Şimdi Ara

GMD Sorunları--> Telpa--> Tüketici Hakem Heyeti ? Yeni macera başlıyor 09.09.2014 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
2
Favori
10.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mütevazi granada

    tesekkur ederim gayet aciklayici anlatmissin.

    ordaki calisan da servise gondermemiz lazim dedi. halbuki ikinci gun getirmistim. ben de saf gibi itiraz etmedim

    tamir fisini doldurup yolladi adam. buyuk ihtimalle ekrani degistirip yollayacaklar. tamir yaparlarsa iade hakkim ortadan kalkar mi ya da degisim?

    Aldığınız yere giderek telpa ile iletişime geçmelerini , onarım yapılmamasını ve sadece arıza tespiti yapmalarını , arıza tespiti neticesinde ayıplı ürünün anlaşılacağı ve bunun neticesinde de ücret iadesi yada ne istriyorsanız onu talep ettiğinizi söyleyin.

    Bu arada telpa genelde değişime gidiyor sorunlu ürünlerde buda şansa...

    Bu arada 175 Alo Tüketici Hattını arıyarak durumu anlatın ve arıza formu doldurduğunuz halde yinede ayıplı ürün olması sebebiyle para iadesi talebini servis raporu olmadan isteyip istiyemiyeceğinizi sorun. Yasal mevzuaat çerçevesinde size haklarınızı söylerler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan262626

    n11.com'dan ürün almanızı tavsiye etmem arkadaşlar böyle sorunlar çıkabiliyor o yüzden ucuza satıyorlar.

    N11 ile alakası nedir anlayabilmiş değilim !.. Sonuçta ortada yasa mevcut ve yerel mağazadan da alındığında böyle sorunlar çıkabilir. Ben N11 üzerinden 2 kez aldım ve ilki arızalandığı için iade ettim , ikincide ise bir sorun yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas

    quote:

    Orijinalden alıntı: mütevazi granada

    tesekkur ederim gayet aciklayici anlatmissin.

    ordaki calisan da servise gondermemiz lazim dedi. halbuki ikinci gun getirmistim. ben de saf gibi itiraz etmedim

    tamir fisini doldurup yolladi adam. buyuk ihtimalle ekrani degistirip yollayacaklar. tamir yaparlarsa iade hakkim ortadan kalkar mi ya da degisim?

    Aldığınız yere giderek telpa ile iletişime geçmelerini , onarım yapılmamasını ve sadece arıza tespiti yapmalarını , arıza tespiti neticesinde ayıplı ürünün anlaşılacağı ve bunun neticesinde de ücret iadesi yada ne istriyorsanız onu talep ettiğinizi söyleyin.

    Bu arada telpa genelde değişime gidiyor sorunlu ürünlerde buda şansa...

    Bu arada 175 Alo Tüketici Hattını arıyarak durumu anlatın ve arıza formu doldurduğunuz halde yinede ayıplı ürün olması sebebiyle para iadesi talebini servis raporu olmadan isteyip istiyemiyeceğinizi sorun. Yasal mevzuaat çerçevesinde size haklarınızı söylerler...

    hocam cok saol. bi de bunlari denicem. yoksa telpaya ulasmanin mumkunati yok.

    olumlu olumsuz sonuclari paylasirim. tekrardan tesekkurler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @rkadas kullanıcısına yanıt
    Kimse arızalı ürünle uğraşmak istemez biraz daha fazla verip daha güvenli yerden alabilirsin. O yüzden hiç tavsiye etmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan262626

    Kimse arızalı ürünle uğraşmak istemez biraz daha fazla verip daha güvenli yerden alabilirsin. O yüzden hiç tavsiye etmem.

    Size göre güvenilir yer neresidir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @rkadas kullanıcısına yanıt
    n11.com,sahibinden.com,gittigidiyor.com gibi yerler güvenli gelebilir ama değiller neden diyeceksin onlar farklı mağazalardan tüketiciye gönderiyorlar ürünleri kendileri satmıyor bu yüzden Teknosa, Media Markt, Gold, Bimeks, Vatan Gibi Yerlerden Almanızı Tavsiye Ederim.
  • Kendimin , arkadaşlarımın yada ailemden birisi için sürekli alışveriş yapan ve bu alışverişlerde fiyat avantajlarından dolayı sürekli farklı yerleri tercih eden birisi olarak bahsettiğiniz firmaların diğerlerinden hiçbir farkları yok diyebilirim !..

