa seni tanımam dese benim verdiğim 620 küsür tl ne olacak ?
    4-Benim 1 ay boyunca kartımın yatması sonucu oluşan zararım ne olacak veya şu anda yaşadığım stress ne olacak ?

    Anlamıyorum gerçekten neden öküz altında buzağı aramaya çalışıyorsunuz yukarı yazdım ben bu işten kâr felan etmiyorum
    zaten alırken de o amaçla almadım.Bilmem anlatabildin mi ?

    Hani benim garanti yansın kartı satın alırken verdiğim para boşa gitsin dermişsiniz gibi duruyor
    dostum diyerek başladığınız cümlelerin devamında yazdıklarınız oldu mu peki ?

    Parasını aldığında 200 küsür TL kârın olacak ve kartı kullandığın süre yanına kâr olarak kalacak.

    Sen bilerek bozdun kartı demiyorum ama bunu dolandırıcılık yöntemi olarak kullananlar var. Aynen bu yöntemi izleyip para kazanıyorlar.

    Bu kötü niyetli kişileri bir şekilde engellemek lazım.




  • Onudamı biz yapalım ameka .. şunu anlamak istemiyorsunuz ve bu konuyu çarpıtarak insanları kandırmaya çalışıyorsunuz. Dolandırıcılık var diye yapılan haksızlıkları, saçmalıkları resmen mazur görmemizi istiyorlar yani dolandırıcılığı kalkan yapıp insanları dolandırıyorlar. Zaten bu dava açılması muhabbetide kendilerine çok güzel kılıf olmuş. Mağdur olan kişiyi hakkını aramaya kalktığında bu tür bahanelerle bezdirme çabası. Adam maduriyet konusu açmış senin gibi birkaç çok bilmiş hala konuyla alakası olmayan '' dolandırıcılık'' muhabbetine giriyorsunuz. Ortada bir dolandırıcı varsa çizgi elektronik, niyazi saral ve türevleridir, şakşakçıları da cabası..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanat Günesi -- 21 Eylül 2014; 15:16:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nessarien

    Farklı konulardaki aynı mesajını günlerdir görüyorum sanmıyorum ki Niyazi Saral çıkıp bir şey söylesin, belli ki es geçmeye devam edecek. O arkadaşın ağzından bu söylemi duymak daha iyi olacaktır. Madem ortada böyle bir durum yaşanmış gelip anlatsın, anlatmaması hata olur.


    Yardım alamazsanız gelin bana ulaşın ben hallederim mantığını anlamıyorum. O halde o çalışanlar neden orada ? Neden maaş veriyorsunuz boş yere madem bir işe yaramıyorlar... Koskoca firma maalesef ki bakkal emin abinin bu teneke peynir iyi çıkmazsa gel ben yenisini veririm kafasıyla yönetiliyor; profesyonellikten ve çalışma ahlakından uzak... Ne yazık ki ülkemiz kullanıcıları adına üzücü bir durum. Ürünleri yüksek fiyatla satmaya gelince birinciliği kimseye bırakmayan ülkemiz firmalarının yaşanılan sorunlarda müşteriyi bıktırıp süründürmek için ellerinden geleni yapması utanılması gereken bir şey. Lakin utanmak bir yana hala pişkinlikle 1000 watt üstü psular, farklı markadan bileşenler vs gibi uyduruk gerekçeler ile savunma yapmaya kalkılıyor... Şaka mı bu ? Sanki anakarta Tesla bobini bağlamışız gibi tepkiler vermekte nesi ? Herkesi aptal yerine koymak, insanların gözünün içine baka baka yalan söylemek ya pişkinlikten ileri gelir ya da konuya hakimiyeti yitirmekten.



    Hocam ben zaten açıklıcam adamı problem yok herkes mağdur durumda , konu açana dicek sen sil halledelim olmaz öyle sey herkes bunların gerçek yüzünü bilsin , ben sadece isterim ki niyazi bey yaptık yada yapmadık desin bakalım merak ettim açıklama ne olucak :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • serkaneker kullanıcısına yanıt
    Art niyetli insanlar her zaman vardı ve olmaya da devam edecek. Bu kişilerin oranı % 1-2 vardır veya yoktur. Ki Niyazi Saral'ın dediğine göre yaklaşık 12 bin ürün içinde 10-12 kişi falan sanırım. 1/1000 yani nerdeyse. Hadi 1/100 olsun. Farz edelim ki bu art niyetliler ne yapıp-edip ürünlerini yenisini bir şekilde almışta olsunlar. Burada esas soru şu olmalı: Binde veya yüzde 1 kişiyi önlemek için kalan 999 veya 99 kişiyi ne yapacaksınız? Şu anda cobi'nin başına geldiği gibi hırsız muamelesi mi yapacaksınız? cobi'nin yerinde siz olsanız ne düşünürdünüz?

