Butona tıkladığımda imagi aktif edicek bir kod yazdım ama sahne değiştirdiğimde image tekrar pasif oluyor ben bunu nasıl save edebilirim? kod;using System.Collections;using System.Collections.Generic;using UnityEngine;using UnityEngine.UI;public class ss : MonoBehaviour{ public Button ans; public bool val; public GameObject ansa; public void Bos() { val = ans; if (ans) { ansa.SetActive(true); ans.GetComponent<Button>().interactable = false; } else { } }}bu koddaki imagi nasıl save ederim?
Game instance diye arat.O buttonun aktif olduğu bilgisi bir yerde kayıtlı olacak ve sahne değiştikçe oradan okuyacak.Web sitelerindeki cookie veya session gibi. Sahne değiştikçe değişkenler sıfırlanır ...
using System.Collections;using System.Collections.Generic;using UnityEngine;using UnityEngine.UI;public class ss : MonoBehaviour{ public Button ans; public GameObject ansa; private int ButtonValue; void Start(){ ButtonValue = PlayerPrefs.GetInt ("ButtonSaved"); Debug.Log ("ButtonValue" + ButtonValue); } void Update(){ if (ButtonValue == 1) { ansa.SetActive (true); ans.GetComponent<Button> ().interactable = false; } if (ButtonValue != 1) { ansa.SetActive (false); ans.GetComponent<Button> ().interactable = true; } } public void Bos () { ButtonValue = 1; PlayerPrefs.SetInt ("ButtonSaved", ButtonValue); Debug.Log ("ButtonValue" + ButtonValue); }}