Şimdi Ara

Cube Türkiye' ye Geliyor (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.229
Cevap
7
Favori
57.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bana yardım edin lütfen, 900 tl limitim var CUBE U9GT5, Dark EvoPad R9730, ARTES DR9704 ve Ramos W30 HD modelleri arasında kaldım. Ben genellikle yabancı dizilerimi izleyeceğim için wifi kuvvetli (ev ortamında) çeken ekran kalitesi yüksek tablet istiyorum. Bu konuda yardım ederseniz çok sevinirim. İyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    http://www.51cube.com.tr/sayfa/3-satis_noktalari.html

    yukarıda satış noktalarımızı görebilirsiniz.

    Merhabalar,

    Cube u30gt mini tabletim ile uğraşırken ekranın sağında boydan boya çizgi olduğunu farkettim. Aslında bu çizgi bir kaç sefer gözüme çarpmıştı ama android yazılımı ile ilgili olduğunu düşünmüştüm. Dün dikkatlice bakınca sadece ana menüde olmadığını bütün uygulamalarda o çizginin olduğunu farkettim. Açık tonlarda kendini çok belli ediyor.

    power tuşu + ses azaltma tuşu ile ekran görüntüsü aldığım vakit çizgi görünmüyor.

     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Ama ben de görünen ise şu şekilde.


     Cube Türkiye' ye Geliyor


     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Yapmam gereken nedir? Yazılımsal bir problem mi bu yoksa donanımsal mı?

    Cihazınızla ilgili olarak lütfen servisimizle iletişime geçiniz en kısa sürede probleminizle ilgili gerekli işlemler yapılacaktır.

    Bugün cihazımı servisinize elden teslim ettim. Çiziğin üst kısmında kasada çok az bir göçük olduğunu ve darbe almış olabileceğini söylediler. Aslında ben cihazı hiç düşürmemiştim üstelik klavyeli deri kılıfından hiç çıkarmadan kullanıyordum o hafif göçük nasıl oluştu anlamadım ama ben de gördüm çizik hizasının 2mm solunda gibiydi. Buna rağmen içini söküp bakacaklarmış eğer uygunsa garantiden değiştireceklerini söylediler. Kendilerine teşekkür ediyorum. Eğer garantiden değişim olmaz ise uygun bir fiyata yapacaklarını söylediler. Tabi fiyat ne kadar uygun olur bilmiyorum olmazsa aynı şekilde iade alıp kullanacağım artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallurgy -- 8 Mart 2013; 19:04:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Misafir_Terliği

    Arkadaşlar bana yardım edin lütfen, 900 tl limitim var CUBE U9GT5, Dark EvoPad R9730, ARTES DR9704 ve Ramos W30 HD modelleri arasında kaldım. Ben genellikle yabancı dizilerimi izleyeceğim için wifi kuvvetli (ev ortamında) çeken ekran kalitesi yüksek tablet istiyorum. Bu konuda yardım ederseniz çok sevinirim. İyi günler.

    Sizin yerinizde olsam samsung alirim. Bu aralar kampanyasi var, 10'1 wifi 899 tl. Samsung'larda wifi sorunu var midir bilmiyorum da cube'de sikinti yasayabilirsin. Pek iyi cekmiyor bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni işlemcili tabletleri beklemeye karar aldım hocam, baktım onlarda içime sinmedi ipad4 ya da nexsus7 alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    http://www.51cube.com.tr/sayfa/3-satis_noktalari.html

    yukarıda satış noktalarımızı görebilirsiniz.

    Merhabalar,

    Cube u30gt mini tabletim ile uğraşırken ekranın sağında boydan boya çizgi olduğunu farkettim. Aslında bu çizgi bir kaç sefer gözüme çarpmıştı ama android yazılımı ile ilgili olduğunu düşünmüştüm. Dün dikkatlice bakınca sadece ana menüde olmadığını bütün uygulamalarda o çizginin olduğunu farkettim. Açık tonlarda kendini çok belli ediyor.

    power tuşu + ses azaltma tuşu ile ekran görüntüsü aldığım vakit çizgi görünmüyor.

     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Ama ben de görünen ise şu şekilde.


     Cube Türkiye' ye Geliyor


     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Yapmam gereken nedir? Yazılımsal bir problem mi bu yoksa donanımsal mı?

    Cihazınızla ilgili olarak lütfen servisimizle iletişime geçiniz en kısa sürede probleminizle ilgili gerekli işlemler yapılacaktır.

