Şimdi Ara

FERRARİ MARKASI SİZE GÖRE DÜŞÜYORMU? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
2.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • birde f50nin 270i aşınca 100km'de 66.8 lt yakıt harcadığını duymuştum bir yerde

    2.el bi f40 buldum ...ayrıca bu sitede ferrari yarış arabalarını da satıyolar

    http://www.ferraris-online.com/pages/carintro.php?reqcardir=FE-F40LM-97881



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrMobile -- 5 Şubat 2007; 3:12:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GMsnG

    birde f50nin 270i aşınca 100km'de 66.8 lt yakıt harcadığını duymuştum bir yerde

    Onun sebebi aracın ağırlığının 870 kg artması. Araçtaki tasarım ona göre çünkü. Günümüzde F430'un o hızlarda yaratabildiği bastırma kuvveti sadece 80 kg iken, bir Formula 1 Ferrari, 240 km/s hızda baş aşağı gidebilecek kadar baskı yaratabilmektedir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    performans otomobilleri limitlerine yaklaştıkça aralarındaki farklar da git gide azalıyor, dolayısı ile de ferrarinin bir nebze olsun düşmüş gibi görünmesi normal, artık bugün bir ferrarinin 5 te bir fiyatına satılan corvette dahi performans olarak en azından kağıt üstünde ferrayi yakalamış durumda.

    fakat eğer ki etrafta çok göründüğünden ileri gelerek soruyorsan, o konu tamamen izafi bir konu, örneğin monaco da ferrari görmek çok doğalken, doğudaki bir dağ köyüne bırak ferrariyi, sıradan bir araç dahi büyük ilgi toplar.
    bence asıl ayağa düşme chayenne ile porsche de yaşandı, ya sadece turbo üretilmeliydi ya da hiç üretilmemeliydi, , bence kısa vadede büyük karlar elde etseelr dahi porsche ilerde bunun faturasını ağır ödeyecek.

    Ne turbo'su, zannedersem VW birde dizel motorlu versiyonunun üretilmesini talep etmiş, Porsche ise redetmiş, haklılarda. Dizel ve Porsche? İğrenç.

    Zaten ayağa düşme olayı gitgide artıyor. Maserati, Ferrari, Bentley, Lamborghini'de suvlarını üretecek. Bence çok saçma, tamamen hız makinaları, ve çok iğrenç duruyorlar kanımca.

    Büyük araç istiyorsan Amerikan'dan şaşmayacaksın. Herifler 50 senedir üretiyor işte, büyük araç ve hız?? Anlamsız 2'li.




  • işte f50nin içi...Sadece sürülmek için bir araba içinde başka hiçbişi yapmaya izin vermiyor dikkat dağıtıcı hiçbir öğe yok

     FERRARİ MARKASI SİZE GÖRE DÜŞÜYORMU?
  • Dostum bu arada profiline baktım, anladığım kadarıyla telefonlardan anlıyorsun. K790i için 695 ytl fiyat aldım, nakit. Sence fiyat iyimi? N93 , K790i'den dahamı iyi bir telefondur, veya muadili nedir Nokia'da öğrenebilirmiyim?
  • Büyük araç+Hız = ilk örnek =porsche cayenne turbo işte sonuç

     FERRARİ MARKASI SİZE GÖRE DÜŞÜYORMU?
  • Ardı arkasına yazılmış içi boş cümleler sarfetmişsin.ferrarinin formula1 de uzun yıllar göreceli olarak başarılı olamadığı dönemler de oldu.ama o zamanlarda da yine ferrarilerin fiyatları milyon dolarlarda geziniyordu.şuana kadar otomotiv endüstrisinin ürettiği en pahalı otomobil(hatta araç) 15milyon$ fiyatı ile 1962 model bir ferrari yine...hem sora ne demek yılın tasarım ödülünü alamadı?bu nasıl bir değerlendirme,bu nasıl bir kıyaslama anlamış değilim....kıyaslamalara gelince USA'da show amaçlı yapılmış 15000 beygir gücünde limuzinler var,nitrojen yakıtla çalışan 0dan 100e 1sn de çıkan araçlar var.istersen onların da videolarını ver de ""ferrrarilerin çoğu"" ile kıyaslayalım da forum bu saatte şenlensin...atla eşşeği,elmayla armudu kıyaslamak ne zamandan beri moda oldu?
    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: SagittariuS

    arkadaslar Ferrari asla düşmez . o bi asalettir . adı üstünde FERRARI

    Bence pek asaletli değil. Zaten Fia Formula 1'de 2004'de kuralları değiştiğinden beri adam gibi başarı elde edemediler.

