Şimdi Ara

Focusu satıp Lancia Delta almak istiyorum.. Kararsız kaldım. Yardım. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
2
Favori
5.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu güne kadar neyi beğendiysem hep ona sahip oldum, imkanlarım ölçüsünde. bugün arkama dönüp baktığımda kaybettiğim paradan çok aldığım keyif aklımda kalmış. 3 milyarım var iken, herkes doğan şahin bakarken ben 1980 honda accord aldım, çift farlı en bordosundan, herkes golf alırken ben 2008 de leon aldım, herkes passat alırken ben skoda superb 1.4 tsi aldım, sonrada gittim arka camları açılmayan ds4 aldım, araç işi zevk işidir, beğendiyseniz 1 dk durmayın. şahsi görüşüm dür, o sınıfın en şık aracıdır lancia delta. sen neden almadın dersen, ben sıfır tercih ediyorum sıfır fiyatı 68.000 tl idi dizel otomatik, ve bir kuruşta indirim yapmamışlardı.
  • D segmentinde alınabilecek tasarımı en hoş otomobillerden.
    Focusla kıyas götürmez asfalt gemisi gibi.
    Hiç düşünmeden alınır da binilir de.
  • Selamlar, yaklaşık bir hafta önce dizel otomatik vites, panoramik cam tavan tekna paket ve blue&me donanımlısını aldım. Daha önceki aracım Vw jetta manuel midline .. Herkesin tercih edebileceği bir araç değil, işin ticari boyutu için iyi düşünüp kara vermek gerekiyor. Aracın içi geniş ve ferah, özellikle arka bölüm çok iyi. Şehir dışı performansını hafta sonu göreceğim. Daha sonra izlenimlerimi paylaşırım
  • Dış tasarım bence çok güzel, motor, sürüş konforu, dizel alınırsa yakıt olarak sizi üzmez, firma herzaman aracının arkasındadır servis desteği iyidir.Ancak D sınıfı filan değildir, c sınıfı bravoyla aynı platformda aynı kalitede bir araçtır, bence fiyatını haketmemektedir, karar sizin gönlünüze göre olsun herşey..
  • Bence çok fazla söze gerek yok,alın kullanın,tadını çıkarın bu kadar diyorum Zevkler ve renkler tartışılmaz. Lanciaya verdiğim paraya ne arabalar vardı.... Farklı olmak istiyorsanız Lancia Delta diyorum. özellikle temiz bir 150 beygir liğini bulursanız hiç kaçırmayın derim.Sürüş zevki,konforu,hızlanması,dikkat çekiciliği tartışılmaz!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RifatO

    Selamlar, yaklaşık bir hafta önce dizel otomatik vites, panoramik cam tavan tekna paket ve blue&me donanımlısını aldım. Daha önceki aracım Vw jetta manuel midline .. Herkesin tercih edebileceği bir araç değil, işin ticari boyutu için iyi düşünüp kara vermek gerekiyor. Aracın içi geniş ve ferah, özellikle arka bölüm çok iyi. Şehir dışı performansını hafta sonu göreceğim. Daha sonra izlenimlerimi paylaşırım