    Bugün cihazımı servisinize elden teslim ettim. Çiziğin üst kısmında kasada çok az bir göçük olduğunu ve darbe almış olabileceğini söylediler. Aslında ben cihazı hiç düşürmemiştim üstelik klavyeli deri kılıfından hiç çıkarmadan kullanıyordum o hafif göçük nasıl oluştu anlamadım ama ben de gördüm çizik hizasının 2mm solunda gibiydi. Buna rağmen içini söküp bakacaklarmış eğer uygunsa garantiden değiştireceklerini söylediler. Kendilerine teşekkür ediyorum. Eğer garantiden değişim olmaz ise uygun bir fiyata yapacaklarını söylediler. Tabi fiyat ne kadar uygun olur bilmiyorum olmazsa aynı şekilde iade alıp kullanacağım artık.

    Merhaba,

    Cihazınızı ben görmedim ancak size en uygun şekilde bir çözüm sunulacağından şüpheniz olmasın.

    İyi Günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    http://www.51cube.com.tr/sayfa/3-satis_noktalari.html

    yukarıda satış noktalarımızı görebilirsiniz.

    Linkteki satıcı satış noktalarınızdan değil sanırım, garanti distribütör mü?

    http://www.sanalpazar.com/Cube-U25gt-7-Tablet-Pc-1.2-Ghz1gb-Ddr3-Ram__isp6175715



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemil-mustafa -- 10 Mart 2013; 20:36:02 >




  • Tableti hdmi ile tv ye baglayinca tabletin görüntü ve sesini kapatmanin bir yolu var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemil&mustafa

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    http://www.51cube.com.tr/sayfa/3-satis_noktalari.html

    yukarıda satış noktalarımızı görebilirsiniz.

    Linkteki satıcı satış noktalarınızdan değil sanırım, garanti distribütör mü?

    http://www.sanalpazar.com/Cube-U25gt-7-Tablet-Pc-1.2-Ghz1gb-Ddr3-Ram__isp6175715

    Merhaba,

    Satıcı linkteki ürünü bizden tedarik etmektedir.

    İyi akşamlar.




  • cube 30 gt2 den son haberler varmı ne zaman gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    http://www.51cube.com.tr/sayfa/3-satis_noktalari.html

    yukarıda satış noktalarımızı görebilirsiniz.

    Merhabalar,

    Cube u30gt mini tabletim ile uğraşırken ekranın sağında boydan boya çizgi olduğunu farkettim. Aslında bu çizgi bir kaç sefer gözüme çarpmıştı ama android yazılımı ile ilgili olduğunu düşünmüştüm. Dün dikkatlice bakınca sadece ana menüde olmadığını bütün uygulamalarda o çizginin olduğunu farkettim. Açık tonlarda kendini çok belli ediyor.

    power tuşu + ses azaltma tuşu ile ekran görüntüsü aldığım vakit çizgi görünmüyor.

     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Ama ben de görünen ise şu şekilde.


     Cube Türkiye' ye Geliyor


     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Yapmam gereken nedir? Yazılımsal bir problem mi bu yoksa donanımsal mı?

    Cihazınızla ilgili olarak lütfen servisimizle iletişime geçiniz en kısa sürede probleminizle ilgili gerekli işlemler yapılacaktır.

    Bugün cihazımı servisinize elden teslim ettim. Çiziğin üst kısmında kasada çok az bir göçük olduğunu ve darbe almış olabileceğini söylediler. Aslında ben cihazı hiç düşürmemiştim üstelik klavyeli deri kılıfından hiç çıkarmadan kullanıyordum o hafif göçük nasıl oluştu anlamadım ama ben de gördüm çizik hizasının 2mm solunda gibiydi. Buna rağmen içini söküp bakacaklarmış eğer uygunsa garantiden değiştireceklerini söylediler. Kendilerine teşekkür ediyorum. Eğer garantiden değişim olmaz ise uygun bir fiyata yapacaklarını söylediler. Tabi fiyat ne kadar uygun olur bilmiyorum olmazsa aynı şekilde iade alıp kullanacağım artık.

    Merhaba,

    Cihazınızı ben görmedim ancak size en uygun şekilde bir çözüm sunulacağından şüpheniz olmasın.

    İyi Günler.

