Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dingo egret!

    Ankara ankamall 5M migrostan aldığım avrupa tv center garantili ps4'ümü 2. defa migrosa servise verdim 6 kasım tarihinde. Bugün 20 iş günü dolmuş oluyor. Servisi ve migrosu ayrı ayrı defalarca aradım. Servis cihazımın ellerine ulaşmadığını idda ediyor. Migrostaki pişkin ise "20 günümüz var daha dolmamış ki neden arıyorsunuz?" gibi pişkin bi ifade kullanıyor telefonda
    21. gün pazara denk geliyor. Yarın para iadesi istemek için migros'a mı gitmeliyim
    Bu arada migrostaki pişkin 30 gün sayın diyor. Cumartesileri dahil etmeyecekmişiz iddasına göre? Var mı bir haklılık payı?

    Servisin yasal tamir süresi ürünü teslim ettikten sonraki 20 iş günü yani 1 aydır. Haftasonlarını saymayın sadece hafta içini sayın 20 işgünü dolunca 21. Gün hakem heyetine gidip başvurabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhblack


    quote:

    Orijinalden alıntı: dingo egret!

    Ankara ankamall 5M migrostan aldığım avrupa tv center garantili ps4'ümü 2. defa migrosa servise verdim 6 kasım tarihinde. Bugün 20 iş günü dolmuş oluyor. Servisi ve migrosu ayrı ayrı defalarca aradım. Servis cihazımın ellerine ulaşmadığını idda ediyor. Migrostaki pişkin ise "20 günümüz var daha dolmamış ki neden arıyorsunuz?" gibi pişkin bi ifade kullanıyor telefonda
    21. gün pazara denk geliyor. Yarın para iadesi istemek için migros'a mı gitmeliyim
    Bu arada migrostaki pişkin 30 gün sayın diyor. Cumartesileri dahil etmeyecekmişiz iddasına göre? Var mı bir haklılık payı?

    Servisin yasal tamir süresi ürünü teslim ettikten sonraki 20 iş günü yani 1 aydır. Haftasonlarını saymayın sadece hafta içini sayın 20 işgünü dolunca 21. Gün hakem heyetine gidip başvurabilirsiniz.

    Yanlışın var dostum. O mesajı yolladığım tarihten sonra bu konuyu açıklığa kavuşturmak için Türketici haklarıyal bizzat görüştüm. Diyorlar ki "kanun gereği Cumartesileri de iş gününden saymaz zorundalar"
    Ha bunlar zorluk çıkarınca benim tepem attı bütün mağzaya müdüründen başlayarak fırça kaydıktan sonra ben gittim 0 cihaz aldım, o ayrı mesele...




  • beyler bi sorum olacak. yarın servise gönderdiğim telefonumun 20. iş günü oluyor. yani ayın 2sinde 21 gün olmuş oluyor. ben bunun para iadesini tüketici hakem heyetine başvurarak istesem cihazın şu an ki bedelinimi öderler yoksa faturadaki değerinimi.

    şu an lg g3 1200 tl civarı.
    faturada 2400 tl ( 1 sene önce falan. )

    cihaz değişimi mi ?
    para iadesi mi ? ( para iadesi ise hangisi olur ) ?
  • Faturadaki para miktarını alırsın.. benimde yarın 20. gün olacak telefonum s4 fatura fiyatı 1600 tl.
  • Benim de bir sorum var, benim telefonun ekran kırıldığı için garantiye verdim,, 520 Tl ekran yaptırdım ancak telefonu garantiden aldığımda ekran altında çizikler ve lekeler mevcuttu,, tekrar garantiye verdim ve 19 gündür serviste. Sorum şu şimdi benim tel kullanıcı hatası olarak mı serviste yoksa garanti kapsamı içinde mi? çünkü kullanıcı hatası durumlarda 20 iş günü geçerli değil..
  • ucartekme kullanıcısına yanıt
    eğer o lekeler EKRANI DEĞİŞTİRDİKTEN SONRA olduysa servisin hatasıdır. Size geldikten sonra olduysa sizin hatanızdır. Ama büyük ihtimal servisin hatasıdır. Kim neden telefonuna çizik atsın ki? Garantiye alırlar.
  • lScofieldl kullanıcısına yanıt
    Servisin hatası zaten tam 20. gün teslim ettiler telefonu.. şu an için gayet güzel hiç bir kusuru yok bakalım..
  • ucartekme kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir işlem uyguladılar mı ?
  • Arkadaslar avea in touch 3 model telefonumu aldigim bayiye verdim ve teleservice'e yoladim.ben cihazi bayiye 24.03.2016 da teslim ettim ve teslim ederken teleservice formu doldurdum bir nushasi bende var tarih vs yaziyor ama bayii gec yollamis heralde cihazi.cihaz 30'unda teleservice giris yapmis.simdi 20 is gunu kanunu icin 24 mu 30 mu gecerli?bide cumartesi is gunu sayilirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 16.03.2016 tarihinde Media Markt'a teslim ettiğim telefonun 20. iş günü yarın doluyor.

    Lenovo'yu aradım ve telefonun yenisi verilecekmiş, yurtdışından gelecek, bekleniyor denildi.
    Telefondaki kadına yarın süre doluyor dedim, 21'inde girişi yapılmış, 21'inden itibaren 20 iş günü içinde gelmesi lazım dedi.

