Şimdi Ara

Hafif ticari araçlara limit koysak keşke -Haberturk (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
2.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • nasıl hafif ticari ile binekleri kıyaslarken doğan şahin albea gibi modelleri saymayın deniliyor

    hafif ticari sınıfında nemo,bipper,fiorino ve kango yu saymazsan diğer modellerin gidiş,dönüş ve duruş olarak aynı fiyata satılan bineklerden bir farkı olmadığını göreceksiniz.

    2000 model berlingomuz vardı.virajlarda kapılara yapışırdık cizgisinden çıkmazdı araba
  • Şahinle falan ne alaka. Yukarıda Avensis'le karşılaştırdığımı yazdım. Böyle önyargılı-ezbere yorumlar yapacağınıza gidin showroomlara full versiyonlarını test edin.(fiorino ve benzerlerini hariç tutuyorum) Yol tutuş ve viraj kabiliyetinde B ve C sınıfı araçlardan farkı olmadığını göreceksiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Şahinle falan ne alaka. Yukarıda Avensis'le karşılaştırdığımı yazdım. Böyle önyargılı-ezbere yorumlar yapacağınıza gidin showroomlara full versiyonlarını test edin.(fiorino ve benzerlerini hariç tutuyorum) Yol tutuş ve viraj kabiliyetinde B ve C sınıfı araçlardan farkı olmadığını göreceksiniz..


    arkadaşım bariz şekilde connect ve caddy iyidir, bunlar da yeter. diğerleri kötü yol tutabilir ama bunlar iyi tutuyor demeye getiriyorsun lafı. herkes seninki gibi iyi yol tutan bir forda sahip değil, genelleme yapmaya çalışıyoruz burda. sen 3-4 kişi aile olarak biniyorsun, 140 bgin avantajı ve iyi yol tutuşla dilediğin gibi gidiyorsun ama durum çoğu ticari için seninki gibi değil. hemen alınma yani. ama bir segmentten bahsediyorsak, connecti de dahil etmeliyiz bu segmente.




  • Connect, Caddy, Partner-Berlingo, Doblo gayet iyi yol tutuşuna sahip. Elektronik sistemlerin etkisi büyük. Eski modeller aynı durumda değil/olmayabilir. Yanlış anlaşılmak istemem, Connect iyidir diğerleri tu kaka demiyorum. Hepsinin genel olarak belli bir standartın üzerinde olduğunu söylüyorum. İstisnai durumlar elbet olacaktır. Tabi herkesin bakış açısı farklı. Saygı duyarım. Ama birşeyler yazmadan önce en azından test etmiş olmalısınız..
  • hafif ticari araçlar Türkiye'nin ekonomik koşulları nedeniyle çok rağbet gören araçlar; nitekim alan kişiler bu aracı akşam evi için, sabah işi için kimi zaman da spor araç niyetine kullanıyor, ancak yapılış amaçlarının bu olmadığını sadece makaslı oluşundan bile anlayabilirsiniz, ekonomik koşullarımız 3 araç almaya yeterli olmadığı için çok amaçlı araçlara yöneliyoruz, hız sınırlamalarındaki kriterlerin araçların fiziki yapısı ile ilgisi yok ülkemizde, nitekim ruhsatında kamyonet yazan aracın bir civata bile farkı olmayan ruhsatında otomobil yazan versiyonları da mevcut (örnek: doblo - doblo panorama), hız sınırlarımız yenilenen teknolojik araçlarımız da gözönüne alınarak bir miktar arttırılabilir tabi ki ancak memleketimizde hiçbirşey düzgün yapılmadığı için yolun nerde ne zaman kıvrılacağı, nerde önümüze bir at, eşek, köpek yada içine adam yatabilecek büyüklükte bir çukur çıkacağı bizler tarafından değil o yolu yapan mühendis tarafından bile öngörülemediği için bu da yapılamıyor. Velhasılıkelam; en azından şimdiki koşullarımız ile hız felakettir.

    Şu büyük motorlu yada spor araç örneği veren arkadaşlara da lafım, sen de güvende değilsin, araca fazla para vermiş olman ve performansı yüksek bir aracın olması o aracın fizik kurallarına karşı gelebileceğini göstermez, nitekim sen yüksek hızda giderken herkes kadar tehlikedesindir ancak aracın sana bunu hissettirmez. Aşırı hıza tutkunsan motorsporları ile uğraşabilirsin (pistlerde), senin ölmen yada sakat kalman kimsenin umrunda değil, bu senin seçimindir ancak halkı tedirgin etmeye yada tehlikeye atmaya hakkınız yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    eğitim şart .eğitemiyosanız ,eğitime rağmen hala 150 basan öküzler varsa yüksek ceza lazım.

    radara giren otomobilin kasko değerinin 20de biri kadar ceza ödesin .alt sınır 500 tl olsun. 200 milyarlık suv a binen e 100tl hiç koymuyor çünkü, bi 10.000 tl verirse belki yavaş gider.hatalı sollayan kırmızıda geçen de aynı şekilde .hatalı park ruhsat göstermeme vs cezalar aynı kalsın. ama hayati olan hatalar mutlak çok arttırılmalı.


    bunlar sıkı şekilde denetlensin bayramda 200değil 5 kişi bile ölmez.o cezları uygulayın bakalım 111 yapan oluyormu yada ticarilerde 91.


    http://www.trafik.gov.tr/sss/sss.aspx


    yaşı tutanlar da mutlaka müfettiş olsunlar.


    Yaşım 37 bu trafik müfettişliğine üç sene sonra başvurmayı düşünüyorum ama başvurular doluluk yüzünden kabul edilmiyormuş şu an....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    eğitim şart .eğitemiyosanız ,eğitime rağmen hala 150 basan öküzler varsa yüksek ceza lazım.

    radara giren otomobilin kasko değerinin 20de biri kadar ceza ödesin .alt sınır 500 tl olsun. 200 milyarlık suv a binen e 100tl hiç koymuyor çünkü, bi 10.000 tl verirse belki yavaş gider.hatalı sollayan kırmızıda geçen de aynı şekilde .hatalı park ruhsat göstermeme vs cezalar aynı kalsın. ama hayati olan hatalar mutlak çok arttırılmalı.


    bunlar sıkı şekilde denetlensin bayramda 200değil 5 kişi bile ölmez.o cezları uygulayın bakalım 111 yapan oluyormu yada ticarilerde 91.


    http://www.trafik.gov.tr/sss/sss.aspx


    yaşı tutanlar da mutlaka müfettiş olsunlar.


    Bu komik hız sınırları düzenlensin ben razıyım ağır yaptırımlara..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JasoNBuraK -- 4 Eylül 2011; 17:43:08 >




  • 2011 açık kasa transit ile 165 i gördüm dahada giderdi (en düşük model)

    Bunlarda sınırlayıcı olması lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sdrive -- 4 Eylül 2011; 19:32:30 >
  • bole bir konu basligi var...

    TİCARİ CANAVARLAR.

    http://forum.donanimhaber.com/m_52365851/tm.htm
  • Araba üreticileri arabaları satarken; Şöyle yol tutar, 0 dan 100 e şu kadar saniyede çıkar, fren mesafesi şu kadar kısadır diyerek satarsa, hatta arabanın yapamadıklarını da yapıyormuş gibi anlatırsa, arabayı alan vatandaşta altındaki arabayı KITT (Kara Şimşek) sanırsa, Kendini de Michael Knight'in yerine koyarsa, bu kazalar olmaya devam eder.

    Bunun ticarisi, otomobili yok. Her sınıf için geçerli.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.