Şimdi Ara

Garanti Kapsamı - Cihaz Değişimi - Hakem Heyeti | CİDDİ KONU (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
3
Favori
62.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sa konu baya eskimiş ama inş. cevap gelir. Iphone marka telefona garantide değişim verdiler iade isteyebilir miyim
  • 42-TsTr 4 kullanıcısına yanıt
    Malesef hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki ne şekilde iade yapılabiliyo bilginiz varmı
  • 42-TsTr 4 kullanıcısına yanıt
    Ayrıntılı bilmiyorum tüketici haklarını bi inceleyin hocam yanlış bilgi vermiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eyv ginede sağolasın
  • Merhabalar.
    29.01.2016 Tarihinde Lg G4 Cihazimi marshmellow güncellenmesi yuzunden dogan sorundan servise götürdüm ve cihazın 6 ayi doldurmadigi icin değişim olacagi söylendi. Fakat faturam olmadığı icin aldigim mağazadan (EVKUR)Yeni faturam tam 2 hafta sonra geldi ve teslim ettim sitede durumu merkezden yeni değişim cihazi bekleniyor durumuna geçti. Tam 13 is gunu gecmesine rağmen hala ayni sorum su olacak tuketici hakem heyetine basvuracam peki gun sayisini faturayi teslim ettiğim 12.02.2016 Tarihinden itibaren mi saymaliyim yoksa 29.01.2016 Tarihinden itibaren mi sitede 29.01.2016 yazıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hortlatıyorum ama:


    Arkadaşlar merhaba,

    Öncelikle sorunun şu şekilde şekilde başladı. LG L90 cihazımı KitKat olarak kullanıyordum, Lollipop geldiğini biliyordum ama zamanım olmadığı için güncellemiyordum, neyse güncelleyim dedim ve başladım güncellemeye (Telefon Üzerinden bilgisayarsız) ve 700 küsür MB. dosya indirsi ve telefon yeniden başladı, standart güncelleme ekranı vesaire geçtikten sonra güncelledi. Telefon Lollipop olarak açıldı. Buraya kadar her şey normal.

    Fakat Lollipop olarak açıldığından beri her açılışta WARNING! diye bir hata mesajı gelyordu ve şebeke gitmişti. Hiçbir şekilde telefon çekmiyordu.

    Hemen Lg Müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım o da bana bir kod verdi bunu telefona yazın dedi yazdım sonra bir menü geldi ve yetkili kişi beni ne yapmam gerektiği şeklinde yönlendirdi, Hard reset yaptırdı bana.

    Ve telefon kapandı dahada açılmadı mavi ekranda kalıyor.

    Hemen servise verdim ve durumu onlara da anlattım, servise verdikten 5-6 gün içerisinde beni aradılar ve anakart değiştireceklerini parça beklediklerini söylediler. Sanırım bu durumda IMEI adresimde değişecek.

    Şu an ben fatura fiyatını iade alabilmem için ne yapmam gerekir, anakart değişimini ve IMEI değişimi beni rahatsız etti.

    Ben fatura fiyatını iade almak istiyorum biraz uzun yazdım ama lütfen yardım edin...

    Anakart değişikliği IMEI değiştiği için zaten cihaz değişimine girmiyor mu. Bunun yerine ben ücret iadesi isteyemez miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BB4AC4DEB -- 11 Mart 2016; 1:47:10 >




  • LUMİA 930 modeli aldığım telefonu garantiye gönderdiğimde bana telefonun değişeceği bildirildi. Fakat yaklaşık 18 iş günü sonunda telefonun LUMİA 830 telefonun bana gönderileceği telefonun olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım.gönderdiğim telefon hem fiyat olarak yüksek hemde gelen telefon fiyat olarak çok düşük , hemde ram hafıza batarya gibi özellikleri açısından da farklılıklarda içermektedir. bu telefon bana kargo ile gönderilecek büyük olasılıkla ve ben kabul etmeyeceğim ve tüketici hakem heyetine gideceğim.

    Başına bu şekilde bir olay gelen arkadaşlardan fikir almak istedim. Ne yapayım? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • Babamın aldığı bir telefon var. Fatura onun üstüne ama telefonu ben kullanıyorum. Ben bu telefonu servise teslim eder de değişim kararı çıkarsa, ben kendi adıma para iadesi için dava açabilir miyim? İlla fatura sahibi mi bu şeylerle ilgilenir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan CK

    Babamın aldığı bir telefon var. Fatura onun üstüne ama telefonu ben kullanıyorum. Ben bu telefonu servise teslim eder de değişim kararı çıkarsa, ben kendi adıma para iadesi için dava açabilir miyim? İlla fatura sahibi mi bu şeylerle ilgilenir?

    Fatura sahibi olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler. 14 ay önce samsung a7 cep telefonu aldım.2 ay önce bir güzel rehberi,fotoları. iş için kullandığım teknik resimleri sildi.Daha sonra telefonu şarz cihazına bağladığım anda kendine reset atmaya başladı.
    Garantiye yolladım 24 gün sonra telefonunuz değişim sürecine alınmıştır diye mesaj geldi.
    Bundan 2 gün sonrada bir bayan eşimi arayıp , telefonunuz değiştirilecektir, size sunacağımız telefonlardan birini seçebilirsiniz demiş.
    Sunduğu telefonlar benim telefonumun yarı fiyatındaki telefonlar, eşim benim telefonum a7 ben a7 talep ediyorum demiş.
    Karşıdaki bayan üretimi olmayan bir telefon , bu sebeple bunlardan birini seçebilirsiniz demiş.
    Eşim benim numaramı verip onunla görüşün demiş.
    Beni aradılar bu sefer teklifler yüksekti fakat hala benim 2015 a7 özelliklerinde olan bir telefon teklif etmediler.Bende kibar bir dille insanları enayi yerine koymanız pek yakışmıyor deyip, kapattım.
    Ertesi gün tekrar aradılar benim telefonumla hemen hemen aynı özelliğe sahip bir telefon teklif ettiler. bende tamam bu uygundur dedim, Bam 380 tl fiyat farkı ödeyeceksiniz dediler. bende bu problemin sorunu sizin ürettiğiniz telefon, ya bana 0 a7 yollayın ya da son teklif ettiğiniz telefonu , fiyat farksız olarak yollayın dedim size döneceğiz deyip 1 haftadır aramadılar.
    Bu tip olaylarda bilgisi olan arkadaşlar bir yol gösterirseniz sevinirim. Uzun oldu ve imla işaretlerine pek dikkat edemedim telefondan yazdığım mesajı kopyala yapıştır yaptım tesekkürler .




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.