Şimdi Ara

Çinli SAIC'den dizel motorlu ticari araç: Maxus V70

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çinli SAIC'den dizel motorlu ticari araç: Maxus V70
    Son dönemde genel olarak %100 elektrikli araçlarla karşımızda olan Çinli üreticilerden bu kez içten yanmalı motorlu bir ticari araç haberi geldi. SAIC çatısı altında bulunan Maxus, yeni modeli V70'i görücüye çıkardı.



    Ford Transit Custom ile benzer boyutlara sahip olan yeni Maxus V70, yeni bir platform üzerine yükseliyor ve dizel motordan güç alıyor. Markanın diğer ürünlerine kıyasla daha modern bir tasarıma sahip olan aracın ön bölümünde boydan boya uzanan dörtgen şekilli detaylar tasarım imzası niteliğinde. Bunun dışında üst bölümde ince matrix LED farlar ve onları birleştiren turuncu şerit dikkat çekiyor.



    Ayrıca Bkz.Tesla'nın Türkiye macerası 2023'ün ilk çeyreğinde başlayacak



    Yeni Maxus V70, 4998 mm uzunluğa, 2030 mm genişliğe, 2035 mm yüksekliğe ve 3000 mm aks mesafesine sahip. Bu da Çinli modeli Transit Custom'ın kısa şasili versiyonundan biraz daha uzun bir araç haline getiriyor. Yerel medyada yer alan haberlere göre V70, farklı tavan yüksekliği ve aks mesafesi seçenekleriyle kişiselleştirilebiliyor. Ayrıca görsellerdeki gibi çift renkli gövde de kişiselleştirme seçenekleri arasında.



    Çinli SAIC'den dizel motorlu ticari araç: Maxus V70



    Maxus V70, kendi sınıfındaki çoğu araç gibi sürgülü arka kapıya ve iki parçadan oluşan bagaj kapaklarına sahip. Müşteri tercihine göre 16 veya 17 inç jantlarla satın alınabiliyor. Henüz fotoğraflarını göremesek de iç mekânda beş, altı veya dokuz kişilik oturma düzeni sunuluyor. Bunun dışında tablet benzeri dokunmatik multimedya ekranı, anahtarsız giriş, ısıtmalı ön koltuklar, ısıtmalı direksiyon simidi ve elektronik park freni gibi detaylar da V70'in donanımları arasında.



    Kaputun altındaki turbo dizel motor 125 hp güç üretiyor. Sadece 9 ileri otomatik şanzımanla kombine edilebilen aracın son hızı 156 km/s ile sınırlandırılmış. Yakıt tüketimi 7.4 lt/100 km olarak açıklanan modeli 2023'ün ilk çeyreğinde satışa sunulacağı ve Çin dışındaki pazarlara da ihraç edileceği belirtiliyor.









  • Canı cehenneme diesel in. Gezegenin içine etti.Nefes alamıyoruz artık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Nefesi bilinçsiz bir şekilde meskun mahalde sanayileşme yüzünden, yandaş olduğundan bacası kontrol edilmeyen fabrikalar yüzünden, egzos emisyonu yaptırmayan, motoru mazottan çok yağ yakan araçlar ve bunu denetlemeyen devlet yüzünden alamıyorsunuz. Bu konuda en masum olan belki de dizel motordur. Çünkü geliştirildikleri ülkelerde bu tür kaypaklıklar olmadığından gerçekten dizel motorun kirlettiği havayı sorun ettiklerinden olabilen en az gaz salınımı için ciddi uğraşlar veriliyor. Bizde de 3 kuruş masrafı var diye dpf iptal eden mi dersin Adblue iptal eden mi dersin egzosunun içini komple boşaltan mı dersin ?

  • arkası ford önü volkswagen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockies -- 27 Aralık 2022; 9:7:13 >
  • Tamamen katılıyorum. Ya ticari araç yapıyorsun kutudan hallice bişey yap satacak. Ne gerek var tasarımını çalmaya.

  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    soylediklerinizin hepsine katılıyorum fakat dieselin masum olduğuna her ne kadar da süzgece girsede katılmıyorum hocam.Bizim milletin yaptığı dümenleri hiç konuşmayalım bile.Trafikten men edilmeli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssbrutality -- 27 Aralık 2022; 11:46:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ssbrutality S kullanıcısına yanıt
    Dizele gelene kadar fabrikalar hakkında çalışma yapılmalı. Bacasından kimyasal atığına kadar kpntrolsüz salınıyır. Eğer firma ufaksa kapatıyırlar, büyük ise devam kontrolsüz doğa katliamına.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Her yakıt yerinde kullanıldığında bence gayet sorunsuz. Ağır sanayi makineleri, büyük motorlu taşıtlarda dizel bir nevi zorunluluk ama dizelin binek araçlarda olmasını çok mantıksız buluyorum. Lakin elektrikli otomobilleri de çevreci olarak göremiyorum. Araçların pil ömrü bittiğinde pillerin üretiminde kullanılan kimyasallar bunların toprağa zararları çok analiz edilmiyor. Çevrecilik sadece metan gazı ile ölçülüyor, çok komik. Mantık olarak bakıldığında bireysel motorlu araçların hiçbir türü çevreci olamaz, ama çok uzak olmayan bir gelecekte şehir içinde elektrikli araçlarla birlikte, hava ve ses kirliliğindeki iyileşmeyi heyecanla bekliyorum.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.