Şimdi Ara

Hakem Heyeti Başvuru Yapıldı SÜREÇ - Gold Bilgisayar'dan Alışveriş Yapmayın !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
3
Favori
2.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DİKKAT

    HAKEM HEYETİNE BAŞVURUMU YAPTIM

    Evet arkadaşlar Cuma günü işim çıktığından dolayı Hakem Heyetine gidememiştim. Bugün gittim belgelerimi eksiksiz teslim ettim bana yardımcı oldular ve bilirkişinin beni arayacağını cihazı inceleyeceğini söylediler. Ona göre rapor tutup hakem heyetine dönüş yapıp lehime veya alehime karar verilecek. Cihazı 1699'a almışım ben faturasını aldım muhasebeciden, artık 1200 değil 3000 liraya kadar başvuru oluyordu sanırım. Aklınızda olsun çok basit şeyler artık sakın yedirmeyin hakkınızı bu şerefsizlere, gidin hakkınızı arayın.


    Neler gerekiyor diye soran olursa;

    1. Fatura aslının İKİ adet fotokopisi.
    2. İkametgah İKİ tane orjinal olacak. ( Fatura Kimin Adına İse )
    3. Elindeki servis kağıtlarının tamamının İKİŞER tane fotokopisi.

    4. Bunları tamamladıktan sonra Kaymakamlığa gidiyorsunuz. Yalnız İkametgahı yerinizde olsam Kaymakamlıktan alırım çünkü Muhtarlıkta boşuna 8-10 lira para vermeyin tanesine.
    Kaymakamlıkta bunu ücretsiz çıkarırsınız İKİ tane ,ister 10 tane ücretsiz arkadaşlar bilginiz olsun.
    Kaymakamlıkta yapmanız gereken şey şu; Bir tane oda var, bu oda da size yardımcı olacak kişi de bulunuyor sakın boşlamayın bu tarz konuları. O odadan dilekçe örneği var onu alıyorsunuz.
    Sırasıyla zaten her şey yazıyor. Şikayet edeceğiniz firmanın ismi, adresi, şikayet nedeniniz, fatura kimin adına ise şikayet edenin tc numarası, imzası,telefon numarası, adresi bunları da yazıyorsunuz.
    Ortada boş bir alan var , burada problemi yazıya dökeceksiniz. Ben elimdeki servis kağıtlarının tarihlerini ve servis kağıdının işlem kodlarını yazdım yan yana ve veriliş nedenlerini de yazdım.
    Süreci çok kısa bir şekilde kendi ağzımdan anlattım.
    En son altına ad soyad imza atıyorsunuz bitti bu kadar. Ondan sonra diğer bir oda var görevli kişi sizi yönlendiriyor. Oraya gidip şikayetinizi sözlü olarak söylüyorsunuz , ben cihazı yanımda götürdüm ama bakmadı çünkü o onun işi değilmiş.
    Neyse belgelerinizi kontrol ediyor ve teslim alıyor işiniz bitti. Bundan sonra top hakem heyetinde siz bekliyorsunuz yalnızca bu kadar. Ücret falan da almıyorlar bu kadar kolay yani.



    Gözünüzde sakın büyütmeyin, sadece bir kaç saatinizi ayırarak bile bu işi çözebilirsiniz.
    Yeter ki hakem heyetine gitmeden önce fatura ve servis kağıtlarının ikişer tane kopyasını alın yanınıza ama ikametgah orjinal olacak 2 tane o fotokopi olmasın. Fatura fotokopi olacak 2 tane.
    Kaymakamlığa gittiğinizde sadece size o dediğim formu doldurmak kalsın onu da 15 dk hazırlarsınız ve içeri teslim edersiniz.
    Hakkınızı arayın diye ne kadar basit bir şey olduğunu anlatmaya çalışıyorum. Herşey hazır ise sizin kaymakamlıkta sadece 15 20 dklık işiniz oluyor sıra falan da yok haberiniz olsun. Ben Üsküdar gibi yerde 10 15 dk hallettim işimi.

    İKAMETGAHI MUHTARLIKTAN ALMAYIN KAYMAKAMLIKTA ÜCRETSİZ ÇIKARILIYOR.






    Arkadaşlar hiç uzatmayacağım başıma gelenleri madde madde kısaca yazıyorum.

