Şimdi Ara

Dell Servisi ile ilgili bir sorum olacak. Yardım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. 1 yıl önce yurt dışında aldığım laptobum mavi ekran vermeye başladı 1 ay önce bende kuşkulanıp format attım win7'ye geri döndüm. Fakat 2 hafta güzelce kullandıktan sonra dün gece tekrar mavi ekran verdi 0xdeaddead şeklinde. Ben de dell in 0216 570 87 55 numarasını aradım, ingilizce konuşan bir arkadaş çıktı yabancı, benden servis kodumu söylememi istedi ve sonra Türkçe destek için sadeace Pazartesi ve Cuma günleri içinde arayabilirsiniz dedi. ben de tamam dedim kapattım fakat neden servis kodumu ve laptobumun markasını sordu anlamadım madem bir şey yapmayacaksın, kuşkulandırdı. Her neyse yarın arayacağım.

    Fakat asıl sorum şu. Ürünü yurt dışından aldım, şu an Istanbuldayım üniversite sebebiyle. Benden örnek ram vs değiştirirseler yüksek bir ücret alırlar mı ? Servis ekipleri eve geliyormuş doğrumu ? Yardım lütfen.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.