    Tamamen marka, başka hiç bir özelliği yok gözümde. Ferrari Enzo'ları 3 milyon dolar'dan sattılar ya, helal olsun.

    Eskiden daha başarılı bir firmaydı, F355, F50 , F550 dönemleri. Fakat bu gün rakiplerinin arasından sıyrılıp çıkamıyor malesef. Eskiden diğer markalara göre hızlıydı, özellikle Corvette C5 standart haliyle rakip bile olamıyordu.

    Bu gün yarı fiyatındaki C6 Z06, nerdeyse çoğu Ferrari modelini tokatlıyor 0-100'de, son hızda. Pistlerde ise F430'u tokatladığına dair onlarca video gösterebilirim size.

    Ben şahsen Ferrari'den çok daha fazla başarı beklerdim. Bilmiyorum, bence Ferrari eski günlerine nazaran çöküşte.

    Hoş , 2006 yılı tasarım ödülünüde alamadılar, Bentley Continental GTC aldı. Peki bu durumda Ferrari'ye ne kalıyor? 70 senelik bir isim ve prestijden başka hiç bir şey.

    Eskiden verilen paranın hakkını veriyordu, bu gün sadece ismiyle veriyor malesef. Ben eskiden Ferrari gördümmü heyecanlanırdım, şimdi aynı ortamda bir "muscle car" gördüğümde dönüp bakmıyorum bile diyebilirim.

    Eski imajlarını bir an önce almalılar. Özellikle eski tasarımlar çok daha başarılıydı bana göre.




  • quote:


    Ardı arkasına yazılmış içi boş cümleler sarfetmişsin.ferrarinin formula1 de uzun yıllar göreceli olarak başarılı olamadığı dönemler de oldu.ama o zamanlarda da yine ferrarilerin fiyatları milyon dolarlarda geziniyordu.şuana kadar otomotiv endüstrisinin ürettiği en pahalı otomobil(hatta araç) 15milyon$ fiyatı ile 1962 model bir ferrari yine...hem sora ne demek yılın tasarım ödülünü alamadı?bu nasıl bir değerlendirme,bu nasıl bir kıyaslama anlamış değilim....kıyaslamalara gelince USA'da show amaçlı yapılmış 15000 beygir gücünde limuzinler var,nitrojen yakıtla çalışan 0dan 100e 1sn de çıkan araçlar var.istersen onların da videolarını ver de ""ferrrarilerin çoğu"" ile kıyaslayalım da forum bu saatte şenlensin ...atla eşşeği,elmayla armudu kıyaslamak ne zamandan beri moda oldu?


    Olabilir sonuçta F1'de son 2 senedir Renault'a kaptırdı. Tabiki bu Ferrarilerin fiyatlarını etkilemedi ama, ben eski imajının kaldığını düşünmüyorum. Eskiden çok hızlıydı, fakat bu gün bütün üreticiler çok hızlı araçlar üretebiliyorlar. Belki Pistte hepsini geçer ( F430'un hali ortada, 70k'lık Vettez'ler pistte dahi geçmekte ) , ancak kağıt üstündede bir şeyler yapması şart. Enzo'yu, Bugatti Veyron'dan pahalı sattılar neredeyse.

    Yılın tasarım ödülünü alamadı demek şu demek, yıllarca İtalyan tasarımını "en estetik" diye nitelendirdik ki bir Ferrari'nin o ödülü alması şartdı. Ne oldu? Vw tarafından satın alınmış Bentley aldı. Hoş, Continental GTC'yi yakından inceleme fırsatım oldu. İçinede bindim, tam bir Saloon Car ve çok özene bözene yapılmış, çok kalite. Belki Ferrari gibi tamamen spor ruh taşımıyor ama. En azından "dış tasarım" ödülünü almaları gerekirdi diye düşünüyorum, bu konuda hüsrana uğradım.

    Bir kere dünyanın en hızlı aracı değil. 225 mil hız yapabiliyor, en hızlı satılan araç konusunda geride kaldılar. Egzotik araç üreticileri içerisindede 1. olması lazım Ferrari'nin bu kadar sükseye, konulan fiyat etiketine rağmen.

