Şimdi Ara

Delta Servis - LG G4 PARA İADESİ GÜNCEL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
2.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hgwxx/7 kullanıcısına yanıt
    Yok en fazla 3 iş gnünde getirr ptt kargo seninki geri gitti muhtemelen git thhye ordan bir örneğini al ben öyle yaptım
  • oktay1910 kullanıcısına yanıt
    Aynı kalite ama arıza durumunda karşında 3. Sınıf tezhah altı tamir yapan yer oluyor o yüzden 1000 tl ucuz olsa almam ithalat garanti:) sen ibanı belirtmene gerek yok karar cıkınca ararsın adamı istersin paranı
  • Ya heralde benim karar geri döndü evde yoktum. Şimdi ne yapmalııym?

    Edit: Elme ulaştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgwxx/7 -- 18 Ocak 2017; 12:19:20 >
  • oktay1910 kullanıcısına yanıt
    Biraz falza panik yapmıyor musun?
  • DELTA garantisinden ve LG telefonundan uzak durun.
  • Arkadaşlar; LG G4 telefonumda bootloop sorunu çıktı. Ceppaket faturalı ve delta servis garantili telefon.

    Ben izmirde oturuyorum. Servise gönderirken yapmam gereken neler var acaba? Servis izmirde var mi yoksa kargo ile istanbul adresine mi yolluyoruz? Fatura, garanti belgesi vb. şeyleri de yollayacak mıyız? Yollarsak tüketici heyetine nasıl başvuracağız sonra? Kafamda deli sorular

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon bootloop oldu ve 1 ay önce Delta Servise gönderdim. Başka şehirde yaşadığım için kargo ile gönderdim ve henüz bana gönderilmedi. Dün aradığımda hala anakart beklediklerini söylüyorlardı.

    Tüketici hakem heyetine bugün başvurdum ve para iadesi istedim. Bu süreçte telefonu yaparlar ve bana kargo ile gönderirlerse teslim almalı mıyım?
  • VefaMetin kullanıcısına yanıt
    Alma yeni telefon verirlerse de isteme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgun_izmirli35 O kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Yeni telefon teklif ederlerse zaten kabul etmeyeceğim ama eski telefonumu yapıp kargo ile gönderirlerse kargo görevlisinden teslim almayayım mı? Geri mi götürsünler?
  • VefaMetin kullanıcısına yanıt
    Evet kabul etme zaten onlar göndermeden önce arıyolar istemiyorum dersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam, hala bekliyorum bakalım. Sonucu yazarım buraya.
  • En son Haziran ayında yazmışım bu konuya. Bootloop olan LG G4 telefonumu Delta Servise göndermiştim ve 30 günde gönderilmeyince Tüketici Hakem Heyetine başvurmuştum. Aslında başta iade değil onarım yeterliydi benim için. Telefondan memnundum. 20 gün yasal süreden daha fazla bekledim. Anakart değiştirilip gönderilse kabulümdü. Lakin yaptığım en son telefon görüşmesinde konuştuğum görevli; "Anakart bekliyoruz, ne zaman geleceğini de bilmiyoruz" demeseydi Tüketici Hakem Heyetine başvurmayıp bekleyecektim ama bu söz üzerine çileden çıktım ve heyete başvurdum.

    Malumunuz üzere içerisinde bulunduğumuz ay Eylül. Geçen bu süre zarfında Delta Servis telefonumu hâlâ göndermedi. Kullanmam için herhangi bir telefon da göndermedi. Arayıp sormak bir yana mesaj dahi atmadılar. Yani eski bootloop olan telefonum hâlâ onlarda. En çok üzüldüğüm şey ise fotoğraf ve videolarım. Yedekli değillerdi ve 2 yıllık anılarım uçup gitti. Size naçizane tavsiyem verilerinizi mutlaka yedekleyin ve Delta Servis garantili telefon almadan önce iyi düşünün.

    Gelelim başvurucu sonucuna. Yaklaşık 3 aylık süre neticesinde Tüketici Hakem Heyeti para iadesi yönünde karar verdi. Bu süreçte Heyet 1 ay savunma süresi bekledi. Sonra da ilgili birimde görevli memurun söylediğine göre yoğunluktan dolayı karar ancak 26 Ağustosta çıktı. Bayramdan önce posta görevlisi kararı bana tebliğ etti. Firmanın 15 gün itiraz süresi oluyormuş. Dün ise ürünü aldığım İdeal Seçim firması tarafından arandım. Arayan görevli kararı tebellüğ ettiklerini, para iadesini en geç 26 Eylüle kadar yapacaklarını bildirip benden IBAN numaramı istedi. Bugün hem SMS hem WhatsAPP üzerinden gönderdim hesap bilgilerimi. Görelim neler olacak?

