Şimdi Ara

Çok acaip bir sorun var!? ( Güncelleme )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben faturasızım ve yeni TT ye geçtim 2 gündür bir sorunum var benim TL kendiliğinden eriyor bildiğin internetimin olmasına rağmen bide bakıyorum 0,2 krş sonra aradan 5 6 saat geçiyor bakıyorum bi 0,12 krş kendiliğinden kesilmiş MH aradım bi sorun yok diyorlar bugün 30 krş iade aldım yine gitti bugün sonra bi kısmı tekrar geldi ama 0,6krş gitmiş yine bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2A2E20D5 -- 7 Ocak 2020; 13:2:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Telefonda otomatik harcama yapan bir uygulama olabillir
    O değilse
    TT sistemi, faturasızda böyle bir saçmalığa sebep olabiliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: november27

    Telefonda otomatik harcama yapan bir uygulama olabillir
    O değilse
    TT sistemi, faturasızda böyle bir saçmalığa sebep olabiliyor
    oto harcama yapan uygulama kesinlikle yok kş uygulamalarım hep play storeden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oto Harcama olsa ne olur senin paketin olduktan sonra Tl ye bulaşmaması lazım

    Yazın Btk ya gerekli açıklamayı yapsınlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Oto Harcama olsa ne olur senin paketin olduktan sonra Tl ye bulaşmaması lazım

    Yazın Btk ya gerekli açıklamayı yapsınlar
    aynen kardeşim yazayım ben bi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TT'da böyle saçma iş gırla. Hele ki hattında lira varken paketin bittiyse ve mobil veriyi kaza bela açarsan sen o zaman gör

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzer sorun bende de oldu BTK ya yaz geri ödeme yapsınlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdemYakups

    benzer sorun bende de oldu BTK ya yaz geri ödeme yapsınlar.
    çok küçük gidiyor ama 6 krş 12 krş için yazayım mı bilemedim bugün gidip TT merkezine soracam bakalım ne diyecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MH aradım diyor ki Tivibu uygulaman varmış evet var ama benim hesabım değil başkasının hesabı yani abonelik falan yok bundan gidiyormuş bakmış doğru olma ihtimali nedir dedim bu saçma değil mi internetim var sonuçta niye gidiyor dedi böyle gözüküyor falan dedi komediye bakarmsınız
  • Gecen tt cok iyi diye konu acmıstın

    TTde sistem sorunları bitmez buda öyle bir şey gibi duruyor. BTK ya yaz ayrıca sikayetvarada yaz aynı anda. Birde Twitter uzerınden TTDestek hesabına yaz oyle cözerler her yerden baskı kuracaksın ki cözülsün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SYLAS

    Gecen tt cok iyi diye konu acmıstın

    TTde sistem sorunları bitmez buda öyle bir şey gibi duruyor. BTK ya yaz ayrıca sikayetvarada yaz aynı anda. Birde Twitter uzerınden TTDestek hesabına yaz oyle cözerler her yerden baskı kuracaksın ki cözülsün.
    abi uygulamayı sildim ya burdan sesleniyorum TivibuGO hesabımı Dsmart Go ile takas etmek isteyen varsa burdan duyuruyorum 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir başka başlıkta incelenmekte...

    https://forum.donanimhaber.com/tt-sistem-hatasi-dikkat--141472313#

    Tebrikler, son zamanlarda çok olmaya başladı. TT Mobil'de en azından paket varken 4G şebekesinde iseniz bakiye düşümü yaşanmazdı, şimdi hem paket varken gidiyor hem de enteresan bir ücretlendirme metodu uygulanıyor; diyelim ki paketinizin son 20 - 40 MB'ı kalmış ve halen bağlı iseniz yüklü TL'leriniz azalıyor ama bağlantıyı kestiğiniz zaman hala MB kaldıysa geri yükleniyor ancak ne yazık ki her durumda ilk bahsettiğim paket varken dahi gerçekleşen küçük düşümler iade olmuyor. Bir kere bilgileri olsun diye ilettim ama iade yapmadılar, kaybım toplamda 5 TL kadar var...

    Banka ortaklığı içinde Garanti varken ve Vodafone ile ortak olmaya çalışılırken kesinlikle topluma fayda sağlamaz, bir kez daha kanıtlandı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba. Telekom faturasız hattı üzerinden tivibu go uygulamasına bağlanmak ücretlidir. Her bağlandığınızda ücret düşümü yapar. Bunu önlemenin tek yolu faturalıya geçmek maalesef.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    İnternet paketi varken paketten alması lazım uygulama başka apn üzerinden mi bağlanıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Evet. Çünkü faturasız abonelere sunulan internet STANDART internettir. Tivibu GO ise farklı bir bağlantı türünü kullanıyor. Yani faturasız aboneler için kapsam dışı bir durum. Test edebilirsiniz, benim de başıma gelmişti bu. Arayınca iade ediyorlar düşen tutarı. Ben bununla uğraşmayayım derseniz faturalıya geçmeniz gerekiyor.
    Not: Bazı faturasız kampanyalarında düşüm olmuyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Evet. Çünkü faturasız abonelere sunulan internet STANDART internettir. Tivibu GO ise farklı bir bağlantı türünü kullanıyor. Yani faturasız aboneler için kapsam dışı bir durum. Test edebilirsiniz, benim de başıma gelmişti bu. Arayınca iade ediyorlar düşen tutarı. Ben bununla uğraşmayayım derseniz faturalıya geçmeniz gerekiyor.
    Not: Bazı faturasız kampanyalarında düşüm olmuyormuş.
    BTK ya şikayet ettim hocam bana bunu ücretsiz sağlamaları lazım elimden geleni yapacam mücadelemi vereceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda ben de çok yazdım. Yol katedemedim. Başka bir vesile ile faturalıya geçtim. Faturalıda ekstra ücretlendirme olmuyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.