Şimdi Ara

Dark Souls 3 [PS ANA KONU] | Rehber ilk sayfada (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.349
Cevap
71
Favori
192.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark dragon

    İkisini de aynı adamlar yapıyor hala o bunun cakmasi diyor adam ya.

    Arkadaş herhaldi kolay bir oyun bekliyordu adamların konusu oyunu zorlaştırmak zaten öyle oyun yapıyorlar adam çakma diyor işte saygı duymak lazım ne yapacaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun alpha sürmünde baksanıza herşey bir garip duruyor.Menüler falan menü olarak demiyorum tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark Blood Soulsborne 3: Revenge Of The Emerald Gascoigne.

    Oynanışı beğendim, biraz hız oyuna iyi bir momentum katmış gibi görünüyor. Şu ana kadar gördüğüm çevre tasarımları bana Bloodborne'u anımsattı. Özellikle renk paleti ve mimari.

    Çıksa da oynasak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thausael -- 5 Ağustos 2015; 23:42:41 >
  • aksine yuvarlanarak 10 metre ilerlemenin çok kolay olacağını düşünüyorum
  • eric cartman6167 E kullanıcısına yanıt
    Uçurumdan düşürür adamı uçurumdan.

    Şaka bir yana uzuuun yuvarlanma mesafesi göze batıyor.
    Sanki demo için statlere bir güzellik yapmışlar gibi görünüyor. Agility olmayacak diyorlar ama hadi bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thausael kullanıcısına yanıt
    ayrıca greatsword kullanırken ki aşırı hızda dikkat çekiyor sanki blacksteel katana kullanıyoruz. bencede oyun bu dinamiklerle piyasaya sürülmez herhalde
  • Bence oyunun hizli gozukmesinde oynayanlarin da payi var adam dogru duzgun kalkan kullanmiyor allah ne verdiyse daliyor o yuzden kisacik yerde 10 tane estus flask kullandi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı firma yapıyor oyunu ne çakması?neyin çakması.az mantıklı olun ya.hadi başka firma yapsa tmm diyeceğim.
  • console-master kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum anlamak mı istemiyorsunuz.Aynı firma olsa bile Dark Souls gibi mekanikleri , haritaları , efektleri , oynanışı (zorluğu) kendine has bir oyunu bloodborne nin fanboyları için değiştirmek bence souls serisine hakarettir.

    Nerede o Anor Londo ?
    Nerede o Duke's Archives ?
    Nerede Dragon Aerie ?

    Eğer çevre Bloodborne gibi olucaksa vay halimize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Zven Kruspe -- 6 Ağustos 2015; 10:15:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Richard Zven Kruspe

    Bilmiyorum anlamak mı istemiyorsunuz.Aynı firma olsa bile Dark Souls gibi mekanikleri , haritaları , efektleri , oynanışı (zorluğu) kendine has bir oyunu bloodborne nin fanboyları için değiştirmek bence souls serisine hakarettir.

    Nerede o Anor Londo ?
    Nerede o Duke's Archives ?
    Nerede Dragon Aerie ?

    Eğer çevre Bloodborne gibi olucaksa vay halimize

    kbloodborne çevre olarak kötü mü?
  • console-master kullanıcısına yanıt
    Oyunda , Karanlık ormanlardan , sisli sokaklardan , katedraller dışında bir şey yok.

    Souls serisilerinde en can alıcı nokta bir çok çevrenin bulunması. Demon's Ruins alev ile kavrulurken , painted world of ariamis in kar ile boğuşması , The Abbys in karanlıklara boğulması , Anor Londo nun düşmesi ile güneş'in çekilmesi. .Her ortamın farklı bir hikayesi var.

    Soruna gelicek olursak Bloodborne çevre olarak benim gözümde çöpten ibaret
  • console-master kullanıcısına yanıt
    Değil. Tam tersine, tekinsiz bir hissiyatı vardır çevrenin Bloodborne'da. Bu da atmosfere olumlu yansır. Yine de Bloodborne ile Dark Souls farklı oyunlar. Farklı atmosferlere sahipler. Buna göre sanat tasarımlarının da birbirlerinden ayrılması gerekiyor.

