< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
PS4 Uygulama Başlatılamıyor CE-30005-8 Hatası Çözümü
CE-30005-8 hatası, PlayStation 4 konsollarında uygulamalar başlatılmaya çalışıldığında ortaya çıkabilir. Bu hatayı gidermek için aşağıdaki adımları takip edebilirsin:
- Konsolunu yeniden başlat: Konsolunu kapatıp fişini çek. Birkaç dakika bekledikten sonra fişini tekrar tak ve konsolu aç.
- Uygulamayı sil ve yeniden yükle: Hatalı uygulamayı sil ve PlayStation Store'dan tekrar indir.
- Veritabanını yeniden oluştur: Konsolu Güvenli Modda başlat ve "Veritabanını Yeniden Oluştur" seçeneğini seç.
- Konsol yazılımını güncelle: Konsolunun en son yazılım sürümünün yüklü olduğundan emin ol. Güncellemeleri Ayarlar > Sistem Yazılımı Güncelleme aracılığıyla kontrol edebilirsin.
- Konsolu fabrika ayarlarına sıfırla: Bu, tüm kullanıcı verilerini ve ayarlarını sileceği için son çare olarak denenmelidir. Konsolu fabrika ayarlarına sıfırlamak için Güvenli Modda "PS4'ü Başlat" > "PS4'ü Sıfırla" seçeneklerini seç.
- Yardım için Sony ile iletişime geç: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, Sony Destek ile iletişime geçerek yardım isteyebilirsin.
Hatanın devam etmesi durumunda, konsolunun bir donanım arızası olması muhtemeldir. Onarım için Sony Destek ile iletişime geçmelisin.