Şimdi Ara

En İyi Viraj Alma yöntemleri (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
0
Favori
40.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Lastikler kalin ve kamberli ise istedigin hizda gir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    valla çok zorlayarak girmek istiyosan bi kere lastiklerin ince yanak olacak

    viraj dönerken fren yapılmaz viraja yaklaşırken yapıcan

    bide sağ viraj dönmek için yolun en soluna geçerim ordan virajda sağ şeride viraj çıkışındada sol şeritte olusun hızlı dönebilirsin bu sayede

    Sen ciddimisin bu hatalı viraj arabayı dışa atar tehlikeyi arttırıyorsun...

    sen hiç f1 yarışı izlemiyorsun sanırım

    eğer benimki yanlışsa şuan hiçbir f1 aracı kalmamalı ortada hepsi yarış başında dağılmalıydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    valla çok zorlayarak girmek istiyosan bi kere lastiklerin ince yanak olacak

    viraj dönerken fren yapılmaz viraja yaklaşırken yapıcan

    bide sağ viraj dönmek için yolun en soluna geçerim ordan virajda sağ şeride viraj çıkışındada sol şeritte olusun hızlı dönebilirsin bu sayede

    Sen ciddimisin bu hatalı viraj arabayı dışa atar tehlikeyi arttırıyorsun...

    http://www.youtube.com/watch?v=PrVaADyuAWM

    şimdi bu adamlar 300le giderken yanlış şekilde viraja giriyorlar senin mantığınla



    hadi onlar yanlış kullanıyor

    bu adamdamı yanlış kullanıyor

    niye diyelimki sol viraja girecekken inatla en sağa yanaşıyorda soldan gitmiyor

    http://www.youtube.com/watch?v=fC620NIy8VI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    valla çok zorlayarak girmek istiyosan bi kere lastiklerin ince yanak olacak

    viraj dönerken fren yapılmaz viraja yaklaşırken yapıcan

    bide sağ viraj dönmek için yolun en soluna geçerim ordan virajda sağ şeride viraj çıkışındada sol şeritte olusun hızlı dönebilirsin bu sayede

    Sen ciddimisin bu hatalı viraj arabayı dışa atar tehlikeyi arttırıyorsun...

    sen hiç f1 yarışı izlemiyorsun sanırım

    eğer benimki yanlışsa şuan hiçbir f1 aracı kalmamalı ortada hepsi yarış başında dağılmalıydı

    Sen hiç f1 izledin mi? hayatın boyunca hatta ve hatta verdiğin videoları seyrettin mi şuphe ettim

    Şimdi bak f1 arabaları için belli kaideler vardır önceden belirlenmiş standartlara göre üretilmek zorundadırlar ve her firma bu standartları sınırına kadar kullanırlar ki yeni teknolojilerin verdiği avantajlar harici bu durum her aracı aynı değerleri sağlayabilir kıvama getirir pilotaj çok önemlidir bu yüzden milyon dolarlık arabalarda milyar dolarlık pilotlar bulunur yani aralarında 5 sn olan iki rakip birbirini geçebilmek için öndekinin uygun olmayan vites viraj hakimiyeti vs. gibi durumlarda yavaşlaması hata yapmasını bekler. öndeki viraja içten girer dikkat edersen senin videolarında da durum böyle arkadaki rakibini geçmek isteyen araba için virajın iç kısmı dolu üstünden geçecek değil arkadaki onu geçebilmek için daha hızlı girip virajı dışarıdan alması gerekir değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    valla çok zorlayarak girmek istiyosan bi kere lastiklerin ince yanak olacak

    viraj dönerken fren yapılmaz viraja yaklaşırken yapıcan

    bide sağ viraj dönmek için yolun en soluna geçerim ordan virajda sağ şeride viraj çıkışındada sol şeritte olusun hızlı dönebilirsin bu sayede

    Sen ciddimisin bu hatalı viraj arabayı dışa atar tehlikeyi arttırıyorsun...

