Şimdi Ara

Bu da benim E63 AMG (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
537
Cevap
11
Favori
55.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam o depodaki litre göstergesi sadece AMGlere mi oluyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Bu son zamanlarda ki performansınız nedeniyle olabilir mi

    Malum amg üretmiyor diskleri :P ağır modellerde görülmesi normal böyle şeyleri.



    Olabilir ama bu belirtiler yeni değil dikkatimi gerçi ilk defa dün çekti. Porsche lerde bu sorun olabiliyormuş, yanlız demek piste bu araçlan çıksan arkasından diskleri değişdirmek gerekiyor, tabii çok hızlarda seyahet ediyorum iyi soğumayanca bu durum meydana gelebiliyor en iyisi ilerideki araçda carbon disk.

    Hocam bu sorun street legal tüm spor araçlarda görülür. Nedeni de çoğunlukla ıslak zemin. Bu çatlamalar ani soğuma, ısınma nedeniyle oluşuyor otobanlarda kullanıyorsun normal yani senin yaşaman. Bu çatlaklara yürüyen tarafında ki ayarsızlık, dengesizlik ve titreşim de neden olur ancak performanslı kullanımlarda ve sen de görülen şekilde olmaz sende çok fazla var. Pistlerde aslında bunu görmek daha zor :) oralarda sadece ısı bandı devamlı yukarıda seyrettiğinden bunlar da normal disk ve balatalar olduğundan tutmamaya başlar bir süre sonra. Pistte bir otomobilin fren performansı %75 düşürülür hemen Zaten millet pek bilmez hp'yi manifolta bakar da disk'ler en önemli birimlerden. Makinenin ne olduğunu ortaya koyar. Bir kademeden sonra carbon, seramik olmazsa olmaz zaten.
    Minimum 6 piston olacak arkadaş :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Hocam o depodaki litre göstergesi sadece AMGlere mi oluyor ?

    hepsinde aynı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZR1

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Hocam o depodaki litre göstergesi sadece AMGlere mi oluyor ?

    hepsinde aynı

    Bizimkinde neden yok peki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalden alıntı: ZR1

    Güzel abicim benim o kadar güzel araban var birde kameran güzel olsa şöyle hd çeken vesselam
    [/quote1-2 içinde gelmesi lazım yanlız eve geldiğinden hafta sonu deneyebilirim ondan sonra uzun yolda aktif ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Bu son zamanlarda ki performansınız nedeniyle olabilir mi

    Malum amg üretmiyor diskleri :P ağır modellerde görülmesi normal böyle şeyleri.



    Olabilir ama bu belirtiler yeni değil dikkatimi gerçi ilk defa dün çekti. Porsche lerde bu sorun olabiliyormuş, yanlız demek piste bu araçlan çıksan arkasından diskleri değişdirmek gerekiyor, tabii çok hızlarda seyahet ediyorum iyi soğumayanca bu durum meydana gelebiliyor en iyisi ilerideki araçda carbon disk.

    Hocam bu sorun street legal tüm spor araçlarda görülür. Nedeni de çoğunlukla ıslak zemin. Bu çatlamalar ani soğuma, ısınma nedeniyle oluşuyor otobanlarda kullanıyorsun normal yani senin yaşaman. Bu çatlaklara yürüyen tarafında ki ayarsızlık, dengesizlik ve titreşim de neden olur ancak performanslı kullanımlarda ve sen de görülen şekilde olmaz sende çok fazla var. Pistlerde aslında bunu görmek daha zor :) oralarda sadece ısı bandı devamlı yukarıda seyrettiğinden bunlar da normal disk ve balatalar olduğundan tutmamaya başlar bir süre sonra. Pistte bir otomobilin fren performansı %75 düşürülür hemen Zaten millet pek bilmez hp'yi manifolta bakar da disk'ler en önemli birimlerden. Makinenin ne olduğunu ortaya koyar. Bir kademeden sonra carbon, seramik olmazsa olmaz zaten.
    Minimum 6 piston olacak arkadaş :D

    gelecek servisde değişecek bundan sonra diskleride her hafta sonu resim çekerim değişiklikleri daha kolay fark ederiz

    Sorun yine çok ısınmasından maşallah aracın önüne hızlı süratlerde dalanda çok oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZR1

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Hocam o depodaki litre göstergesi sadece AMGlere mi oluyor ?

    hepsinde aynı

    Bizimkinde neden yok peki ?

    Bu normalde W211 yok yukarda yazdığım gibi Alman usta Merc Diagnose aletlen aktif etti ama her W211 yapma imkanı var bunun yanında eklenenler yukardan alıntı yapayım:

    -Saat
    -Tarih
    < 30km altında gidince otomatik klima iç sirkulasyona geçiyor
    -Benzin tankın kaç LT olduğunu gösteriyor
    -Klima otomatikde çizgileri manuelde gibi gösteriyor
    -aracı kilitleyince kısa 3 defa kısa düt ediyor (Alarm sireni kullanılıyor)
    -arka bagaj yarım acma özelliği




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZR1

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Hocam o depodaki litre göstergesi sadece AMGlere mi oluyor ?

    hepsinde aynı

    Bizimkinde neden yok peki ?