    Şu an telefonda görüştüm maalesef uygun bir çözüm sunulmadığını düşünüyorum. Telefondaki bey tam emin olmadığını ama tamir için 40-45 dolar bir ücret tutacağını söyledi. Cihazın kendi parasına oranlarsak hiç mantıklı gelmedi bana o yüzden kabul etmedim. Dolayısıyla hiç bir işlem yapılmadan cihazımı olduğu gibi geri almak istediğimi söyledim. Cihazı bizzat düşürsem gam yemeyeceğim ama ben cihazı ne düşürdüm ne bir yere vurdum. O göçük nasıl oluştu da ekrana öyle bir hasar verdi onu da anlamış değilim. Klavyeli deri kılıfından çıkmayan cihaz nasıl darbe aldıysa.


    edit : şuan cihazı gittim aldım geldim. bahsedilen milimetrenin bilmem kaç katı daha az olan, normal ışık altında dahi zor seçilen servisin göçük diye tabir ettiği kısmı inceledim. çiziğin hizasında bile değil. kaldı ki ben bu cihazı her daim kılıfında kullandım. ne düşürdüm ne de bir darbe aldı cihaz. bunu servisinize söylediğim vakit cebimde olabileceğini söylediler. ben cihazı cebimde bile taşımadım ki hiç. evde hep kılıfta kullandım. keşke cihazı servise vermeden önce sağından solundan resim çekseydim.( gerçi fotoğraf çeksem bile o çiziğin görünmesine imkan yok. o derece belli belirsiz bir şey ) çünkü bahsedilen yere tırnağınızla bile bastırsanız o iz kalır zaten. açık söylemek gerekirse servisinize olan güvenimi yitirdim. keşke gidip ben de diğer arkadaşlar gibi çinden bizzat kendim sipariş verseydim. 2 yıl garanti lafı benim için havada kaldı. ayrıca o bahsedilen yer üretim hatası bile olabilir. çünkü şuan dikkatli baktığım vakit kasanın bir başka tarafında daha o kısma benzer bir yer olduğunu gördüm.

    bugün aradığımda ister tamir edelim ister böyle geri iade alın dendi bana. cihazımın sökülüp içine bile bakıldığından şüpheliyim. Haklı olarak nereden vardınız bu konuya diyebilirsiniz. Hemen söyleyeyim. Madem cihazımın içi açıldı garantiden değişilmeyeceği kanısına varıldı peki neden ben aranıp bilgilendirilmiyorum ? Niye benim aramam beklendi ? Ben aramasam beni ne zaman aramayı düşünüyorlardı acaba? Ayrıca orada bir başka bey içi açıldığında eğer garantiden değişim olmazsa size güzel bir fiyat yaparız demişti. 40-45 dolar güzel bir fiyat ise kötüsünü düşünmek istemiyorum.

    Son olarak şunu da söyleyeyim. Bu sitem dolu mesajı normalde hiç atmayı düşünmüyordum ama şu olay gerçekleşince sinirlendim açıkcası. Hatırlarsanız forumdan bir kaç arkadaş size pilimizin tutarsız olduğunu söylemiştik. ( cube u30gt mini konusuna bakarsanız görürsünüz. ) Siz de kalibre etmemiz gerektiğini söylemiştiniz. Bugün cihazı almaya gittiğimde bu sorunu da dile getirmek istedim. Bu pil niye tutarsız bazen %30 da bazen %15 de kafasına göre kapanıyor dedim. Oradaki kişi bana cihazınızı düşürdüğünüz için olabilir dedi. O an cidden o servisin notunu verdim ben. Bir kere cihazım filan düşmedi. Olmamış bir şeyi olmuş gibi göstermesinler. İkincisi bu pil sorunu ilk aldığım günden beri aynı. Hadi benim cihazımın düştüğünü varsaysın o servis. peki bu forumda benim gibi 3-4 kişi daha bu sorunu dile getirdi ana konuda. Peki onların da cihazı düşmüş mü oluyor o zaman ? ( Ayrıca cihaz düşünce(!) pil nasıl sapıtıyor anlamış değilim. Kaldı ki düşme filan da yok. ) O kişiye pilimin ilk günden beri aynı olduğunu söyleyince """o zaman siz şimdi cihazı alın kullanın, bir ara beni arayın müsait olduğumuz bir gün tekrar gelin serviste beraber bakalım""" dedi. Keşke baştan ön yargılı davranmasaydı da direk bu cümleyi söyleseydi bana. Aslında ben ona sizin dediğiniz kalibre işlemiini yaptım ama düzelmedi demek için bu konuyu açmıştım. Ama hiç ilgilenmedi bile. Daha sonrada tekrar götürmeyi düşünmüyorum açıkcası. Yola verdiğim paraya ve zamana harcıyorum açıkcası. Neyse bu da benim için büyük bir ders oldu. Forumdaki arkadaşları dinlemeden alışveriş yapmamayı öğrendim. Büyük firmalardan alışveriş yapmaya devam.. Ben bu olayları yaşayarak hatamdan döndüm. Umarım siz de benim bu yazdıklarımdan yola çıkarak biraz daha müşteri memnuniyetli bir firma olursunuz.

    Kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallurgy -- 13 Mart 2013; 21:02:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    http://www.51cube.com.tr/sayfa/3-satis_noktalari.html

    yukarıda satış noktalarımızı görebilirsiniz.

    Merhabalar,

    Cube u30gt mini tabletim ile uğraşırken ekranın sağında boydan boya çizgi olduğunu farkettim. Aslında bu çizgi bir kaç sefer gözüme çarpmıştı ama android yazılımı ile ilgili olduğunu düşünmüştüm. Dün dikkatlice bakınca sadece ana menüde olmadığını bütün uygulamalarda o çizginin olduğunu farkettim. Açık tonlarda kendini çok belli ediyor.

    power tuşu + ses azaltma tuşu ile ekran görüntüsü aldığım vakit çizgi görünmüyor.

     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Ama ben de görünen ise şu şekilde.


     Cube Türkiye' ye Geliyor


     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Yapmam gereken nedir? Yazılımsal bir problem mi bu yoksa donanımsal mı?

    Cihazınızla ilgili olarak lütfen servisimizle iletişime geçiniz en kısa sürede probleminizle ilgili gerekli işlemler yapılacaktır.

    Bugün cihazımı servisinize elden teslim ettim. Çiziğin üst kısmında kasada çok az bir göçük olduğunu ve darbe almış olabileceğini söylediler. Aslında ben cihazı hiç düşürmemiştim üstelik klavyeli deri kılıfından hiç çıkarmadan kullanıyordum o hafif göçük nasıl oluştu anlamadım ama ben de gördüm çizik hizasının 2mm solunda gibiydi. Buna rağmen içini söküp bakacaklarmış eğer uygunsa garantiden değiştireceklerini söylediler. Kendilerine teşekkür ediyorum. Eğer garantiden değişim olmaz ise uygun bir fiyata yapacaklarını söylediler. Tabi fiyat ne kadar uygun olur bilmiyorum olmazsa aynı şekilde iade alıp kullanacağım artık.

    Merhaba,

    Cihazınızı ben görmedim ancak size en uygun şekilde bir çözüm sunulacağından şüpheniz olmasın.

    İyi Günler.

    Şu an telefonda görüştüm maalesef uygun bir çözüm sunulmadığını düşünüyorum. Telefondaki bey tam emin olmadığını ama tamir için 40-45 dolar bir ücret tutacağını söyledi. Cihazın kendi parasına oranlarsak hiç mantıklı gelmedi bana o yüzden kabul etmedim. Dolayısıyla hiç bir işlem yapılmadan cihazımı olduğu gibi geri almak istediğimi söyledim. Cihazı bizzat düşürsem gam yemeyeceğim ama ben cihazı ne düşürdüm ne bir yere vurdum. O göçük nasıl oluştu da ekrana öyle bir hasar verdi onu da anlamış değilim. Klavyeli deri kılıfından çıkmayan cihaz nasıl darbe aldıysa.


    edit : şuan cihazı gittim aldım geldim. bahsedilen milimetrenin bilmem kaç katı daha az olan, normal ışık altında dahi zor seçilen servisin göçük diye tabir ettiği kısmı inceledim. çiziğin hizasında bile değil. kaldı ki ben bu cihazı her daim kılıfında kullandım. ne düşürdüm ne de bir darbe aldı cihaz. bunu servisinize söylediğim vakit cebimde olabileceğini söylediler. ben cihazı cebimde bile taşımadım ki hiç. evde hep kılıfta kullandım. keşke cihazı servise vermeden önce sağından solundan resim çekseydim.( gerçi fotoğraf çeksem bile o çiziğin görünmesine imkan yok. o derece belli belirsiz bir şey ) çünkü bahsedilen yere tırnağınızla bile bastırsanız o iz kalır zaten. açık söylemek gerekirse servisinize olan güvenimi yitirdim. keşke gidip ben de diğer arkadaşlar gibi çinden bizzat kendim sipariş verseydim. 2 yıl garanti lafı benim için havada kaldı. ayrıca o bahsedilen yer üretim hatası bile olabilir. çünkü şuan dikkatli baktığım vakit kasanın bir başka tarafında daha o kısma benzer bir yer olduğunu gördüm.

    bugün aradığımda ister tamir edelim ister böyle geri iade alın dendi bana. cihazımın sökülüp içine bile bakıldığından şüpheliyim. Haklı olarak nereden vardınız bu konuya diyebilirsiniz. Hemen söyleyeyim. Madem cihazımın içi açıldı garantiden değişilmeyeceği kanısına varıldı peki neden ben aranıp bilgilendirilmiyorum ? Niye benim aramam beklendi ? Ben aramasam beni ne zaman aramayı düşünüyorlardı acaba? Ayrıca orada bir başka bey içi açıldığında eğer garantiden değişim olmazsa size güzel bir fiyat yaparız demişti. 40-45 dolar güzel bir fiyat ise kötüsünü düşünmek istemiyorum.

