Şimdi Ara

HB Yanlış Gönderilen Bilgisayar İadesi, Kutusu Açıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
1.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Hepsiburada'dan 13.9.2016 - 19:06 tarihinde "Asus K555LB-XO409T Intel Core i5 5200U 2.2GHz/2.7GHz 4GB 1TB 15.6" Taşınabilir Bilgisayar" satın aldım, ürün 18.9.2016 - 11:18 tarihinde kargoya verildi ve 20.9.2016 17:47'de kargodan teslim alındı. Asus Notebook kutusunu açtıktan sonra gönderilen ürünün düşük model işlemcili, düşük model ekran kartlı, freedos farklı bir model olduğunu fark ettim. Kutunun arkasında ufak bir etikette ürünün kodu yazıyor elbette, fakat böyle bir yanlış yapılabileceği aklıma gelmediği için önce kutuyu incelemeyi düşünemedim. Satın aldığım ürün i5, GT940 ve Windows 10 ile birlikte gelecekti. Hemen iade başvurusunda bulunup gönderilen "X554L i3-4005U" ürününü kutu içeriği eksiksiz bir şekilde ertesi gün kargoya verdim.

    İade bildirimlerinde şu şekilde gözükmekte:

    22.9.2016 Ürün Kargodan Teslim Alındı
    21.9.2016 Ürün Müşteri Tarafından Kargoya Verildi
    20.9.2016 Müşteri Gönderi Onayı Verildi

    Durumu "İşleminiz devam ediyor" şeklinde. Dün şu şekilde bir soru sordum: "Merhaba, iade sebebiyle göndermiş olduğum ürün 22.9.2016 tarihinde Hepsiburada tarafından kargodan teslim alındı şeklinde gözüküyor. Sitede "Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, iade koşullarına uygunluğu incelenmekte ve 2 iş günü içerisinde işleminiz sonuçlandırılmaktadır." şeklinde belirtilmekte. Acaba ürünün iade durumu hakkında bilgi alabilir miyim? Teşekkürler." ve cevap olarak bugün öğlen şunu yazdılar:

    "Belirtmiş olduğunuz konu hakkında gerekli incelemelerin yapılması için işlem süreci başlatılmış olup, arıza – iade birimi ile iletişime geçilmiştir.

    Gerekli araştırmalar yapılarak kısa sürede tarafınıza 54729436 nolu siparişinizde yer alan Asus K555LB-XO409T Intel Core i5 5200U 2.2GHz/2.7GHz 4GB 1TB 15.6" Taşınabilir Bilgisayar ürünü hakkında detaylı bilgi verilecektir.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla."


    Bugün ayın 28'i oldu, verdikleri yanıtta da herhangi bir bilgi bulunmuyor ve hala beklemedeyim. Merak ettiği şey şu, bilgisayarın kutusu açılmış olduğu için iadeden caymaları mümkün mü? Bariz bir şekilde satıcıdan kaynaklanan bir hata söz konusu. Tamam, ürün hatalı olmayabilir fakat gönderilen ürünün yanlış olmasının Hepsiburada kayıtlarında kanıtlanabilir bir durum olduğunu düşünüyorum. Ürün Hepsiburada altında bulunan ayrı bir satıcıya da ait değil, satıcı doğrudan Hepsiburada olarak geçiyor.

    Benzer bir durum yaşamış arkadaşlar varsa, tecrübelerini paylaşırlarsa memnun olurum.







  • ürün faturasında hata var mı?
    kargolama işlemlerinin yapıldığı depolarda görüntü kaydı alınıyor diye biliyorum.
    seri numaralarına bakarak yanlış gönderilen ürünün de kendi depolarından çıktığı bulunabilir.
  • Tabi o kadar önemli olmasa da ben bir barfiks demiri almıştım kapıya takmaklık. Civata delikleri açılmamıştı. Kutudan da belliydi zaten daha önce de iade edilmiş. Bantlanmış kutuyla geldi. İade ettik, 2 haftaydi yanlis hatirlamiyorsam para iadesi yapıldı. Sen sürekli fiş aç hocam işte pc lazım bana diye falan acele ettir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TanısanSendeSeversin

    Tabi o kadar önemli olmasa da ben bir barfiks demiri almıştım kapıya takmaklık. Civata delikleri açılmamıştı. Kutudan da belliydi zaten daha önce de iade edilmiş. Bantlanmış kutuyla geldi. İade ettik, 2 haftaydi yanlis hatirlamiyorsam para iadesi yapıldı. Sen sürekli fiş aç hocam işte pc lazım bana diye falan acele ettir.
    Benzer durumlar çok varda rakip sitelerin birer birer batmasıyla hb çok değişti.