    http://www.youtube.com/watch?v=PrVaADyuAWM

    şimdi bu adamlar 300le giderken yanlış şekilde viraja giriyorlar senin mantığınla



    hadi onlar yanlış kullanıyor

    bu adamdamı yanlış kullanıyor

    niye diyelimki sol viraja girecekken inatla en sağa yanaşıyorda soldan gitmiyor

    http://www.youtube.com/watch?v=fC620NIy8VI



    Hayatımdan 5dk çaldın boş yere

    sadece verdiğin videoları izlemiş olsan aslında bu kadar cesur olmazdın diye bir iddam oluştu şimdi.

    Alansonun yaptığı şey lastik ısıtmak hani daha evvel f1 izlemiş olsaydın bilirdin ben izah edim bir daha gördüğünde yabancılama eğer düz yolda zikzak giderse pilot lastik ısıtmak istiyor virajlarda yol tutuşu arttırmak amaçlı yapılır.




  • 2006'da kral muhabbet dönmüş...
  • viraja yüksek devirle girilir yoksa kontrol edemezsiniz. atıyorum 5. vites 2000 devirdeysem 4. vitese atarım 4000 devir olur. yüksek devirde lastik daha iyi tutunur ve gazla kontrol kolaylaşır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    valla çok zorlayarak girmek istiyosan bi kere lastiklerin ince yanak olacak

    viraj dönerken fren yapılmaz viraja yaklaşırken yapıcan

    bide sağ viraj dönmek için yolun en soluna geçerim ordan virajda sağ şeride viraj çıkışındada sol şeritte olusun hızlı dönebilirsin bu sayede

    Sen ciddimisin bu hatalı viraj arabayı dışa atar tehlikeyi arttırıyorsun...

    sen hiç f1 yarışı izlemiyorsun sanırım

    eğer benimki yanlışsa şuan hiçbir f1 aracı kalmamalı ortada hepsi yarış başında dağılmalıydı

    Sen hiç f1 izledin mi? hayatın boyunca hatta ve hatta verdiğin videoları seyrettin mi şuphe ettim

    Şimdi bak f1 arabaları için belli kaideler vardır önceden belirlenmiş standartlara göre üretilmek zorundadırlar ve her firma bu standartları sınırına kadar kullanırlar ki yeni teknolojilerin verdiği avantajlar harici bu durum her aracı aynı değerleri sağlayabilir kıvama getirir pilotaj çok önemlidir bu yüzden milyon dolarlık arabalarda milyar dolarlık pilotlar bulunur yani aralarında 5 sn olan iki rakip birbirini geçebilmek için öndekinin uygun olmayan vites viraj hakimiyeti vs. gibi durumlarda yavaşlaması hata yapmasını bekler. öndeki viraja içten girer dikkat edersen senin videolarında da durum böyle arkadaki rakibini geçmek isteyen araba için virajın iç kısmı dolu üstünden geçecek değil arkadaki onu geçebilmek için daha hızlı girip virajı dışarıdan alması gerekir değil mi?

    anlaşıldı

    sen bildiğini yap

    senin gibilere örnek verende kabahat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyrmann

    mumkun olduunca virajda fren kullanmamak gerekir.zaten gereksiz yere virajlara cok hizli girmek hayati tehlikeler taşir.
    viraja girmeden once duzluk kisimda hafif fren yaıpılarak araba hızdan düşürülebilir.
    viraja girdikten sonra arabanın aciya uygun olarak gaz verilebilir.

    viraja .cok hizli girilmiş ve virajda keskin ise ayak gazdan çekilip ,vites düşürmek ile ilk yavaşlamayi bu şekilde sağlamak da fren yapmaktan cokcok daha iidir(savrulmamak açısından)

    bende usta oldduumu asla idda etmıyorum.
    nitekim bu iş cok kullanmaya ,tecrubeye bakar ve ben 22 yaşindayım.ancak benım gozlemlrim budur.