    2013 Mayıs Ayında Xperia Z cihaz aldım. Ben cihazı aldıktan sonra paralel ithalat olduğunu ve cihazımın gold bilgisayarın yan kuruluşu olan Ess Elektronik garantili olduğunu öğrendim ama iş işten geçmişti.

    1. Cihazım Bozuldu. Kamerasında lekeler oluştu. Cihazı servise verdim 10 gün içinde tamir edip yolladılar. Cihazdan sadece bir tane çizik vardı geldiğinde onun dışında düzgün yapmışlardı.
    Aynı zamanda arka kapak yukarı doğru kalkıktı yani kapak atması sorunu da vardı o sürekli devam etti.

    2. 1.5 - 2 ay kadar önce arka kapağım çatladı cihazı servise verdim 10 gün bekledim cihazım tamir olmadan geri geldi.
    Sebebi ben ücret onayı vermemişim. Birincisi ücret onayı almadan kesinlikle tamir istedim ne kadar tutarsa tutsun diye not aldılar ona rağmen yapmadılar. Ayrıca beni kimse de aramadı onay için. Telefonum 7/24 açıktır.

    3. Cihazımı tekrar yolladım servise bu sefer ess elektroniğe gittim kendim bıraktım. Cihazım tamir oldu aldım 1 gün kullandım arka kapak tekrar attı tırnakla kaldırılıyordu içi görünüyordu.

    4. Cihazımı tekrar götürdüm Ess Elektroniğe verdim. Tekrar tamir ettiler bu sefer tekrar aldım tekrar attı arka kapak. Kullandıkça şişmeye devam etti tekrar tırnakla kaldırılır hale geldi.
    Ayrıca defalarca su testi istememe rağmen bileklik takma yerinden su testi yapmadıklarını anladım. Kullanmaya bağlı tozlanma hala duruyordu beni de salak sanıyorlar.

    5. Cihazımı tekrar servise gönderdim ve sürekli mazot yakıp duruyorum bunlar yüzünden. Bu sefer gittim tekrar bıraktım artık ama bu sefer gold'a verdim altunizadeye. Adamlar mal mal suratıma bakıyorlar artık.
    Cihazı gittim teslim aldım. Üstelik beni aradılar cihaz altunizadeye gönderildi diye gittim telefon yok boşuna gitmiş oldum. Neyse sonra mesaj attılar gittim aldım baktım sol üstten yine atmış kapak. Bu sefer alt kısımlarda şişik yani daha beter geldi.
    Bunun yanında kapağın sivri kısımlarında kılcal bir sürü çizik de mevcut.
    Neyse dedim telefonu aldım arabaya koydum kullanmayacağım artık falan sinirlerim tepeme çıktı.

    6. Şikayet var.com a yazı yazdım beni aradılar yardımcı olacaklarını söylediler ama bu sefer ess elektroniği değil gold üzerinden şikayet yaptım. Gerçi kimi kime şikayet ediyoruz. Pegasus Ess elektronik adı altında bunlar zaten gold'un alt yapısında ki firmalar aklınızda olsun yani.
    Eda Hanım diye biri bana 2 tane mail adresi verdi. destek@essteknik.com.tr diğeri de destek@erc.com.tr ikisine de mail atmamı söyledi attım. Ama günler geçti hala ses seda yok. Cihazımı da altunizadeye vermemi söyledi bende dedim ki cihazımın bu altıncı gidişi servise eğer değiştirmeyecekseniz
    boşuna göndermeyeyim Kaymakamlığa gideceğim ben dedim. Elimde tam 6 tane servis kağıdı var çünkü. Neyse bana yardım edeceğini söyledi bende cihazı gittim verdim. 6 gün oldu kimse ne aradı ne sordu.
    Sabrım şurada taştı. Netten araştırın arkadaşlar. Ess elektroniği aradığınızda kesinlikle muhatap yok. Call center konuşuyor, size kaçıncı sırada olduğunuzu söylüyor ama dakikalarca bekliyor en sonunda bezip kapatıyorsunuz telefonu.
    Sonra ulaştım ama nasıl ulaştım tam bir komedi. Tabi Türk aklı var bizde. Adamlar nasıl olsa pegasus ess bilmem ne birlikte çalışıyorlar aradım metroyu (bu da gold un ana merkezi) buradan beni yönlendirdiler ess ye :D tabi telefonu açtılar konuştum o kadar gün geçmiş cihazımın daha yeni
    ellerine geçtiğini öğrenmiş oldum komik bir durum inanın yaşayan bilir yani.