    Ben şahsen, italyan araçlarına ilgi duymam. Tamamen American Muscle Cars hayranıyımdır, karşılaştırmak istersemde ne koyacağımı çok iyi biliyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    quote:


    Ardı arkasına yazılmış içi boş cümleler sarfetmişsin.ferrarinin formula1 de uzun yıllar göreceli olarak başarılı olamadığı dönemler de oldu.ama o zamanlarda da yine ferrarilerin fiyatları milyon dolarlarda geziniyordu.şuana kadar otomotiv endüstrisinin ürettiği en pahalı otomobil(hatta araç) 15milyon$ fiyatı ile 1962 model bir ferrari yine...hem sora ne demek yılın tasarım ödülünü alamadı?bu nasıl bir değerlendirme,bu nasıl bir kıyaslama anlamış değilim....kıyaslamalara gelince USA'da show amaçlı yapılmış 15000 beygir gücünde limuzinler var,nitrojen yakıtla çalışan 0dan 100e 1sn de çıkan araçlar var.istersen onların da videolarını ver de ""ferrrarilerin çoğu"" ile kıyaslayalım da forum bu saatte şenlensin ...atla eşşeği,elmayla armudu kıyaslamak ne zamandan beri moda oldu?


    Olabilir sonuçta F1'de son 2 senedir Renault'a kaptırdı. Tabiki bu Ferrarilerin fiyatlarını etkilemedi ama, ben eski imajının kaldığını düşünmüyorum. Eskiden çok hızlıydı, fakat bu gün bütün üreticiler çok hızlı araçlar üretebiliyorlar. Belki Pistte hepsini geçer ( F430'un hali ortada, 70k'lık Vettez'ler pistte dahi geçmekte ) , ancak kağıt üstündede bir şeyler yapması şart. Enzo'yu, Bugatti Veyron'dan pahalı sattılar neredeyse.

    Yılın tasarım ödülünü alamadı demek şu demek, yıllarca İtalyan tasarımını "en estetik" diye nitelendirdik ki bir Ferrari'nin o ödülü alması şartdı. Ne oldu? Vw tarafından satın alınmış Bentley aldı. Hoş, Continental GTC'yi yakından inceleme fırsatım oldu. İçinede bindim, tam bir Saloon Car ve çok özene bözene yapılmış, çok kalite. Belki Ferrari gibi tamamen spor ruh taşımıyor ama. En azından "dış tasarım" ödülünü almaları gerekirdi diye düşünüyorum, bu konuda hüsrana uğradım.

    Bir kere dünyanın en hızlı aracı değil. 225 mil hız yapabiliyor, en hızlı satılan araç konusunda geride kaldılar. Egzotik araç üreticileri içerisindede 1. olması lazım Ferrari'nin bu kadar sükseye, konulan fiyat etiketine rağmen.

    Ben şahsen, italyan araçlarına ilgi duymam. Tamamen American Muscle Cars hayranıyımdır, karşılaştırmak istersemde ne koyacağımı çok iyi biliyorum.






  • güzeeeel senin de içindeki marka sevdasını çıkarmış oldum böylece.tespitlerinin objektif olmadığını bilakis taraflı olduğunu sen dahi onaylıyorsunya tebrikler....gider ayak son bi bomba daha patlatmışsın yine..neymiş efendim son sürati 225 milmişmiş muş...bence sana zaman makinası gibi bişey lazım.veya biraz daha az uçarak amerikan "muscle"JET..bu arada yaşın da küçük galiba..ama olsun DH da bir okul olarak düşünülebilir...
    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Olabilir sonuçta F1'de son 2 senedir Renault'a kaptırdı. Tabiki bu Ferrarilerin fiyatlarını etkilemedi ama, ben eski imajının kaldığını düşünmüyorum. Eskiden çok hızlıydı, fakat bu gün bütün üreticiler çok hızlı araçlar üretebiliyorlar. Belki Pistte hepsini geçer ( F430'un hali ortada, 70k'lık Vettez'ler pistte dahi geçmekte ) , ancak kağıt üstündede bir şeyler yapması şart. Enzo'yu, Bugatti Veyron'dan pahalı sattılar neredeyse.

