Şimdi Ara

Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı



    Skoda bugün elektrikli SUV modeli Enyaq iV'nin coupe-SUV olarak adlandırılan gövde tipine sahip versiyonu yeni 2022 Skoda Enyaq Coupe iV modelini görücüye çıkardı. Enyaq Coupe iV, diğerlerine göre çok daha sportif görünen RS versiyonuyla birlikte geldi.



    Skoda Enyaq Coupe iV özellikleriyle neler sunuyor?



    Volkswagen Grubu'nun MEB platformu üzerine inşa edilen yeni Skoda Enyaq Coupe iV, dört farklı veriyonla tüketiciye sunulacak. Söz konusu model, tavan hattı sayesinde standart SUV'a göre daha aerodinamik gövdeye sahip. Aracın hava sürtünme katsayısı 0.234 Cd, ki bu da standart modele göre daha iyi olduğu anlamına geliyor. Bu detaya aracın daha hafif olması da katıldığında, birazdan okuyacağınız üzere daha iyi bir menzil elde edilmiş.



    Ayrıca Bkz.Renault'nun 'fabrika çıkışlı 2. el otomobil' modeli Türkiye'ye de gelebilir



    Giriş seviyesinde yer alan Enyaq Coupe iV 60 arkadan itişli bir model olmakla birlikte 177 beygirlik motor ve 58 kWsa net kapasiteli bataryaya sahip. Enyaq Coupe iV 80'de ise motor gücü 201 beygire, net batarya kapasitesi de 77 kWsa'e çıkıyor. Böylece model WLTP'ye göre tek şarjla 545 kilometre menzil sunuyor. Batarya 36 dakikalık şarjla yüzde 10'dan yüzde 80 doluluğa ulaşıyor.



    Aynı versiyon (iV 80) standart SUV formunda 531 kilometre menzile sahip. Bu noktada yeni gövde tipiyle 14 kilometre iyileşme kaydedildiğini görüyoruz.



    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı



    Enyaq Coupe iV 80x ve Enyaq Coupe iV RS modelleri ise dört tekerlekten çekiş özelliğine sahip. Bunlardan ilkindeki motorlar toplamda 265 beygir güç üretiyor. Ailenin en güçlü ve sportif üyesi olan RS versiyon ise 295 beygir güç ve 460 Nm tork değerlerine sahip. Bu da aracın 0-100 km/s hızlanmasını 6.5 saniyede tamamlamasını sağlıyor. Azami hız ise 180 km/s ile sınırlı.



    İç ve dış tasarım



    Skoda Enyaq Coupe iV RS versiyonu diğerlerine göre önde 15 mm, arkada 10 mm olacak şekilde daha alçak. Ayrıca kendine has gövde rengi de son derece dikkat çekici. Söz konusu modelde aerodinamik şekilde optimize edilmiş 20 inç jantlar standart, 21 inç jantlar ise opsiyonel. Öndeki aydınlatılmış panjurun çerçevesi, yan aynalar, camların kenarları ve arka difüzör parlak siyah renkte. Ayrıca difüzördeki boydan boya uzanan reflektör de diğer versiyonlara göre farklı.



    2022 Skoda Enyaq Coupe iV'nin tüm versiyonlarında tam boy panoramik cam tavan bulunuyor. Normal tavana göre daha ince olan bu detay, coupe tasarım nedeniyle azalan arka baş mesafesine biraz olsun katkı sağlamış. İç mekanda geri dönüştürülmüş materyaller kullanılmış. Ayrıca RS versiyonda daha sportif koltuklar görmekteyiz. Bunun yanı sıra konsolda yer yer karbon fiber görünümlü detaylar da göze çarpıyor.



    Tüm modellerde 5.3 inç dijital gösterge paneli ve 13 inç merkez multimedya ekranı bulunuyor. Ayrıca arkada 570 litre bagaj hacmi sunuluyor. Standart SUV versiyonda bu alan 585 litre idi. 2022 Skoda Enyaq Coupe iV'nin satışına önümüzdek ay başlanacak. Fiyatı ise henüz belli değil.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı
    Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı








  • Manyaq olmuş. Yaroq ve Kamişten sonra seri tamamlanmış. Seat'tan da seriyi tamamlamasını bekliyoruz Tarrako ile iyi bir başlangıç yaptılar.

  • içim eridi
    biz neden erişemiyoruz, hayallerimizde saklıyoruz

  • KobraAbiniz kullanıcısına yanıt

    Sıra bizim ülkemize özel üretilecek kapısız brandalı uygun aile aracında.

    Adının da siqiq olacağı söyleniyor Elektrikli Skoda Enyaq Coupe iV, 295 beygirlik RS versiyonuyla tanıtıldı 

  • Şuna bak, giriş seviyesi 177 beygir ama bizim hükümete, "sanayi ve teknoloji bakanı"na göre elektrikli araçlarda 160 beygirin üstü lüks ve toplam %90 vergi ile cezalandırılması gerekiyor!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 1 Şubat 2022; 10:44:30 >
  • Türkiyede elektrikli araç serüveni başlamadan bitti, %125 elektrik zammı ve elektrikli araçlardan alınan yüksek vergiler ile hiçbir anlamı kalmadı. Batılı gelişmiş ülkelere hayırlı olsun biz de vitrine ekmek banmakla yetinelim her zamanki gibi...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.