    Son olarak şunu da söyleyeyim. Bu sitem dolu mesajı normalde hiç atmayı düşünmüyordum ama şu olay gerçekleşince sinirlendim açıkcası. Hatırlarsanız forumdan bir kaç arkadaş size pilimizin tutarsız olduğunu söylemiştik. ( cube u30gt mini konusuna bakarsanız görürsünüz. ) Siz de kalibre etmemiz gerektiğini söylemiştiniz. Bugün cihazı almaya gittiğimde bu sorunu da dile getirmek istedim. Bu pil niye tutarsız bazen %30 da bazen %15 de kafasına göre kapanıyor dedim. Oradaki kişi bana cihazınızı düşürdüğünüz için olabilir dedi. O an cidden o servisin notunu verdim ben. Bir kere cihazım filan düşmedi. Olmamış bir şeyi olmuş gibi göstermesinler. İkincisi bu pil sorunu ilk aldığım günden beri aynı. Hadi benim cihazımın düştüğünü varsaysın o servis. peki bu forumda benim gibi 3-4 kişi daha bu sorunu dile getirdi ana konuda. Peki onların da cihazı düşmüş mü oluyor o zaman ? ( Ayrıca cihaz düşünce(!) pil nasıl sapıtıyor anlamış değilim. Kaldı ki düşme filan da yok. ) O kişiye pilimin ilk günden beri aynı olduğunu söyleyince o zaman siz şimdi cihazı alın kullanın, bir ara beni arayın müsait olduğumuz bir gün tekrar gelin serviste beraber bakalım dedi. Keşke baştan ön yargılı davranmasaydı da direk bu cümleyi söyleseydi bana. Aslında ben ona sizin dediğiniz kalibre işlemiini yaptım ama düzelmedi demek için bu konuyu açmıştım. Ama hiç ilgilenmedi bile. Daha sonrada tekrar götürmeyi düşünmüyorum açıkcası. Yola verdiğim paraya ve zamana harcıyorum açıkcası. Neyse bu da benim için büyük bir ders oldu. Forumdaki arkadaşları dinlemeden alışveriş yapmamayı öğrendim. Büyük firmalardan alışveriş yapmaya devam.. Ben bu olayları yaşayarak hatamdan döndüm. Umarım siz de benim bu yazdıklarımdan yola çıkarak biraz daha müşteri memnuniyetli bir firma olursunuz.

    Kolay gelsin...

    Düşme veya çarpma gibi olaylar sonucunda oluşan hata ve arızaların garanti kapsamında giderilmesi malesef mümkün değil cihazınızda oluşan ekran arızası malesef cihazın aldığı bir darbeden kaynaklanmaktadır cihazınızın aldığı darbe kasanın dahi ezilmesine sebep olmuşken bu kadar bariz bir durumda forumda veya benzeri yerlerde bir firmayı bu şekilde karalamaya çalışmanız çok yanlış. Lütfen saygı kurallarının dışına çıkmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babaseyfi

    cube 30 gt2 den son haberler varmı ne zaman gelir.

    U30gt2 modeli nisan ayının son haftası satışa sunulacaktır, kısa süre içerisinde u30gt2 için belirlenecek olan satış fiyatıda netleşecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    http://www.51cube.com.tr/sayfa/3-satis_noktalari.html

    yukarıda satış noktalarımızı görebilirsiniz.

    Merhabalar,

    Cube u30gt mini tabletim ile uğraşırken ekranın sağında boydan boya çizgi olduğunu farkettim. Aslında bu çizgi bir kaç sefer gözüme çarpmıştı ama android yazılımı ile ilgili olduğunu düşünmüştüm. Dün dikkatlice bakınca sadece ana menüde olmadığını bütün uygulamalarda o çizginin olduğunu farkettim. Açık tonlarda kendini çok belli ediyor.

    power tuşu + ses azaltma tuşu ile ekran görüntüsü aldığım vakit çizgi görünmüyor.

     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Ama ben de görünen ise şu şekilde.


     Cube Türkiye' ye Geliyor


     Cube Türkiye' ye Geliyor


    Yapmam gereken nedir? Yazılımsal bir problem mi bu yoksa donanımsal mı?