    Yılın tasarım ödülünü alamadı demek şu demek, yıllarca İtalyan tasarımını "en estetik" diye nitelendirdik ki bir Ferrari'nin o ödülü alması şartdı. Ne oldu? Vw tarafından satın alınmış Bentley aldı. Hoş, Continental GTC'yi yakından inceleme fırsatım oldu. İçinede bindim, tam bir Saloon Car ve çok özene bözene yapılmış, çok kalite. Belki Ferrari gibi tamamen spor ruh taşımıyor ama. En azından "dış tasarım" ödülünü almaları gerekirdi diye düşünüyorum, bu konuda hüsrana uğradım.

    Bir kere dünyanın en hızlı aracı değil. 225 mil hız yapabiliyor, en hızlı satılan araç konusunda geride kaldılar. Egzotik araç üreticileri içerisindede 1. olması lazım Ferrari'nin bu kadar sükseye, konulan fiyat etiketine rağmen.

    Ben şahsen, italyan araçlarına ilgi duymam. Tamamen American Muscle Cars hayranıyımdır, karşılaştırmak istersemde ne koyacağımı çok iyi biliyorum.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: kommodor

    güzeeeel senin de içindeki marka sevdasını çıkarmış oldum böylece.tespitlerinin objektif olmadığını bilakis taraflı olduğunu sen dahi onaylıyorsunya tebrikler....gider ayak son bi bomba daha patlatmışsın yine..neymiş efendim son sürati 225 milmişmiş muş...bence sana zaman makinası gibi bişey lazım.veya biraz daha az uçarak amerikan "muscle"JET..bu arada yaşın da küçük galiba..ama olsun DH da bir okul olarak düşünülebilir...
    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Olabilir sonuçta F1'de son 2 senedir Renault'a kaptırdı. Tabiki bu Ferrarilerin fiyatlarını etkilemedi ama, ben eski imajının kaldığını düşünmüyorum. Eskiden çok hızlıydı, fakat bu gün bütün üreticiler çok hızlı araçlar üretebiliyorlar. Belki Pistte hepsini geçer ( F430'un hali ortada, 70k'lık Vettez'ler pistte dahi geçmekte ) , ancak kağıt üstündede bir şeyler yapması şart. Enzo'yu, Bugatti Veyron'dan pahalı sattılar neredeyse.

    Yılın tasarım ödülünü alamadı demek şu demek, yıllarca İtalyan tasarımını "en estetik" diye nitelendirdik ki bir Ferrari'nin o ödülü alması şartdı. Ne oldu? Vw tarafından satın alınmış Bentley aldı. Hoş, Continental GTC'yi yakından inceleme fırsatım oldu. İçinede bindim, tam bir Saloon Car ve çok özene bözene yapılmış, çok kalite. Belki Ferrari gibi tamamen spor ruh taşımıyor ama. En azından "dış tasarım" ödülünü almaları gerekirdi diye düşünüyorum, bu konuda hüsrana uğradım.

    Bir kere dünyanın en hızlı aracı değil. 225 mil hız yapabiliyor, en hızlı satılan araç konusunda geride kaldılar. Egzotik araç üreticileri içerisindede 1. olması lazım Ferrari'nin bu kadar sükseye, konulan fiyat etiketine rağmen.

    Ben şahsen, italyan araçlarına ilgi duymam. Tamamen American Muscle Cars hayranıyımdır, karşılaştırmak istersemde ne koyacağımı çok iyi biliyorum.




    Yaşım küçük değil. Ben sadece Ferrari'nin -madem bu konuda uzman- en hızlı aracı olması gerektiğini savunuyorum o kadar. Hoş bulunduğu konum gayet iyi fakat , eski heyecanı bende kalmadı diyorum ve yorumlarımı yapıyorum bu kadar.

    Sen farklı düşünebilirsin taibi ama, sencede Ferrari artık kağıt üstünde diğer markalara göre pasif kalmıyormu? ( Tamamen objektif cevap istiyorum )




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: kommodor

    güzeeeel senin de içindeki marka sevdasını çıkarmış oldum böylece.tespitlerinin objektif olmadığını bilakis taraflı olduğunu sen dahi onaylıyorsunya tebrikler....gider ayak son bi bomba daha patlatmışsın yine..neymiş efendim son sürati 225 milmişmiş muş...bence sana zaman makinası gibi bişey lazım.veya biraz daha az uçarak amerikan "muscle"JET..bu arada yaşın da küçük galiba..ama olsun DH da bir okul olarak düşünülebilir...
    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Olabilir sonuçta F1'de son 2 senedir Renault'a kaptırdı. Tabiki bu Ferrarilerin fiyatlarını etkilemedi ama, ben eski imajının kaldığını düşünmüyorum. Eskiden çok hızlıydı, fakat bu gün bütün üreticiler çok hızlı araçlar üretebiliyorlar. Belki Pistte hepsini geçer ( F430'un hali ortada, 70k'lık Vettez'ler pistte dahi geçmekte ) , ancak kağıt üstündede bir şeyler yapması şart. Enzo'yu, Bugatti Veyron'dan pahalı sattılar neredeyse.