    Media Markt'a ben 16'sında verdim. Yarın gidip hakkımı arasam mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özcan35 -- 6 Nisan 2016; 13:10:10 >
  • Asus zenfone için değişim veya iade talebi alabilen oldu mu? Servisten dördüncü gitti yine yaptık diye gönderiyorlar anladığım nasıl bir yol izleyebiliriz?
  • 11 TEMMUZ itibari ile telefonumu Teknosa ya arıza formu ile bıraktım. KVK garantisinde olan cihaz için yasal tamir süresi 20 iş günü bildiğim kadarı ile.
    21. günde tamir olmazsa yada değişim yapılmazsa teknosadan fatura tutarı kadar hediye çeki isteme hakkım varmı yeni telefon alabilmek için?
  • yasaluyari kullanıcısına yanıt
    Öyle bir hakkınız yok. Teknosa kvkya ürünü ne zaman yolladiysa yani kvk kaydina ne zaman geçildiyse yasal hakkınız o zaman başlar. Tabii bulunduğunuz ilde kvk yoksa işler değişir.Sizin muhatabınız teknosa değil kvkdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. Ben 17 haziranda vatan bilgisayardan bir laptop aldım. fakat laptopu açtığımda shift tuşu kırıktı. mağazaya iade ettim ve 23 haziranda bana yeni ürünü verdiler. Yeni ürünü açtığımda da aynı sorun vardı. Bu seferde 'm' tuşu kırıktı. ürünü tekrar mağazaya götürdüm ve bu sefer değişim yapamayacaklarını servise yönlendireceklerini söylediler. ürün o gün bugündür serviste ve bir hafta önce bana bir mesaj geldi kullanıcı hatası olduğu için ürün tamir bedeli 280 tl dir diye. bi numara verdiler onaylıyorsanız evet onaylamıyorsanız hayır diye. doğal olarak onaylamadım. ardından ürünü aldığım vatan bilgisayara gittim oradakilerde ürünün hatalı olduğunu bizzat kendilerinin gördüğünü söylediler ve servisle iletişime geçeceklerini belirttiler. fakat o gün bugün kaç kez mağazaya gitmeme rağmen bir sonuç alamadım. 10 dakika bile kullanmadığım ürün için kullanıcı hatası diye rapor tuttular. ortada ne o bilgisayar var nede birşey. bu olayın hukuki süreci nasıl olmalı. ilgilenirseniz sevinirim. ayrıca bir ürün alıpta paramızla rezil olmayalım bir kez de.




  • mekansizercan M kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla ürünü kutusundan siz çıkardınız. Yani bilgisayarın güç tuşuna basıp hiç açmadınız. Bilgisayarları ilk açtığınızda ön ayarlar için sizi yönlendirir.O ayarlar olduğu gibi duruyorsa yani hiç ayar yapilmadiysa thhye gidin şikayet edin. Sizi bilirkişiye yollayacaklardir. Bilirkişi baktığında zaten bilgisayarın hiç açılmadığını anlar ve raporunu o yönde düzenler siz de paranızı iade alırsınız. Bunun yerine bir süre daha vatan bilgisayarı sıkıştırın daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis

    Öyle bir hakkınız yok. Teknosa kvkya ürünü ne zaman yolladiysa yani kvk kaydina ne zaman geçildiyse yasal hakkınız o zaman başlar. Tabii bulunduğunuz ilde kvk yoksa işler değişir.Sizin muhatabınız teknosa değil kvkdır.

    bence yanılıyorsunuz,
    muhattabım kvk değil
    telefonu satarken mangalda kül bırakmayan her şartta bize geleceksin diyen teknosa
    yoksa elimdeki fatura ile kvk ya giderdim
    niye teknosaya gideyim
    zaten mesajdan sonra teknosaya gidip bizzat sordum
    21. iş gününde telefon tamir olmadı ise yada servis süreci tamamlanıp kutulu yenisi yollanması ise fatura tutarı kadar hediye çeki o gün talep ederseniz basılır dedi görevli
  • Şu Tüketici hakem heyeti'ne ettiğimiz şikayetin durumunu göremiyormuyuz :(

    beklemek çok sıkıcı.... telefonla arayıp durumunu öğrenebiliyormuyuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B59C177F -- 24 Temmuz 2016; 20:20:28 >
  • avantis A kullanıcısına yanıt
    powere ben bastım hatta kurdun windowsu tuşun yamuk olduğunu sonradan farkettim. Ayrıca laptopun touchpadi böyle oynuyo mağazaya sorunca bu seri böyle dedi sonra başka mağazada aynı modele baktım onlarda öyle bir durum olmadığını gördüm. Resmen varya beş dakika kullanmadığım ürün çöp olur hale geldi. Şimdi diyorlar bana bedava tamiratını yaptıralım yada bilgisayarı alın. Kanun koyucu bu konuda bizi daha iyi korumalı yoksa bu firmalar çok daha kanımızı emer. Napacağımı şaşırdım.
  • yasaluyari kullanıcısına yanıt
    inşallah yanılıyorumdur. Teknosa size öyle söyledi ve sözünün arkasında ise çok iyi. Uğraşmadan halletmenize sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    Paralel ithalat olarak satın aldığım akıllı telefonumu 8 ay sonra bootloop(açılmama) sorunu ile servise gönderdim. 20 iş günü içinde tamirini gerçekleştiremediler. bende yasal hakkım olarak ücret iadesi için tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. cihaz 24. iş gününde tarafıma ulaştı, paketi açmadım servis formunda anakart değişikliği yapıldığı yazıyor.
    Para iadesi alma konusunda %100 kararlıyım.
    Sormak istediğim soru şu; para iadesi gelene kadar cihazı kullansam bir problem olur mu? böyle bir durumda para iadesi alamama gibi bir durum söz konusu olur mu?
  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.