    merakla bekliyorum uzun yol goruslerinizi.
    Ben hala uygun bir ikinci el ariyorum Ankara da.
    Satanlar tok satici sanirim. fiyatlarda makul indirimler yapmiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa 159 1.9 JTD
  • belirttiğiniz fiyata a3 alınabilir. makyajlı olursa benzinli olur, makyajsız 2007 civarı dizel bulunabilir belki.
  • fiyat süper donanım süper bi tek bizim türk milletinde almadan satmayı düşünüyo bu zevk iş al demem almada demem düşün karar ver o fiyatlara alabileceğin arabalara bak bu ikince el olayı bana göre kısmet işi hee bn alırmıyım neden almam merak ettiğim 55000 tl lik rakama cam tavan dahil mi bilen var mı?bide bayileri ara bnm sana tavsiyem ellerinde 2011 sıfır araç duruyodur sor pazarlık yap geçen aradım alfa romeo gulietta vardı mesela
  • Selamlar. Yaklaşık 1300 km yol yaptım ve konfor konusunda gayet başarılı. Ortalama hız 110 - 120 km civarı klima açık Cruise kontrol devrede düz yolda 4 - 4,2 lt ve 140 - 150 km klima açık CC devre dışı 6 LT civarı yakıt tüketimi. Klima kompresörü iç mekan için yeterli ayrıca arka bölüm içinde havalndırma mevcut. 110 - 120 km hızdan sonra rüzgar sesini biraz duymaya başlıyorsunuz. Yarı otomatik şanzıman olduğu için biraz dik yokuşlarda motor devri düşerse kararsızlık olabiliyor ama direksiyonda bulunan F1 vites kulakçıklarıyla hemen müdahale etmeniz mümkün. Forumların bazılarında orta konsolda bulunan kumandalar için eleştiriler olmuş aa oradak, düğme fonksiyonlarını çok sık kullanmazsınız. Sürekli sis lambalarını yakma ihtiyacı duymazsınız (Sis olmadığı halde sis lambalarını yakan ve diğer sürücüleri düşünmeyen görgüsüz benciller için bir şey diyemeyeceğim), direksiyon city mod vb. özellikler sonuçta. 300 nm tork ihtiyacınız olduğunda kendini hissettiriyor. Aracın dış görünüşünü eleştirenler için de diyeceğim herkesin öyle yada böyle bir zevk sahibi olduğudur, abartılı eleştirileri okuduğumda da sanki biraz kıskançlık seziyorum. Bir iki km. lik test sürüşü ile aracın iyi veya kötü olduğunu anlamanız zor ( bütün araçlar için ). Yol tutşu iyi diyebilirim, virajlarda çok zorlama şansım olmadı. Genel olarak şu an için memnun olduğum bir araç.




  • Biraz eski bir konuyu hortlatayım. Dizel otomatik sahibi arkadaşlardan yorum alabilir miyim? Linea Dualogic var bende 140bin olacak yakınmda yenilemeyi düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    Biraz eski bir konuyu hortlatayım. Dizel otomatik sahibi arkadaşlardan yorum alabilir miyim? Linea Dualogic var bende 140bin olacak yakınmda yenilemeyi düşünüyorum.

    Umarım öyle birini bulursun.
    Araba güzel araba ama nedense satışlar içler acısı.
    11 ayda toplam 221 adet Lancia marka araç satılmış.
    İnşaallah fanatikler atlamaz sınıfının kralını kötülüyorsun diye.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    Biraz eski bir konuyu hortlatayım. Dizel otomatik sahibi arkadaşlardan yorum alabilir miyim? Linea Dualogic var bende 140bin olacak yakınmda yenilemeyi düşünüyorum.

    Umarım öyle birini bulursun.
    Araba güzel araba ama nedense satışlar içler acısı.
    11 ayda toplam 221 adet Lancia marka araç satılmış.
    İnşaallah fanatikler atlamaz sınıfının kralını kötülüyorsun diye.

    Kısa bir araştırma sonucunu yazmak isterim. Avrupa'da ülkelerde satış fiyatlarını kıyasladım. İspanya, fransa gibi.
    C4 baz 13bin euro - 30 bin TL iken delta baz 22bin euro 50 bin TL gibi birşey. Aynı araçların Türkiye fiyatlarına baktığımda C4 baz 40bin civarıyken(%30 fazlası) delta 55 bin(%10 fazlası) civarında.

    Diğer markalarda da benzer durumlar var. Demek istediğim Türkiye'de Delta olması gereken fiyattan baya aşağıya satılıyor. Genel olarak yorumlar ve tecrübeler de kötüler yönde değilken alınabilir bir araç olduğunu düşünüyorum.

    Biraz uzattım ama önceki aracım Daihatsu markaydı. Bu tarz 2.eli kuvvetli olmayan araçları 2. el uygun alıp aracın keyfine varıp sonra yine uygun satmak mantıklı oluyor. Uygun verince zaten kısa sürede satılıyor.

    Son olarak ben Linea alırken de birçok kişi önyargılı olarak o araç kötü vb ithamlarda bulundu. Emotion dizel otomatik bendeki. İçerisine binip yolculuk yapınca kötüleyecek çok şey bulamayıp vitesi biraz silkeliyor diyebildiler.
    Kim ne derse desin manuel araçtan iyi. O da fiyatına göre katlanılabilir birşey. Linea'da avantaj muhtemelen aracı satarken zarar minimumda olur.




