hocam ben oyunu henüz oynamadım ama bonus bölümlerle ilgili yorumunuzu görünce crash 1'deki bonuslar aklıma geldi. normal bölümlerden kat kat zordu bonuslar daha sonra 2. ve 3. oyunda kolaylaştırmışlardı bunda da kolay sanırım |
Crash Bandicoot 4: It’s About Time (2020) [PS4|PS5 ANA KONU] (5. sayfa)
-
-
İlk oyunda normal bonus bölümlerden ziyade brio ve cortex bonus bölümleri de vardı. Buradaki bonusların zorluğu onlar x 2 şeklinde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Finalinin zorluğunu saymazsak herşey mükemmeldi. Yıllardır beklenen Crash Bandicot oyunu tam olarak budur. Grafikler,, animasyonların yumuşaklığı, bölüm tasarımları herşey dört dörtlük. Benim nazarımda bu yılın en iyi oyunlarından biri olmuş.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: defected60 birim para olan bir oyuna 500 birim para vermek beni gerizekalı gibi hissettirdiğinden çok sevsem de 2-3 sene sonra oynayacağım harika oyun
Ah ahh, sana oynamak nasip olmadı ama eğer ben oynarsam emin ol aklıma geleceksin =( Allah rahmet eylesin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oyunu pri ya da çift hesap satmayı düsünen olursa yazabilir mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar oyun ps5 sürümü çıktı ve free upgrade,ücretsiz yani,hafif renk tonu farkı var ama 60 fps çok ciddi farkediliyor oyun yağ gibi akıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam dijital sürüm de problem var ücretsiz güncelleme yapılmıyor reddit de bir çok kişi sorun yaşamış bu konu da bende dahil yakın zaman da düzeltirler sanırım. Sizde ki kutulu sürüm mü ?quote:
Orijinalden alıntı: phantom_coalarkadaşlar oyun ps5 sürümü çıktı ve free upgrade,ücretsiz yani,hafif renk tonu farkı var ama 60 fps çok ciddi farkediliyor oyun yağ gibi akıyor.
-
Yok hocam store da arat direk çıkıyor,güncelleme değil komple yeni oyun.Sabe dosyaları bile farklı. -
Ben Hint PSN den aldım hocam markete giriyorum ama güncelleme almıyor learn more diye bir uyarı çıkıyor bir çok kişide var bu sorun dijital olanlarda özellikle anlamadımquote:
Orijinalden alıntı: phantom_coal
Yok hocam store da arat direk çıkıyor,güncelleme değil komple yeni oyun.Sabe dosyaları bile farklı. -
-
Oyun şu an Hint PSN de 270₺ indirimde kaçırmayın harika bir oyun olmuş Ps5 güncellemesi de aldı kendine gelmiş 60fps de akıyor -
Bugün, yeni nesil konsollara ve Switch'e Crash 4 inişiyle, bu oyuna gerçekten ışık tutmanın iyi bir zaman olacağını düşündüm.
Orijinal Crash üçlemesini seviyorum. Zaten bir N64'üm olmasına rağmen neden bir PS'ye ihtiyacım olduğu konusunda aileme uzun ve ateşli bir kampanya başlatmamın büyük bir nedeni buydu. PS2 piyasaya sürülene kadar bir PS almadım, ama umursamadım. Sonunda bu oyunları kendime aldım ve onlarla oynadım. Hem Crash 2 hem de Warped'i% 100 edindim ve Crash 1'de mücevher koridorunun sonuna geldiğimi biliyorum (bu şimdi yaptığımı düşünerek aklımı uçuruyor) ancak gerçekten% 100'lük yaptığımdan emin değilim .
Şimdi bu oyunları ne kadar çok sevsem de, bunlardan herhangi birine usta diyebilir miyim emin değilim. Mükemmel? Elbette. Bir patlama? Kesinlikle. Klasikler? Bahse girerim. Ama onlarla ilgili bir şeyler her zaman o saf gruba ait olmaktan biraz utangaç hissettirdi. Bu oyunlar hakkında neden böyle hissettiğimi tam olarak belirlemek her zaman zordu, çünkü onları gerçekten çok seviyordum.
Ve sonra Crash 4 oynadım. İlk izlenimlerim biraz tereddütlü olsa da, oyunun yerleşmesine izin verdikten sonra, orijinal üçleme hakkında neden böyle hissettiğimi anlamak çok daha kolay. Crash 4 Çünkü aslında olduğunu ustaca.