    Bunun yanında kimi ufak benzerlikler olacaktır, ne de olsa aynı yönetmenin tezgahından çıkıyor oyun.

    Ben kimi değişimleri olumlu buldum. Oyunun hızı artmış, bariz bir şekilde belli bu. Yalnız kesinlikle Bloodborne kadar hızlı değil. Demoda oynayan kişinin oynayış biçimi de çok ofansif. Çatır çutur dalıyor, çok az savunma düşünüyor. Bu da oyunu olduğundan daha hızlı gösteriyor olabilir.

    Tabii oyun gold olmadan birşey söylemek zor. Kimi mekanikleri değiştirecek kadar zaman var ekibin elinde. Bu demoyu da sırf nabız ölçmek için yayınlamış olabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eric cartman6167

    ayrıca greatsword kullanırken ki aşırı hızda dikkat çekiyor sanki blacksteel katana kullanıyoruz. bencede oyun bu dinamiklerle piyasaya sürülmez herhalde

    Oyun daha alpha sürümünde belli bu.Dövüş sisteminde bir eksiklik var bu videolarda hissediliyor.Bir eksiklik var bunu giderirler eminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Richard Zven Kruspe kullanıcısına yanıt
    bende bunu anlatmak istiyorum. aynı firma yapsa bile bloodborne çok sattı sevildi diye yeni çıkacak oyunu bloodborne'a benzetmeleri ds fanlarına hakarettir. bence firma şu şekilde düşünüyor üsttede yazdım '' şimdi biz bu bloodborne'u yaptık bu çok tuttu sevildi dinamikleri mekanları falan. o zaman yeni yapacağımız dark souls oyununuda biraz bu oyuna benzetelim mekanlar dövüş sistemi falan hep daha çok para kaldırırız daha iyi olur '' tamam bloodborne güzel bir oyundu ben oynayamasamda keşke oynayabilseydim diyorum hikayesini falan baştan sona biliyorum. güzelim oyunu bloodborne fanboyları için değiştirecekler ben bunu istemiyorum dark souls dark souls olarak kalsın.
  • Gameplay de hızlanma var Bloodborne'dan alınan detaylardan biri. BB da avcı olduğundan, geçtiği dönem gereği kostümlerin çoğu kumaştı bunda zırh giyip bu kadar hızlı hareket etmek mantıklı ve hoş değil. Boyutlandırma mükemmel, ikinci videoda şatonun kapısına gelmeden önce bir sahne var, ne kadar devasa tasarımlar olacağı anlaşılıyor oradan. Tam bu oyunda olması gereken tasarımlar, on saat sonra değişmeyecekse şahane. Zırhlara kromatik basmaları çok daha gösterişli yapmış, bayıldım ona. İkinci videodaki Bossta konsepte uyuyor direk. Şu videolar da hız ve sarı ışıklı gökyüzünü beğenmedim sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnaroll

    Gameplay de hızlanma var Bloodborne'dan alınan detaylardan biri. BB da avcı olduğundan, geçtiği dönem gereği kostümlerin çoğu kumaştı bunda zırh giyip bu kadar hızlı hareket etmek mantıklı ve hoş değil. Boyutlandırma mükemmel, ikinci videoda şatonun kapısına gelmeden önce bir sahne var, ne kadar devasa tasarımlar olacağı anlaşılıyor oradan. Tam bu oyunda olması gereken tasarımlar, on saat sonra değişmeyecekse şahane. Zırhlara kromatik basmaları çok daha gösterişli yapmış, bayıldım ona. İkinci videodaki Bossta konsepte uyuyor direk. Şu videolar da hız ve sarı ışıklı gökyüzünü beğenmedim sadece.

