Şimdi Ara

Fiat Linea C segmentidir. (Fiat Yetkilileri ile konuştuk.) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
10.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne Linea bu arkadaş. Symbol'de, C Elysee'de C segmenti oldu. İyi o zaman FLUENCE ve C4 D segmenti oluyor. Allahın Symbol'ü, 40 yıllık B segmenti Symbol C sınıfı oluyor. Hey güzel Allahım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 30 Ağustos 2014; 21:14:13 >
  • Asr98 A kullanıcısına yanıt
    Bakın bu Europe Car segment sistemidir.Bu sistem araçların kullanım alanı ve boyutuna göre hazırlanmıştır.Bunu yazdığım kaçıncı kişisiniz bilmiyorum.

    Öncelikle o kafanızda yarattığınız sınıf algısını yıkın.Bu A-B-C-D-E-F segmenti boyut ve kullanım alanı ile ilgili bir konudur.

    Daha önce açılmış bir konu buradan bilgi sahibi olabilirsiniz:

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm

    Hala bunlar C değil B sınıfı diyorsunuz size tepkim bu olur:


     Fiat Linea C segmentidir. (Fiat Yetkilileri ile konuştuk.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Ne Linea bu arkadaş. Symbol'de, C Elysee'de C segmenti oldu. İyi o zaman FLUENCE ve C4 D segmenti oluyor. Allahın Symbol'ü, 40 yıllık B segmenti Symbol C sınıfı oluyor. Hey güzel Allahım.

    Passat'ı da E sınıfına sokuyoruz hayırlısıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Ne Linea bu arkadaş. Symbol'de, C Elysee'de C segmenti oldu. İyi o zaman FLUENCE ve C4 D segmenti oluyor. Allahın Symbol'ü, 40 yıllık B segmenti Symbol C sınıfı oluyor. Hey güzel Allahım.

    Aynen insanlar bilip bilmeden konuşuyor şimdi biri çıkar yarın tofaş d segmenti araba der zamanında bmw 3 le mercedes c ile yarışıyor du der

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith


    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Ne Linea bu arkadaş. Symbol'de, C Elysee'de C segmenti oldu. İyi o zaman FLUENCE ve C4 D segmenti oluyor. Allahın Symbol'ü, 40 yıllık B segmenti Symbol C sınıfı oluyor. Hey güzel Allahım.

    Passat'ı da E sınıfına sokuyoruz hayırlısıyla.

    hem e hem premium sınıfına sokalım madem
  • Asr98 A kullanıcısına yanıt
    1-Tofaş model değil markadır.

    2-Tofaş olarak kast edebileceğiniz modeller ve girdikleri sınıf:

    Şahin: 2490mm B sınıfı

    Kartal:2490mm B sınıfı

    Doğan:2490mm B sınıfı

    Murat 124: 2420mm B sınıfı

    Tofaş Uno:2362mm B sınıfı

    Tofaş Tipo:2540mm B sınıfı (Eski sistem de C sınıfı olabilir)

    Tofaş Tempra:2540mm B sınıfı (Eski sistem de C sınıfı olabilir)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    1-Tofaş model değil markadır.

    2-Tofaş olarak kast edebileceğiniz modeller ve girdikleri sınıf:

    Şahin: 2490mm B sınıfı

    Kartal:2490mm B sınıfı

    Doğan:2490mm B sınıfı

    Murat 124: 2420mm B sınıfı

    Tofaş Uno:2362mm B sınıfı

    Tofaş Tipo:2540mm B sınıfı (Eski sistem de C sınıfı olabilir)

    Tofaş Tempra:2540mm B sınıfı (Eski sistem de C sınıfı olabilir)