Öyleyse neden burada olduğunuzla başlayalım. Muhtemelen Crash 4 ile ilgileniyorsunuz çünkü ya orijinal oyunları çok sevdiniz ve daha fazlasını istiyorsunuz ya da orijinal oyunlara karşı çok iyi niyet duydunuz ve yaygaranın ne hakkında olduğunu görmek istiyorsunuz. Her iki durumda da, bu baştan sona Crash'dir ve seviyeler, hassas tabanlı 3B platform oluşturma göz önünde bulundurularak sıfırdan inşa edilmiştir. Genel olarak Crash oyunlarını veya 3B platform oyunlarını seviyorsanız, oyun sistemleri ile burada kendinizi mükemmel bir şekilde evinizde hissedeceksiniz.
Yani bunun başka bir Crash olduğunu biliyoruz. Tamam iyi. Dürüst olmak gerekirse, bu bir lütuf olsa da, biraz da lanet. N Sane Üçlemesi zaten vahşi doğada var. İnsanlar, onlara Crash'e 3 oyun veren bir şeye zaten sahiplerse, gerçekten başka birine ihtiyaçları var mı?
Bu sadece daha fazla Crash değil. Crash daha iyi. Bu temel oyun noktasını temel alan Crash (veya Coco), bu türde muhtemelen isteyebileceğiniz kadar sıkı kontrol ve animasyonda bir duyarlılık ile kontrol etmek hiç bu kadar iyi hissetmemişti. Temel hareket olarak küçük bir çift zıplamanın eklenmesi, hava kontrolünüzde daha da fazla hassasiyet sağlar ve Crash'in kayma / zıplama veya kayma / döndürme ayarları hiç olmadığı kadar sıkıdır. Bu, daha çeşitli ve yoğun platform oluşturma zorluklarına izin verir. Wumpa meyvesi gibi bir dizi diğer küçük değişikliğin yanı sıra, içine döndüğünüzde artık uçmuyor, hatta yere inmenize yardımcı olmak için hafif bölücü sarı çerçeve gölgesi gibi ve hepsi bir araya gelerek Crash 4'e sadece Crash'in en eğlencesi değil. bugüne kadar oynanış, ancak en keskin şekilde rafine edilmiş.
Bu, her şeyden önce oynanış göz önünde bulundurularak oluşturulmuş bir oyundur ve bu, seviye tasarımında ve oynanış eklemelerinde kendini gösterir. Maske sistemi, Crash formülüne mükemmel bir ektir. Seriyi harika kılan şeylerin en iyilerini vurguluyorlar. Aldatıcı değiller (öksürükWARPED öksürük) ve an be an platformlama gibi keskinliğin önüne geçmiyorlar, ancak ona heyecan verici unsurlar ekliyorlar. Ek karakterler de büyük bir çeşitlilik katarken, bazıları kendini aşan bir şeye yapışmış gibi hissetmiyor.
Seviyeler, doğrusal bir 3B platform oyunundan isteyebileceğiniz her şeydir. Zorlu, çeşitli, geniş, sıkı ve sadece eğlenceli. Her seviye bir kazanan ve neredeyse her seviye kendi mücadelesi gibi geliyor. Ve son derece güzeller ve unutulmaz örnekler ve özelliklerle dolular. Bu, Crash 4'ün orijinal oyunlarla ilgili olarak bana daha net hale getirdiği bir konu. Söz konusu olduğunda, seviyeler OT'de gerçekten o kadar çarpıcı veya unutulmaz değildi. OT'nin seviyelerini düşündüğümde, "Kar seviyesi 2" veya "Piramit seviyesi 4" diye düşünüyorum. Elbette karakterlerin cazibesi, harika oynanış ve seviyelere / animasyonlara ekledikleri detaylar her şeyi yüksek kalitede tuttu, ancak belirli bir noktada hala bir şekilde birlikte koştular.