    Bu normalde W211 yok yukarda yazdığım gibi Alman usta Merc Diagnose aletlen aktif etti ama her W211 yapma imkanı var bunun yanında eklenenler yukardan alıntı yapayım:

    -Saat
    -Tarih
    < 30km altında gidince otomatik klima iç sirkulasyona geçiyor
    -Benzin tankın kaç LT olduğunu gösteriyor
    -Klima otomatikde çizgileri manuelde gibi gösteriyor
    -aracı kilitleyince kısa 3 defa kısa düt ediyor (Alarm sireni kullanılıyor)
    -arka bagaj yarım acma özelliği

    Bunu her servis bilgisayarla yapabilir mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZR1

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Hocam o depodaki litre göstergesi sadece AMGlere mi oluyor ?

    hepsinde aynı

    Bizimkinde neden yok peki ?

    Bu normalde W211 yok yukarda yazdığım gibi Alman usta Merc Diagnose aletlen aktif etti ama her W211 yapma imkanı var bunun yanında eklenenler yukardan alıntı yapayım:

    -Saat
    -Tarih
    < 30km altında gidince otomatik klima iç sirkulasyona geçiyor
    -Benzin tankın kaç LT olduğunu gösteriyor
    -Klima otomatikde çizgileri manuelde gibi gösteriyor
    -aracı kilitleyince kısa 3 defa kısa düt ediyor (Alarm sireni kullanılıyor)
    -arka bagaj yarım acma özelliği

    Bunu her servis bilgisayarla yapabilir mi ?

     Bu da benim E63 AMG


    Star Diagnose varsa yaparlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZR1

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Hocam o depodaki litre göstergesi sadece AMGlere mi oluyor ?

    hepsinde aynı

    Bizimkinde neden yok peki ?

    Bu normalde W211 yok yukarda yazdığım gibi Alman usta Merc Diagnose aletlen aktif etti ama her W211 yapma imkanı var bunun yanında eklenenler yukardan alıntı yapayım:

    -Saat
    -Tarih
    < 30km altında gidince otomatik klima iç sirkulasyona geçiyor
    -Benzin tankın kaç LT olduğunu gösteriyor
    -Klima otomatikde çizgileri manuelde gibi gösteriyor
    -aracı kilitleyince kısa 3 defa kısa düt ediyor (Alarm sireni kullanılıyor)
    -arka bagaj yarım acma özelliği

    Bunu her servis bilgisayarla yapabilir mi ?

     Bu da benim E63 AMG


    Star Diagnose varsa yaparlar



    Var hocam yaptırayım o zaman.
    Teşekkürler




  • Dün gece yollar fazla kalabalık değildi performans fena sayılmaz 650km - 4 s 32 dk yoksa bu yollar bitmiyor

     Bu da benim E63 AMG


     Bu da benim E63 AMG


    Burda daha evvel bahsetdiğim viraj sembolu hızlı girince gelen ok işareti, Viraj keskin olduğundan kamerayı yan tarafa bırakmak mecburiyetinde kaldım ama sonradan ikaz sesi geldi 'links Kurve' 'sol viraj'




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ex-Diesel -- 11 Mayıs 2012; 9:26:13 >




  • Video Kamera geldi deneme hazırlıklarına başladım, maalesef pazartesi servis termini var uzun yolla hanımın C230 gidiyorum

     Bu da benim E63 AMG


     Bu da benim E63 AMG
  • İlk Test Videoları

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    İlk Test Videoları





    Asfalt ağlamış beeee






  •  Bu da benim E63 AMG


     Bu da benim E63 AMG




    Sağda solda dokumentler kaybolmasın




  • Pazar akşamı aracı MB Servise bıraktım ordaki Emniyet aracı teslim aldı sorunları not düştü.

    Fren disklerine bakmışlar normalmış 20mm kadar sorun teşkil etmiyormuş 20 bin km daha gidermiş, inş. parça toplamayız yollarda

    Arka lastik 2mm profil kalmış kendim ısmarlayıp değiştiririm kendilerinde Conti ve Pirelli var ben Michelin den çok memnunum, Bu arada geçen sene 63 binde yeni lastik değişmişdi nerdeyse 30 bin km dayandı bu çok iyi bi değer

    Ön alt tarafdaki sağ ufak sis lambasının camı çatlamış değişdirecekler

    Büyük Karter conta dan yağ kaçırıyormuş değişmesi lazımmış,
    sonradan yine tlf geldi, sorun olmuş halen yağ kaçırıyormuş çatlak var diye Karter ısmarlamışlar komple değişecek

    Biraz evvel eve tlf etmişler araç bitmiş hadi hayırlısı

    Arkaya lastik ısmarladım haftaya değişecek herşey dahil 558 €, lastik fiyatları artmış geçen seneye göre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    Pazar akşamı aracı MB Servise bıraktım ordaki Emniyet aracı teslim aldı sorunları not düştü.