    İlk cümleye şöyle not düşeyim ;

    Aracınızda abs, esp veya vsm ( araç stabilite yönetim programı varsa ) virajlarda rahatlıkla savrulmadan fren kullanabilirsiniz ve fren esnasında çok rahat manevra yapabilirsiniz

    Ama tabii bu şu demek değildir arabada esp var viraja hızlı girin . Yanlış anlaşılmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Olur Öyle Şeyler -- 3 Nisan 2013; 13:19:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    valla çok zorlayarak girmek istiyosan bi kere lastiklerin ince yanak olacak

    viraj dönerken fren yapılmaz viraja yaklaşırken yapıcan

    bide sağ viraj dönmek için yolun en soluna geçerim ordan virajda sağ şeride viraj çıkışındada sol şeritte olusun hızlı dönebilirsin bu sayede

    Sen ciddimisin bu hatalı viraj arabayı dışa atar tehlikeyi arttırıyorsun...

    sen hiç f1 yarışı izlemiyorsun sanırım

    eğer benimki yanlışsa şuan hiçbir f1 aracı kalmamalı ortada hepsi yarış başında dağılmalıydı

    Sen hiç f1 izledin mi? hayatın boyunca hatta ve hatta verdiğin videoları seyrettin mi şuphe ettim

    Şimdi bak f1 arabaları için belli kaideler vardır önceden belirlenmiş standartlara göre üretilmek zorundadırlar ve her firma bu standartları sınırına kadar kullanırlar ki yeni teknolojilerin verdiği avantajlar harici bu durum her aracı aynı değerleri sağlayabilir kıvama getirir pilotaj çok önemlidir bu yüzden milyon dolarlık arabalarda milyar dolarlık pilotlar bulunur yani aralarında 5 sn olan iki rakip birbirini geçebilmek için öndekinin uygun olmayan vites viraj hakimiyeti vs. gibi durumlarda yavaşlaması hata yapmasını bekler. öndeki viraja içten girer dikkat edersen senin videolarında da durum böyle arkadaki rakibini geçmek isteyen araba için virajın iç kısmı dolu üstünden geçecek değil arkadaki onu geçebilmek için daha hızlı girip virajı dışarıdan alması gerekir değil mi?

    anlaşıldı

    sen bildiğini yap

    senin gibilere örnek verende kabahat

    Sen gerçekten verdiğin örneklerin muteber olduğu kanaatinde isen eğer bir araba ve ehliyetin var ise şoförü olduğun arabada çocuk taşırken bu ve bunun gibi yanlış usülleri uygulamamanı tavsiye ederim.




  • Ehliyet kursuna gittinizse bilirsiniz yönhtemi. Viraja girmeden frene basılır, hız kesilir fites düşürülür. Viraj içinde frene basılmaz (Hızınız yeterince azsa hafif bassanızda farketmez) Yeterli gaz verilerek virajdan çıkılır...
    Bunun dışında viraja hızlı girme denemelerinin sonu pek iç açıcı olmayabilir. Orada sizi neyin beklediğini ve aracınızın tepkisini kestiremeyebilirsiniz...
  • Apex noktası diye bir kavram vardır, yukarıda bahsedilen konuların özü bu aslında, nette apex noktası diye yazarsanız bolca bilgiye ulaşabilirsiniz. yarış eğitimlerindede hep bunun üzerinde dururlar yüksek hızda bu apex noktasını yakalamak zor olabilir (200 km üzeri) tecrübeyle alışılır falan filan.
  • örnegin sola doğru bir viraja gireceksiniz.

    en sağ şeride geçip dara doğru almak iyi bir yöntemdir
  • el freni çekerek diyeceğim lakin günümüz araçların bir çoğunda elektronik el freni mevcut olduğu için o bile mümkün değil yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperSantorelli -- 11 Temmuz 2013; 13:24:37 >
  • En hızlı viraj kabaca gaza basarak alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.