    Sonuç olarak cihazım 1.5 2 aydır kullanılamaz halde ve 1700 lira verdiğim cihazdan faydalanamıyorum. Cihazım 6 defa servise gitti kaymakamlığa başvurmak için gün sayıyorum. Değiştirmezlerse isterse 6 ayda sonuçlansın yine de şikayet edeceğim.
    Sizi buradan uyarıyorum. Gold bilgisayar fiyatları ile müşteri çekebiliyor eyvallah ama kanmayın 150 200 liralık vip protect yaptırsanız dahi sizi adam yerine koymuyorlar. Herşey size malı satana kadar.
    Sakın bu firmadan alışveriş yapmayın bakın bir şekilde sizi kanser eder hale getiriyorlar.
    Ben sizlerin telefonlarınıza olan düşkünlüğünüzü biliyorum buradan gold'u kınıyorum beni 2 aydır manyak ettiler.
    Okuyanlara teşekkürler bilinçlenin istiyorum. Benim gibi paralel ithalat olayına düşmeyin. En azından dist garantili alınca marka da size destek oluyor. Ben şu anda sony ye laf edemiyorum çünkü sony müdahale edemiyor gold kendi getirdiği için.
    Hepinize iyi forumlar. Yaşadıklarım bunlar sizin yaşamanızı istemiyorum.




    Tag ; esselektronik,xperiaz,xperia,sony,kapak sorunu,xperia problem,garanti,şikayetvar,ess,pegasus,gold



    6.Defa servisten gelen cihazımın son durumu bu arkadaşlar kutudan bu şekilde çıktı.

     Hakem Heyeti Başvuru Yapıldı SÜREÇ - Gold Bilgisayar'dan Alışveriş Yapmayın !!!
     Hakem Heyeti Başvuru Yapıldı SÜREÇ - Gold Bilgisayar'dan Alışveriş Yapmayın !!!

    Arkadaşlar Cumartesi sabah mesaj geldi yani 24'ünde Gold'dan ,cihazımı 6. defa göndermiştim servise neyse gittim.
    Adam kutuyu verdi açtım telefonu adamın yanında bak dedim adama. Adam bir baktı arka kapak bildiğin üst taraf komple çıkık gelmiş.
    Gülmeye başladım. Dedim buyur ağabey bak görüyor musun cihazı nasıl yolluyorlar falan. Kutudan bu şekilde çıktı arkadaşlar cihazım yalan dolan yok bende aynen bu şekilde fotoğrafları ekledim.
    Şerefi haysiyeti bozuk bir firmaymış Allah belalarını versin başka bir şey demiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teknode -- 10 Haziran 2014; 0:16:06 >







  • Allah kolaylık versin kardeşim. Bende gold dan almaya gittim z yi, tezgahtar bir kutu çıkarttı, baktım kutunun dışında, kutuya yapışık şekilde şlinglenmiş adaptör dönüştürücü gibi bişey var. Bu ne dedim, xperia z nin orjinali böyle dedi :D bende size hayırlı işler ozaman dedim çıktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gold un paralel ithalat olayını bende çözemedim geçen sene bir arkadaşım galaxy mega almıştı telefonun IMEI kaydı sistemde gözükmüyordu telefonun kapatılacağına dair mesaj gelmişti sonradan öğrendik bizde paralel ithalat olduğunu.
  • 1yil kadar önce arkadaşım s3 almış pek anlamıyor resmi distribütör garantili diye paralel ithalat cihazı distribütör fiyatına vermişler.birkaç ay sonra IMEI ile ilgili s!s gelince anlıyorum diye benden yardim istedi bunun sonucunda anladık olayı.simdi mahkemesi sürüyor gold ile.çünkü adamlar IMEI olayını reddediyor kullanıcı hatası vs diyor.zaten aram yoktu gold ile sanalpazar hariç,artik daha da olmayacak anlaşılan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Gerçekten çok üzücü bir durum. Üstelik bir de paralel çıkması daha da kötü bir durum. Bence sonucu ne olursa olsun yetkili mercilere başvur. Bu gibi çakallara meydanı boş sanarak hakkınızı yedirmeyin.
    Vay gold vay meğerse resmi distributor diye insanlara paralel ürünleri veriyorlarlarmış. Milleti bilinçlendirmen çok iyi oldu. İnşallah en kısa zamanda hakkın olanı alırsın... Bu tecrübeyle Gold'un da ne mal olduğunu anlamış olduk. Ayrıca teşekkür ederim bilgilendirme için...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıkıntılı bir süreç. Umarım çözümlenir... Bilgilendirme için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hârimi

