Şimdi Ara

Dell İnspiron 3520 Garanti Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben bilgisayarlar hakkında pek bilgiye sahip değilim fakat konu başlıgında belirttigim bilgisayarımının ekranının kasasında ufak açılma oldu ve garantiye vermek istiyorum.Ürünü bimeksten aldım ve 2 sene olmadı.Yapmam gereken nedir ? Süreci anlatabilcek biri var mı ? Herkese teşekkür ederim.



  • Yardım edecek biri yok mu ?
  • Selam.

    0216 570 87 54 i arayarak cagri kaydi olusturabilirsiniz.Bilgisayari bimex e bir daha goturmenize getek yok onlarda ayni islemi yapacaklar cunku.Eger garanti suresi bitmisse 0216 556 15 56 destek plazayi arayarak ucretli destek alabilirsiniz.

    Syg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu numara dell yetkili servisi mi ? Ürünü gelip kendilerimi alıyor ? Teşekkür ederim bu arada
  • Evet dellin kendi destek birimi.Bilgisayari almiyorlar sizden bizxat adresinize gelip yrinde mudahale edecekler.

    syg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok teşekkür ederim, iyi geceler.
  • müşteri memnuniyeti kapsamında Dell'den birçok şey talep etmek mümkün.. bu konuda hiç bir markanın sahip olmadığı bir esnekliğe sahip.. sadece dell tarafındaki süreçleri iyi bilmek gerekiyor.. tecrübe ile sabittir.. hem de onlarca kez..

    eğer fotoğraf paylaşırsanız veya gönderirseniz süreç hakkında yardımcı olabilirim..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.