< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Demirdöküm Nitromix & MiGo & Vaillant e-RELAX (235. sayfa)
-
-
Evim 130 brüt 110 net metrekare var
Hangi kombiyi almami tavsiye edersiniz f/p olaraktan
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı bayramlar dostlarım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Demirdöküm Nitromix kombi ve MiGo sahibiyim. Son zamanlarda MiGo ev sıcaklığını 2-3 derece fazla ölçüyor. Yaz aylarında olduğumuz için sorun yok ama kışın sıkıntı olacak gibi. Reset attım ama sorun çözülmedi. MiGo yerine kullanabileceğim zegbee ya da tuya destekli bir cihaz önerebilir misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mıgo yazın yüksek gösteriyor. Normal bende de o şekilde. Sebebi sensörü kara düzen sensör. Karatsız çlışıyor sıcaklık yükselince.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba nitromix kombim ve MiGo termostatım vardı. 2 sene güzel kullandım. Burda da baya bilgi okudum uyguladım, memnundum da ama 3 senesinde alet bozuldu. Kopmalarla başlayan süreç hiç çalışmamaya başladı. Servise verdim tamir olur belki diye ama yapamadılar. Önceki yazdan içinde pil unutmuşum akmıştı, onunla bağlantılı olduğunu düşünüyorum.
Yeniden kablosuz bir termostat almayı düşünüyorum. Migodan memnun olmayan da çoktu forumda, fiyat olarak da 10 bini geçmiş. Çok soğuk olmayan Samsun’da yaşıyorum ama yinede balkona felan çıkmadan aç kapa yapmalıyım diye düşünüyorum. Önereceğiniz termostat var mıdır? F/p ürünü.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Öncelikle, geç geri dönüş için özür dilerim.
Size tavsiyem ilk önce Kontak Sprey ile iç devreleri temizleyip kurutun.
Olmaz ise eviniz tam kapsamlı sigortalı ise sigorta üzerinden ilerleyin ki, ben Anadolu Sigorta üzerinden şimdiye kadar pek çok elektronik eşyanın ana kart dahil değişimini sağladım.
En son aşağıdaki linkteki yazımı okuyarak ilerleyebilirsiniz.
-
Hocam estağfirullah. Biraz Samsun’daki servisin de mağduru oldum açıkçası. Önce yanlış yönelendirdii, daha sonra sigorta için evrak veremedi salladı felan filan. Sigortam var, daha önce tv vb eşyalar için ücret iadeleri aldım, ama MiGo için başvurumda işlemleri ilerletemedik malesef.
Şuan yeni bir termostat almayı düşünüyorum. Bu konuda öneriniz olursa çok memnun olurum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben 2017'de n*r*y.n*b**g*u@demirdokum.com.tr ile irtibata geçerek MiGo'yu Türk Ticaret Kanunu Satış Sonrası Hizmetler Yönetmenliği Madde 19 ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Gereğince Satış Sonrası Hizmet Verilmesi Zorunlu Ürünler arasında Madde 13.8 hükmünce DemirDöküm'den değişim talebinde bulundum ve 1 hafta içerisinde sorunlu ürünüm yenisi ile değiştirdim.
Sayın N*r*y Hanım, halen aynı görevdemidir şu an bilemem.
-
Merhabalar,
2020 Ocak ayından beri Migo kullanıyorum.
Ancak bu sene iyice bezdirdi. Sürekli bağlantısı kopuyor. Bir süre kendi kumandası ile bağlantıda kalıp kayıtlı programda çalışıyor ama onunlada bağlantı kopunca kombi en yüksek ayarda sürekli yanıyor.
Bağlantıyı sağlamakta çile olmaya başladı. Geçen gün 1 saat uğraştım bağlantıyı kurdum. Ertesi gün kopmuştu. Uygulamadan erişemedim.
Evde mesh sistemi var, arada bir duvar olmasına rağmen dağıtıcılar dan birine mesafesi 1 metre.
Hatta önceden kullandığım mi wifi repetear vardı onu yanındaki prize taktım. Onunla olan mesafesi 5 cm.
Ama genede kopuyor.
Artık bıtkım.
