Şimdi Ara

GOLF V GT nin 170 beygiri en son ne yapilir???? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
7.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AnarKin


    quote:

    Orjinalden alıntı: :S

    abi i hosda 1.4 motora naparsın ki vw ye okr para vercene piyasa bi çok araba var misal honda type-r



    Nasıl bir mantıktır anlamıyorum adam motorumu nasıl güçlendirebilirim diye yardım istiyor beyefendimiz tutup başka bir araç önerisinde bulunuyor .

    :S 0.. kaç yaş gurubuna giriyorsun sen ?? yavaş yavaş D.H. de çoluk çocuk yuvası olmaya başladı ..



    kusura bakmada düşünceden düşünceye degisir snn nasıl anlıyacagına baglı.ben sadece önerilerimi yazıorum bence yaran var hondaya karsı bunu anlıorum




  • birden 4 msj yazdım yani hangi ruh halinde olgumu siz dusunun ben sadece düsüncemi yazmistim bnm arabam daha ii diyip geçebilirdin.ben wv yi taktir etmiorum demedim wv aracım olmustu motor ve saglamlıgına hayranım .1.4 motordan 170bg 2.0dan 200 bg alan mhndisleri var.bu mesajları yazan arkların bilincsizligine veriorumdiorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: :S


    quote:

    Orjinalden alıntı: SchekiLL

    hayatında Type-R kullandın mı?
    muhtemelen hayır.
    fiyatlarından haberin var mı?
    belli ki hayır. Type-R'ın fiyatı Golf GT'den 16 milyar daha fazla.
    1.4 diye hafife aldığın makinanın ne kadar yüklenebildiğini biliyor musun?
    muhtemelen o da hayır. Golf GT'ye 16 milyarın 3te birini harcayarak 200hp'den fazla güç elde edersin. Yanında Type-R'a göre daha güçlü fren, yol tutuş, malzeme kalitesi vs.... bir sürü ekstra özelliğin olur


    nerden biliosun kullanmadıgımı hmn allanıp budaklanıosun ben her wv gold gt alana bunu sölüorum(suana kdr 3-4 kisi oldu) kızıolar cunku islerine gelmior.16milyar fazla diosun sn araban 60m deil mi ?ayrıca 2.el leri 40 larda gezior 2004-2005 type-r lerin.ve ayrıca bence typerin görüntüsünden modifiye edilebilirniginden yol tutusundan tut golfden daha ii.sen 1.4 dedigin araba modifiyeden sonra benzin icin canavara dönüsücek haberin var mı ?ndn bunları yazdım cunku cok sinirlendim



    senin typ r diye met ettiğin araç nasıl benzin çekio ondan haberin varmı bide üstüne modifiye diosun o zmn benzini vakumlar valla ayrıca golf gt nin iç dizaynı konforu kalitesi bir japon typ rında hayatta olmaz bazı şeyleri havadan atıp tutmayın o golf gt diye dalga geçtiğin araç stock halde 160 hp lik full modlu civicin 1 boy eline verio draglarda bunuda unutma kardeşim




  • Konu amacından sapmış sanırım Type R kelimesi dağıtmış konuyu.


    Arkadaşlar bu 2 aracı şuna şu kadar yapsan buna bu kadar yapsan falan gibisinden kıyaslamayın çok komik oluyor.

    Type R ın Fiyat / Performans / Kalite Vs. kıyaslanıcağı araç VW Platformunda Golf GTİ dır. O yüzden yapıcağınız bütün karşılaştırmalar manasız.



  • quote:

    Orjinalden alıntı: tamer_kajmeran


    quote:

    Orjinalden alıntı: :S


    quote:

    Orjinalden alıntı: SchekiLL

    hayatında Type-R kullandın mı?
    muhtemelen hayır.
    fiyatlarından haberin var mı?
    belli ki hayır. Type-R'ın fiyatı Golf GT'den 16 milyar daha fazla.
    1.4 diye hafife aldığın makinanın ne kadar yüklenebildiğini biliyor musun?
    muhtemelen o da hayır. Golf GT'ye 16 milyarın 3te birini harcayarak 200hp'den fazla güç elde edersin. Yanında Type-R'a göre daha güçlü fren, yol tutuş, malzeme kalitesi vs.... bir sürü ekstra özelliğin olur