    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Gerçekten çok üzücü bir durum. Üstelik bir de paralel çıkması daha da kötü bir durum. Bence sonucu ne olursa olsun yetkili mercilere başvur. Bu gibi çakallara meydanı boş sanarak hakkınızı yedirmeyin.
    Vay gold vay meğerse resmi distributor diye insanlara paralel ürünleri veriyorlarlarmış. Milleti bilinçlendirmen çok iyi oldu. İnşallah en kısa zamanda hakkın olanı alırsın... Bu tecrübeyle Gold'un da ne mal olduğunu anlamış olduk. Ayrıca teşekkür ederim bilgilendirme için...

    Hocam bu adamlar kendileri getiriyor malları. Hatta nette biraz araştırırsanız çokça şikayet bulabilirsiniz.
    Adam LG televizyon almış LG teknik servisi çağırıyor adamlar geliyor televizyona bakıp gidiyorlar. Bunları sonradan araştırınca öğrendim. Bu bizim garantimizde değil deyip basıp gitmişler.
    O adam da sıkıntılı bir süreç yaşamış. Gold resmen insanları kandırıyor. Çünkü inanın şubesine gidince gayet güzel karşılanıyorsunuz ve bakımlı düzgün yerleri var.
    Ona aldanıp alıyorsunuz ama ondan sonra başlıyor zaten mevzu. Teknik servis dedikleri Ess elektronik ve Pegasus televizyon telefon, playstation, mp3 çalar, tablet aklınıza ne geliyorsa tamir etmeye çalışıyor.
    Bir teknik servis bu kadar fazla ürünü aynı anda onarım imkanı veremez. Verirse de işte böyle eline yüzüne bulaştırır. Bu yüzden sıkıntılı bir süreç. Bir de bu ara taşınıyorlarmış o da bana denk gelir zaten lanet olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QuickPlay

    gold un paralel ithalat olayını bende çözemedim geçen sene bir arkadaşım galaxy mega almıştı telefonun IMEI kaydı sistemde gözükmüyordu telefonun kapatılacağına dair mesaj gelmişti sonradan öğrendik bizde paralel ithalat olduğunu.

    Web sitesine bakarsanız eğer;

    Iphone 5s 2200 lira dist yazar
    Iphone 5s 1899 lira diye de yazar.

    Biri dist garantili biri de gold garantili. Şöyle düşün, sen iphone aldın ya hani. Apple açıklama yaptı 5 alanların güç tuşu bozuksa koşulsuz değiştiriyor. Eğer sen gold garantili aldıysan öyle bir hakkın olmuyor çünkü senin işin ess elektroniğe kalmış.
    Onlarda zaten süründürüyorlar beni süründürdükleri gibi. Ya düşün adamların teknik servisini aradım tam 15 dk bana Mozart dinlettiler ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: QuickPlay

    gold un paralel ithalat olayını bende çözemedim geçen sene bir arkadaşım galaxy mega almıştı telefonun IMEI kaydı sistemde gözükmüyordu telefonun kapatılacağına dair mesaj gelmişti sonradan öğrendik bizde paralel ithalat olduğunu.

    Web sitesine bakarsanız eğer;

    Iphone 5s 2200 lira dist yazar
    Iphone 5s 1899 lira diye de yazar.