    Eski uygulamalar sana referans olmaz, ne dersek yalan olur.

    İçine ettiler güzelim sitenin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    Benzer durumlar çok varda rakip sitelerin birer birer batmasıyla hb çok değişti.

    Eski uygulamalar sana referans olmaz, ne dersek yalan olur.

    İçine ettiler güzelim sitenin.

    Alıntıları Göster
    Aşağı yukarı benzer bir durum bende de var. Hepsiburada'dan HP 1115 yazıcı aldım, sitede ürün açıklamasında "all in one yazıcı" diyor, ürün geldi, çok kurcalamadan bağlantı kurulum, kartuşları takma falan işleriyle uğraştım, sonra bir baktım ürün "all in one" falan değil, yani scan ve fotokopi özelliği yok, sadece yazıcı. Aynen paketleyip iadeye gönderdim, bugün "iadeniz reddedildi" mesajını gördüm. Müşteri hizmetlerine yazdım, ne yazdığımı okumadan standart cevap yapıştırdılar, "ürün kullanıldığından iade kabul edilmedi" diye. Birdaha yazdım bakalım ne olacak. Ürün açıklamasında da hala "all in one" yazıyor. Satıcı da Hepsiburada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxtreme

    ürün faturasında hata var mı?
    kargolama işlemlerinin yapıldığı depolarda görüntü kaydı alınıyor diye biliyorum.
    seri numaralarına bakarak yanlış gönderilen ürünün de kendi depolarından çıktığı bulunabilir.


    Faturada satın aldığım ürün yazıyor, yani "Asus K555LB-XO409T".
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sina-an

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxtreme

    ürün faturasında hata var mı?
    kargolama işlemlerinin yapıldığı depolarda görüntü kaydı alınıyor diye biliyorum.
    seri numaralarına bakarak yanlış gönderilen ürünün de kendi depolarından çıktığı bulunabilir.


    Faturada satın aldığım ürün yazıyor, yani "Asus K555LB-XO409T".

    Alıntıları Göster
    faturada yazan ürün ile gelen ürün farklı ise değiştirmek zorundalar hatta sipariş detayı + fatura aynı , gelen ürün farklı ise değiştirmek zorundalar.

    sıkıntı çıkartırlarsa mahkemeye gidin.

    bu arada twitter üzerinden hbaysenur isimli kişiye ulaşin birebir yardımcı olacaktır.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McCarty

    faturada yazan ürün ile gelen ürün farklı ise değiştirmek zorundalar hatta sipariş detayı + fatura aynı , gelen ürün farklı ise değiştirmek zorundalar.

    sıkıntı çıkartırlarsa mahkemeye gidin.

    bu arada twitter üzerinden hbaysenur isimli kişiye ulaşin birebir yardımcı olacaktır.

    Alıntıları Göster
    bende fatura doğru, ürün doğru ama ürünün tanıtımı yanlış. Ürün hakkında yanlış bilgi vermişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McCarty

    faturada yazan ürün ile gelen ürün farklı ise değiştirmek zorundalar hatta sipariş detayı + fatura aynı , gelen ürün farklı ise değiştirmek zorundalar.

    sıkıntı çıkartırlarsa mahkemeye gidin.

    bu arada twitter üzerinden hbaysenur isimli kişiye ulaşin birebir yardımcı olacaktır.

    hbaysenur'a durumu bildirdim ve yanıt bekliyorum. Yardımınız için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sina-an

    quote:

    Orijinalden alıntı: McCarty

    faturada yazan ürün ile gelen ürün farklı ise değiştirmek zorundalar hatta sipariş detayı + fatura aynı , gelen ürün farklı ise değiştirmek zorundalar.

    sıkıntı çıkartırlarsa mahkemeye gidin.

    bu arada twitter üzerinden hbaysenur isimli kişiye ulaşin birebir yardımcı olacaktır.

    hbaysenur'a durumu bildirdim ve yanıt bekliyorum. Yardımınız için teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Epeyce uzun bir sürenin ardından, 7 Ekim'de iade talebimi kabul ettiler. Kargonun ellerine geçmesinden 15 gün sonra yani. Taksitle aldığım için taksitle geri ödenecekmiş, falan filan... Artık uzak olsun hepsi orada burada...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sina-an

    Epeyce uzun bir sürenin ardından, 7 Ekim'de iade talebimi kabul ettiler. Kargonun ellerine geçmesinden 15 gün sonra yani. Taksitle aldığım için taksitle geri ödenecekmiş, falan filan... Artık uzak olsun hepsi orada burada...