    Dürüst bir adama sahtekâr, dolandırıcı, hırsız muamelesi yapmak kadar âdice bir şey düşünemiyorum.
  • Alehinde konu açıldığındada insanları tehtid etmekte bise silmezsen değişmem ne demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Art niyetli insanlar her zaman vardı ve olmaya da devam edecek. Bu kişilerin oranı % 1-2 vardır veya yoktur. Ki Niyazi Saral'ın dediğine göre yaklaşık 12 bin ürün içinde 10-12 kişi falan sanırım. 1/1000 yani nerdeyse. Hadi 1/100 olsun. Farz edelim ki bu art niyetliler ne yapıp-edip ürünlerini yenisini bir şekilde almışta olsunlar. Burada esas soru şu olmalı: Binde veya yüzde 1 kişiyi önlemek için kalan 999 veya 99 kişiyi ne yapacaksınız? Şu anda cobi'nin başına geldiği gibi hırsız muamelesi mi yapacaksınız? cobi'nin yerinde siz olsanız ne düşünürdünüz?

    Dürüst bir adama sahtekâr, dolandırıcı, hırsız muamelesi yapmak kadar âdice bir şey düşünemiyorum.

    Maalesef dürüstlük günümüzde çok büyük problem. Bu devirde kimseye güvenemiyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xqlusive

    Sevgili Niyazi Beyefndi ,

    Forumdaki bütün arkadaşların huzurunda size bir spru sormak isterim tabi cevaplayabilirseniz uzun uzadıya yazmanıza gerek yok :)

    Forumda konu açan bir arkadaşın konusuna yorum yaptınız ve bana ulaşın arkadaşa dediniz , çok güzel :) arkadaş size ulaştı ve arkadaşa sana yardımcı olacağım dediniz , çok çok güzel :) ama sonrası ne yazıkki skandal neden mi Sevgili Forum Üyeleri ;

    Arkadaş Niyazi Beyefendiyle iletişem geçiyor ve niyazi bey arkadaşa diyor ki :) Forumdaki konunu sil sana yardımcı olacağım diyor ve arkadaş sorumdaki konusuna lütfen konu silinsin problem çözülsün yazıyor ve sonra niyazi bey arkadaşın ürünlerini iade alıyor ve arkadaş yeni sistem topluyor :)

    Sevgili niyazi bey şimdi sizce bu nedir ?
    ne nasıl bir hizmet anlayışıdır ?
    Koskocaman firmayız dersiniz kaç senedir piyasadayız dersiniz ama insanları böylemi tehtid ederek hizmet verirsiniz ve ürünlerin iadesini böylemi alırsınız ?



    şimdi

    1.forumda ben sayfa açtım ..AÇTIKTAN sonraki zamanda niyazi beyle iletişime geçtim. AYNI GÜN SORUNUM çözüldü.. niyazi beyle iletişime geçmeden önce sayfayı açmıştım .

    keşke sayfa açmadan önce iletişime geçseydim sayfaya bile gerek kalmıyacaktı.

    şimdi silinmesini istiyorum diye yazdım..
    2..niyazi bey ile hemde tanışma fırsatım oldu.. değerli biri gerisi boş.. yarım saat sohbet ettii benle kendi odasında ..şimdi ben kim niyazi beyle yarım saat odasında sohbet kim..

    3. BENİ TEHDİT ETMEDİ...ben tehdit edilmedin.. hiç..HATTA TAM TERSİ BEN hakaret edici tehdit edici mail attım .. bırakın asus anakartımla asus ekran kartımı değişmesi veya yenisini .dava açsa bana 50 TANESİNİ ALIR bende.. FARK BURADA İŞTE ADAM GİBİ ADAM NİYAZİ BEY. DELİKANLI.

    ama yapmadı.. direk okumuş mailimi . ve oralara takılmamış . direk SORUNUMA ve sonuca ODAKLANMIŞ. ve aynı günde sonuçlandırdı..


    zaten banada yakışan hemen silinmesini istiyorum yazdım..BUDA HAKKIM .. o kadar işinin arasında sağolsun ALLAH ONDAN RAZI OLSUN.. çok teşekkür ederim niyazi beye
    ..