Crash 4'te bu sorun yok. Seviyeler son derece akılda kalıcı ve seviyeler çok daha benzersiz. Oyun, Super Mario 3D World bölgesi gibi bir şeye yaklaşıyor, burada her seviye bir tür yeni konsept, meydan okuma veya size gösterecek harika bir şey varmış gibi hissediyor. Sırf bir sonrakini görmek istediğim için bir seviyeyi bitirdikten sonra denetleyiciyi yere koymakta gerçekten zorlandığımı fark ettim. OT'de olduğu gibi, sık sık bir dünyada bir seviyeyi bitirme problemiyle karşılaştım ve aynı dünyadaki bir sonraki seviye için "tamam, temelde bunu tekrar yapmalıyım" gibi hissediyordum.
Crash 4'teki her seviye tamamen benzersiz hissettirmiyor. Hala birkaç kar seviyesi var ve bu tür birlikte koşuyorlar. Ancak bu küçük bir avuç ve genel olarak, seviye tasarımı çok daha çeşitli ve heyecan verici bir eğlence kutusu ile oynuyor. Bunu, ayrıntılarla dolu olan Crash 4'ün muhteşem sanat stiliyle birleştirin (tanrım, PS5'teki bu oyun çene bırakıyor) ve size gerçekten yapışan birçok seviye bulacaksınız. Basitçe söylemek gerekirse, bu bir Crash oyununun geniş bir farkla sahip olduğu en iyi seviye koleksiyonudur.
Ve altını çizmek istediğim son nokta, büyük ölçüde gözden kaçmış gibi görünen oyunun müziği. Oyunun estetiğinin diğer hoş kısımlarının yanı sıra, müzik de anlaşmayı gerçekten imzalamak için devreye giriyor. OT'nin elbette bazı klasik parçaları var. Herkes her zaman Crash temasını veya Crash 2 veya 3'ün warp odası temalarını düşünür, değil mi? Peki, aslında bir seviyeye dayanan aklınıza gelen ilk akılda kalıcı parça nedir? Muhtemelen bunun gibi bir şey.
OT film müziği hakkında değersiz konuşmaya çalışmıyorum. Bu iyi! Aslında bazı açılardan harika olduğunu söyleyebilirim. Ama aynı zamanda çok basit. Birçoğu, bir nevi sahilden geçen çok basit boppy-beat'lere dayanıyor. Bu, bazılarının gerçekten unutulmaz olmasına yol açar, ancak o kadar heyecan verici değildir. Ayrıca, birçok OT'nin müziğini aslında beyninize yapışmak yerine, "duyduğunuzda" bir şekilde akılda kalıcı buluyorum. Bu mantıklıysa.
Crash 4, köklerini anlarken çok daha dinamik bir yöne gidiyor.
Seviye boyunca ilerlemenizle inşa edilen izler. Her onay noktası kutusu ve ona karşılık gelen müzik işareti genellikle şarkının başka bir katmanına götürür. Sadece müziğin daha heyecan verici ve detaylı olduğunu düşünmüyorum, aynı zamanda ilerleme hissine katkıda bulunuyor. Bir seviyenin zor bir noktasından geçmek ve müziğin geçişini duyarken bir kontrol noktasına vurmak ve derin bir nefes almak o kadar tatmin edici bir "tamam, bir sonraki adım bunu yapalım" hissi veriyor. Her parça bir kazanan değildir, ancak bunların oyuna uygulanması bu açıdan her zaman çok iyi yapılır.
Şimdi, oyun mükemmel değil. Bence en büyük hata, oyunun% 100'üne çalışıyorsanız, oldukça ezici. Yapacak çok şey var, bazıları şişkinlik gibi geliyor. Tersine çevrilmiş seviyeler, aynalı seviyelerin düzgün bir şekilde ele alınmasıdır, ancak kendi mücevher setiyle birlikte bir seviyeye sahip olan her bir seviye sadece çok fazla. Ayrıca kutu mücevherleri için, bazı kutular çılgınca saklanmış veya bazen sadece aptal yerlere gizlenebilir. Bu seviyeleri (ortalama Crash seviyelerinizden daha uzun olan) birçok kez onlar için her santimi taramak ve muhtemelen kendi başınıza bulamıyorsanız, neredeyse kesinlikle birçoğu için bir adım atmaya ihtiyacınız olacak. son. Tüm bunları zaman denemeleri ve N Sanely mükemmel emanetlerle bir araya getiriyorsunuz ve siz ' Bir sürü zamanınızın% 100 çaba göstermesini isteyen bir oyunum var. Bununla birlikte, oyunu o kadar eğlenceli buluyorum ki, biraz isteksiz de olsa, hala bu başarıyı elde etmeye devam ediyorum (şu an% 65 civarındayım).