    Biri dist garantili biri de gold garantili. Şöyle düşün, sen iphone aldın ya hani. Apple açıklama yaptı 5 alanların güç tuşu bozuksa koşulsuz değiştiriyor. Eğer sen gold garantili aldıysan öyle bir hakkın olmuyor çünkü senin işin ess elektroniğe kalmış.
    Onlarda zaten süründürüyorlar beni süründürdükleri gibi. Ya düşün adamların teknik servisini aradım tam 15 dk bana Mozart dinlettiler ya.


    arkadaş mağazadan aldığında distribütör garantisinden bahsetmemişler ben yoktum alırken tekrar golda götürdüğümüzde ben salağa yatarak sorduğumda resmi samsung türkiye garantili demişlerdi hadi tamam onada eyv imei kaydı olmaması ne alaka bildiğin kaçak sokmuşlar




  • Gecmis olsun,gold ve bimeks boyle malesef,cakal esnaf resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GodisCoking

    1yil kadar önce arkadaşım s3 almış pek anlamıyor resmi distribütör garantili diye paralel ithalat cihazı distribütör fiyatına vermişler.birkaç ay sonra IMEI ile ilgili s!s gelince anlıyorum diye benden yardim istedi bunun sonucunda anladık olayı.simdi mahkemesi sürüyor gold ile.çünkü adamlar IMEI olayını reddediyor kullanıcı hatası vs diyor.zaten aram yoktu gold ile sanalpazar hariç,artik daha da olmayacak anlaşılan

    Adamların olayı şöyle. 5 tane şirket açmış adam.

    1. depo genel merkes METRO ELEKRONİK
    2. Gold bilgisayar şubeleri
    3. Ess elekronik
    4. Pegasus elekronik


    ESS ve Pegasus elekronik iki ayrı firma gibi görünüyor ama inanmayın ikisi de aynı teknik servis.
    Yani ess nin adresi ve telefonu ile pegasusun adresi ve telefonu bir ama iki ayrı firma gibi kurmuşlar üç kağıtçılar.

    Bana ess garantili Z denk geldi, belki bir başka kutuya da Pegasus garantisi koymuşlardır o da pegasus garantili olmuştur.
    Bu adamlar çok fenalar bildiğiniz gibi değil. 6. görüşüm de Altunizade ürün kabuldekiler artık yüzümü ezberlediler teslim alırken bir tavırlar falan tek sorun kapak mı bilmem ne.
    Sana ne ki şerefsiz 1700 lira veren benim problem yaşayan benim atarlanan sensin. Küfür ettirecekler adama böyle üç kağıtçı firma görmedim ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QuickPlay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: QuickPlay

    gold un paralel ithalat olayını bende çözemedim geçen sene bir arkadaşım galaxy mega almıştı telefonun IMEI kaydı sistemde gözükmüyordu telefonun kapatılacağına dair mesaj gelmişti sonradan öğrendik bizde paralel ithalat olduğunu.

    Web sitesine bakarsanız eğer;

    Iphone 5s 2200 lira dist yazar
    Iphone 5s 1899 lira diye de yazar.

    Biri dist garantili biri de gold garantili. Şöyle düşün, sen iphone aldın ya hani. Apple açıklama yaptı 5 alanların güç tuşu bozuksa koşulsuz değiştiriyor. Eğer sen gold garantili aldıysan öyle bir hakkın olmuyor çünkü senin işin ess elektroniğe kalmış.
    Onlarda zaten süründürüyorlar beni süründürdükleri gibi. Ya düşün adamların teknik servisini aradım tam 15 dk bana Mozart dinlettiler ya.


    arkadaş mağazadan aldığında distribütör garantisinden bahsetmemişler ben yoktum alırken tekrar golda götürdüğümüzde ben salağa yatarak sorduğumda resmi samsung türkiye garantili demişlerdi hadi tamam onada eyv imei kaydı olmaması ne alaka bildiğin kaçak sokmuşlar

    Hocam onlar istese dakikasında kayıt yaparlar o cihazı ama işte dedim ya adamlar kurumsal görüntülü ama kurumsal falan değiller. Bunda devletin suçu büyük bu tarz firmalara hep izin verdiler kontrol etmediler adamlar kafasına göre at koşturuyorlar.
    O kadar çok mağduru var ki ess elekronik gold'un anlatamam yani ve hepsi aynı tarz şeyler. Aradım açan yok, muhatap yok, arızalı ürünüm arızalı geri geldi tamir edildi diye, ürünüm serviste bilgi alamıyorum.
    VIP protect yaptırsan da ayrı dert, o zamanda teknosaki distli cihazın aynı fiyatına denk geliyor bir şey değişmiyor. Sen resmen vip yaptırırken distli ürünün garantisini satın alıyormuşsun gibi oluyor.
    O yüzden de distli almak daha mantıklı olmuş oluyor. O zaman bilmiyorduk kötü zamanımıza denk geldi bilgisizce alışveriş yaptık işte.Şimdi de çekiyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: co.mr

    Allah kolaylık versin kardeşim. Bende gold dan almaya gittim z yi, tezgahtar bir kutu çıkarttı, baktım kutunun dışında, kutuya yapışık şekilde şlinglenmiş adaptör dönüştürücü gibi bişey var. Bu ne dedim, xperia z nin orjinali böyle dedi :D bende size hayırlı işler ozaman dedim çıktım.