    BİDE BAHSEDİLEN ARKADAŞ KİM merak ettim doğrusu..


    niyazi bey YAPMAK ZORUNDA DEĞİL.. zorunluluğu yok..





    verirsin tüketici hakem heyetine ...



    sayfamda burda zaten ..



    http://forum.donanimhaber.com/m_97329769/f_//tm.htm#97428814




  • Karti bozup da yollayan insan cok cok fazlaydi. Utanmadan konu acanlat oldu forumda... Fatura sahibine iade olayi mevzuatta var. Olay cizgi elektronik degil. Olay asus degil. Olay art niyetli kullanicilar yuzunden iyi niyetli servisin gercekte olmasi gerektigi gibi davranmaya baslamasi. Gidin teleservicele genpayla ugrasin aylarca da servis gorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tersol

    Onudamı biz yapalım ameka .. şunu anlamak istemiyorsunuz ve bu konuyu çarpıtarak insanları kandırmaya çalışıyorsunuz. Dolandırıcılık var diye yapılan haksızlıkları, saçmalıkları resmen mazur görmemizi istiyorlar yani dolandırıcılığı kalkan yapıp insanları dolandırıyorlar. Zaten bu dava açılması muhabbetide kendilerine çok güzel kılıf olmuş. Mağdur olan kişiyi hakkını aramaya kalktığında bu tür bahanelerle bezdirme çabası. Adam maduriyet konusu açmış senin gibi birkaç çok bilmiş hala konuyla alakası olmayan '' dolandırıcılık'' muhabbetine giriyorsunuz. Ortada bir dolandırıcı varsa çizgi elektronik, niyazi saral ve türevleridir, şakşakçıları da cabası..

    Herkes hakkını sonuna kadar aramalıdır. Kimse kimsede hakkını bırakmamalıdır. Kanunlar ve nizamlar var. Konu da açacaksın tartışılacak. Tüketici hakem heyetine de başvuracaksın. Hakkını sonuna kadar arayacaksın.

    Kim haklı kim haksız her türlü fikri konuşacaksın ki gerçek ortaya çıksın. Hiç bir zaman tek taraflı bakmayacaksın olaya, at gözlükleriyle sadece kısıtlı bir alanı görürsün. Tarafsız bakabilmeyi bilmek lazım ki bu çoğu kişi için imkansız gibi bir şeydir. İyiye iyi kötüye kötü diyeceksin. Hakkını da kimsede bırakmayacaksın.




  • Burda "Şu kartı ne yaparsam bozarım?" diye konular açıldığında biz tepki gösterirken, onlara akıl verenler de vardı. Böyle kişileri de unutmamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    Yanlış anlama dostum ama adamlar haklı.

    İzah edeyim;yaklaşık 1.5 sene önce 1500 liradan satılan kartı ikinci elden 500'e alsan, sonra kartı yakıp tamiri mümkün olmayan bir hale getirip servisten para iadesi alsan 1000 lira haksız kazanç elde etmiş olursun ki; bu da dolandırıcılık olur.

    O aradaki farkı birisi alacaksa kartın ilk sahibi almalıdır.

    Ayrıca fatura senin adına olmadığı için ücret iadesini sana yapmaları da doğru olmaz. Kartın ilk sahibi ile ikinci el satış mukavelesi yapman iyi olurdu.

    Şu konuda gördüğüm en saçma yorum.

    Değeri kaç para olursa olsun, 1 sene önce ben sana bi ürün satmış olsam ve o bozulsa, parasını sana değil de bana mı versinler? Halbuki ben sana satarken paramı almışım zaten. İkinciye bir daha para almak nedir, piyango mu?

    Hem, her ürünü bozulan kişiye kendisi bilerek bozmuş gibi muamele yapmakta nedir? Allah akıl-fikir versin.