Sonuç olarak, Crash 4 sadece heyecan verici bir başarı. Bu oyunu "daha fazla Crash" olarak görmek kolay olsa da, gerçekten bundan daha fazlası. Bu, baştan sona bir tutku projesidir, yalnızca kaynak materyaline bayılır, aynı zamanda ona saygı duyarken onu gerçekten iyileştirmeye çalışır. Neredeyse Tropikal Dondurma tipi bir proje gibi hissediyor. Ve tıpkı Tropical Freeze gibi, sonunda, onu ne kadar çok oynarsam, sadece serinin en iyisi değil, serinin açık ara en iyisi olduğunu o kadar çok anlıyorum. Her Crash hayranı veya 3B platform hayranı, bu oyunu oynamayı kendilerine borçludur. Bu sadece başka bir Crash değil, on yılın en iyi platform oyunlarından biri.
Alıntıdır. Orijinal kaynak.
-
Oyunu bitirdim ve oyun gerçekten çokk zorr hele %100 yapmaya çalışmak mı asla pek uğraşmadan bu haliyle bile zar zor bitirebildim bazı bölümlerde 40 kereye yakın öldüğümü biliyorum bi platform oyununu bu kadar zor yapmanın hiçbir mantığı yok belki ben çok beceriksizimdir bilmiyorum ama oyun zor yani.
-
Crash Bandicoot 25. Yıl Dönümünü Kutluyor
Activision, Crash Bandicoot 4: It's About Time'ın geliştiricisi Paul Yan ve Avery Lodato'nun önderliğinde, Crash Bandicoot'un 25. yıl dönümünü kutluyor. İkilinin yer aldığı videoda, serinin geçmişine genel bir bakış atılıyor.
Naughty Dog tarafından geliştirilen orijinal Crash Bandicoot, 9 Eylül 1996'da PlayStation için piyasaya sürüldü.
Ek olarak, PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One ve Switch için dünya çapında belirli bölgelerde Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Crash Team Racing Nitro-Fueled ve Crash Bandicoot 4: It's About'ı içeren bir CRASHiversary sürümü de mevcut.
Yayınlanan video
Crash BandicootyoutubeTime to have a Bandi-hoot and Wump into the 25th Anniversary of #CrashBandicoot 🎉🥳🎉 Celebrate with the Devs from Toys for Bob and look back at all the N. Sanity #Crash25 MORE INFORMATION HERE: http://www.crashbandicoot.com/crash4 Follow Crash! Website: http://www.crashbandicoot.com Facebook: https://www.facebook.com/crashbandicoot Twitter: https://www.twitter.com/crashbandicoot Instagram: https://www.instagram.com/crashbandicoothttps://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DwKDAqBEBGWA&q=EgQuLZpEGKjo8YoGIhBc6479Tf94SWuZhcT10S_nMgFyhttps://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Crash_Bandicoot_25_Yil_Donumunu_Kutluyor-111360.htm
-
Arkadaşlar oyunu satmak veya kiralamak isteyen varsa özelden yazabilir mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Crash Bandicoot 4, Temmuz ayında PS Plus Essential ile bedava veriliyor...
-----
PlayStationtwitter“Your PlayStation Plus Monthly Games are: 🌪️ Crash Bandicoot 4: It’s About Time ⚓ Man of Medan 🕹️ Arcadegeddon Full details: https://t.co/9ep833Ii5Y”https://twitter.com/PlayStation/status/1542168641487224833?s=20&t=txvBwwJDItg-kikKREzwvw -
PS Plus için indirmeye açıldı. Kütüphanenize ekleyebilirsiniz...
PSN Linki: https://store.playstation.com/tr-tr/product/EP0002-PPSA02433_00-CB4THEGAME000001
-
Arkadaslar 4.oyundaki gibi triogly olan ilk üç oyunda da modern mod var mı? yani bölümü geçmemiz için sınırsız hakkımız mevcut mu?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Game over ekranı geliyor. Sonra bölümün en başından başlayabiliyorsun. Modern olay sadece 4. Oyunda mevcut.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oyunu bugun bitirdim hocam sonlara doğru iyice zorlaşmasına rağmen keyifliydi, keşke 1-2-3de de modern olayı olsaydı onları da tekrar bitirmek isterdim kısmet değilmiş
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X