    Cihazınızla ilgili olarak lütfen servisimizle iletişime geçiniz en kısa sürede probleminizle ilgili gerekli işlemler yapılacaktır.

    Bugün cihazımı servisinize elden teslim ettim. Çiziğin üst kısmında kasada çok az bir göçük olduğunu ve darbe almış olabileceğini söylediler. Aslında ben cihazı hiç düşürmemiştim üstelik klavyeli deri kılıfından hiç çıkarmadan kullanıyordum o hafif göçük nasıl oluştu anlamadım ama ben de gördüm çizik hizasının 2mm solunda gibiydi. Buna rağmen içini söküp bakacaklarmış eğer uygunsa garantiden değiştireceklerini söylediler. Kendilerine teşekkür ediyorum. Eğer garantiden değişim olmaz ise uygun bir fiyata yapacaklarını söylediler. Tabi fiyat ne kadar uygun olur bilmiyorum olmazsa aynı şekilde iade alıp kullanacağım artık.

    Merhaba,

    Cihazınızı ben görmedim ancak size en uygun şekilde bir çözüm sunulacağından şüpheniz olmasın.

    İyi Günler.

    Şu an telefonda görüştüm maalesef uygun bir çözüm sunulmadığını düşünüyorum. Telefondaki bey tam emin olmadığını ama tamir için 40-45 dolar bir ücret tutacağını söyledi. Cihazın kendi parasına oranlarsak hiç mantıklı gelmedi bana o yüzden kabul etmedim. Dolayısıyla hiç bir işlem yapılmadan cihazımı olduğu gibi geri almak istediğimi söyledim. Cihazı bizzat düşürsem gam yemeyeceğim ama ben cihazı ne düşürdüm ne bir yere vurdum. O göçük nasıl oluştu da ekrana öyle bir hasar verdi onu da anlamış değilim. Klavyeli deri kılıfından çıkmayan cihaz nasıl darbe aldıysa.


    edit : şuan cihazı gittim aldım geldim. bahsedilen milimetrenin bilmem kaç katı daha az olan, normal ışık altında dahi zor seçilen servisin göçük diye tabir ettiği kısmı inceledim. çiziğin hizasında bile değil. kaldı ki ben bu cihazı her daim kılıfında kullandım. ne düşürdüm ne de bir darbe aldı cihaz. bunu servisinize söylediğim vakit cebimde olabileceğini söylediler. ben cihazı cebimde bile taşımadım ki hiç. evde hep kılıfta kullandım. keşke cihazı servise vermeden önce sağından solundan resim çekseydim.( gerçi fotoğraf çeksem bile o çiziğin görünmesine imkan yok. o derece belli belirsiz bir şey ) çünkü bahsedilen yere tırnağınızla bile bastırsanız o iz kalır zaten. açık söylemek gerekirse servisinize olan güvenimi yitirdim. keşke gidip ben de diğer arkadaşlar gibi çinden bizzat kendim sipariş verseydim. 2 yıl garanti lafı benim için havada kaldı. ayrıca o bahsedilen yer üretim hatası bile olabilir. çünkü şuan dikkatli baktığım vakit kasanın bir başka tarafında daha o kısma benzer bir yer olduğunu gördüm.

    bugün aradığımda ister tamir edelim ister böyle geri iade alın dendi bana. cihazımın sökülüp içine bile bakıldığından şüpheliyim. Haklı olarak nereden vardınız bu konuya diyebilirsiniz. Hemen söyleyeyim. Madem cihazımın içi açıldı garantiden değişilmeyeceği kanısına varıldı peki neden ben aranıp bilgilendirilmiyorum ? Niye benim aramam beklendi ? Ben aramasam beni ne zaman aramayı düşünüyorlardı acaba? Ayrıca orada bir başka bey içi açıldığında eğer garantiden değişim olmazsa size güzel bir fiyat yaparız demişti. 40-45 dolar güzel bir fiyat ise kötüsünü düşünmek istemiyorum.