    Sadece şu konuda yazılan mesajlardan bir örnek:
    quote:

    Orijinalden alıntı: Troll King

    yeğenim vardı ssd aldı dh den 1-2 gün kullandı bozuldu hepsiburadaya tamire yolladı ilk sahibine yollamışlar adam aldı kaçtı yapacakları işi (ağır küfürler buraya)... yok fatura sahibi yok fatura adresine yolluycaz salak saçma işler


    Dolandırıcılığı nasıl önleyeceksin? Bilerek kartı bozup parasını isteyenlerin nasıl önüne geçeceksin?

    Suçu önlemek için, herkesi topyekün ve önyargılı bir şekilde potansiyel suçlu ilan edemezsiniz.

    Niyazi bey, dolandırıcıların kartları bozmak için kullandığı yöntemi anlatmıştı. Kartların soğutucusunu söküp bir müddet çalıştırıyor ve GPU, VRM gibi elemanların bozulmasına neden oluyorlarmış. Madem böyle bir durum biliniyor, bunu önlemek için tedbir alır, tüm kullanıcıları potansiyel suçlu yerine koyma aptallığını terkedersiniz. Soğutucu bloğunun vidalarının üstüne, söküldüğünde yırtılacak şekilde garanti etiketi yapıştırırsınız. Bu etiketlerin olmadığı ürünü de garanti dışı bırakırsınız.

    Bunun gibi birçok farklı çözüm üretilebilecekken, işin kolayına kaçıp tüm müşterileri mağdur edebilecek şeyler yapmaya soyunmak ticaret ahlakıyla bağdaşmaz.

    Aynen iade ediyorum o lafını sana. Üslübunu düzelt önce adam gibi konuşmayı öğren. Ondan sonra ilgili firmalara telefon mu edersin, mail mi atarsın çözüm önerini sun onlara.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    Yanlış anlama dostum ama adamlar haklı.

    İzah edeyim;yaklaşık 1.5 sene önce 1500 liradan satılan kartı ikinci elden 500'e alsan, sonra kartı yakıp tamiri mümkün olmayan bir hale getirip servisten para iadesi alsan 1000 lira haksız kazanç elde etmiş olursun ki; bu da dolandırıcılık olur.

    O aradaki farkı birisi alacaksa kartın ilk sahibi almalıdır.

    Ayrıca fatura senin adına olmadığı için ücret iadesini sana yapmaları da doğru olmaz. Kartın ilk sahibi ile ikinci el satış mukavelesi yapman iyi olurdu.

    Şu konuda gördüğüm en saçma yorum.

    Değeri kaç para olursa olsun, 1 sene önce ben sana bi ürün satmış olsam ve o bozulsa, parasını sana değil de bana mı versinler? Halbuki ben sana satarken paramı almışım zaten. İkinciye bir daha para almak nedir, piyango mu?

    Hem, her ürünü bozulan kişiye kendisi bilerek bozmuş gibi muamele yapmakta nedir? Allah akıl-fikir versin.

    Sadece şu konuda yazılan mesajlardan bir örnek:
    quote:

    Orijinalden alıntı: Troll King

    yeğenim vardı ssd aldı dh den 1-2 gün kullandı bozuldu hepsiburadaya tamire yolladı ilk sahibine yollamışlar adam aldı kaçtı yapacakları işi (ağır küfürler buraya)... yok fatura sahibi yok fatura adresine yolluycaz salak saçma işler


    Dolandırıcılığı nasıl önleyeceksin? Bilerek kartı bozup parasını isteyenlerin nasıl önüne geçeceksin?

    Suçu önlemek için, herkesi topyekün ve önyargılı bir şekilde potansiyel suçlu ilan edemezsiniz.

    Niyazi bey, dolandırıcıların kartları bozmak için kullandığı yöntemi anlatmıştı. Kartların soğutucusunu söküp bir müddet çalıştırıyor ve GPU, VRM gibi elemanların bozulmasına neden oluyorlarmış. Madem böyle bir durum biliniyor, bunu önlemek için tedbir alır, tüm kullanıcıları potansiyel suçlu yerine koyma aptallığını terkedersiniz. Soğutucu bloğunun vidalarının üstüne, söküldüğünde yırtılacak şekilde garanti etiketi yapıştırırsınız. Bu etiketlerin olmadığı ürünü de garanti dışı bırakırsınız.