    Gold ; satana kadar melek , sattıktan sonra çile bülbülüm çileeee
    Bimek ; önce bindir , sonra indir (millet aptal yaa)
    Vatan ; sürekli %30 indirim yapıyor ama ancak piyasa fiyatına yaklaşıyor (bimeksten farkı yok)
    Teknosa ; turuncu indirimleride olmasa uygun fiyata ürün alınamıyacak ve anca parasının hesabını bilmeyen alışveriş yapar !..
    Mediamarkt ; konuşmaya gerek bile yok...

    İnternet üzerinden alışveriş yapan ve bunu araştırarak yapanların çoğu fiyat avantajından dolayı tercih eder... Birçok kişi GMD telefonunu 500 TL nin altına netteki kampanyalar sayesinde aldı. Bana 500 TL nin altına bu telefonu satan birtane yer gösterirmisin ? Senin paran çok olabilir yada maddi kaygın olmayabilir ama birçok insan 10 TL indirimi bile değerli görür ve bu imkanı kullanır.

    Hadi bunları geçtim beğenmediğiniz internet sitelerinin güvenli e ticaret sistemi nedeni ile 3 gün deneme ve kontrol etme imkanınız oluyor. Beğenmezseniz iade ediyorsunuz !... Bunu hangi yerel mağaza size sunuyor ve al kardeşim , beğenmezsen 3 gün sonra getir paranı iade edelim diyor ?

    Konuyu daha fazla uzatmıyalım ve forumu gereksiz muhabbetlerle işgal etmeyelim... Başka cevap yazmıyacağım çünkü ben !...




  • Bende Gm Discovey aldım 5.günde farkettim ekranda bir sorun vardı dokununca iz çıkıyodu ekranın sağ alt köşesinde hiç fırsatım olmadı 9.gün aldım gitti bimekse oradan almıştım onlarda garantiye yolladı bende a4 kağıdına telefonun sorununu ve tamirat istemediğimi söyledim Telefonda kesinlikle düşme yada darbe olmadı yani kendi kendine oldu değişirler demi kargoya pazartesi günü verdiler sanırım yarın ellerinde olur telefon . bana geri dönüş yaparlarmı yoksa bilgi almak için benmi arıyayım onları ..
  • @rkadas kullanıcısına yanıt
    Ben cevap yazayimda sen cevaplamasanda olur ben insanlari bilgilendirmek amaciyla yaziyorum sen sikayet sitelerine bi girsene kim bilir bu siteler hakkinda ne kadar sikayet vardir. O dediginiz 3 gunluk degisimi butun siteler yapiyor zaten yasal olarak bir urunu hic bir kusur olmadan 7 gun icerisinde degistirebiliyorsun ayrica benim icinde degerlidir 10TL ben cok zengin degilim ben dunyanin parasini vermisim internette haberde okumussunuzdur adam 900TLye telefon alacam derken icinden bi salatalik ve oyuncak telefon cikinca ne oldugunu sasirmis bu yuzden diyorum eger internetten alisveris yapiyorsan 50-100TLnin lafini yapmayacaksin he sen gidip almak istersen haklisin o 10TL bile cok onemli gidersin tanidik bi telefoncun varsa ordan alirsin. Benim bahsetmek istedigim millet kazik yemesin bilincli olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan262626 -- 29 Ocak 2014; 0:19:58 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • AnıL.23 A kullanıcısına yanıt
    merhabalar

    Bende Bu ayın başında ekranımda beyaz leke olmasından dolayı aldığım yere götürdüm ve dediğiniz gibi bende şikayetimi yazdım. Gönderdik 2 gün sonra yani 08.01.2014 kayıt aldılar ve garanti kapsamında ekranı değiştirdiler. Ayın 22.01.2014 tarihinde aldığım yere göndermişler.