    Son olarak şunu da söyleyeyim. Bu sitem dolu mesajı normalde hiç atmayı düşünmüyordum ama şu olay gerçekleşince sinirlendim açıkcası. Hatırlarsanız forumdan bir kaç arkadaş size pilimizin tutarsız olduğunu söylemiştik. ( cube u30gt mini konusuna bakarsanız görürsünüz. ) Siz de kalibre etmemiz gerektiğini söylemiştiniz. Bugün cihazı almaya gittiğimde bu sorunu da dile getirmek istedim. Bu pil niye tutarsız bazen %30 da bazen %15 de kafasına göre kapanıyor dedim. Oradaki kişi bana cihazınızı düşürdüğünüz için olabilir dedi. O an cidden o servisin notunu verdim ben. Bir kere cihazım filan düşmedi. Olmamış bir şeyi olmuş gibi göstermesinler. İkincisi bu pil sorunu ilk aldığım günden beri aynı. Hadi benim cihazımın düştüğünü varsaysın o servis. peki bu forumda benim gibi 3-4 kişi daha bu sorunu dile getirdi ana konuda. Peki onların da cihazı düşmüş mü oluyor o zaman ? ( Ayrıca cihaz düşünce(!) pil nasıl sapıtıyor anlamış değilim. Kaldı ki düşme filan da yok. ) O kişiye pilimin ilk günden beri aynı olduğunu söyleyince o zaman siz şimdi cihazı alın kullanın, bir ara beni arayın müsait olduğumuz bir gün tekrar gelin serviste beraber bakalım dedi. Keşke baştan ön yargılı davranmasaydı da direk bu cümleyi söyleseydi bana. Aslında ben ona sizin dediğiniz kalibre işlemiini yaptım ama düzelmedi demek için bu konuyu açmıştım. Ama hiç ilgilenmedi bile. Daha sonrada tekrar götürmeyi düşünmüyorum açıkcası. Yola verdiğim paraya ve zamana harcıyorum açıkcası. Neyse bu da benim için büyük bir ders oldu. Forumdaki arkadaşları dinlemeden alışveriş yapmamayı öğrendim. Büyük firmalardan alışveriş yapmaya devam.. Ben bu olayları yaşayarak hatamdan döndüm. Umarım siz de benim bu yazdıklarımdan yola çıkarak biraz daha müşteri memnuniyetli bir firma olursunuz.

    Kolay gelsin...

    Düşme veya çarpma gibi olaylar sonucunda oluşan hata ve arızaların garanti kapsamında giderilmesi malesef mümkün değil cihazınızda oluşan ekran arızası malesef cihazın aldığı bir darbeden kaynaklanmaktadır cihazınızın aldığı darbe kasanın dahi ezilmesine sebep olmuşken bu kadar bariz bir durumda forumda veya benzeri yerlerde bir firmayı bu şekilde karalamaya çalışmanız çok yanlış. Lütfen saygı kurallarının dışına çıkmayın.

    Kimseyi karalamıyorum emin olabilirsiniz. Sadece yaşadıklarımı ve düşündüklerimi yazdım. Pil konusunu direk düşme olayına bağlarken zan altında bırakılan kim oluyor peki ? Emin olun cihazı düşürmüş olsam tek bir kelime dahi etmezdim. Mezarcı filan değilim yani merak etmeyin. Şu saatten sonra garantiden değişim olsun diye de gelip buraya yazmadım. Sadece olayın nasıl sonuçlandığını bildirmek istedim. Kasada bahsettiğiniz ezilmenin resmini de paylaşsam iyi olur aslında. Cihazım düşmediği için o kısmın o çizgi ile bir ilgisi olduğunu düşünmedim. Ekran darbe almış olabilir derseniz ona bir şey diyemem kılıfından baskı uygulanmışdır vs vs.. Ama düşmeyen bir cihazın kasası nasıl olur da darbe alır orasını kestiremedim ben. Neyse bu saatten sonra yapacak bir şey yok. Mesajlarda karalama olduğunu düşünüyorsanız alıntı yaptığınız mesajı silin ben de mesajımı editleyeyim.

    Bu arada ben bu konuyu bu topicden başka bir yere yazmadım. Yani forumda veya benzeri yerlerde firmayı karaladığım filan yok emin olabilirsiniz. Tek yazdığım yer burası. O da sizinle iletişim kurabilmek için. Forumda cube yetkilisi olarak siz görünüyorsunuz çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallurgy -- 13 Mart 2013; 21:24:37 >




  • U25GT modelimiz için yeni Türkçe Rom sitemizden indirilebilir. Yeni rom versiyon numarası 1.04 dür.



    http://www.51cube.com.tr/sayfa/1-destek_merkezi.html
  • 4 çekirdekli tabletler de kullanılan işlemciler Cortex A7 tabanlı mı yoksa Cortex A9 ,A15 tabanlı mı ? kullanılan göruntü işlemcisi yine Mali400 mü yoksa PowerVR SGX544 e geçiş yapılıcak mı ? Yada yeni nesil bir görüntü işlemcisi mi kullanılıcak ? Çekirdek sayıları ne olucak ? Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iSpeedy -- 16 Mart 2013; 12:55:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iSpeedy

    4 çekirdekli tabletler de kullanılan işlemciler Cortex A7 tabanlı mı yoksa Cortex A9 ,A15 tabanlı mı ? kullanılan göruntü işlemcisi yine Mali400 mü yoksa PowerVR SGX544 e geçiş yapılıcak mı ? Yada yeni nesil bir görüntü işlemcisi mi kullanılıcak ? Çekirdek sayıları ne olucak ? Teşekkürler.