    Bunun gibi birçok farklı çözüm üretilebilecekken, işin kolayına kaçıp tüm müşterileri mağdur edebilecek şeyler yapmaya soyunmak ticaret ahlakıyla bağdaşmaz.

    Aynen iade ediyorum o lafını sana. Üslübunu düzelt önce adam gibi konuşmayı öğren. Ondan sonra ilgili firmalara telefon mu edersin, mail mi atarsın çözüm önerini sun onlara.

    O lafı size hitaben yazmadım; Çizgi'nin böyle bir tutum içinde olması aptalca.

    Siz de önce okuduğunuzu doğru dürüst anlamadan karşı tarafa saldırmamayı ve tanımadığınız insanlarla senli-benli konuşmamayı öğrenin.




  • bakalım bende 2 aylık mönitörü bulutlanmadan ötürü yolluycam neler olucak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 21 Eylül 2014; 16:05:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    Yanlış anlama dostum ama adamlar haklı.

    İzah edeyim;yaklaşık 1.5 sene önce 1500 liradan satılan kartı ikinci elden 500'e alsan, sonra kartı yakıp tamiri mümkün olmayan bir hale getirip servisten para iadesi alsan 1000 lira haksız kazanç elde etmiş olursun ki; bu da dolandırıcılık olur.

    O aradaki farkı birisi alacaksa kartın ilk sahibi almalıdır.

    Ayrıca fatura senin adına olmadığı için ücret iadesini sana yapmaları da doğru olmaz. Kartın ilk sahibi ile ikinci el satış mukavelesi yapman iyi olurdu.

    Şu konuda gördüğüm en saçma yorum.

    Değeri kaç para olursa olsun, 1 sene önce ben sana bi ürün satmış olsam ve o bozulsa, parasını sana değil de bana mı versinler? Halbuki ben sana satarken paramı almışım zaten. İkinciye bir daha para almak nedir, piyango mu?

    Hem, her ürünü bozulan kişiye kendisi bilerek bozmuş gibi muamele yapmakta nedir? Allah akıl-fikir versin.

    Sadece şu konuda yazılan mesajlardan bir örnek:
    quote:

    Orijinalden alıntı: Troll King

    yeğenim vardı ssd aldı dh den 1-2 gün kullandı bozuldu hepsiburadaya tamire yolladı ilk sahibine yollamışlar adam aldı kaçtı yapacakları işi (ağır küfürler buraya)... yok fatura sahibi yok fatura adresine yolluycaz salak saçma işler


    Dolandırıcılığı nasıl önleyeceksin? Bilerek kartı bozup parasını isteyenlerin nasıl önüne geçeceksin?

    Suçu önlemek için, herkesi topyekün ve önyargılı bir şekilde potansiyel suçlu ilan edemezsiniz.

    Niyazi bey, dolandırıcıların kartları bozmak için kullandığı yöntemi anlatmıştı. Kartların soğutucusunu söküp bir müddet çalıştırıyor ve GPU, VRM gibi elemanların bozulmasına neden oluyorlarmış. Madem böyle bir durum biliniyor, bunu önlemek için tedbir alır, tüm kullanıcıları potansiyel suçlu yerine koyma aptallığını terkedersiniz. Soğutucu bloğunun vidalarının üstüne, söküldüğünde yırtılacak şekilde garanti etiketi yapıştırırsınız. Bu etiketlerin olmadığı ürünü de garanti dışı bırakırsınız.

    Bunun gibi birçok farklı çözüm üretilebilecekken, işin kolayına kaçıp tüm müşterileri mağdur edebilecek şeyler yapmaya soyunmak ticaret ahlakıyla bağdaşmaz.

    Aynen iade ediyorum o lafını sana. Üslübunu düzelt önce adam gibi konuşmayı öğren. Ondan sonra ilgili firmalara telefon mu edersin, mail mi atarsın çözüm önerini sun onlara.

    O lafı size hitaben yazmadım; Çizgi'nin böyle bir tutum içinde olması aptalca.

    Siz de önce okuduğunuzu doğru dürüst anlamadan karşı tarafa saldırmamayı ve tanımadığınız insanlarla senli-benli konuşmamayı öğrenin.