    nerden biliosun kullanmadıgımı hmn allanıp budaklanıosun ben her wv gold gt alana bunu sölüorum(suana kdr 3-4 kisi oldu) kızıolar cunku islerine gelmior.16milyar fazla diosun sn araban 60m deil mi ?ayrıca 2.el leri 40 larda gezior 2004-2005 type-r lerin.ve ayrıca bence typerin görüntüsünden modifiye edilebilirniginden yol tutusundan tut golfden daha ii.sen 1.4 dedigin araba modifiyeden sonra benzin icin canavara dönüsücek haberin var mı ?ndn bunları yazdım cunku cok sinirlendim



    senin typ r diye met ettiğin araç nasıl benzin çekio ondan haberin varmı bide üstüne modifiye diosun o zmn benzini vakumlar valla ayrıca golf gt nin iç dizaynı konforu kalitesi bir japon typ rında hayatta olmaz bazı şeyleri havadan atıp tutmayın o golf gt diye dalga geçtiğin araç stock halde 160 hp lik full modlu civicin 1 boy eline verio draglarda bunuda unutma kardeşim



    off cok bilgili seyler yazmisin helal sana ztn yukarda acıklamayı yaptım daha uzatmaya gerek yok herkes gelip yok söle kıyaslama böyle kıyaslama olmuor böyle şeyler ztn 100 kişi aynı şeyi yazmış daha gelip araç fln övmeye gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi :S -- 20 Şubat 2008; 18:53:23 >




  • Zaten 170 e yazılımla çıkmış araba.Neden zorluyorsunuz.Türkiye yolları desen belli.100 e çıkıyorsun önüne araba çıkıyor.Almanya otobanı olsa neyse diyecemde.
    Elinizde patlasa tsi patladı diye konu açarsınız.
  • O motorun underrated olduğuyla ilgili çok ciddi dedikodular var. Muhtemel gücün 190bhp civarlarında olduğu söyleniyor.
    Tavsiyem Wimmer-RST chip uıygulamasıdır. Çok ciddi güçler alınabilir.


    en sın ne yapılır sorusunun ise cevabı yok. 600bhp desem ne diyebilirsiniz?
  • o arabaya yapılabilecek en uygun şey chip tir.%30 güç + %35 tork alırsın fazladan.yanii aracaın 200 hp olur.birde hava filtresi kit ini takarsan kit halinde yalnızz yaklaşık bi 220 hp yi bulur aracın.maaliyet olarakta 2 milyar bulmas sanırımm.bende audi a6 var TDI AC PERFORMANS die bi yer var ordan fiyat aldımm 750 euro dedilerr.eğer chip uygulaması yaparsan aracınaa sağlam yerlerden yaptır.öncelikle bi servise git orda sana yardımcı olucaklardır.bu bahsettiğim yer benim servisle anlaşmalıymış.bi git konuş derim bence...
  • Chio tuning ile 210 hp lere cıkarıyoruz ama farklı uygulamalarda yapılabılır
  • 200 civarı alınabilceğini duymuştum. Fakat ben olsam zorlamazdım.
  • arac twincharged dir. Hem turbo hem supercharger kullaniyor eger yanlis bilmiyorsam. Eger boyleyse supercharger kasnagini biraz daha kücülttürebilirsin. Bu basinci arttiracaktir ve düsük devirlerde daha cok guc alacaksin. Bunun yaninda buyuk ihtimal turbo boost controller takilabiliyordur ve bu da basinci arttirabilir. Turbo basincini bazi chip tuning uygulamalari da arttirmaktadir.

    Basinc artislarini kesinlikle benzin ile takviye edebilirsin ve bu da Chip tuning yada afc lerle yapilabilir, afc lerin euro versyonu muhtemelen araca uyacaktir. Bunun disinda daha cok akis saglayacak bir egzos almali veya düzgün bir yere yaptirmalisin. Artan basinci destekleyecek hatta biraz daha artmasina sebep olacaktir muhtemelen.

    Bu modifiyeleri yaparken kesinlikle basinc gostergesi ve wideband hava yakit karisimi gostergesi kullanmani öneririm. rahat rahat 210 hp leri görürsün benim tahminimce
  • Iceri giren fazla hava benzinle desteklendigi sürece ve turbo basinci mantikli sekilde arttirilirsa yani az bir miktarda.. Orjinal pistonlarinla uzun süre kullanabilirsin. Ben Mini Cooper S ime 1.3 bar basincla kullaniyorum 120bin km dir. orjinali 0.8 hala bir problem yok masallah..
  • henüz vw'ye wv diyen bir arkadaşın golf GT hakkındaki yorumları ne derece doğrudur allah bilir..
    ayrıca emin ol, ben her şeyi gördüm, bizzat kullandım ya da bindim..
  • vosvos cular neden bu kadar sert cikisiyosunuz yorumlara anlamiyorum insanlarin kalbi en cok sizin forumlarinizda kiriliyo ayipustune basa basa soyluyoorum adam bi tavisyede bulunmus ki cokda kotu bisey soylememis dedigi laf chip falan taktirma bi type r al daha iyi falan gibisinden bi sozcuk cok bos veya degil orasini tartismam ama vampir gibi emiyosunuz milletin kanini ayipp eminim banada giydirirsiniz simdi
  • benim sert çıkışım şundan sebepti;

    quote:

    Orjinalden alıntı: :S
    ve ayrıca bence typerin görüntüsünden modifiye edilebilirniginden yol tutusundan tut golfden daha ii.sen 1.4 dedigin araba modifiyeden sonra benzin icin canavara dönüsücek haberin var mı ?ndn bunları yazdım cunku cok sinirlendim


    arkadaş bence diyip bir yorum yapsa sözüm yok. mesela bence görünüşü daha iyi dese no problem.
    ancak Golf dünya üzerinde en çok satılan ve en ona çok modifiye parçası üretilmiş M1 segmenti araçtır. geçmişi 33 yıllıktır.
    benzin içen canavara dönüşecek olan type-r mıdır yoksa golf gt mi.. bir düşünün..
    bir de type-r'ın yol tutuşunu beğeniyorsanız eğer, henüz yol tutan bi araca binmemişsiniz demektir.. çünkü type-r sahipleri bile yol tutuşu artırma adına ciddi modifikasyonlara girmeden aracım iyi yol tutuyor demiyor..
    ortada tamamen kafasından geçenleri gerçekmiş gibi bi anlatım var.. malesef gerçekler onlar değil..




  • biraz alakasız olucak ama golf GT ile ilgili kullanan arkadaşlardan görüşlerini alabilirmiyim?
  • Aracında hem Turbo hemde Superşarj ( kompresör ) var.. Alt devirlerde superşarj, üst devirlerdede Turbo sayesinde gelen kesintisiz bir güç var aracında.. Gerçekten çok güzel bir motor teknolojisi.. Teknik olarak birşey söyleyemem modifiyesi konusunda fakat bence güzel bir chip uygulamasıyla, turbo ve superşarjın basınçları arttırılarak güzel şeyler yapılabilir..
  • ben 140 lığı çok kullandım. 170 liğe de birkaç kez binme fırsatım oldu..
    gerçekten çok başarılı..
    hondanın efsane vtec diye bahsedilen 1.6 VTI 160 hp makinasını da hem rollingde hem top speedde geçiyor..
    hondacılara duyrulur :)
  • Konuyu açan arkadaş golf gt'nin motor modifikasyonu için fikir öğrenmek istemiş ama konu farklı yerlere kaymış.
    quote:

    Orjinalden alıntı: SchekiLL

    hondanın efsane vtec diye bahsedilen 1.6 VTI 160 hp makinasını da hem rollingde hem top speedde geçiyor..
    hondacılara duyrulur :)


    Bırakın da geçsin yani,eğer vti'i geçemezse o golf'e yazıklar olsun derim.Çünkü vti atmosferik motor golf'te ise aşırı besleme kullanılmış,turbo+supercharger,her devirde güç üretiyor.Üstelik vti çok yeni bir motor değil,torku da normal 1.6 arabalardan farklı değil+bu haliyle 160 hp.Type-R konusuna girmeye gerek bile yok zaten arada fiyat farkı olduğunu söylemişler.Şimdi bana da Hondacı damgası yapıştıracaklar ama ben Hondacı filan değilim:)Bu arada bu kategorideki araçlar arasında Marangoni M430'ün üstüne tanımam,1.4 220 hp.
    http://otomobil.mynet.com/haberler/37-tunning/818-cep-roketi-marangoni-m430

    Golf Gt'de oldukça başarılı bir araç.Bence eksi yönü ağırlığı.Böyle sportif bir aracın bu kadar ağır olmaması gerekir,neredeyse 1300 kg.Gerçi daha yeni çıktı ama VW Scirocco'nun tasarımına hayran kaldım.Alışılmış alman otomobili çizgilerinden farklı ve son derece sportif bir araba yapmışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unforgotten -- 26 Ocak 2009; 23:14:37 >




  • ARACINIZ CHİPTUNİNGTEN SONRA 198 HP.......300 NM TORK DEGERLERİNE ULAŞIR.FİYAT 900 TL.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.