Şimdi Ara

Debriyaja basmadan vites değiştirmek (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
38.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ac1DBuRN

    Sanziman degisiimi icin servisin bir tuzagi olmasin bu:). Sonucta bundan para kazancaklar. Uygun devirde gecer elbet ama degermi?!?


    değmez bence de....kesinlikle 18+..ewde denemeyin
  • bazı arkadaşların da söylediği gibi uygun devir bulunduğunda hiçbir zararı yoktur aksine faydası vardır. debriyaj balatanız erken bitmez geç biter.
    bunları merak konusu etmeyin bunlar profosyonel sürücülere aittir.
    araçların nasıl kullanılması gerekiyorsa o şekilde kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaman53 -- 7 Mayıs 2008; 20:08:52 >
  • peugeot ta olur o, j9 da, başla araçlarda çok sakıncalı. bineklerde özellikle. zaten j9 un motoru ne ki ona bir şey olsun. değiştirdi onlar da zaten sonunda motoru.
  • bende kangoo yla yapıyorum....araba devrini bulunca 2den 3 e 3ten 4e 4ten 5e atabiliyorum ...ama vites küçültürken olmuyor.
  • deviri bulmak derken kac binde atıyorsun?
    quote:

    Orjinalden alıntı: alehandro

    bende kangoo yla yapıyorum....araba devrini bulunca 2den 3 e 3ten 4e 4ten 5e atabiliyorum ...ama vites küçültürken olmuyor.
  • son iki kişi de birbirlerine cevap vermekte yoksun..
    ben şöyle diyeyim o zaman atıyorum arabada vites değiştirirken devir (ses olarak) tam düşer de yine öteki viteste tamamlanır yani..hani tam o dişlerin bir geçme devri..ben onu ses ile hallediyorum
  • bi arkadaş renault19 da göstermişti devir 3000 civarına geldiğinde kaçıncı vites olduğu önemli değil vitesi hafif ittirip veya çektiğinde kendiliğinden boşa düşüyor zaten sonra ufaktan gaz vererek devir 2000civarında uygun vitese doğru ufaktan ittirince tık diye geçiyordu bu arada hiçbir dişli sürtme sesi fln da çıkmıyor herhalde gaz verince dişliler yerine mi oturuyordur nedir okadarını anlayamadım bende
  • yüksek devirlerde debriyaja basmadan rahat geçer vites..
  • cok yakin bir arkadasimda tipo, rover ve sonrada golf IV almisti, hepsinde bunu yapabiliyordu. ozellikle 3'ten 4 atarken belli bir devirde degisiyor vites. ama hic bu sekilde vites kucultmuyordu tabi ki
  • biraderde bunu yapabiliyordu broadway i vardı bende bnm lacettide denedim birkaç başarısız deneyimden sonra 2 den 3 e 3 ten 4 e atabildim daha fazla denemek istemedim artık yapmaya çalışmıyorum
  • benim anlamadığım şey neden debriyaja basmadan vites değiştirme gereği duyuyorsunuzki?! madem can sıkıntısından arabanızla yeni birşeyler denemek istiyorsanız "sol ayak freni" ni deneyin mesela. Ralliciler sıklıkla kullanır bunu. frene sağ yakla değilde sol ayakla basın.
  • HALEN VİTESİ "ELİNE" ALAN YOK....
    BEKLİYORUM BU HABERİ...
  • Dizelli araclarda debriyaja basmadan vites değiştirebilrsn
  • Benzinli arabalarda 3500 devir üstü
    Dizel arabalarda 3000 üstü devirlerde
    Gazdan ani ayak çekmek sureti ile vites debriyajsız değiştirlebiliryor
    küçültmek için de örneğin 50 km hızla gidiyorsunuz 4. vitesten
    3. vitese geçirmeniz gerekiyorsa
    1- gaza hafif yüklenin
    2- aniden bırakıp bitesi boşa alın
    3 - boşta derin kısa bir gaz verip devir düşerken 3. vitese ittirin
    hemen giriyor. Denemek için yapın ama uzun süreli yapılmasını
    kimseye tavsiye etmem.
    Bir süre sonra vites kutusunun içinde ( şanzumanda ) vitesin sabitlemesini
    yapan tam ismini bilmediği u harfi veya nal şeklince küçük parçalar aşınıp
    kullanılamaz hale geliyor, daha sonra mı ne oluyor?
    Yolda gidiyorsunuz örneğin üçüncü viteste hızınız 50-60 civarı yavaşlamanız
    gerektiğinde araç vitesteyken gazdan ayağınız çekiyorsunuz vites kendi
    kendine boşa geçiyor
    daha sonrada vites geçişlerinde sesler oluşabiliyor,
    dişli sesi gibi. eksinlikle sürekli yapanızı tavsiye etmem




  • Tiptronic araçlarda debriyaja basmadan vites değiştiriyosun...
    istesen de basamıyosun...
    Özledim debriyaja basmayı...
    Debriyajınızın kıymetini bilin... :)
  • debrijajsız olmazzz
  • okudugumda koptum walla nasıl cesaret edebildiniz

    Kesinlikle denemeyim dişlilerin agızları kayar ve artık geçmez o zaman da feci bi para miktarı

    Girer




  • Grup mili dişlileri ve vites dişilerinin devir sayıları birbirine yakın olduğunda vites degisir. Debriyaja basınca vites değiştirme mansonu dislilerin devir sayılarını birbirine yaklastrio yanlız dişlileri birbirine surtturerek vites atmak ne kadar doğru olabilir bilemiorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • az önce eve geldim, vitesi 2 deyken boşa almıştım ama yokuş aşağı bitince vitesi boşa aldığımı unuttum ve gaza bastım baktım yemiyor sonra vites aklıma geldi o an telaşıyla çünkü araba geliyordu debriyaja basmadan 2 ye aldım hiç bir ses ya da zorlanma vs olmadı. araba corsa 1.3 dizel. sonra dedim ben ne yaptım çektim kenara debriyaja basılıyken tüm viteslere tek tek geçtim ardından gazı kökledim 1 2 3 4 5 sonr yavaşladım 5 4 3 2 1 Allah'a çok şükür bu seferlik kurtardık gibi ama bakalım gelecek neyi gösterecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khytr89

    az önce eve geldim, vitesi 2 deyken boşa almıştım ama yokuş aşağı bitince vitesi boşa aldığımı unuttum ve gaza bastım baktım yemiyor sonra vites aklıma geldi o an telaşıyla çünkü araba geliyordu debriyaja basmadan 2 ye aldım hiç bir ses ya da zorlanma vs olmadı. araba corsa 1.3 dizel. sonra dedim ben ne yaptım çektim kenara debriyaja basılıyken tüm viteslere tek tek geçtim ardından gazı kökledim 1 2 3 4 5 sonr yavaşladım 5 4 3 2 1 Allah'a çok şükür bu seferlik kurtardık gibi ama bakalım gelecek neyi gösterecek

    Hocam aynı araç 2012 modeli bizde de var babam da ara sıra yapıyor öyle garç gurç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.