Şimdi Ara

Dell Teknik servis çağrı merkezi!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dell i aradım.Bilgisayarım aşırı ısınıp kapanıyordu.3 defa aradım.İlkinde bir kadın çıktı. Kadının şivesi biraz acayipti.Yani normalde duysanız biliyor demezsiniz.Ama herşeyi iyi biliyor.Gayet güzel tarif etti.Hatta siz kapatın ben sizi arayayım dedi.Gerçekten memnun oldum.Kadın bana bilgisayarımı açtırıp f11 e bas dedi.Diagnosist mi ne öyle birşey di ?Onu seçtim . Bilgisayar test yapmaya başladı.Test yarım saat sürdüğü için daha sonra bizi arayıp bilgilendirin dedi.Eğer fatal error verirse hata kodunu not alın dedi.Telefonu kapattım test yarım saat sürdüğü için haliyle içeri gittim zaten yemek de yiyecektim. Geldiğimde bilgisayar kendini kapatmıştı.Meğerse test yaparken bile ısınıyormuş.

    Ama emin olmak için yine çağrı merkezini aradım.Bu sefer başka bir adam çıktı.O da yine test yapın dedi.Yine test yaptım bu sefer başında bekledim pcnin. Yine ısınıp kapattı bilgisayar kendini.(altı hava alsın diye açık olduğu halde)Yine aradım.Bu sefer apayrı biri çıktı telefona.Adam ekspress otobüsü gibi o kadar yavaş işlem yapıyorki.Ve beni çileden çıkartandan da o oldu zaten.Diyalog şu:

    Adam : Servis kodunuzu söyler misiniz?
    Ben : *****
    Adam : Bilgilerinizi İnceliyorum hatta kalın...
    5 dakika sonra...
    Ben : Alo orda mısınız?
    Adam :Bilgilerinizi İnceliyorum hatta kalın...

    SANKİ, GBT me bakıyorsun.Altı üstü ne işlem yapılmış ona bakacaksın.
    Bir 3-4 dakika sonra...

    Adam: Bilgisayarınıza en son test yaptırmanız gerekiyormuş kayıtlarda öyle gözüküyor.
    Ben : Test yaptırdım zaten iki defa fakat test yaparken bilgisayar ısınıp kapatıyor kendini.Ben direk teknik servisin gelmesini istiyorum.
    Adam: Tamam bir daha test yapın.
    HAYDAAA.......
    Ben :Test yaparken ısınıp kapanıyor yapamıyorum ki!Nasıl yapacağım?
    Adam:Hmm tamam o zaman.Bilgisayarınızın BIOS sürümünü bana söyleyin.
    Ben:***
    Adam: Tamam ben arıza kaydınızı oluşturuyorum. Hatta kalın...
    3 dakika sonra ...
    Ben:Alo !
    Adam::Arıza kaydınızı oluşturuyorum. Hatta kalın...
    Arıza kaydı değil Nüfus kaydı yapıyor şimdi de :D Sinirden gülüyorum..
    Yine 3 dakika sonra...
    Adam::Tamam arıza kaydınız alındıYarın teknik servis elemanlarımız sizi arayacaklar.Yardımcı olmamı istediğiniz başka bir konu var mı?
    Aman Allah korusun .Daha fazla yaşlanmak istemiyorum.Telefon başında yarı ömrüm gitmiştir herhalde :D :D :D
    Ben: yok teşekkürler...







  • Güldürdün kardeş öğlen öğlen

    Umarım çözebilmişsindir sorununu.
  • İse giren yeni personeldir devamli yeni giren elemanlar oluyor sana denk gelmis:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.