Şimdi Ara

Bir yardımınızı alırım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Butona tıkladığımda imagi aktif edicek bir kod yazdım ama sahne değiştirdiğimde image tekrar pasif oluyor ben bunu nasıl save edebilirim? kod;


    using System.Collections;
    using System.Collections.Generic;
    using UnityEngine;
    using UnityEngine.UI;

    public class ss : MonoBehaviour
    {
    public Button ans;
    public bool val;
    public GameObject ansa;


    public void Bos()
    {
    val = ans;
    if (ans)
    {
    ansa.SetActive(true);
    ans.GetComponent<Button>().interactable = false;
    }
    else
    {

    }
    }
    }

    bu koddaki imagi nasıl save ederim?



  • Game instance diye arat.

    O buttonun aktif olduğu bilgisi bir yerde kayıtlı olacak ve sahne değiştikçe oradan okuyacak.

    Web sitelerindeki cookie veya session gibi. Sahne değiştikçe değişkenler sıfırlanır ...
  • using System.Collections;
    using System.Collections.Generic;
    using UnityEngine;
    using UnityEngine.UI;

    public class ss : MonoBehaviour
    {
    public Button ans;
    public GameObject ansa;
    private int ButtonValue;


    void Start(){
    ButtonValue = PlayerPrefs.GetInt ("ButtonSaved");
    Debug.Log ("ButtonValue" + ButtonValue);
    }


    void Update(){
    if (ButtonValue == 1) {
    ansa.SetActive (true);
    ans.GetComponent<Button> ().interactable = false;
    }

    if (ButtonValue != 1) {
    ansa.SetActive (false);
    ans.GetComponent<Button> ().interactable = true;
    }
    }
    public void Bos ()
    {

    ButtonValue = 1;
    PlayerPrefs.SetInt ("ButtonSaved", ButtonValue);
    Debug.Log ("ButtonValue" + ButtonValue);
    }
    }
  • Kral adamsın

    [Çözüldü]
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.