Şimdi Ara

Geely Premium mu, Basic mi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar Geely marka otomobillerin Emgrandların Premium ile Basic'lerin arasında çok ciddi farklar var mı. Ayrıca Euro 4 ile Euro 5 motorlar arasındaki fark nedir. Bilgi paylaşır mısınız.



  • Premium diye geldim VW göremedim çıkıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • baba0392 kullanıcısına yanıt
    nasıl yani. bu araç hakkında ne düşünüyorsunuz.
  • Euro 5 Euro 6 gibi normlar araçların egzozlarından çıkan nox ve co2 salınımlarını kısıtlayan bir sistemdir.

    Avrupada bu çok önemlidir keza onlar egzoz emisyonlarına göre vergilendiriliyorlar. Ancak bizim ülkemizde bir önemi yok
  • Almayın şu dandik çin mallarını ya. Kusura bakmayın şu araçları alacağınıza dacia alın, fiat alın. Kendi düşüncem budur. Kimse alınıp gücenmesin. Hiç biri babamın markası değil. Önerimi gözden geçirin bence. İyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adalet29 kullanıcısına yanıt
    Hocam hiç bilgimin olmadığı bir araba inanın.

    Ama Euro 4-5 farkını şöyle anlatayım basitçe. Avrupa'nın emisyon salınımı ile ilgili belirlediği normlar var. Belli sürede bir yenileniyor git gide daha çevreci motorlar üretiliyor. ( Bazı firmalar hariç ) Euro 4 Euro 5'te onu gösteriyor. Euro 5 Euro 4'e göre daha güncel bir motordur yani. Beygir gücü fazla oynamaz hemen hemen aynı olur ama daha çevreci olur. Her firma için böyledir aşağı yukarı. Şu an Euro 6'lar var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla kimse kusura bakmasın ama çok değil 10 15 seneye çin malı arabam var diye övünen insanlar olacak. Öyle böyle gelmiyor çinliler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bana arkadaşım aracın çekişi ile alakalı dedi. Benim de kafam karıştı. Burada bu durumu paylaşmak istedim, ayrıntılı bilgi sahibi olmak istedim.
  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    sizi anlıyorum ama 20 - 25 bin TL arası bir araştırma yapın bakalım hangi araçlar çıkıyor. 200 bin km 'lik mazda 3'ler mi, 2004 model 175 bin km de chevrolet kaloslarmı, yoksa daha düne kadar 12 -+ 13 bin TL olan fiat paliolar mı. inanın piyasada bakmadığım model kalmadı, km leri ve fiyatları çok çok yüksek. bu araçlar fiyat ve km'sine göre uygun olduğundan düşünüyorum. yoksa neden paramı piyasası çok iyi olmayan bir araca gömeyim ki.
  • Bence siz kararınızı vermişsiniz zaten burayada sadece teyit ettirmek için üye olmuşsunuz.Size tavsiye veren kişiye de başka araçları kötüleyip bunlari mi alayım demişsiniz.Bana göre bu araba piyasada en son alınacak arabadır.Bunu alacağıma gider 200 binde civic,corolla alırım. (Bunları da almam ama içinde olduğumuz duruma göre konuşuyorum.)
    Ki 20-25 bin aralığında bir sürü araç var.Albea,clio, accent biraz daha zorlanirsa linea bile bakılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gkhn2355 kullanıcısına yanıt
    öncelikle üyelik tarihim 17 Aralık 2011'dir. birşeyleri teyit etmek içinde üye olmadım. Burada sadece bu araçlar hakkında bilgisi olanlar var mıdır, daha önce kullananlar varmıdır diye konu açtım. zira açmış olduğum başlıktan da anlaşılacağı üzere sadece bu araçlar üzere yorum konusu açtım. Yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkürler ediyorum. ayrıca 200 bin km'lik araç alıpta sanayilerde ömür geçirmek gibi niyetim yok. daha önce iki aracım oldu ikisi de 30 ile 80 bin Km arası olduğundan yüksek km li araç bakmıyorum. markası modeli ne olursa olsun farketmiyor benim için.
  • O arabalar fiyatina göre tam bir f/p eskiden bende araştıriyordum sonra connect aldik. Forumda o aracın ayro bir konusu var sahiplerinin yazdığı. Oraya bakarsaniz her seyi bulursunuz
  • Bu yorumunuzu sadece arac cin mali oldugu icin mi yaptiniz yoksa gellye uzunca incelemis icinde bol bol seyahat etmis biri olarak mi soylediniz merak ediyorum.20-25 fiyat bandında olan araclardan hic bir eksiginin olmadigini dusunuyorum ben.
  • Hocam anlıyorum sizi. Gerçekten çok yüksek fiyatlar. Ancak ben size 2. Elinden dolayı söylemedim onları. Keşke kaliteli bir araç olsada 2. Eli olsa tek sorun. Hemen alın derdim.