    Fren disklerine bakmışlar normalmış 20mm kadar sorun teşkil etmiyormuş 20 bin km daha gidermiş, inş. parça toplamayız yollarda

    Arka lastik 2mm profil kalmış kendim ısmarlayıp değiştiririm kendilerinde Conti ve Pirelli var ben Michelin den çok memnunum, Bu arada geçen sene 63 binde yeni lastik değişmişdi nerdeyse 30 bin km dayandı bu çok iyi bi değer

    Ön alt tarafdaki sağ ufak sis lambasının camı çatlamış değişdirecekler

    Büyük Karter conta dan yağ kaçırıyormuş değişmesi lazımmış,
    sonradan yine tlf geldi, sorun olmuş halen yağ kaçırıyormuş çatlak var diye Karter ısmarlamışlar komple değişecek

    Biraz evvel eve tlf etmişler araç bitmiş hadi hayırlısı

    Arkaya lastik ısmarladım haftaya değişecek herşey dahil 558 €, lastik fiyatları artmış geçen seneye göre


    Ön lastikler eski, arka lastikler yeni farklı gelmezmi acaba ? 4 lastiğide aynı anda değiştirmek daha iyi olmaz mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    Pazar akşamı aracı MB Servise bıraktım ordaki Emniyet aracı teslim aldı sorunları not düştü.

    Fren disklerine bakmışlar normalmış 20mm kadar sorun teşkil etmiyormuş 20 bin km daha gidermiş, inş. parça toplamayız yollarda

    Arka lastik 2mm profil kalmış kendim ısmarlayıp değiştiririm kendilerinde Conti ve Pirelli var ben Michelin den çok memnunum, Bu arada geçen sene 63 binde yeni lastik değişmişdi nerdeyse 30 bin km dayandı bu çok iyi bi değer

    Ön alt tarafdaki sağ ufak sis lambasının camı çatlamış değişdirecekler

    Büyük Karter conta dan yağ kaçırıyormuş değişmesi lazımmış,
    sonradan yine tlf geldi, sorun olmuş halen yağ kaçırıyormuş çatlak var diye Karter ısmarlamışlar komple değişecek

    Biraz evvel eve tlf etmişler araç bitmiş hadi hayırlısı

    Arkaya lastik ısmarladım haftaya değişecek herşey dahil 558 €, lastik fiyatları artmış geçen seneye göre


    Ön lastikler eski, arka lastikler yeni farklı gelmezmi acaba ? 4 lastiğide aynı anda değiştirmek daha iyi olmaz mı ?

    Sorun değil ebatları zaten ayrı arka haliylen fazla yıpranıyor normaldir sırf arkaları yenilemek




  • MB den Hesap gelmiş

    91932km Servis B

    ASSYST PLUS Bakım
    MOTOR YAĞI İşçilik
    128,80 €

    Motor yağı 0W40 artı conta vs.
    392,10 €

    Arka Fran Balataları ve İşçilik
    238,09 €

    Ön sağ sis lambası cam çatlamış ve İşçilik
    182,13€

    Karter yağ kaçırıyormuş yeni karter conta vs. İşçilik Yeni Karter takmak icap etmiş
    388,28€

    1200,60 €
    %19 KDV 228,11€
    Toplam 1428,71 €

    MB Servisin güzel tarafı Hesap hariç araç tip top teslim ediliyor kafa ağrımıyor, yoksa nerden görelim karter den yağ kaçırdığını
    Fren disklerinin 20mm çatlak oluşu sorun teşkil etmiyormuş gelecek sefere yani 20.000 km sonra değişir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    Pazar akşamı aracı MB Servise bıraktım ordaki Emniyet aracı teslim aldı sorunları not düştü.

    Fren disklerine bakmışlar normalmış 20mm kadar sorun teşkil etmiyormuş 20 bin km daha gidermiş, inş. parça toplamayız yollarda


    Hocam ben senin gibi itimat etmezdim çok iyimser davranmışlar. Burada bir çok usta için normal hadi bu söylevlerde orada olmamalıydı. Hiç olmazsa o kadar km bekleme. Çatlakların düzeyinden çok resimlere göre söylüyorum çokluğu anormal senin için. Clio da değil performanslı bir araç kullanıyorsun işte bu yüzden o km'yi söylememeleri lazımdı bence. Mesela büyük ihtimalle olmayanına göre aynı duruş mesafesini tutturamazsın. Öyle ani frenajlarda felan sıkıntı olmaz milisaniyelik sıkma yavaşlıkları olur. Birde ön lastikler daha hızlı ömür yemeye başlar. Bütün bunları çok minik minik şeyler ancak frenler otomobilin en hayati noktası. Balataların nasıl zımpara etkisine maruz kalacağını tahmin edersin.:)
    Mesela 15 gün de 1 janta işaretler koyarak resimleyebilirsin böylece fark düzeylerini değişimleri görmüş olursun. Hoş bir tecrübe olur hem.




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.