Şimdi Ara

C3 Bir garip arıza...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
8.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • çöpppppppppppppp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyzafer -- 29 Ağustos 2016; 8:02:17 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzafer

    İstanbuldan Ankaraya ortalama 100-110 km/saat hızla giderken, birden ekran garipleşti.

    Hız göstergesi: 0 km/saat, benzin yok uyarısı (oysa dolu), hararet göstergesi tek çizgi (oysa 3 çizgi) gibi garip bir durum oldu.. Bir de klima ısıtmadaydı.. Soğuk hava vermeye başladı (muhtemelen dış ortam havası).. Sağ-sol sinyal verdiğimde de göstermiyor, ama uyguluyor dikiz aynalarından görebiliyorum.

    Sonra en yakın dinlenme tesisine gittim. Arabayı stop ettim ve anahtarı çıkardım.. Ama ne yazık ki ekran ışıkları sönmedi ve halen aynen devam ediyor. Aracı tekrar çalıştırdım, çalıştı ve tekrar stop ettirdim. Yine değişen bir şey olmadı. Tuhaf bir durum.

    Akü kutup başını çıkarıp 3-5 dk bekledim tekrar taktım. Işıklar sönmüştü. Aracı çalıştırdım, normale döndü.. Yoluma devam ettim bir daha bu hatayla karşılaşmadım. Sizce bunun sebebi nedir ?

    Video için:http://www.youtube.com/watch?v=I3nVoufGryQ









    Hocam olabiliyor böyle hatalar bazen gerçekten çok ilginç açıklanabilir bir durumu yok bir daha karşılaşmazsınız diye düşünüyorum, örneğin benimkinde de bazen durup dururken arka silecek çalışmaya başlıyor durmuyor birkaç dakika




  • beyzafer B kullanıcısına yanıt
    Kardeş benim de 2006 c3 1.4 hdi aracım var.ben de benzer bir sorunu yaşadım.km 1 dk gidiyor sonra geri geliyor.servise gittiğimde kutup başlarını çıkarıp birbirine 5 dk kadar değdirdiler.sonra bir süre düzeldi.yabancı sitelerden araştırdım.şöyle bir bilgi buldum.bu araçlarda elektrik aksamında şase bağlantı sorunu var diyorlar.yani elektrik sisteminin artı eksi bağlantılarında zayıflık var dolayısıyla arabada önemli bir sorun olmasa da km bazen gidiyor.km okuyucu var şanzımanın üstünde yazın ben ona ayrıyeten bir eksi kablo çektireceğim.böylece bu elektrik şaseleme sorunu çözülecek.yabancı sitede böyle yaptıklarını okudum.
  • Br garplik de şu, kontağı kapatıp anahtarı çıkarıyorum. ancak gösterge bu haliyle kalıyor.. radyo da susmuyor... akü kutup başını çıkarınca hepsi kapanıyor.. sonra tekrar takınca düzeliyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzafer

    Br garplik de şu, kontağı kapatıp anahtarı çıkarıyorum. ancak gösterge bu haliyle kalıyor.. radyo da susmuyor... akü kutup başını çıkarınca hepsi kapanıyor.. sonra tekrar takınca düzeliyor..


    Muhtemelen ECU ile BSI arasında bir iletişim problemi vardır.
  • bende c3 2005 model aracıma teyp taktım. Fakat takarken iki elektirik kablosu birbirine değdi Gösterge paneli ve göğüsteki saat tarih yazan ekrana elektirik gelmiyor araç çalışıyor. Sigorta atmıştır diye tahmin ediyorum ama hangi sigortalara bakacağımıda bilmiyorum yardım edebilirmisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HakanC3

    bende c3 2005 model aracıma teyp taktım. Fakat takarken iki elektirik kablosu birbirine değdi Gösterge paneli ve göğüsteki saat tarih yazan ekrana elektirik gelmiyor araç çalışıyor. Sigorta atmıştır diye tahmin ediyorum ama hangi sigortalara bakacağımıda bilmiyorum yardım edebilirmisiniz.
    çöpppppppppppppppp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyzafer -- 16 Haziran 2020; 9:42:15 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • teşekkürler bakacağım inşallah sıkıntı sigortadadır
  • Arkadaşlar bu araçtan memnunmuşsunuz arza çok veriyormu 2012 sembol var satıp alınır mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HakanC3

    teşekkürler bakacağım inşallah sıkıntı sigortadadır
    Müdür naptın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunu çözdünümüz mü bilmiyorum. Benzer bir şey benim de başıma gelmişti. Sorun şarj dinamosundaydı. Akü yeterince şarj olmuyor, dolayısıyla yüksek hıza çıkınca enjektörlerin daha sık çalışmasından elektrik tüketimi de artınca akü voltajı düşüyor ve göstergeler cozutuyordu.

    Tamir ettirince geçmişti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    Sorunu çözdünümüz mü bilmiyorum. Benzer bir şey benim de başıma gelmişti. Sorun şarj dinamosundaydı. Akü yeterince şarj olmuyor, dolayısıyla yüksek hıza çıkınca enjektörlerin daha sık çalışmasından elektrik tüketimi de artınca akü voltajı düşüyor ve göstergeler cozutuyordu.

    Tamir ettirince geçmişti...
    Uzun zamandır yaşamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.