    Düzenleme: Düzenleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VefaMetin -- 7 Eylül 2017; 15:54:55 >




  • Delta servis garantili LG G4 ün serviste 20 iş günü dolması üzerine THH yaptığım başvuru 4 gün önce sonuçlandı, kararın çıkması tam olarak 3 ay sürdü. telefonu bana satan satıcıyı aradım, benden kararı göndermemi söyledi bende whatsapp dan resmini çekip gönderdim. satıcı arkadaşa ödemeyi sorduğumda biz kararı delta servise gönderiyoruz oradan ödeme çıkıyor o şekilde ödeniyor dedi. ben kendisine muhatap olarak siz değil misiniz diye sorduğumda delta servisten yapıldığını söyledi. hatta benim de arayabileceğimi söyledi. bende delta servisi aradım müşteri temsilcisi kararın satıcı firma tarafından kendilerine mail yoluyla gönderilmesi gerektiğini söyledi hatta siz aramayın uğraşmayın dedi kısaca. ben direkt firmadan ödemeyi alırım diye düşünmüştüm ama şuan beklemedeyim.

    yukarıdaki bir mesajda bir arkadaş delta servis tarafından hiç aranmadığını söyledi ama ben delta servis tarafından cihaz değişimi teklifiyle arandım tabi kabul etmedim. THH başvurumu bildirdim ve telefonu kapattım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7


    quote:

    Orijinalden alıntı: bocek.deu

    THH'den kararı bugün aldım. Gittigidiyor.com üzerinden Ceppaket'e ayrıca delta servise THH kararını bildirdim. İtiraz süresi bitince tazmin için firmaya gitmeyi düşünüyorum.

    direk icraya gidin bunlarla muhattap bile olmayın. Bu arada tazmin değil tanzim olmalı :)

    Tazmin :
    Zararı ödetmek

    Tanzim:
    Düzenlemek, tertiplemek

    yani arkadaşın yazdığı doğru, tazmin olacak tanzim değil. Baya olmuş mesaj atalı ama yazayım dedim.
  • VeNoM kullanıcısına yanıt
    Hocam mesaji ne zaman gondermisim hatirlamiyorum ancak duzeltme icin tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün itibariyle telefon için ödediğim paranın tamamı hesabıma İdeal Seçim firması tarafından yatırıldı. Süreç biraz uzun oldu, yaklaşık 5 ay sürdü ama sonunda oldu. Konu sahibine ve konuya katkı veren arkadaşlara buradan teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VefaMetin -- 19 Eylül 2017; 11:20:0 >
  • babamın samsung bir telefonu var, ekranına su girmiş gibi kötü görünen çalışırken belli olmayan ama ekran kapalı iken bastırıldığında ortaya çıkan kronik bir arızası var. serviste 2 kere onarımı yapıldı ama bir süre sonra tekrar ortaya çıkıyor. garanti son 2 haftamız kaldı. servisten teknik bir form alamaz isem THH de arıza hakkında inceleme yapan teknik rapor yazan birisi var mı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat5555 -- 20 Eylül 2017; 23:13:22 >
  • murat5555 kullanıcısına yanıt
    Bilirkişiye gönderiyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgun_izmirli35 O kullanıcısına yanıt
    yani servis yan çizer de herhangi bir belge vermezse THH bilirkişi görevlendirerek rapor tutturabiliyor, doğru mu ?
  • murat5555 kullanıcısına yanıt
    Öncelikle tüketici kanununu okumalısın aynı arıza kaç.kere verirse kronikleşmiş sayılır ona bak.ben 2 diye hatırlıyorum .

    Diğer seçenek telefon toplamda 4 arıza verirse thh devreye girer.

    Dediğim madde 2 defaysa thh gidip para iadesi isteyebilirsin.

    Bilirkişi gererekiyorsa onlar seni bir yere yönlendiriyolar . Ama önce kanunu bulup kendi lehine olan maddelere göre hareket et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.