    Bu senin symbol e c sınıfı dedikten sonraki kurtuluş yolun mu gece gece eglendirdin beni madem bilmiyorsun uğraşma gitmiş bide hepsinin teknik özelliklerine bakmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asr98 -- 30 Ağustos 2014; 21:45:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Asr98 A kullanıcısına yanıt
    Mesajım yanlış ve kırıcı olduğunu düşündüğü için yazdığım kişi değiştiriyorum yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Automobilista -- 30 Ağustos 2014; 22:07:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Size yazacak çok şey var ama forum ahlakına ve büyüğüm olduğunuz için doğru olmayacağı için yazmayacağım sadece

    Hocam symbol lun ve c elysee nin b segmenti olduğunu bu konuda yanildiginizi kabul edin tatlıya bağlansın iş uzatmayalım böyle teknik ozellikler falan tofasin gerek yok ezbere yazsan yine neyse de google dan birşeyler bulup yazma aya gerek yok surda fikir alışverişi yapıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4100-4600 mm ve 30-40 bin lira arasındaki araçlar C segmentidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asr98 A kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten çocuk muamelesi yapmak gibi bir şey içine girmedim öyle algılandıysam kusura bakmayın.

    Farklı tellerden çalışıyoruz.Bu konuşmanın bir sonu da olmayacak.Bir birimizin vaktini çalarız.Ben bulduğum teknik verilere dayanarak konuşuyorum.

    Merak gidermek adına dün Renault'ya Symbolle ilgili mail attım.Cevap gelirse paylaşırım size de haber veririm birlikte tartışırız.

    Hatta bugün Peugeout ve Citroen'e de atarım geri dönüş olursa tartışır yine fikir alışverişi yaparız.

    Çünkü ikimizde şu an desteksiz konuşuyor konumund oluyoruz.Ben ne kadar teknik verileri savunsam sizde Türk otomobil kültürüne yerleşmiş segment

    mantığını savunuyorsunuz.

    Bir sonuca varacaksak buna biz değil üreticler karar versin ben mail atarım cevap gelirse SSli şekilde paylaşırım.

    Bu arada kırdıysam ya da saygısızlık ettiysem af olla.




  • Silent Guardian kullanıcısına yanıt
    Şimdi spor salonundaki gördüğünüz bayanın A3 C sınıfı mı? D sınıfı mı? önce onu söyleyin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Şimdi spor salonundaki gördüğünüz bayanın A3 C sınıfı mı? D sınıfı mı? önce onu söyleyin derim.

    BMW bakıyordu en son, bir daha araç konusu açılmadı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Şimdi spor salonundaki gördüğünüz bayanın A3 C sınıfı mı? D sınıfı mı? önce onu söyleyin derim.

    BMW bakıyordu en son, bir daha araç konusu açılmadı

    3-4 gün önce öyle bir csb hikayesi vardı noldu ona

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Hocam gerçekten çocuk muamelesi yapmak gibi bir şey içine girmedim öyle algılandıysam kusura bakmayın.

    Farklı tellerden çalışıyoruz.Bu konuşmanın bir sonu da olmayacak.Bir birimizin vaktini çalarız.Ben bulduğum teknik verilere dayanarak konuşuyorum.

    Merak gidermek adına dün Renault'ya Symbolle ilgili mail attım.Cevap gelirse paylaşırım size de haber veririm birlikte tartışırız.

    Hatta bugün Peugeout ve Citroen'e de atarım geri dönüş olursa tartışır yine fikir alışverişi yaparız.

    Çünkü ikimizde şu an desteksiz konuşuyor konumund oluyoruz.Ben ne kadar teknik verileri savunsam sizde Türk otomobil kültürüne yerleşmiş segment

    mantığını savunuyorsunuz.

    Bir sonuca varacaksak buna biz değil üreticler karar versin ben mail atarım cevap gelirse SSli şekilde paylaşırım.

    Bu arada kırdıysam ya da saygısızlık ettiysem af olla.

