< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystiery_ -- 18 Kasım 2024; 14:35:46 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
BYD Türkiye lansmanı yapıldı: 4 yeni model geliyor! İşte fiyatlar (13. sayfa)
-
-
Diğer markalar kaç yıl garanti veriyor pillerine?
-
Audi ve TOGG, 7 yıl %70 pil sağlığı garantisi veriyor. Avrupa standardı sayılır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
BYD 8 yıl diyorsunuz.
Hangisi daha iyi ?
-
İçten yanmalı olsa 100bin tl civarına sandık motor takar geçersin eğer tamiri mümkün değilse en kötü senaryoda. Elektrikli olunca hem pil kısa ömürlü hemde elektrik motoru. Dolayısıyla pilin komple değişmesi gerekebilir. Pil değişmediğinde gücün aniden düşmesi gibi sorunlarla karşılaşabilir kullanıcı. 110km/sa hızla giderken birden 30/40km/sa hıza düşebilir ve araba gaz yemez olabilir. Hatta pilin iç direnci artacağı için araba daha geç sürede şarj olmaya başlayabilir. Pil masrafı da belki şimdi arabaya ödediğiniz miktar kadar olur ileride. (Piller pahalı ve enflasyon dolayısıyla)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystiery_ -- 18 Kasım 2024; 15:11:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
BYD Atto 3 ile BYD Dolphin Türkiye'de çok satar.
-
abi sen bayağıdır sanayiye uğramıyorsun herhalde 100 bine sandık motor kalmadı. bırak sandığı çıkma doğru dzgün motor bile zor .
-
Dostum iyi misin sen? 100bin tl ye audi nin sandık motoru varsa getir fabrikasını alalım.
Yani nasıl kötüleyeceğim diye mi uğraşıyorsun...
8 yıla kim öle kim kala, teknoloji gelişiyor, yeni bir pil geliştirir onu takarsın araç 400 hp olur, 2000 km wltp verirse ne olacak?
Yani senaryo yazıp, film çekmeye başladık heralde...
-
Sandığından bahsediyor heralde
-
yani anca sandığını alır o paraya doğru.
-
audi’nin sandık motoru 100bin tl’dir demedim. Konuyu saptırmayın. En kötü senaryoda tamir edilemeyen durumda daha uygun fiyata çözüm bulunabileceğinden bahsettim.
8 yıl yazıyor diye de 8 yılda dolacak hali yok 200bin km ömürün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternet sitelerinden bulabilirsiniz fiyatları. Minimum 100bin TL’den başlıyor içten yanmalı motor fiyatları.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adamlar buraya fabrika açıyor, bu yeterince olumlu bir durum marka ve ileride neler olabileceğine ilişkin.
Garantisi de makul bir şekilde mevcut.
-
1 milyar dolarlık fabrikanın maliyetini bizden çıkaracaklar anlamı da çıkabilir ötv teşviğine rağmen fiyatların bu kadar pahalı olmasından. İşin içinde iş olabilir. Teşviğe rağmen pahalı fiyatlara satmak açacakları fabrikanın maliyetini ceplerinden karşılamayacaklarına da bir işarettir. Yani körü körüne desteklemenin manası yok. Fiyatlarının bu kadar pahalı olmasının da aynı şekilde akla yatan tek manası bu. Devletimiz eğer vergi teşviği sunduysa bu teşviğin fiyatlara da uygulanıp uygulanmadığını da denetlemelidir. Aksi halde devletin kendi cebine gitmesi gereken para, kendinden ve vatandaştan başka herkesin cebine gidiyor olabilir. Bu durumda da BYD’ye verilen teşviğin iptal edilmesi gerekir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
büyük şehirlere uzak yaşıyorsanız bu tip Çinli markalarda ve Togg gibi mobil servis hizmeti verenlerde çok sıkıntı oluyor.. hem uzun süre bekliyorsun
hem de maliyet daha fazla oluyor.. bu devirde az teknolojik yerli üretim düşük hacimli benzinli araçlar en mantıklısı
-
Bu başka bir mevzu. Aracı kötüleyelim de fiyatını düşürsünler mantığını doğru bulmuyorum.
Araç daha uyguna satılsa ilk itiraz edecek olanlar koç grubu, togg, doğuş vs olur.
Daha uyguna satılabilir mi? Evet, olabilirdi. Ama şuanki fiyat uygun değil anlamı çıkmamalı. Böyle bir araç için bu fiyatlar makul düzeyde. Marka zaten ucuz araç olarak konumlanmak istemiyor ki Çin üretimi araçların en büyül handikapı ucuz olarak görülme sorunu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyatı uygun olsaydı ve devletimizin verdiği vergi teşviğine yakışır fiyattan çıksaydı bu kadar irdelemezdim. Nasıl olsa fiyatı uygun olacak o kadar derdim. Fakat fiyatı da uygun değil. Dolayısıyla irdelemeyi gerektiriyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Chery 2023 te geldiğinde 900-1000 arası satıldı. O zamanda bi ton laf edildi ama alan kazandı. Bence tek sorun şarj/deşarj olayı sürekli olacağı için kısa süre içinde pil değişimi olacak gibi duruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Satılmaz bu fiyata muhtemelen indirime giderler en az 200 bin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün 4-5 bayiyi aradım. 2-3 tanesinde müşteri temsilcisi ile hiç görüşemedim. Bir İstanbul bayisi 50.000 kapora ve sıra var dedi. Araçların ne zaman geleceği ve teslim tarihi belli değil. İç-dış renk garantisi verilmiyor.
Ankara bayisi, kapora alınmıyor dedi. Araçların geliş ve teslim tarihleri belli değil.
Açıkçası lansman sonrası bu kadar acemice ve fiyasko dolu bir satış planlama ve yönetim süreci görmedim. Muhtemel milleti teslim sürecinde mağdur edecekler.
BYD'den buz gibi soğudum kendi adıma.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oto_sever -- 19 Kasım 2024; 12:18:21 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X