    İmzamdaki almeranın kmsi düşürülmüş. Orjinali tahminime göre 220 230 bin civarı. Açıkcası umrumda da değil. 2 parça değişeni var. 2 parça hariç komple boyalı. Önden ve arkadan kazalı ve berbat toplamışlar aracı. Farın altına direkt elim giriyor(Parmağım değil elim) Hor kullanılmış bir araç baya. Korkuyordum sorun çıkarır diye ama gerçekten sorunsuzmuş bu japonlar. Ben bunu tecrübe ettim. Sanayiyede keyfi sebeplerden uğruyoruz. Yani tabi ki ufak tefek masrafları oluyor ama ne parça sorunumuz oldu ne de baş ağrıtan masrafı. Bende size temiz bir almera tekna tavsiye ediyorum. Donanımıda fena değil. Almerayı 16.700e aldık. Ama kesinlikle değişmem çin malı bir araca. Dediğiniz gibi sanayiden çıkmama bakımlı bir araçta olmaz. Özellikle japonlarda. Almerayı şiddetle tavsiye ederim size. Bakın mondeoyu her konuya tavsiye etmem. Eğer aradığınız şey sorunsuzluk ve donanımsa almerayı gönül rahatlığıyla alabilirsiniz o paraya. Tabi ki siz bilirsiniz yinede. Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz.

    Japon fanı değilim. Aksine eski mesajlarımı görenler bilir. Japon düşmanıyım desem yeridir. Yeni bir araçta asla tercih etmem. Ama eski araç olunca konu japonlar öne çıkıyor. Geely gibi araçlar 7 8 yaşında diye sorun çıkarmayacak sanmayın. Mondeonun üzerine titrediğim halde onun bile masrafları oluyor. Geelynin hayli hayli olur. Bunları bu kadar yazdım ama gidipte efsane kasa deyip corollaya 20 bin lira vermeyin. Tutulmayan eski japon araçlarına bakın. Civictir corollasıdır haketmiyorlar o parayı. Adamlar 2006 model civice dış ısı göstergesi koymamış. Bunları sorunsuzluk ön planda diyerek öneriyorum. Yoksa fransızıda italyanıda fransızıda almanıda alınabilir. Önemli olan doğru modeli almak. Fazla uzun oldu. Kafam pek yerinde değil. Karışıklıklar ve hatalar için kusura bakmayın.




  • Bir otomobilde
    ömrü 10-15 bin km olan parça vardır; filtre ve yağ grubu,
    Ömrü 30-50bin km olan parça vardır; balata,buji,mazot filtresi gibi
    Ömrü 80-150bin km olan parça vardır; debriyaj, volan, dpf sıvısı, şanzıman yağı ve amortisör gibi,
    Uzun ömürlü parçalar vardır aydınlatma, klima ve alternor veya fitil ve elektronik aksaan yada turbo, enjektör gibi..

    Hal böyle olunca 100bin üstü araba sanayiden çıkmaz düşüncesi bana çok doğru gelmiyor.

    Eğer aracın arızası tespit edilebiliyorsa neden sanayide kalsın.

    Gelly ile ilgili hiçbir bilgim yok. Ben sadece yüksek km ile ilgili ön yargı için yazmak istedim. Yüksek km den ziyade bir arıza nuksedince yaptirmaktansa satarim kafasındaki insanlarin araçlarından cekinmek gerek. Bu kimseler 50binde de satıyor, 20 bin kmde de. O nedenle risk almayip ucuz ama sıfıra yakın araç almak istemenize saygı duyuyorum.




  • Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler, uzunca bir süredir araç araştıyordum. ancak aklımdaki ilk araç Mazda 3 idi, ancak dediğim gibi km'si çok yüksek olduğundan benim parama göre olanlar, chevrolet cruze baktım onların da fiyatları artmış, bu nedenle Geely'de takıldım. Renault düşünmüyorum. bakalım araştırmaya devam o zaman.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.