Şimdi Ara

Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi))

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Birkaç yıldır yaz tatillerimi booking.com aracılığıyla yurt dışında yapıyorum.Bazen tek yer bazen tur şeklinde birden fazla yer. Yorucu , stresli ve zahmetli olsa da birden fazla yeri kısa sürelerde kalıp görmek hoşuma gitti. Bu sene de öyle yapayım dedim. İlk gençliğimden beri şu st tropez nice cannes san remo oraları bir görmek istiyorum. Ancak o sahil herhalde avrupanın en pahalı yerlerinden. 2018 Ekim ayında 2019 Temmuz ayı için booking com dan makul fiyatlı yerler bulmaya çalıştım. En pahalısı st tropez idi fakat çok yakındaki Port Grimaud'da muhteşem fiyatlı bir yer buldum. Planladığım güzergahta diğer lokasyonlarda da makul fiyatlı yerler bulunca hepsini birden rezerve ettim. Port Grimaud daki yer ön ödeme istiyordu onu da yaptım. Gayet memnun idim ki 2-3 gün sonra tesisten booking com aracılığıyla bir mail aldım. 2 gün kalış süresine izin vermediklerini, ya kalışımı 1 haftaya uzatmamı ya da iptal etmemi istediler. Ben de o zaman iptal edin 2 günden fazla vaktimiz yok dedim. Bir sayfa açıldı ve ben iptal e bastım. Bu durumda ödediğim para iade oldu ama haşırt 138 € iptal cezası çekildi. Neyse yazıştık ettik ceza iptal edildi. Booking.com a şikayet yazdım. Yani bu tam arada bir rezervasyon eğer burası o fiyata olmasa ben bu tatilin tümünü almayacaktım falan dedim. Hiç bir yerde 1 hafta sınırı yazmıyor yazsa rezervasyon yapmazdım dedim. Booking.com kesinlikle sorumluluk almadı ben şimdi o 2 gün arabada mı yatacağım. Bana aynı fiyata bir yer bulmak zorundasınız dedim. Yapmazsanız bir daha booking com u kullanmam dedim . Ne dersem deyim rezervasyonu siz iptal etmiş görünüyorsunuz. Bir şey yapamayız . Böyle bir durumda iptalden önce bize danışın falan dediler. Ve sıyrıldılar, ben kalakaldım. Şöyle söyleyeyim. 190 euro idi 2 günlük kalış bedeli, booking com un bana o zamanki önerilerinde 2 gün için 19900 euro isteyen tesis var. Booking.com rezervasyonlarında iptal isteğine hazırlıklı olun. Artık Türküz diye mi beğenmediler bilmiyorum. Tesis daha sonra hiç bir sınırlama göstermeden aynı fiyata rezervasyon vermeye de devam ediyordu Ekim ayında. Fakat o fiyat cidden çok acaip şekilde düşük bir fiyat , bir sıkıntı var ya neyse.
    Sonra biraz daha uzakta nisbeten makul başka bir yer bulduk.

    Temmuz ayı geldi. Gittik ve bu tatilimiz yapıp döndük. Her yer güzeldi ancak St Tropez den sonraki ayağımız olan Antibes de bir dairede kaldık. Çok otantik çok güzel bir lokasyonda eski şehirin en güzel yerlerinden birinde Ortaçağdan kalma bir bina idi, içi yenilenmiş falan. Fakat çok ciddi sorunlar vardı. Elektrikli ocağı çalıştırdık ve 10 dk sonra bozuldu bir daha da çalışmadı. Sürekli sigorta atıyordu . Buzdolabının kapısını açıyorsun ışığı yanarken sigorta atıyordu. Evde tv vardı ama yayın yoktu. Tv yayınını veren kutunun kumandası hiç bir şeyi açmıyordu. Modem sorunlu idi 15-20 dk da bir düşüyor ve yeniden başlatma gerektiriyordu. Dubleks bir daire idi ancak alt katı bodruma denk geliyordu ve dayanılmayacak şekilde küf kokuyordu. Ben de booking com a şikayet ettim. Yeri mükemmel, temiz daire bu konular iyi ama ücretin bir kısmını iade istiyorum çünkü ocak bozuk olduğu için ben tüm öğünleri dışarıda yemek zorunda kaldım , TV yayını yok yarışı seyredemedim, internet sorunlu sürekli kendi data planım devreye girdi bunlar da bütçemi mahvetti falan dedim. Tümünü değil ama bir kısmını iade istiyorum dedim.