  • Bu konuyu görmemişim.Yorum yapayım da almayı düşünenler için bir faydam dokunsun.Çünkü forumda ve bu konuda araçla ilgili SAÇMALAYANLAR ve aracı bırakın kullanmayı, içine bile oturmamış olan tiplerin abuk subuk yorumları mevcut.

    Bir kere aracın ikinci eli kötü değil değerinde sattığınızda pat diye satılıyor.39 a aldığım arabamın piyasası şu an 43-44 hani ikinci eli kötüydü?Memleketimde dahil olmak üzere ( balıkesir ) 3 farklı alıcısı var aracın şu an ve 43 e bırakıcam zaten herşeyi konuştuk.Değiştirme sebebim de Suv'a geçiyorum kesin karar verdim.Oda geçici bir süre için inşallah 8 ay gibi bir müddet sonra ful aksesuar cam tavan xenon dahil hard black Delta'ya geçmeyi planlıyorum.

    Gelelim aracın artılarına eksilerine;

    Araç birçok kişiye göre ( Türkiye deki ) C sınıfında konumlandırılsa da C sınıfı ile D sınıfı arasında kalmış, çoğu özelliği ile D sınıfına kayan bir araçtır.Ancak Dünya'da rakipleri 1 serisi, A serisi ve A3 olarak gösteriliyor.Bana sorarsanız tam olarak bir segmenti yok aracın.C sınıfı kesinlikle değil.Bazı problemler sebebiyle premium kompaktta değil.Hacim, diz mesafesi v.b D sınıfına kayan yerini yurdunu tam olarak belli etmeyen bir model.

    Artı yönleri;

    İç hacim olarak tüm C sınıfı araçlardan iyi.

    Bagaj hacmi tüm C sınıfı araçlardan iyi.

    Diz mesafesi D sınıfı araçlarla aynı, bagajın ileri geri kaydırılabiliyor olmasının verdiği avantajla S80, 5 serisi gibi araçların diz mesafe değerleri yakalanabiliyor.

    Koltuklar tüm C sınıfı araçlardan daha iyi ( binmediğim bir tek ds4 var onu bilemiyorum ).Deri-nubuk veya tam deri ( en kalitelisinden ) koltuk seçenekleri mevcut.Standart olarak deri-nubuk geliyor zaten.İsteyen bayii de belirterek kumaş koltuk alabilir.Diğer araçlarda deri koltuk opsiyonelken bunda kumaş koltuk opsiyonel =).

    Aracın içi tamamen deri ve lüks hissi en üst düzeyde yaşanıyor.

    Motora diyecek kelime yok.Kendini kanıtlamış, sorunsuz bir motora sahip araç.

    Standart olarak birçok modelde opsiyonel sunulan özellikler mevcut.Esp v.b.Donanım en baz modelde bile çok iyi seviyede.Fiyatına göre f/p aracı olduğu söylenebilir.

    Trafikte sürekli karşınıza çıkabilecek bir araç değil.Bu sebeple havası farklı.Hala aracın marka ve modelini bilmeyen tonla insan var.Bu da çok hoş bir duygu =).

    Tasarım ( görecelidir ) asla eskimeyecek olağanüstü bir tasarıma sahip.Yakın çevremde gelmiş geçmiş en iyi tasarımlardan biri olarak görende var , ucubeye benzetende.Artık bilemiyorum hangi taraftasınız =).Çok cesur bir tasarım olduğunu düşünüyorum.Ülkemiz bunu kaldıramıyor =).


    Eksi Yönleri;

    Bir kere araç Türkiye yol şartlarına uygun değil.Çileden çıktığım anlar oldu ön bölüm yüzünden.Autoshow'a giderken bir çukura o kadar sert girdim ki tampon orada kaldı sandım.Direk aracı değiştirmek üzere hışımla girdim fuar alanına.Bu sebepten dolayı sürüş zevki sıfıra değil eksilere inebiliyor.Ama otoyolda muazzam keyifli bir araç.

