Şimdi Ara

Elektrikli otomobillere geçiş, on binlerce hayatı kurtarabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli otomobillere geçiş, on binlerce hayatı kurtarabilir



    Amerikan Akciğer Birliği, elektrikli araçlara geçişin kaç erken ölümü önleyebileceği konusunda yeni bir rapor yayınladı.



    Ayrıca Bkz.Kız arkadaşını takip etmek için arabasının tekerine Apple Watch bağlayan adam tutuklandı



    Elektrikli araca geçiş süreci henüz yavaş



    Rapora göre, egzoz borularından ve elektrik santrallerinden kaynaklanan kirliliğin azaltılması, 2050 yılına kadar 110 bine kadar erken ölümü ve 2.78 milyon astım krizini önleyecek. Toplamda bu, nüfusun sağlığına 1,2 trilyon dolar tutarında fayda sağlayacak. Araştırma, 2035 yılına kadar ABD'de satılan tüm yeni binek otomobillerin elektrikli araçlar olacağını ve 2040 yılına kadar tüm yeni ağır araçların elektrikli olacağını varsayıyor.



    Elektrikli otomobillere geçiş, on binlerce hayatı kurtarabilir



    Dahası, bu araçların fosil yakıtsız bir şebekeden güç alması gerekecek. Ancak ülke yollarındaki 280 milyon otomobil ve kamyonun büyük çoğunluğunu bu kadar kısa sürede elektrikli araçlarla değiştirmek neredeyse imkansız. Zira, elektrikli araçların artan popülaritesine rağmen, 2021'de ABD'de satın alınan yeni araçların yüzde 3'ünden azı elektrikliydi.




    Kaynak:https://www.theverge.com/2022/3/30/23001823/electric-vehicles-improve-health-american-lung-association-report-pollution







  • Ağır araçları hidrojen denen tehlikeli yakıtla gezdirebilirsiniz. Pilin ağırlığını , boyutunu ve kapasitesini 2040 a kadar ticari araçlara yeter düzeye getirebilmek büyücülüğe girer. Malzeme bilimi çine muhtaç vsvs.

    Ayrıyetten icad edilebilecek herşey zaten icad edildi diyen1900lü yıllar amerikan patent başkanına buradan selam olsun ahdhah

  • Yalancı pezolar

  • Mevcut enrjiler yetmeyecek ve nükleer enerjiye yeniden dönüş olacak.Peki o nükleer atıkları nasıl yok etmeyi düşünüyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elektriğe toptan bir geçiş olursa bunun sebebi araçların daha hızlı ve verimli olmasından dolayı geçilir. Çevrecilik vs hikaye. Pil üretimini arttıracaksın, üretilen pilleri imha edeceksin falan bu işler hâlâ eski usul yapılacaksa ne anlamı var elektriğin. Zaten elektriğe geçişin önündeki en büyük engel piller.

  • banane? izmir ankara arası şarj süresi dahil 42334235 saatte gideceksem yemişim çevreyi. umurumda değil.

  • Yav he he

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerika bir seyin yararina konusuyorsa 4-5 kere sorgulamakta fayda var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrik enerjisinin yetersiz kalması durumunda ne olacak acaba ? Ayrıca milyonlarca aracın bataryası ? Ve bu bataryaların eskiyince nasıl bir geri dönüşüm izleneceği ? Bana çok saçma geliyor bu kadar abartılması. Hele bizim gibi gelişmemiş ülkelerde ne olacak ? Londra'daki çöp Adana'ya geliyor. Milletin çöpünü topluyoruz, yeni araba desen ikinci eli bile hayal. Sıfır elektrikli mi alacağız ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 31 Mart 2022; 2:43:34 >
  • Bu elektrikli arabalar anma sıktı yaa...

  • Amerika'nın özgürlük ve demokrasi getirdiği ülkeleri düşününce, bunun altında da bir çapanoğlu aramak farz oldu.

  • Bu kadar karmaşık bi konuda şöyle sallamasyon hesaplar yaparak veri diye paylaşan kurumlar da iyice zıvanadan çıktı. Elektrikli araçların tüm üretim işlemi, batarya üretimi, harcadığın enerji ile gidebildiğin ortalama mesafe, harcadığın enerji bataryaya aktarılırken ortaya çıkan kayıplar, batarya değişim maliyeti, batarya yıpranması sonucu kaybedilen ortalama enerji, kullandığın elektriğin üretim yöntemi ve tüm bunların toplamının çevreye, -varsa- bütçeye ve zamana zararının fosil yakıtlı araçlarla kıyaslamasının matematiğini ortaya koy ondan sonra iddialarını söyle.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt

    uzay yolculukları ucuzladığında güneşe doğru sallarız gider

  • Elektrikli araçlar gerçekten çevreci mi?