Bu aletin bir tamiri varmı. Yoksa çöpe atıp yolunuza mı bakacağız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar,
MESH sistemi gibi benzer AP kullanan tüm kullanıcılar için, özellikle KANAL seçeneği OTOMATİK olmamalı.
Wi-Fi ANALYEZER gibi uygulama kullanarak çevrenizdeki diğer kullanıcılardan farklı, boş olan bir kanal seçin.
Hem 2.4Ghz. hem de 5Ghz. veya 6Ghz. için.
MiGo veya e-Relax kurulumunu da 2.4 Ghz. üzerinden yapın, zaten bu cihazlar 5Ghz. desteği yok.
şifrelemeyi de çok komplike seçmeyin WPA-WPA2 deseği olsun yeter.
Ben de 2017 yılından beri MiGo kullanıyorum asla kopma, bağlantı problemi yaşamadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BART SIMPSON -- 29 Ekim 2024; 12:31:50 > -
Cevabınız için teşekkür ederim.
Bu haftasonu bir çok kez daha deneme yaptım ama sorun sanırım ürününü blutooth'u ile alakalı. çünkü telefonlar bir türlü ürünü göremiyor. Mesh sisteminde kutular arasında gezinme olabileceği için ayrı bir wifi tekrarlayıcı ile bağlantı yaptım bir kez ancak ondan da kısa sürede koptu ve o zamandan beri tekrar bağlanmıyor, yani telefonun blutooth ile kutuyu görüp eşleştiremiyorum.
kombiye bağlanan kutunun içinde bir mikro USB girişi var. bilgisayara bağlamayı denedim ama bilgisayar hiç görmedi cihazı. sizin hiç tecrübeniz oldu mu bu yönde? hiç bilgisayara bağlamayı denediniz mi?
Kutu tamir olur mu onu merak ediyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doorman06 -- 30 Ekim 2024; 10:57:33 > -
Micro USB ile, bilgisayarınıza bağlandığınızda yıllar önce NATETMO resmi sitesindeki uygulama ile modüle erişim sağlanabilmekteydi ancak NATETMO bu uygulamayı kapatmış durumda.
Ürünün tamirinden anlayan bir serviss bulamazsınız. Elektronikten anlayan, ürünün çalışma prensibini bilen tecrübeli birirni bulmanız lazım ki onu da ne derece bulabilirsiniz bilemem.
Tavsiyem Ürünü Fabrika Ayarlarına geri çekip tekrar baştan kurmayı deneyin.
-
Ok gibi maşallah
Tam modeli nedir cihazın. Ayrıca kablolumu kablosuzmu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba
Ben buradan şimdiye kadar hiçbir kimseye kesinlikle şu marka iyidir bu modeli şahanedir demedim. (O vebale giremem dua yerine beddua alamam) Savunduğum tek şey Kombi uzun dönem kullanacağın bir ürün olduğundan servisi, bakımı ve ek garantisi önemli.
Forumdaki diğer yazılarımı da okuyabilirsen göreceksinki her zamanda sözümün arkasındayım, "Kötü Kombi diye birşey yoktur, kötü kullanıcı vardır".
İnsanlar nedense arabalarına gösterdikleri özeni kombilerine göstermemekteler, garantilerini uzatmamakta, yıllık bakım yaptırmamakta ve ondan sonra şikayet üstüne şikayet.
Ben de 10 yıldır Demirdöküm Kalisto kombi kullanmaktayım ve 10 yılda servis 10 kere gelmiştir, o da yıllık bakım için. Şimdi burada ben Demirdöküm Kalisto desem s onlarca kişi Demirdökümü ve Kalistoyu kötüleyecektir. Neden ben Demirdökümden şikayetci değilim, neden benim Kalistoma 10 yılda 10 kere gelindi...
Daha önce ben de Vaillant'da kullandım ben de Vaillant'dan memnun kaldım diyemem de, ama hiç bir zaman yaşadığım olumsuzlukları genelleyip firmayı ve ürünü kötülemedim, huyum ve amacım bu değil çünkü.
Alacağın markanın %100 tam kapsamlı ek garanti yaptırabilme şans olmalı ve yaptırmalısnd. ün İstanbul'da 70TL-den aşağı servis gelmez, ehhh bir de parça marça değişim de olursa sana en az 150TL-200TL- arası bir masraf çıkartır. Bugün Demirdöküm, 2 yıllık ek garanti için kombisine göre 300TL- istemektedir ki bu da 2 yıl için aylık 12,5TL- etmektedir.