    Aracın iç tasarımı Bravoyla hemen hemen aynı.Bu bakımdan süslü Bravo diyenler var ama iki aracı da görmeden yorum yaptıklarından bu doğru değil.Kalite olarak 2 kat yukarıda diyebiliriz.Fakat işçilik kusurları var bazı bölümlerde.Kapı ve bagaj olmak üzere göze çarpan yerler var.Konsol müzik sisteminin tuşları falan kalitesiz gibi duruyor.Bunları benim gibi kafaya takmayan insanlar için herhangi bir eksi detay olarak görmüyorum.Ama yazmam gerektiği için yazdım.

    Selectronic şanzıman alışkanlık gerektiriyor malesef.Aracı kullananlar yığılma falan oluyor demişler.İlk zamanlar evet alışmadıkları için bu sisteme öyle geliyor fakat sonradan bu problem ortadan kalkıyor.Aracı anladığınızda herhangi bir problem yok.Biraz dikkat gerek o kadar.

    Görünüş olarak küçük jant kesinlikle albeniyi %50 oranında düşürüyor.17 18 orjinal jantlarından kullanmak başka bir boyuta taşıyor aracı ve ekstra şıklık kazandırıyor.

    Özellikle cam tavanlı versiyonun arkası baya basık.Bu sebepten dolayı autoshow a bile getirilmedi cam tavanlı versiyon.

    Bravo ile ortak olmayan parçalar hafif sıkıntılı.Far v.b 10 gün kadar bekleme süresi olabiliyor.Diğer markalarda durum nedir bilemiyorum.


    Şimdi gelelim eklemek istediğim bir kaç hususa;

    Sorunsuz hatasız v.b Golf olmadıktan sonra her aracın ikinci eli şans işidir bu ülkede.Uzun süre Focus satamayanını da gördüm, uzun süre Corolla satamayanını da gördüm, bir gecede pat diye en sorunlu Vectra'yı satanınıda gördüm..Bir Delta'yı değerinde satmak istediğinizde kazası belası yoksa 1-2 günde gider.Adamın biri hatasız Delta'yı 45 e koydu xenon ve cam tavan vardı yalnızca 13-14 saat gibi bir sürede uçtu gitti araç.Ben ertesi gün ararım dedim yetişemedim artık siz düşünün.

    Ben neden Delta aldım?Bir elimdeki paraya baktım bir de piyasadaki araçlara.Onla kıyaslıyorum daha iyi bunla kıyaslıyorum daha iyi.Piyasada fazla yok.Motoru çok iyi.Yakıt değerleri çok iyi.Tasarıma bakıyorum bana göre zaten hepsinden 10 gömlek yukarıda.İkinci eli sanıldığı gibi sorunlu değil.Ufak işçilik problemleri benim için hiçbir anlam ifade etmiyor.E niye gidip başka bir araç alayım ki?Şu an bir üst modele geçecek durumum olmadığından ve güzergahımın baya problemli olmasından dolayı Suv'a geçiyorum ama dediğim gibi tekrar dönüş yapacağım bu harika araca.


    Umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur.Her anlamda objektif olduğumu düşünüyorum.Fanatik olmadığımı belirtmek isterim.Allah'ın İtalyanlarının arabası banane yani =).




  • nissan note 2. eli kötü dediler. 3 sene önce kimseyi dinlemedim aldım. arka spoiler ve tavan çıta taktırdım. bir gün aşağıya indim benim arabayı inceliyorlar 2 kişi. hayırdır dedim. satar mısın hocam dediler. 2-3 taliplisi vardı sırf ben sürerken. beklemeden sattım. benzinli 1.6 idi üstelik.

    2. eli kötü olayı da; acayip izafi bir kavram
  • uzun diye de d segmenti denmez. o zaman superb e segmenti olur.

    delta c segmentidir.
  • quote:

    LanciaDeltacı

    Hocam balikesirdemi yasıyorsunuz.?Bir iki tane delta vardı herhalde biri sizindir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı


    Uzun zamandır gördüğüm en objektif yazılardan.Hem tebrik ediyorum,hem de teşekkür ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    quote:

    LanciaDeltacı

    Hocam balikesirdemi yasıyorsunuz.?Bir iki tane delta vardı herhalde biri sizindir

    Yok ben Istanbul da yasiyorum.Fakat orada Delta goren bir aile dostumuz cok begenmisti.Alacak o da onu belirtmek icin yazdim ;).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.