    Merhaba

    Cube firması 4 Çekirdekli modellerinin üretimini U30GT 2 modeli ile başlatıyor, bu modelle ilgili detaylı teknik bilgi bu hafta içerisindewww.51cube.com.tr adresinden yayınlanacak ve ön sipariş alımları başlayacaktır. U30Gt 2 modelinin teslim tarihi kesin olamamakla beraber Nisan ayının 3. haftası olarak belirlenmiştir. Bu tarih modelin tüm dünyada satışa sunulduğu ortak bir tarih olup üretici tarafından açıklanmıştır.

    İyi Günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    U25GT modelimiz için yeni Türkçe Rom sitemizden indirilebilir. Yeni rom versiyon numarası 1.04 dür.



    http://www.51cube.com.tr/sayfa/1-destek_merkezi.html

    yeni rom root 'lumudur acaba degilse nasıl root yapariz.Ne denediysem olmadi.teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: iSpeedy

    4 çekirdekli tabletler de kullanılan işlemciler Cortex A7 tabanlı mı yoksa Cortex A9 ,A15 tabanlı mı ? kullanılan göruntü işlemcisi yine Mali400 mü yoksa PowerVR SGX544 e geçiş yapılıcak mı ? Yada yeni nesil bir görüntü işlemcisi mi kullanılıcak ? Çekirdek sayıları ne olucak ? Teşekkürler.

    Merhaba

    Cube firması 4 Çekirdekli modellerinin üretimini U30GT 2 modeli ile başlatıyor, bu modelle ilgili detaylı teknik bilgi bu hafta içerisindewww.51cube.com.tr adresinden yayınlanacak ve ön sipariş alımları başlayacaktır. U30Gt 2 modelinin teslim tarihi kesin olamamakla beraber Nisan ayının 3. haftası olarak belirlenmiştir. Bu tarih modelin tüm dünyada satışa sunulduğu ortak bir tarih olup üretici tarafından açıklanmıştır.

    İyi Günler.

    Getirdiğiniz ürünler garantili oluyor değil mi?Fiiyatları ne zaman belli olur,uygun fiyata gelirse bende almak isterim..Cube firması U30GT 2 dışında başka bir 4 çekirdekli 8inc civarı tablet satıaşa sunmayı planlıyor mu?




  • U30GT2 modeli çinde satışa sunulmuş. Batarya o özellikere göre az geldi bana. Hayırlısı :http://m.donanimhaber.com/haberler/Cube-Full-HD-ekranli-U30GT2-tabletini-satisa-sundu.htm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parooksetin

    quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: iSpeedy

    4 çekirdekli tabletler de kullanılan işlemciler Cortex A7 tabanlı mı yoksa Cortex A9 ,A15 tabanlı mı ? kullanılan göruntü işlemcisi yine Mali400 mü yoksa PowerVR SGX544 e geçiş yapılıcak mı ? Yada yeni nesil bir görüntü işlemcisi mi kullanılıcak ? Çekirdek sayıları ne olucak ? Teşekkürler.

    Merhaba

    Cube firması 4 Çekirdekli modellerinin üretimini U30GT 2 modeli ile başlatıyor, bu modelle ilgili detaylı teknik bilgi bu hafta içerisindewww.51cube.com.tr adresinden yayınlanacak ve ön sipariş alımları başlayacaktır. U30Gt 2 modelinin teslim tarihi kesin olamamakla beraber Nisan ayının 3. haftası olarak belirlenmiştir. Bu tarih modelin tüm dünyada satışa sunulduğu ortak bir tarih olup üretici tarafından açıklanmıştır.

    İyi Günler.

    Getirdiğiniz ürünler garantili oluyor değil mi?Fiiyatları ne zaman belli olur,uygun fiyata gelirse bende almak isterim..Cube firması U30GT 2 dışında başka bir 4 çekirdekli 8inc civarı tablet satıaşa sunmayı planlıyor mu?

    Cube Markasının Türkiye Distribütörüyüz elbetteki tüm sattığımız Cube ürünleri garantilidir. Tüm ekran boyutları için Quad Core işlemci modellerimiz çıkıcak ilk olarak 10.1 inç ile başladı sırada 9.7 inçlik modelimiz var ardından muhtemelen 7 inç ve 8 inçlik modeller çıkacaktır.




  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.