    Aslında oyun çıkmadan konuşmamak lazım.Bunu üçüncü kez söylüyorum oyun daha "alpha" sürümünde.Dark Souls serisinde görmediğimiz birşeyi görünce şaşırdık tabi.Bence şuanki senin benim tepkilerimiz alışık olmadığımız birşeyi gördüğümüz için.Ben From Software güvenim sonsuz ve Dark Souls 2 den sonra çok daha efsane bossları olan bir dark souls oyunu görmek bence çok fazla iyi olacak.Dark Souls 2 alpha gameplay'ini izle adamlar bazı şeyleri değiştirmişler.




  • NARSİL_BERKAY kullanıcısına yanıt
    Dediğin gibi olursa daha kötü. Dark Souls II'nin Alpha ile tamamlanmışı arasında nesil farkı vardı. Alpha olarak çıksaydı dedirtti hatta direk. Animasyonları kolay kolay değiştirmezler, Bloodborne çok sevdiler bu hızı ama ikisinin sunduklarıyla uyuşmuyor o hız. %40'ına falan gelmişlerdir oyunun. Bundan sonra değişecek tek şey olumu/olumsuz görsellik olur.
  • artk sadece gösteriş meraklısı oyun manyağı tek derdi prim olan ergen bir kitle var, ve sayıları inanılmaz fazla tıpkı pop kültüründeki saçma sapan iğrenç şarkıcıların hayranları gibi. ve artık firmalar bu kitlelere göre oyun yapıyorlar. witcher 3 bu kitleye hitap eden türden bir oyundu istediğin zaman zorluğu değiştirebiliyor olman sana resmen bak bu bölümü geçemedinmi en kolaya al geç diyordu yani direkt bu ergen ve sayıca inanılmaz fazla olan kitleye hitap eden türden. ama dark souls'un kendine haz bir tarzı var bu ergen kitleye değilde daha çok hardcore gamerlara hitap ediyor dark souls'un gerçek oyuncular tarafından bu kadar sevilmesinin sebebide bu. çünkü oyunun zorluğu seni kıymetini bilmeye zorluyor. mekanların kıymetini atmosferin kıymetini biliyorsun terleye terleye dövüşüp öldürdüğün boss'un kıymetini biliyorsun oyun witcher 3 gibi kolay olduğunda atmosferinde mekanında bir değeri kalmıyor. dark souls bu yüzdne hikayesiyle combat sisteminin gerçekçiliğiyle bizim gibi oyuncular için bulunmaz bir nimet. şayet ben hiç bitmemesini ve çizgisini hiç bozmamasını istiyorum çünkü kişisel görüşüm şu ana kadar karşılaştığım en sağlam hikaye ve combat sistemine sahip gerçekçi oyun dark souls.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eric cartman6167 -- 6 Ağustos 2015; 22:45:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnaroll

    Dediğin gibi olursa daha kötü. Dark Souls II'nin Alpha ile tamamlanmışı arasında nesil farkı vardı. Alpha olarak çıksaydı dedirtti hatta direk. Animasyonları kolay kolay değiştirmezler, Bloodborne çok sevdiler bu hızı ama ikisinin sunduklarıyla uyuşmuyor o hız. %40'ına falan gelmişlerdir oyunun. Bundan sonra değişecek tek şey olumu/olumsuz görsellik olur.

    Dövüş sistemi hazır alınıp üzerine oynamışlar ve bir dengesizlik var mekaniklerde azıcık bir oynama ble bu dengesizliği çözer bu yüzden ALPHA sürümü olduğu için takmamak lazım.Bloodborne kadar bir hızlı oyun olmayacağı kesin.Dark Souls içeriğini alıp Bloodborne grafik ve mekanlarına aktarılmış Dark Borne diye bir oyun geliyor ve neden bilmiyorum ama çok hoşuma gitti. 😝



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NARSİL_BERKAY -- 6 Ağustos 2015; 23:26:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • piyasa senin gibi bloodborne fanlarıyla dolu zaten bir bloodborne çıktı bütün bu bloodborne fanboylarıda sonradan çıkacak olan bütün souls oyunlarının bloodborne denen dark souls çakması oyun gibi olmasını istiyor benim gibi gerçek dark souls fanlarının sıkıldığı noktada bu zaten.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.