    Şikayet ve taleplerime 24 saat içinde cevap veren booking.com bu mailimi aldı ve değerlendirildiğini söyledi. ama aradan bir hafta geçmesine rağmen bir cevap vermediler. Ben de tesisin değerlendirme sayfasına lokasyon için mükemmel geri kalan herşey için en kötü seçip. (Booking.com yerin dibine batsın. Sakın !!!) yazdım (şark kurmazıyım ya evsahibi google çevirisine de baksa bundan anlamaz sanırım). Booking.com bu değerlendirme ve yorumu da yayınlamadı.
    Aklınızda olsun Booking.com her şey iyiyken iyi, kötüyken Türkiyedekinden beter müşteri haklarınız haberiniz olsun. Booking.com net bir şekilde müşterinin değil, tesis sahibinin tarafını tutuyor.
    Telefonumdan booking uygulamasını sildim, bilgisayarda çıkış yaptım. Bir daha da booking kullanmam.
    Online rezervasyon sitesi mi yok, diğerlerini kullanacağım artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 1 Eylül 2019; 12:49:15 >







  • Genel olarak haklısınız hocam, ama bu iptal mevzusunu bana da yapmışlardı. Ben o iptal et butonuna basmadım ve otele bu durumu booking.com ile çözmelerini söyledim. Dediğiniz gibi 1 hafta şartı herhangi bir yerde yazmıyordu. Daha sonrasında otel kendisi iptal etti ve full iade aldım.
    Aynı taktiği zamanında istanbulun uber şoförleri yapıyordu. Telefonla arıyorlardı trafik var gelemeyeceğim yarım saat beklersin diyordu. Sonrasında da çağrıyı iptal et diyorlardı. Sen iptal diyince de biz yapamıyoruz filan diye saçmalıyorlardı. Birkaç tanesini şikayet etmişliğim de var.

    Neyse konumuza dönecek olursak ,keşke bir anlık dikkatsizliğine gelmeseymiş de iptale basmasaymışsınız.

    Ben şahsen artık konaklamalarımda airbnb kullanıyorum. Daha iyi hizmeti daha ucuza alıyorum. Size de tavsiye ederim. Müşteri hizmetleri nispeten daha iyi çalışıyor. Yaşadığınız eksikliği konaklamanız esnasında fotoğraf çekip gönderirseniz çözümü için çabalıyorlar.




  • Booking.com
    Booking.com: The largest selection of hotels, homes, and vacation rentals
    https://www.booking.com/s/35_6/se0il377
    %10 indirim yapan linktir.




  • Konuya güncelleme yapayım.
    1 ay sonra yani bu hafta booking.com bana cevap yazdı. Bilmiyorum aynı yerde kalan başkaları da şikayet edince bana inandılar mı, Yoksa basit müşteri memnuniyeti sebebiyle mi bilmiyorum. 25 euro iade teklif ettiler ben de kabul ettim. İade hesabıma geçti.
    50 olsa daha iyi olurdu ama bu da yeterli. Sanırım booking kullanmaya devam edeceğim.
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Bookingcom'dan rezervasyon yaparken tesisler için yazılan yorumları dikkatle okumak ve puanına bakmak lazım. Sizin kaldığınız tesisin puanı muhtemelen 6.0 gibidir ve böyle düşük puanlı bir yerde mecburiyet haricinde asla kalınmaz. Sizden önce kalanlar sizin bu şikayetlerinizi yazmışlardır. Yorumları okumuş olsaydınız rezervasyon yapıp tatilinizi berbat etmezdiniz.

    Bookingcom konaklama tesislerine satış platforumu sağlıyor. Sorumluluğu ne kadardır tartışılır. Milyonlarca tesis var hepsini tek tek kontrol etmesi imkansız. Bütün sorumluluğu bookingcom'a yüklememek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleanton

    Bookingcom'dan rezervasyon yaparken tesisler için yazılan yorumları dikkatle okumak ve puanına bakmak lazım. Sizin kaldığınız tesisin puanı muhtemelen 6.0 gibidir ve böyle düşük puanlı bir yerde mecburiyet haricinde asla kalınmaz. Sizden önce kalanlar sizin bu şikayetlerinizi yazmışlardır. Yorumları okumuş olsaydınız rezervasyon yapıp tatilinizi berbat etmezdiniz.