Aylık 125TL- için ileride kombin arızalandığında merdiven altı servis çağırmaya değer mi?
Aylık 125TL- için kombin arızalandığında başının ağrıdığına, dertlenip telaşlanıp üzüldüğüne değer mi?
Aylık 125TL- için kombin arızalandığında forum forum dolaşıp oyum çalışmıyor, buyumdan ses geliyor diye çaresizlik içinde kendini usta zanneden ustalardan çare beklemeye değer mi?
S teka tavsiyem hangi marka ve modeli tercih edersen e 100 kapsamı, ek garanti yaptırabileceğin ve servisi başarılı olan ürünü tercih etmen ve kesinlikle ve kesinlikle servis dışında başka kimseye kombiye yaklaştırmaman.
10 sene önce Demirdöküm servisi hakikaten içler acısıydı, çağırırsın gelmez, gelir parça olmaz, vb. ama Vaillant'ile birleşmesinden sonra ben çok ciddi servis kalite artışı gördüm. En azından benim bölgeme bakan servis inanılmaz müşteri memnuniyet ve çözüm odaklı. Geçen ay Kalisto kombimi değiştirmek zorunda kaldım ve tercihim bu nedenden dolayı yine Demirdöküm oldu ve hiç tereddüt etmeden 900TL- karşılığı 6 yıl ek garanti yaptırdım ki bu da
yıllık 50TL- eder. Başım rahat, dertsiz, tasasız.
Gelelim benim Nitromix-P28 Tecrübelerime;
Servisin dediği tamamen doğru, Demirdöküm tamamen Vaillant tarafından ALMANYA'da üretilen ve tek parça halinde TR'ye getirilen bir ürün.
TR'de şaseye montaj yapılıyor.
PREMIX BRÜLÖR ve EŞANJÖR Grubu tamamen VAILLANT Grup tarafından da kullanılmakta olan YANMA ÜNİTE GRUBU ile ithal olarak EŞANJÖR, FAN, SUSTURUCU, KARIŞTIRICI ve GAZ VALFİ komple grup halinde tek parça olarak CO/CO2 değerleri ayarlanmış şekilde TR'deki üretim bandına getirilmekte ve sadece TR'de monte edilmektedir.
Ürün ile ilgili teknik detaylara (Gaz Tüketim Verileri dahil) aşağıdaki videoda bulabilirsiniz.
murat isikyoutubeİmsan Tesisat Yapı San. ve Tic. Ltd. Şti. Tel: 0216 3892343 http://www.imsanyapi.com.trhttps://www.youtube.com/watch?v=G1p8dNwv1Wo
-
Günaydın arkadaşlar,
Tahmim Modu açık ve Isıtma Eğrisi Otomatik seçtiğimde Isıtma eğrsi 2.6 olarak onaylamasına rağmen, programdan çıkıp tekrar girdiğimde, Isıtma Eğrisi Otomatik Moddan çıkıp kendisi Isıtma Eğrisni 2 olarak ayaarlıyor.
Tekrar Isıtma Eğrisi Otamatik seçtiğimde 2.6 çıkıyor ancak uygulamadan çıkıp tekrar giriş yaptığımda yine Isıtma Eğrisi 2 olarak geliyor.
Benzer sorunu yaşayan veya Isıtma Eğrisni sorunsuz Otomatk olarak kullanan arkadaşlar var mı?
Teşekkürler.
-
Merhaba
Aynı sorun bende de var
Bir ay önce kış başladığında cihazı yeniden kurdum tahmin açık durumda ısıtma eğrisi otomatik kullan diyorum 2.6 gösteriyor programı kapatıp açıyorum tekrardan 3.3'e geliyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu sene erelax acayip iyi gidiyor bende. Nazar değmesin :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kombi model ve termostat tam modeli nedir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Herkese merhabalar, yerden ısıtma için migo önerir misiniz? Bir de iki farklı cihaz var birisi dokunmatik gibi olan diğeri çevirmeli bir fiziksel tuşa sahip. Hangisi alınmalı arada bir fark var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X