    Ben orada açıp bakmamıştım hocam. Geldim eve kutuyu bir açtım dönüştürücü var içinde. Açtığım içinde geri verme gibi bir durum ortadan kalkmış oldu.
    O zaman da araştırmıştım biliyordum bunların başıma geleceğini çünkü hangi siteye girsem kötülemişler gold'u ve ess yi.
  • Kendi tecrübemle sabittir Gold dan ürün alanın işi ALLAH'a kalmış.
    Saglam çıkarsa ne ala, bir sorun varsa çözmek ıcın gayret bıle sarfetmıyor kalıtelı ınsan evlatları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevejones

    Gecmis olsun,gold ve bimeks boyle malesef,cakal esnaf resmen.

    Eyvallah hocam. Benim naçizane tavsiyemdir kesinlikle alışveriş yapmayın yani. Gidin 200 lira fazla verin benim gibi bu hataya sakın düşmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: stevejones

    Gecmis olsun,gold ve bimeks boyle malesef,cakal esnaf resmen.

    Eyvallah hocam. Benim naçizane tavsiyemdir kesinlikle alışveriş yapmayın yani. Gidin 200 lira fazla verin benim gibi bu hataya sakın düşmeyin.

    Bende bu yuzden spyi 1250den g2yide lg turkiye diye 1699dan aldim,tabi insallah isimiz dusmez sen ver t.heyetine sonrada catir catir yeni cihazini alirsi. Piyasada fiyatlarda dusmus olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnt-2

    Kendi tecrübemle sabittir Gold dan ürün alanın işi ALLAH'a kalmış.
    Saglam çıkarsa ne ala, bir sorun varsa çözmek ıcın gayret bıle sarfetmıyor kalıtelı ınsan evlatları.

    Mersinde yaşayan halamın oğlu vip protectli s4 aldı. Telefonun bataryası şişmiş bozulmuş. Vip protect olmasına rağmen sadece 1000 liralık çek vermiş hırsızlar.
    Yani o vip protect olayında da insanları soyuyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevejones


    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    quote:

    Orijinalden alıntı: stevejones

    Gecmis olsun,gold ve bimeks boyle malesef,cakal esnaf resmen.

    Eyvallah hocam. Benim naçizane tavsiyemdir kesinlikle alışveriş yapmayın yani. Gidin 200 lira fazla verin benim gibi bu hataya sakın düşmeyin.

    Bende bu yuzden spyi 1250den g2yide lg turkiye diye 1699dan aldim,tabi insallah isimiz dusmez sen ver t.heyetine sonrada catir catir yeni cihazini alirsi. Piyasada fiyatlarda dusmus olur

    Hocam elimde 6 tane servis kağıdı var şu anda. Hepsinde de arka kapak sorunu diye not yazılı.
    Bu şekilde hakem heyetine gitsem bana yardımcı olurlar mı yani elimdeki servis kağıtları yeterli midir. Daha önce tecrübem olmadı da o yüzden biliyorsan diye soruyorum.




  • Benimde olmadi ama bildigim duydugum okudugum kadariyla ayni sekil 3 arizada para iadesi yada sifirini verilmeli tarzinda karar cikiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevejones

    Benimde olmadi ama bildigim duydugum okudugum kadariyla ayni sekil 3 arizada para iadesi yada sifirini verilmeli tarzinda karar cikiyor.

    ya bana bi dönüş yapsalar onu bekliyorum. olumlu olumsu dönmediler bile. dönsünler değiştirmiyoruz desinler isterseler tamir etsinler yine de kaymakamlığa gideceğim. kafayı taktım yani. o yaktığım mazotların hesabını soracağım. 3 kere sancaktepeye gittim 3 defa da altunizadeye. e mağdur da olduk iki aydır iphone 4 kullanıyorum idareten beş para etmez bir cihaz. özledim valla telefonumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.