    Bookingcom konaklama tesislerine satış platforumu sağlıyor. Sorumluluğu ne kadardır tartışılır. Milyonlarca tesis var hepsini tek tek kontrol etmesi imkansız. Bütün sorumluluğu bookingcom'a yüklememek lazım.
    yoo 7,6 tesisin yorumu. Booking hep de olumlu yorumları koyuyor öne. Herkes yeri güzel , geniş temiz demiş ki aynen bu şekilde.
    Bu arada booking.com bu tesise rezervasyon vermeyi bırakmış. Sanırım başkaları da şikayet etti.




  • Booking den uzak durun
    Türkiye'de telefon numaralari bile yok,uluslararası numara
    Param booking te kaldı
    İnşallah ödeme yaparlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalyalı. -- 22 Şubat 2020; 20:55:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalyalı.

    Booking den uzak durun
    Türkiye'de telefon numaralari bile yok,uluslararası numara
    Param booking te kaldı
    İnşallah ödeme yaparlar
    Paraları booking.com tahsil etmiyor, oteller tahsil ediyor. Siz otelle iletişime geçin ya da bankanıza şikayet oluşturun.
  • cleanton kullanıcısına yanıt
    Otele booking den veya benim kartımdan para gitmemiş ve otelde benim booking rezervasyonumu geçersiz promosyon adı altında iptal etmiş haber vermeden,ben otelde ikinci defa nakit ödedim.Otel booking geri ödeme yapacak diyor.
    Not:Booking basic seçenegiyle almıştım,galiba basic olarak alınca sorun olabiliyormuş,e-mail ile cevap veriyorlar,booking Türkiye numarası yok,uluslararası numara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalyalı. -- 23 Şubat 2020; 20:26:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalyalı.

    Otele booking den veya benim kartımdan para gitmemiş ve otelde benim booking rezervasyonumu geçersiz promosyon adı altında iptal etmiş haber vermeden,ben otelde ikinci defa nakit ödedim.Otel booking geri ödeme yapacak diyor.
    Not:Booking basic seçenegiyle almıştım,galiba basic olarak alınca sorun olabiliyormuş,e-mail ile cevap veriyorlar,booking Türkiye numarası yok,uluslararası numara
    Otel seni dolandırmış. Öyle bir şey yok. Ben onlarca rezervasyon yaptım basic diye bir seçeneğe rastlamadım. Booking.com tahsilat yapmaz.

    Kredi kartında tahsilatı kimin yaptığı gözükür. Hayatımda booking.com a ödeme yapmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cleanton -- 23 Şubat 2020; 20:31:27 >
  • cleanton kullanıcısına yanıt
    Kart ekstresinde BOOKING.COM AMSTERDAM NLNL
    yazıyor
    Bu basic seçeneği de şimdi baktım bir otelde fiyat daha düşük,iade edilmez yazıyor,üçüncü taraf ortaklarımız dan Agoda ile yapılır diyor,basic seçeneği bazı vakitlerde bazı otellerde çıkıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalyalı. -- 23 Şubat 2020; 20:38:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalyalı.

    Kart ekstresinde BOOKING.COM AMSTERDAM NLNL
    yazıyor
    Bu basic seçeneği de şimdi baktım bir otelde fiyat daha düşük,iade edilmez yazıyor,üçüncü taraf ortaklarımız dan Agoda ile yapılır diyor,basic seçeneği bazı vakitlerde bazı otellerde çıkıyor
    Basic seçenekli bir otelin linkini gönderebilir misin? Çok merak ettim ben neden böyle şeylere denk gelmiyorum.
  • cleanton kullanıcısına yanıt
    Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi)) Örneğin aynı oda birinde 225 tl diğerinde 278 tl
    Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi))
    Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalyalı. -- 24 Şubat 2020; 21:25:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalyalı.

    Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi)) Örneğin aynı oda birinde 225 tl diğerinde 278 tl
    Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi))
    Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi))
    Bu booking.basic denen farklı bir şey ben bunu hiç kullanmadım, denk de gelmedim. Internette biraz araştırınca iadesiz, iptal edilemeyen ve koşulları garip olan bir rezervasyon şekli olduğu anlaşılıyor. Bu şekilde yapılan rezervasyonda müşteri hizmetleri bile yokmuş. :) Ucuz etin yahnisi misali.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalyalı.

    Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi)) Örneğin aynı oda birinde 225 tl diğerinde 278 tl
    Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi))
    Booking.com rezaleti ( ve 1 ay sonra booking.com un para iadesi))
    Ayrıca her IP adresine de görünmüyormuş. Daha çok Asya'ya yönelik bir rezervasyon sistemiymiş. Falan filan...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.