    Yılın tasarım ödülünü alamadı demek şu demek, yıllarca İtalyan tasarımını "en estetik" diye nitelendirdik ki bir Ferrari'nin o ödülü alması şartdı. Ne oldu? Vw tarafından satın alınmış Bentley aldı. Hoş, Continental GTC'yi yakından inceleme fırsatım oldu. İçinede bindim, tam bir Saloon Car ve çok özene bözene yapılmış, çok kalite. Belki Ferrari gibi tamamen spor ruh taşımıyor ama. En azından "dış tasarım" ödülünü almaları gerekirdi diye düşünüyorum, bu konuda hüsrana uğradım.

    Bir kere dünyanın en hızlı aracı değil. 225 mil hız yapabiliyor, en hızlı satılan araç konusunda geride kaldılar. Egzotik araç üreticileri içerisindede 1. olması lazım Ferrari'nin bu kadar sükseye, konulan fiyat etiketine rağmen.

    Ben şahsen, italyan araçlarına ilgi duymam. Tamamen American Muscle Cars hayranıyımdır, karşılaştırmak istersemde ne koyacağımı çok iyi biliyorum.




    Yaşım küçük değil. Ben sadece Ferrari'nin -madem bu konuda uzman- en hızlı aracı olması gerektiğini savunuyorum o kadar. Hoş bulunduğu konum gayet iyi fakat , eski heyecanı bende kalmadı diyorum ve yorumlarımı yapıyorum bu kadar.

    Sen farklı düşünebilirsin taibi ama, sencede Ferrari artık kağıt üstünde diğer markalara göre pasif kalmıyormu? ( Tamamen objektif cevap istiyorum )

    edit : 14.5 cm kablosu var sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SagittariuS -- 5 Şubat 2007; 3:51:48 >




  • Neyin kablosu? Ya sen iyice saçmalamaya başladın, git yat en iyisi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Neyin kablosu? Ya sen iyice saçmalamaya başladın, git yat en iyisi.

    yok hocam sacmalamıyorum. dedemin dedesinde ferrari varda arabanın içinde görmüştüm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SagittariuS


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Neyin kablosu? Ya sen iyice saçmalamaya başladın, git yat en iyisi.

    yok hocam sacmalamıyorum. dedemin dedesinde ferrari varda arabanın içinde görmüştüm

    Hönk. Dedenin dedesi?

    Deden 70 yaşında olsa. Bu hesaba göre deden 15 yaşındayken onun dedesinin 70 yaşında olması gerekir. Hadi eskiden yaşam şartları kötüydü zart zurt, deden 15'indeyken dedesi 50 yaşında olsun.

    Deden 70 yaş olsa, 2007-70=1937 oluyor. Deden 0 yaşındayken, kendi dedesi 35 yaşında oluyor. Yani 1937 yılında 35 yaşında ferrari sahibi olması lazım.

    "The first Ferrari road car was the 1947 125 S, powered by a 1.5 L V12 engine;"

    1500cc ama 12 silindir motor, çok egzotik Herhalde hiç ses çıkarmıyordur.

    Bu arada yalan söylemeye utanmıyormusun!! 1947'de çıkmış ilk kasası. Ehh deden 45 yaşında o aracı kullanmayacağına göre. Zaten insan ömrü 50 seneydi.




  • eğer heyecan arıyorsan jumping yap..ferrari kimseye yalvarmıyor.uçak motorunu otomobile takıp hafta sonu yarış düzenleyerek macera aramak ""TEKNOLOJİ"" oluyorsa sen bayağı teknoloji meraklısısın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC


    quote:

    Orjinalden alıntı: SagittariuS


    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Neyin kablosu? Ya sen iyice saçmalamaya başladın, git yat en iyisi.

    yok hocam sacmalamıyorum. dedemin dedesinde ferrari varda arabanın içinde görmüştüm

    Hönk. Dedenin dedesi?