    Bazı gruplarda ekran TFT geliyor dediler ama ben başka arkadaştaki telefon ile karşılaştırdım ve alt,üst,sağ,sol açılardan baktım hiç bir fark göremedim.(IPS ekran)

    Garantiye gönderdiğiniz takdirde biraz bekliyorsunuz.
  • makrovba M kullanıcısına yanıt
    İyide ben bir haftalık telefonun hiçbir şekilde tamir görmesini istemiyorum neden bir haftalık telefonun ekranı değişsin ki kendi hataları
  • AnıL.23 A kullanıcısına yanıt
    bende istemem yeni aldığım ürünün garantiye gitmesini ancak bir kronik sorun var. ekran ve şarj Soket'in de ama bunu da kimse kabul etmiyor. bazı gruplarda bu sorunlar için ücret istendiği yada farklı ekran takıldığı söyleniyordu.

    Bir haftalık telefon ise aldığınız yerden değişim isteyin. Tüketici hakları var.
  • makrovba M kullanıcısına yanıt
    Telefon bugün Telpaya ulaşmış teknik servise aktarıldı tamiri devam ediyor yazıyor
  • Konuma benim gibi bir çok arkadaş gayet açıklayıcı bilgilere yer vermiş haklarınızı bilin yeter.Benim üzüldüğüm nokta insanın dişinden tırnağından artırıpda aldığı bir ürünün arızalı çıkması ve bu şekilde uğraşması maddi sorunu olmayan insanlar zaten gerekli başvuruları yapıp farklı bir ürün alır yada umursamaz.Ben şimdiye kadar bir çok ünlü marka ile uğraştım hakkımı aradım ve uzun süreç sonrası haklı olduğumdan dolayı kazandım.Bu tür sorun yaşayanlar umarım kısa zamanda sorunları çözülür.
  • AnıL.23 A kullanıcısına yanıt
    ben 17 gün bekledim. bakalım sizin nasıl olacak.
  • makrovba M kullanıcısına yanıt
    Telefonum değişsinde beklerim 17 gün ama haksızlık yani telefonu alıyorsun daha kullanamadan pat servise.aslında bunun hakkı firma yeni telefonla birlikte özür mektubu da atmalı ama nerede o düşünce .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duzguner42

    Konuma benim gibi bir çok arkadaş gayet açıklayıcı bilgilere yer vermiş haklarınızı bilin yeter.Benim üzüldüğüm nokta insanın dişinden tırnağından artırıpda aldığı bir ürünün arızalı çıkması ve bu şekilde uğraşması maddi sorunu olmayan insanlar zaten gerekli başvuruları yapıp farklı bir ürün alır yada umursamaz.Ben şimdiye kadar bir çok ünlü marka ile uğraştım hakkımı aradım ve uzun süreç sonrası haklı olduğumdan dolayı kazandım.Bu tür sorun yaşayanlar umarım kısa zamanda sorunları çözülür.

    Bende hakkımı arıyacam şimdilik sosyal medyadan arıyorum hakkımı ama olmazsa ama tüketici hizmetlerine başvuracam
  • bende de 3 tane kabak gibi ölü piksel çıktı. aldıktan 1 gün sonra telpaya yolladım ve kayıtlara 9 gün sonra geçmişler.

    20 gün sonra bi sorun göremedik diye geri yolladılar. tüketici haklarına başvurcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim ekranda sorun var. 4 tane beyaz beyaz nokta var ekranda. Garantiye gönderirsem ücret öder miyim? Ayrıca daha önce göndermiştim yine 4 nokta vardı. 2 sorundan gönderdim 1-şarj olmuyor.
    2-ekrandaki parlaklık. Vatan computer deki çalışan yazmıştı fişe ama sadece şarj soketi değişmiş? Yapmadılar yani. Tekrar göndersem ne olur?
  • Merhaba Telpa dan GMD 2 aldım. agustos 14 te ilk fatura sonra sorun cıkardı. Uzun surede sarj dolması cabuk ısınma ekranda sorunlar 21 ınde goturdum değişim verdiler. Sonra da tekrar aynı sorunlar artı sonradan farkettım bı yere vurmadıgım halde cerceve catlaktı. 28 ınde gene degısım yaptılar son olarak 2. değişim ve elımde ucuncu telefon yarın tekrar ugramayı dusunuyorum. gene tekrar gec sarj olma ( baska saj aletleri denendi 2 amperlikte dahil olmak uzere baska mekanlarda da denendi. sonuc aynı ortalama 4 saatte sarj oluyor) ve asırı ısınma ( Ortalama 42 derece) meydana gelıyor Sıkıldım artık gıt bekle degısım al . İade etme sansım var mı Cihazı direk TELPA dan aldım.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.