    Konuya beklerim👇


    https://forum.donanimhaber.com/elektrikli-araclar-gercekten-cevreci-mi--151603811

  • Biden bu yıl 100.000 elektrik sarj tesisi kuracağını açıkladı. Türkiye de 1.500 tane kurulacakmış. Aslında otobanlara kurulursa yetebilir ama hızlı sarj süresinin kısalması lazım yoksa çok ciddi kuyruklar ve mağduriyetler olur.

  • Rusya başta olmak petrolden büyük ekonomik güç elde eden ülkeleri ekonomilerine darbe indirmek ABD'nin hedefi.


    Madem bu kadar çevreciler, neden Avrupa gibi katı normları yok. Avrupa markaları bu normlara uyabilmek için 3 silinidirli 1.0, 1.2 turbo benzin üretirken bunlar V6, V8 üretip binmeye devam ediyorlar.

  • Şebekeler ve elektrik altyapısı yetersiz, nükleer bile yetmiyor. Füzyon reaktörü başarılı olur ve pil kapasiteleri konusunda yeni icatlar çıkarsa, 20-30 yıla güzel bir geçiş olabilir, diğer türlü zorlama bir geçiş olacak, tüketici büyük zarar görecek. Zaten elektrik konusunu sadece siyasiler ve çevreci görünen tipler zorluyor, üreticiler teknolojinin ve altyapının yetersizliğini her fırsatta belirtiyor ama nafile, zorla geçirecekler elektrikliye, araç fiyatları uçacak, araçla ulaşım lüks hale gelecek, plan bu galiba..

  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    İddianız mantıksız. Şu anda tüm dünya enerji kullanıyor ve yetiyor. Hergün 1 milyon uçak seferi düzenleniyor, 1 milyon büyük sehir elektriğini sorunsuz alıyor kullanıyor, 4 milyar otomobil otobüs tır kamyon agır iş makinası benzin mazot sıkıntısız kullanıyor, konutlar d.gazla kesintisiz ısınıyor. Demek ki "mevcut enerjiler yetiyor"

    Nükleer enerji hiçbir zaman kullanılmadı kullanılmıyor ve kullanılmayacak ta. Nükleer santrallerin içi boş. Sözde nükleer tesislerin hemen dibinde kurulu pilon kompleksleri, atmosferik elektriği cekiyor. Tüm dünyada elektrik atmosferik elektrik cekilerek üretiliyor. Dünya capında bir organizasyon ile bu bir ticari sır ve bu sırrı zaten cok az sayıda kişi biliyor enerji işinden para kazanan milyonlarca kişi bilmiyor bilmesine gerek yok herkes aldığı paraya bakıyor.

    Rüzgar santralleri de göstermelik. Gece elektrik talebinin artmasını nasıl karşılayabilir o sabit hızda dönen pervaneler? Akü batarya kompleksleri olması gerekli hani nerde? Yok. Cunku atmosferik elektrik, talep arttıkça karşılayabilecek güçte. Dünyamız enerji ile dolu.O enerjiyi alıp kazık tarifeden satıyorlar. Uyanın artık. Çernobilin etrafında dogal hayat devam ediyor. Cernobil patlaması bir hikayeydi, nükleer enerjiyi gerçek sanmamız için düzenlenmiş. Enerji işinde öyle büyük rant var ki, her türlü hikaye düşünülür sahneye konulur.

    Kaliforniya da San Onofre Nükleer Santrali. 2013'te kapatılmış güyya fakat önündeki pilon kompleksleri kaldırılmadı, neden diye bir düşünün.cunku orada atmosferik elektrik cekiliyor. Oradaki yolun altından radyo açık geçen otomobiller yüksek elektrik alanının radyo sinyalini etkilediğini söylüyor. Altındaki kaldırımdan yürüyen yayalar kablolardaki elektrik gürültüsünü duyduklarını söylüyorlar. Elektrik havadan üretiliyor. Organizasyon cok büyük.

    Elektrikli otomobillere geçiş, on binlerce hayatı kurtarabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Kendi komplo teorini yazmışsın.Bu senin görüş ve iddaların.Sen kendin çalıp kendin oynayabilirsin.Ama insaların sana inanmasını bekleme.

  • Barracud@ kullanıcısına yanıt

    Kaçarın yok Elektrikli otomobillere geçiş, on binlerce hayatı kurtarabilir 

    Elektrikli otomobillere geçiş, on binlerce hayatı kurtarabilir
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.