    Alıntıları Göster
    Valla bence iyi kurtulmuşsunuz. Çünkü fatura da gelmiş olması gereken ürüne göre kesildiği için Başka bir ürünle değiştirilip suistimal durumları söz konusu olabilirdi eğer hb gibi bir yerden değil de daha ufak çaplı bir yerden alınsaydı. Demek istediğim stok numaraları, seri numaraları bu kadar dikkate alınmıyor olabilir.

    Geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Tolga

    Valla bence iyi kurtulmuşsunuz. Çünkü fatura da gelmiş olması gereken ürüne göre kesildiği için Başka bir ürünle değiştirilip suistimal durumları söz konusu olabilirdi eğer hb gibi bir yerden değil de daha ufak çaplı bir yerden alınsaydı. Demek istediğim stok numaraları, seri numaraları bu kadar dikkate alınmıyor olabilir.

    Geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
     HB Yanlış Gönderilen Bilgisayar İadesi, Kutusu Açıldı



    hbaysenura bakarken şans eseri gördüm :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reco. -- 10 Ekim 2016; 16:07:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sina-an

    Epeyce uzun bir sürenin ardından, 7 Ekim'de iade talebimi kabul ettiler. Kargonun ellerine geçmesinden 15 gün sonra yani. Taksitle aldığım için taksitle geri ödenecekmiş, falan filan... Artık uzak olsun hepsi orada burada...

    Taksitle geri ödemek nedir ya. Var mı böyle bir şey? İlk defa duyuyorum. Bilgili biri varsa bizi bilgilendirirse sevinirim. Yoksa böyle bir şey uğraşın Hocam.
  • vipemre kullanıcısına yanıt
    Direk iade kodu girdikelrinde banka taksitli iade ediyor.
  • vipemre kullanıcısına yanıt
    Kredi kartına taksitle geri ödenmesi bankayla alakalı bir durum.
  • Sonuç nedir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erıs

    Sonuç nedir?
    Kutusunu açman sorun değil kullanmadıysan iade almaları lazım.

    Bundan 1-2 ay önce bir kulaklık almıştım.20 lira bişeydi.1 gün kullandım beğenmedim geri gönderdim para iadesi yaptılar.

    2-3 hafta önce pc için kulaklık aldım 35 liraydı.Taktım beğenmedim anında paketledim yolladım.Artık kullanılmış ürünlerin iadesini yapmıyoruz diye geri gönderdiler.

    Bundan sonra HB dan alışveriş yapmam.
  • vipemre kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada firması aslında taksitle ödemiyor.Taksitle yada Peşin gelen paranın hepsini tek seferde geri ödüyor fakat bankaların uygulamalarına göre taksitli iade ediliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Hepsiburada firması aslında taksitle ödemiyor.Taksitle yada Peşin gelen paranın hepsini tek seferde geri ödüyor fakat bankaların uygulamalarına göre taksitli iade ediliyor.
    Benzer bir durum bana olduğu için şahsen ben HB'dan hiçbir şekilde alışveriş yapmıyorum. Siz siz olun, HB'dan alışveriş yaparken her şeye çok dikkat edin. Kargoyu alırken, kargoyu açarken vs. hepsinin kanıtını elinizde bulundurun. Yoksa işi yokuşa sürüyorlar. Bu arada geçmiş olsun, Allah yardımcın olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RapperKabus

    Benzer bir durum bana olduğu için şahsen ben HB'dan hiçbir şekilde alışveriş yapmıyorum. Siz siz olun, HB'dan alışveriş yaparken her şeye çok dikkat edin. Kargoyu alırken, kargoyu açarken vs. hepsinin kanıtını elinizde bulundurun. Yoksa işi yokuşa sürüyorlar. Bu arada geçmiş olsun, Allah yardımcın olsun.

    Alıntıları Göster
    Şom ağzımı açmak istemem ama hepsiburadanın ilk kurulduğu günden bu yana cep telefonundan koltuğa, bebek bezinden televizyona kadar sipariş verdim, kargo firmasının rezilliğini saymazsak hiç sorun yaşamadım. şans işi gerçekten.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.