    Deden 70 yaşında olsa. Bu hesaba göre deden 15 yaşındayken onun dedesinin 70 yaşında olması gerekir. Hadi eskiden yaşam şartları kötüydü zart zurt, deden 15'indeyken dedesi 50 yaşında olsun.

    Deden 70 yaş olsa, 2007-70=1937 oluyor. Deden 0 yaşındayken, kendi dedesi 35 yaşında oluyor. Yani 1937 yılında 35 yaşında ferrari sahibi olması lazım.

    "The first Ferrari road car was the 1947 125 S, powered by a 1.5 L V12 engine;"

    1500cc ama 12 silindir motor, çok egzotik Herhalde hiç ses çıkarmıyordur.

    Bu arada yalan söylemeye utanmıyormusun!! 1947'de çıkmış ilk kasası. Ehh deden 45 yaşında o aracı kullanmayacağına göre. Zaten insan ömrü 50 seneydi.

    Hayır işte olay öyle degil. Bu enzoyla benim dedem askerlik arkadasıymıslar. enzo ilk ferrariyi dedemin dedesine armagan etmiş. oda begenmemiş. enzoda 10 yıl daha çalısma yapmış .

    kapişş??




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kommodor

    eğer heyecan arıyorsan jumping yap..ferrari kimseye yalvarmıyor.uçak motorunu otomobile takıp hafta sonu yarış düzenleyerek macera aramak ""TEKNOLOJİ"" oluyorsa sen bayağı teknoloji meraklısısın.

    Ne alaka yav Bu arada uçak motoru mevzusu nerden çıktı? İş tamamen farklı boyutlara geldi şu an. Hadi Muscle'ye laf atıyor desem, yok oda değil uçak motoru felan diyor? Biz senle anlaşamıcaz galiba. Ama bildiğim tek şey, Fiat'ın araçlarında feci bir heyecan olduğu.

    Hacı Murat 124 ile ( İlk çıktığında 4 fren diskmiş ama olsun ) 160 basın zaten, Bugatti ile 400 basmıştan daha çok heyecan yaşarsınız. Hatta bazıları Şahin ile 175 yapanlarında imanlarının tazelenmesine sebep olduğunu belirtmektedirler.



    Sagi@

    Hocam o zor. Dedenin askerlik yaşlarında cephede savaşta olması gerekir. Ayrıca herif 1929'da o firmayı kurduğuna göre dedenden büyük, şımarık zengin bir italyan olmalı. O devirde bırak ferrari, döşavoo hediye etse gitmez o yollarda.




  • ya abicim işim gücüm yok burda gelip yalanmı sölicem yaa dedem enzonun halasının kızının torununun dünürünün kızıymış. ordn bi akrabalıkları var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SagittariuS

    ya abicim işim gücüm yok burda gelip yalanmı sölicem yaa dedem enzonun halasının kızının torununun dünürünün kızıymış. ordn bi akrabalıkları var

    Ebesinin nikahıda buna uzanır herhalde;
     FERRARİ MARKASI SİZE GÖRE DÜŞÜYORMU?

    "Around the 1960s, tractor manufacturer Ferruccio Lamborghini began to gain interest in developing a high-performance car"

    Sagi, moralini düzeltmek için yazıyorum. Bak o lambo varya, traktör üreticisi Ferruco Lambo tarafından kurulmuş. Yani senin Sonata'da umut var. Hoş lambo vw tarafından satın alınmış, ve o traktör genleri bu gün Vw'e zerk edilmiştir. ( Diyorlar )

    Ulan keşke, Anadolu'da R12 ile haşır neşir, tarlada traktör niyetine kullanan biride çıkıp böyle firma kursa, ne güzel olurdu. Nirdeeen, nireye. Sagi'de engürünün karlı, kışlı günlerinde, bir tarafına ettiği Feel Hörikeyn 40 cm fanlı kasasında ( Eet yanlış duymadınız tam 40cm, kolunuzu kopartacak kadarda güçlü 10.000 rpm, S2000 motoru mübarek ) yanında , titrek, korkak bir şekilde otururken, aklına spor araba yapma fikri gelsede gözümüz gönlümüz açılsa keşke diyor, ve programı kapatıyorum efenim.[simage][/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TSMC -- 5 Şubat 2007; 4:21:26 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.