    Hocam biraz önce arsivimden autocar şubat 2014 ayındaki c elysee skoda rapid ve symbol karşılaştırması nu buldum orda bile diyor b segmentinde sedan rekabeti diye isterseniz fotoğrafını atayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Asr98 A kullanıcısına yanıt
    Hocam bir çok dergi ve kaynakta öyle yazıyor zaten ama işte öyle değil gerçek sistem de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Hocam gerçekten çocuk muamelesi yapmak gibi bir şey içine girmedim öyle algılandıysam kusura bakmayın.

    Farklı tellerden çalışıyoruz.Bu konuşmanın bir sonu da olmayacak.Bir birimizin vaktini çalarız.Ben bulduğum teknik verilere dayanarak konuşuyorum.

    Merak gidermek adına dün Renault'ya Symbolle ilgili mail attım.Cevap gelirse paylaşırım size de haber veririm birlikte tartışırız.

    Hatta bugün Peugeout ve Citroen'e de atarım geri dönüş olursa tartışır yine fikir alışverişi yaparız.

    Çünkü ikimizde şu an desteksiz konuşuyor konumund oluyoruz.Ben ne kadar teknik verileri savunsam sizde Türk otomobil kültürüne yerleşmiş segment

    mantığını savunuyorsunuz.

    Bir sonuca varacaksak buna biz değil üreticler karar versin ben mail atarım cevap gelirse SSli şekilde paylaşırım.

    Bu arada kırdıysam ya da saygısızlık ettiysem af olla.

    Hocam biraz önce arsivimden autocar şubat 2014 ayındaki c elysee skoda rapid ve symbol karşılaştırması nu buldum orda bile diyor b segmentinde sedan rekabeti diye isterseniz fotoğrafını atayım

    Bu arada symbol değil linea var b segmenti karşılaştırmasında yanlış yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Hocam bir çok dergi ve kaynakta öyle yazıyor zaten ama işte öyle değil gerçek sistem de.

    Hocam öyle linea b segmentinde sedanı diğerleri de öyle symbol falan fiat yetkilisi isterse arabasına e segmentinde desin ama arabanın standartları b segmenti arabayla aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Linea C Segmentidir arkadaşlar.Linea Corolladan,Elantradan,Civic'ten vs Bazı noktalarda daha kalitesiz diyerek C Segmenti olaman B Segmenti diyemessiiniz.Daha kalitesiz olması Onun Bir - yanı Ona görede fiyatı sınıfına göre uygun.Kısacası Rakiplerine göre kalitesiz olması yüzünden Bi alt sınıfa girmez sadece sınıfında kalite,işçilik vs olarak daha alt sıralara iter.Bu arada Lounge Donanım Linea Benim gözümde Jettadan daha kaliteli Kapı içlerinden tutun koltuklarına kadar kadife kaplama Jettada varda bizimmi haberimiz yok.Jettanın malzeme kalitesi Benim Logan mcv'nin malzeme kalitesinden farkı yok bildiğin LEĞEN.

    Abartmayin ya ne olursunuz abartmayin. Hayir yani 5 sene logan, 3 sene jetta kullanamasam inanacagim ama abartmayin. Evet kapi dosemeleri baz surumde kalitesiz. Fiyat performans araci da degil. Ama baz surumunde bile liganla kiyaslanamaz. Loganin broadwaydan hallice koltuklari ile kiyaslanamaz. Broadwaydan yurutme cam dugmeleri ile kiyaslanamaz. Hic aciklamakla ugrasmayacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Hocam bir çok dergi ve kaynakta öyle yazıyor zaten ama işte öyle değil gerçek sistem de.

    Sizin ve diğer insanların bu arabayı c segmenti sanma nedeni ülkemizdeki otv yüzündendir bundan 3-4 sene öncesinde bmw 3.16 lar 65-70 liraya sıfırı alınıyor du passat 40 bine satılıyordu sıfır symbol ler linea lar 25 bin bandindaydi fiyat olarak bakarsak segment fiyatları çok değişiyor seneden seneye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.