    Senin de böyle bir öneri sunman çok zekice. Soğutucuyu sökmeden fanı durduramazlar değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *GameOver*

    bakalım bende 2 aylık mönitörü bulutlanmadan ötürü yolluycam neler olucak

    Monitörünüz imzadaki monitörse Çizgi artık bakmayacak Asus ürünlerine.

    http://teknoseyir.com/asus-teknik-servisinde-cizgi-elektronik-donemi-sona-eriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthyrr1976fy

    quote:

    Orijinalden alıntı: xqlusive

    Sevgili Niyazi Beyefndi ,

    Forumdaki bütün arkadaşların huzurunda size bir spru sormak isterim tabi cevaplayabilirseniz uzun uzadıya yazmanıza gerek yok :)

    Forumda konu açan bir arkadaşın konusuna yorum yaptınız ve bana ulaşın arkadaşa dediniz , çok güzel :) arkadaş size ulaştı ve arkadaşa sana yardımcı olacağım dediniz , çok çok güzel :) ama sonrası ne yazıkki skandal neden mi Sevgili Forum Üyeleri ;

    Arkadaş Niyazi Beyefendiyle iletişem geçiyor ve niyazi bey arkadaşa diyor ki :) Forumdaki konunu sil sana yardımcı olacağım diyor ve arkadaş sorumdaki konusuna lütfen konu silinsin problem çözülsün yazıyor ve sonra niyazi bey arkadaşın ürünlerini iade alıyor ve arkadaş yeni sistem topluyor :)

    Sevgili niyazi bey şimdi sizce bu nedir ?
    ne nasıl bir hizmet anlayışıdır ?
    Koskocaman firmayız dersiniz kaç senedir piyasadayız dersiniz ama insanları böylemi tehtid ederek hizmet verirsiniz ve ürünlerin iadesini böylemi alırsınız ?



    şimdi

    1.forumda ben sayfa açtım ..AÇTIKTAN sonraki zamanda niyazi beyle iletişime geçtim. AYNI GÜN SORUNUM çözüldü.. niyazi beyle iletişime geçmeden önce sayfayı açmıştım .

    keşke sayfa açmadan önce iletişime geçseydim sayfaya bile gerek kalmıyacaktı.

    şimdi silinmesini istiyorum diye yazdım..
    2..niyazi bey ile hemde tanışma fırsatım oldu.. değerli biri gerisi boş.. yarım saat sohbet ettii benle kendi odasında ..şimdi ben kim niyazi beyle yarım saat odasında sohbet kim..

    3. BENİ TEHDİT ETMEDİ...ben tehdit edilmedin.. hiç..HATTA TAM TERSİ BEN hakaret edici tehdit edici mail attım .. bırakın asus anakartımla asus ekran kartımı değişmesi veya yenisini .dava açsa bana 50 TANESİNİ ALIR bende.. FARK BURADA İŞTE ADAM GİBİ ADAM NİYAZİ BEY. DELİKANLI.

    ama yapmadı.. direk okumuş mailimi . ve oralara takılmamış . direk SORUNUMA ve sonuca ODAKLANMIŞ. ve aynı günde sonuçlandırdı..


    zaten banada yakışan hemen silinmesini istiyorum yazdım..BUDA HAKKIM .. o kadar işinin arasında sağolsun ALLAH ONDAN RAZI OLSUN.. çok teşekkür ederim niyazi beye
    ..

    BİDE BAHSEDİLEN ARKADAŞ KİM merak ettim doğrusu..


    niyazi bey YAPMAK ZORUNDA DEĞİL.. zorunluluğu yok..





    verirsin tüketici hakem heyetine ...



    sayfamda burda zaten ..



    http://forum.donanimhaber.com/m_97329769/f_//tm.htm#97428814
















    Hayırlı olsun hocam mesela bana yardımcı olmadılar ve ben sana sordum nasıl iade alındı ürünün dedim bana yazdığın msjda bu arkadasın dediği gibi , banada böyle demedin mi hocam sen yalan konuşmaya ne gerek var şimdi ; cümlen aynen böyle : SÖZ VERDİ SİL DEDİ YARDIMCI OLUCAM DEDİ SİLDim KARDEŞİM
    Ama konuya yazdığın seyler bambaşka :) , sende bizim gibi mağdurdun konu silinsin iade alınıcak dediğinde bunları yine de yazmaman lazımdı hocam direk yıkama yağlama olmuş biraz neyse hayırlı olsun hocam yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evt imzamdaki hocam nereye göndereceğiz video yarım saat olduğu için bakamadım
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.